If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Румъния си поставя за цел да открие тази година над 200 км магистрали и скоростни пътища
„В сферата на пътното строителство започваме годината с темпото от 2024 г. с първите внесени оферти за проекта за скоростен път Фокшани-Браила. Това е жизненоважен проект, който свързва магистрала "Молдова" с висящия мост над Дунав (при Браила) и осигурява след това връзка между (окръзите) Тулча и Констанца“, каза в началото на правителственото заседание днес премиерът Марчел Чолаку. Той допълни, че този проект е на стойност над един милиард евро.
Националната компания за инвестиции в пътната инфраструктура съобщи на страницата си във Фейсбук, че сдружения и компании от Румъния, България и Италия са внесли пет оферти за търга за възлагане на договора за проектиране и изпълнение на скоростния път Фокшани-Браила. В търга участва българската фирма „Трейс груп холд“.
Договорът за тази инвестиция, финансирана с европейски средства, е на стойност 5,3 млрд. леи (едно евро се разменя за 4,97 румънски леи). Срокът за реализация е 42 месеца, от които шест месеца за проектиране и 36 месеца за етапа на изпълнение.
TGH-OUT/24-12-23/2247 До Комисия за финансов надзор
До Българска фондова борса – София АД
До Обществеността
УВЕДОМЛЕНИЕ
На 19.12.2024 г. ДЗЗД „ПОДДЪРЖАНЕ МОНТАНА 2023“, с водещ партньор „ НИВЕЛ
СТРОЙ ” ЕООД с 34 % дялово участие и партньори ТРЕЙС ГРУП ХОЛД АД с 33 % дялово
участие и „ГАРАНТ-90-ЦОНЕВ И СИЕ “ ООД с 33 % дялово участие, подписа договор с
Възложител Агенция „Пътна Инфраструктура“, както следва: Договор за възлагане на
обществена поръчка с предмет: „Поддържане и ремонтни дейности на
републиканските пътища на територията на СЕВЕРОЗАПАДЕН РАЙОН, по обособени
позиции, както следва: • ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 – ОПУ ВИДИН; • ОБОСОБЕНА
ПОЗИЦИЯ № 2 – ОПУ ВРАЦА; • ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 – ОПУ МОНТАНА; •
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 4 – ОПУ ЛОВЕЧ; • ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 5 – ОПУ ПЛЕВЕН“,
в частта на ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 – ОПУ МОНТАНА на стойност 68 337 707.50 лева
без ДДС. Срокът на Договора е 48 месеца от датата, посочена във възлагателно писмо,
Защо смятате, че влизане в Софикс ще покачи интереса? Имаме фонд върху софикс ама той от доста време не работи, който иска и сега може да си купи, нови големи на БФБ от много години не влизат, интерес нула към БФБ на световната инвестиционна карта....
Евентуално покачване би дошло от приличен дивидент или нов опит за отписване ама на цена да кажем 10лв. И на мен ми се иска 10 кинта ама бе виждам как ще стане.
Те да продължават със същото темпо, пък 10-ката ще бъде само малка междинна гара.
Защо смятате, че влизане в Софикс ще покачи интереса? Имаме фонд върху софикс ама той от доста време не работи, който иска и сега може да си купи, нови големи на БФБ от много години не влизат, интерес нула към БФБ на световната инвестиционна карта....
Евентуално покачване би дошло от приличен дивидент или нов опит за отписване ама на цена да кажем 10лв.
И на мен ми се иска 10 кинта ама бе виждам как ще стане.
/Класацията е за 2023. С ръст на приходите от нови 80 % да няма изненадани кой ще е №1 и за т.г..?./
Най-големите строителни компании: Инфраструктура за гигантите, сгради за средните
Първенец от доброто старо време
Тази година "Трейс груп холд" се завръща на първото място сред строителите. В периода 2018 - 2020 г. компанията също беше шампион, но после слезе на осмо и четвърто място. Тази година обаче е единствената строителна фирма с приходи над 400 млн. лв., което е ръст с 82.5% спрямо 2022 г. Предходната година единственото дружество с оборот над 400 млн. лв. беше държавната "Автомагистрали". Освен това "Трейс груп холд" е на значителна печалба - 16 млн. лв., след като преходната беше на малка загуба. "Трейс груп холд" е публично дружество, а основен собственик е Николай Михайлов. Компанията работи не само в България, но и в съседни държави. "Разгледани по географски признак, 49.26% [от продукцията] са реализирани в България, 25.73% в Румъния и 25.01% в Сърбия", коментират от дружеството. По информация от "Трейс" ръстът на приходите се дължи на навлизането в активна фаза на работа по няколко договора, като по-съществените са изграждането на участък от третата метролиния в София за 168.3 млн. лв. без ДДС и работата по пробива под жп гарата в Пловдив за 90 млн. лв. Други големи инфраструктурни обекти, по които компанията е работила през 2023 г., и продължават и сега, са 28 км от магистралата Плоещ - Бузъу в Румъния, два жп проекта в Сърбия (отсечката Ниш - Брестовац и Ниш - Димитровград), а отделно изпълнява и високо строителство в София и Белград.
Златото в раздела „Големи“ получи „Трейс Груп Холд“ АД. Със среброто бе удостоено „Автомагистрали – Черно море“ АД, а бронзът отиде при „Хидрострой“ АД.
Коментар