IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Орфей клуб Уелнес (OWJ)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Мне, просто се грижа да съм информирам за инвестициите ми и решавам да споделям инфото което намеря.
    Относно Доган, някой отдавна си помисли, че компанията е свързана с него защото имало хотел на име Орфей в Девин (виж страница две от темата). Сори, няма нищо общо и всякакви подмятания за ДПС издават само крайна липса на информираност.
    ПП. и на мен засега ми изглежда скъпо затова влезнах в БАКБ.

    Коментар


    • колега феникс,
      зачетох темата и не разбирам...ти нещо като ДВИ ли се явяваш и ако е така, то ти си най-доброто ДВИ на БФБ ...дано поне ти плащат за това

      и един страничен въпрос понеже ми звучиш ентусиазиран като младеж ...да не членуваш в младежкото ДПС

      аз лично тук едва ли бих пазарил, защото ми се струва скъпо, но

      успех


      не е препоръка за покупка или продажба на акции
      това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции

      Коментар


      • ц ц ц

        Коментар


        • тук не спрягаха ли Доган... не бих го спонсорирал...

          не е препоръка за покупка или продажба
          това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции

          Коментар


          • От днес:

            Първото IPO за годината: Омръзна ни да чакаме!22 Октомври 2009

            Гергана Михайлова

            Darik Finance

            http://orpheusclub.com/?act=news&new...&category_id=0


            Близо 4 млн. лв. иска да набере от пазара Орфей клуб Уелнес АД. Дружеството е специализирано в туристическата и уелнес индустрия, като развива дейността си в специализирани бази за отдих в страната, основно в Пловдив, Хисаря, Смолян и Велинград.

            Предстои първично публично предлагане на 4 млн. акции, с приходите от което дружеството възнамерява да привлече капитал за осъществяване на инвестиционни намерения, свързани с налагане на продукта "Уелнес за всеки", реконстуркция, ремонт и обновяване на бизнес мрежата в страната.

            За ремонтни работи и поддръжка на базите ще бъдат необходими общо 1.8 млн. лв. За изграждането на хотел и ресторант в Пловдив са предвидени 930 хил. лв., а с 1.3 млн. лв. ще бъде развит собственият туристически продукт "Уелнес за всеки".

            Номиналната стойност на всяка от новите 4 млн. акции е 1 лв., а минималната емисионна цена е 1.01 лв. Конкретната емисионна стойност на книжата ще бъде определена по метода "бук-билдинг" от водещия мениджър на предлагането ИП Популярна каса-95 АД.

            Ще се приемат лимитирани и до 30% пазарни поръчки, а самото подаване на поръчки ще продължи една седмица. Началото на подписката е 26 октомври, като записването ще продължи до 5 ноември. Цената на отсичане ще стане ясна на 6 ноември, след което ще се постъпи към заплащане на записаните акции.

            Дружеството е учредено през 2007 година в Пловдив с основни акционери Иновационен фонд Д-1 АД и корпорация за технологии и иновации Съединение АД.

            Системата на управление е тристепенна, като ръководният състав е от трима изпълнителни директори Величка Делчева, Наско Начев и Радостина Василева.

            Бяхме готови да направим първичното публично предлагане още през февруари. Омръзна ни да чакаме, каза на представянето пред инвеститори изпълнителният директор Наско Начев. Според екипа му има индикации, че е икономическата обстановка се подобрява. Искаме да развдижим пазара и да променим разбирането за уелнеса продукт и за франчайз търговия, каза още Начев.

            Обвиняваха ни, че сме много смели да правим първично публично предлагане в тази криза. Истината е, че като хора, които се занимаваме със сериозен бизнес, си направихме много точна сметка и искаме да спечелим, каза изпълнителният директор Величка Делчева. Искаме да продаваме продукта "Уелнес за всеки", който е насочен към българина със средни възможности, а също и да го продаваме в чужбина. Има туристическа ниша и ние искаме да я заемем.

            Делчева разкри, че вече има проявен интерес за записването, включително и от чужбина. Това ще е 18-та компания от сектор туризъм, която се качва на борсата. Предвиждаме след време да пуснем за търговия между 21 и 25 млн. акции от капитала на дружеството, а очакванията ни са първоначално за прилична, а след това и за добра ликвидност, добавиха от мениджмънта на Орфей клуб уелнес АД.

            На въпрос какви са очакванията им за успех на IPO- то, Наско Начев заяви, че 4 млн. лв. не са голяма сума за пазара. Даже спекулативно да се участва в IPO- то, да се купят акции и да се продадатат след това, при тези ниски цени, пак си заслужава участие, смята изпълнителният директор.

            Както е записано и в проспекта на дружеството, одобрен от Комисията за финансов надзор, и една акция да бъде записана, IPO-то на Орфей клуб Уелнес АД ще се счита за успешно.

            Огромен ръст на специализирания туризъм очакват от Орфей клуб Уелнес АД22 Октомври 2009

            Гергана Михайлова

            Darik Finance


            Двуцифрен ръст в пазара на специализирани туристически услуги ще се случи в България през следващите 3-4 години. След краха на конвенционалното хотелиерство, потенциалът на природосъобразния и лечебен отдих у нас ще бъде преоткрит, а нашата амбиция е да го доразвием.

            На това се надяват от Орфей клуб Уелнес АД, които ще опитат през следващата седмица да наберат 4 млн. лв. от капиталовия пазар. Средствата са необходими за налагане на продукта "Уелнес за всеки", който е ориентиран към българина със средни доходи.

            И една акция да бъде записана, IPO-то ще бъде успешно, казват мениджърите на дружеството, което ще бъде осемнадесетото от туристическия бранш на БФБ. Има алтернативи за допълване на финансирането за инвестиционната ни програма със собствени средства, но разчитаме на подкрепа от големите стратегически инвеститори в България, с които са водени предварителни разговори.

            Наско Начев, изпълнителен директор на Орфей клуб Уелнес АД.

            Какви печалби се генерират принципно от уелнес продукти и услуги?

            Според изследване, проведено в Германия, за 2007 година печалбите от уелнес са достигнали 77 млрд. евро. Германските специалисти в тази област очакват, че до 2012-2015 година тези суми ще нараснат някъде до около 420 млрд. евро.

            Общо взето до този момент хората от туристическия бранш, които се занимаваха с уелнес, бяха един на десет души. Вбъдеще прогнозите сочат, че всеки трети от 10 души ще се заеме с този сегмент - уелнес и СПА. Страни, в които този продукт е много развит, предвиждат двойно и тройно повишаване на приходите от този бизнес.

            А у нас каква е ситуацията и какви са прогнозите?

            У нас този сегмент не е развит. С прогноза не мога да се наема. За нас най-важното е да успеем да въведем този продукт "Уелнес за всеки" и той да стане достояние на тези хора, към които сме го насочили. Ако успеем, съм сигурен, че ще намерим разбиране и той ще се превърне във франчайзинг продукт.

            И все пак на какви приходи ще разчитате?

            Специално за уелнес услугите няма изследване, което да отрази пазара, но за специализираните услуги, очакванията на експертите са за нарастване от 50 пъти в приходите от специализиран туризъм до 2013 годи. Това са освен зимният и летен отдих по курортите, нишата на уелнес туризма, конгресния туризъм, религиозен, винен и така нататък.

            Да разбирам ли, че вашата инвестиция не е толкова в сгради и бази за практикуване на уелнес, колкото самата програма и аниматорите, които провеждат заниманията по уелнес?

            Да, така е. Ти имаш пакет, който се предлага на клиента.

            Не се ли притеснявате, че инвеститорите се наплашиха от туризма и се отдръпнаха от него, като това ще рефлектира и върху вас?

            Ако направите статистика, ще видите, че в момента се продават над 700 хотела. Но никъде не става дума за продажба на продукт, услуга, специализиран бизнес в този сектор като цяло.

            Разбирам, че очаквате участници в IPO-то от чужбина. А какви са надеждите ви записвания от инвестиционната общност България?

            Ние провеждаме разговори с много хора, включително с такива, които ръководят пенсионни фондове и финансови институции. Тяхното становище е, че идеята си струва да се подкрепи, за да може този специфичен продукт да се появи и в България.

            Огнян Дечев, изпълнителен директор на ИП Популярна каса -95 АД.

            Първото IPO за годината, което може да остане и единствено. Не е ли лудост да се пристъпва към такова в условията на криза?

            Нашата цел е да тестваме пазара. Знаете, че винаги първите печелят. Ние си даваме сметка за кризата, но след като в момента имаме продукт, който е публичен и готов, а и след като сме показали във времето, че сме коректни със своите акционери и клиенти, мисля, че кризата няма да бъде толкова силно негативен фактор. Разбира се, отчитаме на 100% влиянието й, както и това, че в момента всички инвестиции са свити. Въпреки всичко обаче смятаме, че моментът е подходящ.

            Има 4 млн. лв. на пазара в момента?

            Да, има, въпреки кризата. Знаете, че в цял свят развитите икономики започнаха да излизат от кризата.

            Откъде очаквате записвания?

            Имаме интерес и запитвания от европейски и американски инвеститори. Даваме си сметка, че няма да има презаписване, но както се казва и в презентацията, плановете, които дружеството следва, ще повлияят положително на развитието му, още повече, че има и резервни варианти за допълване на средставата със собствени ресурси. Това е нещо, което всички правят и е наложила се световна практика.

            По време на представянето през инвеститори бе казано, че се предвижда качването на 21-25 млн. акции на БФБ. Това е доста голям free float?

            Това са дългосрочните планове за развитие на дружеството. Ако погледнем дружествата в туризма, всичките те са стари, листвани още от времето на масовата приватизация и не се забелязва голям интерес от основните им акционери да споделят печалбите си с миноритарните акционери. Орфей клуб Уелнес АД ще бъде съвсем различно като емитент, който е коректен и почтен спрямо акционерите си.

            Коментар


            • Ако някой ходи да сподели впечатления плс:

              Утре е презентацията на IPO на "Орфей клуб уелнес" АД21 Октомври 2009

              http://orpheusclub.com/?act=news&new...&category_id=0

              „Орфей Клуб уелнес” АД обявява Първичното публично предлагане на акции на Българската фондова борса, което започва от 26 октомври 2009 година. Повече предварителна и допълнителна информация за събитието можете да се намери и в този сайт при материалите за събитието - проспект, график, отчети и всички останали нормативни документи.

              Представители на емитента имат удоволствието да ви поканят на презентацията на дружеството и ви очакват на 22 октомври, четвъртък, 2009 година, от 11 часа в София, бул. „Цар Освободител” № 6, в Art Cafй Gallery.

              Коментар


              • Има качен проспект за IPO-то.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Phoenixheart
                  Интересно защо само ти и Заки плюете тук.

                  Конкретно за активите, мисля, че най важният е хотел Смолян:

                  http://www.retur.eu/bg/hotel.php?hot...l_show_content

                  Стаи и легла: Хотелът разполага с 30 единични стаи, 103 двойни стаи и 3 апартамента.

                  В стаята: Стаите са оборудвани със сателитна телевизия, директен телефон. В банята вана, душ телефон.

                  Гледка от стаята: планина, град.

                  Приема посетители: целогодишно.

                  Ресторанти и барове: Хотел Смолян, Смолян разполага с един основен ресторант с капацитет от 240 места, предлагащ българска кухня. Дневният бар на хотела има места за 80 човека. Хотелът разполага още с кафе сладкарница и механа с традиционна родопска кухня.

                  База за хранене: нощувка и закуска.

                  За бизнес срещи: Хотел Смолян, Смолян разполага с 2 конферентни зали с капацитет съответно 30 и 80 места.

                  Удобства в хотела: Хотелът предлага събуждане по телефона, рум сервиз, копирни услуги, факс, гладене, салон за красота,фризьорски салон, открит паркинг със 100 места, закрит паркинг с 40 места, сейф на рецепция, магазини.

                  Спорт и рекреация: Хотелът предлага басейн, сауна.

                  Местоположение: Хотел Смолян се намира в центъра на града.

                  Не звучи твърде зле, ти колко му даваш като цена?
                  Не плюем, радваме ви се. Просто ми е смешно, това емитиране на акции... Вие какво, да не би да се надявате да правите капитализация от закръглението в крайните знаци??, хахаха, признавам това може да е уникална стратегия за бфб. ))

                  Коментар


                  • Ако си на мнение че 10 хиляди годишна печалба е сериозен бизнес аз съм на друго мнение.

                    Просто казвам че ако активите са оценени по справедлива стойност и може да се продадат за подобна сума, най рационалното е предложението ми .......

                    Нищо лично , просто логика!
                    Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит

                    Коментар


                    • Защо говориш в множествено число? Иначе по тази логика, то ROE на страшно много компании на борсата е под 10% и също да минат на влог, така ли?

                      Коментар


                      • Моя съвет е следния:
                        Ако тоя хотел струва 22 милиона, по добре незабавно го продаите и сложете парите на влог .....при 10% ще печелите по 2.2 милиона на година.
                        Ще ти напомня че печалбата за 2008 г. е 11 хиляди .....

                        Няма какво да си мъчите акционерите ...
                        Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит

                        Коментар


                        • Интересно защо само ти и Заки плюете тук.

                          Конкретно за активите, мисля, че най важният е хотел Смолян:

                          http://www.retur.eu/bg/hotel.php?hot...l_show_content

                          Стаи и легла: Хотелът разполага с 30 единични стаи, 103 двойни стаи и 3 апартамента.

                          В стаята: Стаите са оборудвани със сателитна телевизия, директен телефон. В банята вана, душ телефон.

                          Гледка от стаята: планина, град.

                          Приема посетители: целогодишно.

                          Ресторанти и барове: Хотел Смолян, Смолян разполага с един основен ресторант с капацитет от 240 места, предлагащ българска кухня. Дневният бар на хотела има места за 80 човека. Хотелът разполага още с кафе сладкарница и механа с традиционна родопска кухня.

                          База за хранене: нощувка и закуска.

                          За бизнес срещи: Хотел Смолян, Смолян разполага с 2 конферентни зали с капацитет съответно 30 и 80 места.

                          Удобства в хотела: Хотелът предлага събуждане по телефона, рум сервиз, копирни услуги, факс, гладене, салон за красота,фризьорски салон, открит паркинг със 100 места, закрит паркинг с 40 места, сейф на рецепция, магазини.

                          Спорт и рекреация: Хотелът предлага басейн, сауна.

                          Местоположение: Хотел Смолян се намира в центъра на града.

                          Не звучи твърде зле, ти колко му даваш като цена?

                          Коментар


                          • Само да не се окаже че стойността им расте ли расте..нищо че пазара пада
                            Не спори с простак.... Ще те свали на неговото ниво и ще те бие с опит

                            Коментар


                            • Тя никога не се запазва, може и да се вдига и да спада във всеки един момент, затова ако са към графа инвестиционни имоти по принцип се прави преоценка всяка година.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от markov
                                Първоначално изпратено от markov
                                Първоначално изпратено от Phoenixheart
                                Отчет на Орфей Клуб Уелснес за 2008:

                                http://orpheusclub.com/site_files/Us...eriali_OKU.pdf
                                Баси " апетитната " хапка е това бъдещо ИПО

                                Непокрита загуба от минали години 103 хил.лв.
                                Печалба за 2007г. 6 хил.лв.
                                Печалба 2008 11 хил.лв.
                                Активи над /как ли са оценени?/ 22 милиона лева
                                евалата Марков
                                А дали цената на активите по време на криза остава същата ?

                                Коментар

                                X