Имам чувството, че някой форумец взе днес малкото кюфтенце..... Да не е Ванката????, който продаде скоро всичко....
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Химимпорт АД (CHIM)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от 8ball Разгледай мнениеВсе пак се оказа определящо кой ще спечели изборите, въпреки мащабите на конгломерата. Ето, че сегашният резултат не е основание за ръст.
комунистите с атака ще гледат да лапат като за последно защото скоро няма да видят власт, а тяхното лапане е лош сигнал за бизнеса и за хоратаfuск the bеаr - give me the bееr
Коментар
-
Първоначално изпратено от ivandavidov Разгледай мнениеАко един ДВИ не знае за съществуването на форумите на Инвестор.БГ, значи не е никакъв ДВИ.
А задаването на въпроси по телефона не е алтернатива и е остаряла практика по света, поне що се отнася до масовата публика. Живеем в съвременен IT свят със съвременни канали за комуникация.
но типичния бай ганьо си мисли, че някой му е длъжен да му чете мислите и винаги да са му под ръка хората, нищо , че паричките с които се опитва да спекулира са прашинка спрямо активите на холдинга...fuск the bеаr - give me the bееr
Коментар
-
Написах го като шега, иначе съм напълно съгласен с въпроситеПървоначално изпратено от ivandavidov Разгледай мнениеПри липса на ДВИ активност каква друга публична алтернатива имаме, освен да си задаваме въпросите тук?
Коментар
-
ivandavidov
Първоначално изпратено от polki Разгледай мнениеи защо не си зададеш въпросите директно на ДВИ, а предпочиташ да задаваш въпроси по форумите???
ДВИ от къде да знае ти в кой форум и в коя тема ще имаш въпрос към него, че да ти отговори
А задаването на въпроси по телефона не е алтернатива и е остаряла практика по света, поне що се отнася до масовата публика. Живеем в съвременен IT свят със съвременни канали за комуникация.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ivandavidov Разгледай мнениеПри липса на ДВИ активност каква друга публична алтернатива имаме, освен да си задаваме въпросите тук?
ДВИ от къде да знае ти в кой форум и в коя тема ще имаш въпрос към него, че да ти отговориfuск the bеаr - give me the bееr
Коментар
-
ivandavidov
При липса на ДВИ активност каква друга публична алтернатива имаме, освен да си задаваме въпросите тук?
Коментар
-
Предлагам да пренасочим леко дискусията - от материална гледна точка, не мога да кажа, че ставам и лягам с информация дали полети на България Еър са били отменени.
Обръщам се директно към Керезов - по добре разкажете две неща:
1. Какви са ви стратегическите планове за таз година
2. Какво става с Газчицата - там ако не се лъжа сте и изпълнителен директор или май беше в Храните. Говори се апокрифно за големи открития на природен газ/нефт, ама се говори под сурдинка, ей така по разни селски форуми и седянки. Няма никакъв коментар от страна на ръководството нито на ГАЗ, нито на Храните нито на ХИМА а и трите са публични. По закон сте задължени при материални промени да уведомявате инвестиционната общност - затова се наричате и публични компании. Ако сте си затворени/непублични компании ме боли дедовия какво ще правите, ама не е такъв случая. Та г-н Керезов - отговорете ми на тези два важни въпроса. И в допълнение - никой не иска да прикачате екселски таблици и детайлни планове. Знаем за прословутата конфиденциалност в групата. Но можете напълно спокойно да отговорите достатъчно интелигентно тука. Топката е във вашата градинка.
И последно - акционер съм навсякъде в групата - и в хима и в ГАЗ и в Храните и в банката. Така, че закона ми дава права спокойно да питам тез въпроси...Мнението ми не представлява съвет за покупко-продажба на акции, облигации и други видове ценни книжа
Коментар
-
Първоначално изпратено от ivandavidov Разгледай мнениеЗа да не изглеждат тъпо би трябвало някой в Химимпорт да коментира реалната икономическа обосновка зад подобни действия, а не да препоръчва на хората да летят с фалирали унгарски авиолинии. Подобна арогантност от страна на ръководството не говори добре за отношението на Мажо към Мино!
EDIT: Забравих да кажа - имам акции, но също така имам и претенции към ръководството на Химимпорт най-вече по отношение на прозрачността. Винаги съм бил критичен към компаниите, в които инвестирам, критичен съм и сега!
Коментар
-
+1Първоначално изпратено от ivandavidov Разгледай мнениеЗа да не изглеждат тъпо би трябвало някой в Химимпорт да коментира реалната икономическа обосновка зад подобни действия, а не да препоръчва на хората да летят с фалирали унгарски авиолинии. Подобна арогантност от страна на ръководството не говори добре за отношението на Мажо към Мино!
EDIT: Забравих да кажа - имам акции, но също така имам и претенции към ръководството на Химимпорт най-вече по отношение на прозрачността. Винаги съм бил критичен към компаниите, в които инвестирам, критичен съм и сега!
Коментар
-
Най-логичното обяснение е, че са решили да пренасочат някоя машина към чартърните полети обслужващи черноморския туризъм. Предполагам, че от чартърите печелят много повече. Последният месец два пъти пътувах с България Еър и двата пъти полетът закъсня с няколко часа заради закъснение при предишния полет, изпълняван от същия самолет. Очевидно се опитват да си оптимизират използването на флота, но го правят по доста дърварски начин.
Коментар
-
ivandavidov
Първоначално изпратено от Батя Разгледай мнениеХм, и за да не изглеждат тъпо трябва да ги направят тия 20 полета макар и да са на яко загуба!? Помисли, може би има и друга гледна точка и логично обяснение.
EDIT: Забравих да кажа - имам акции, но също така имам и претенции към ръководството на Химимпорт най-вече по отношение на прозрачността. Винаги съм бил критичен към компаниите, в които инвестирам, критичен съм и сега!Last edited by ivandavidov; 25.05.2014, 18:37.
Коментар
-
Първоначално изпратено от netware5 Разгледай мнениеМи масово е. Не знам дали има и други, но само този в сряда до Виена прави примерно 5 месеца по 4 седмици = 20 полета до влизането в сила на зимното разписание. А и не акцентирам върху думата "масово", а върху това, че не се прави така. И в случая го говоря не толкова като недоволен клиент, а като разтревожен акционер. Щото с такива тъпотии гонят клиентите си при положение, че авиокомпанията трябва да оцелява в една силно конкурентна среда сред големите акули. Вместо да коткат клиентите си, които са ги предпочели пред Австрийските авиолинии, те ги гонят. Аз какво направих? Просто си анулирах билетите (ставаше въпрос за два билета) и си купих други от конкуренцията. И следващия път много ще се замисля когато имам избор дали да предпочета Bulgaria Air, нищо че съм акционер в холдинга. Авиокомпанията оперира в много тежка конкурентна среда, особено по тази линия, и е безкрайно тъпо да си подлива сама вода.
А и щом е взето такова тъпо решение, значи нещо не е наред в професионалното управление на компанията.
Коментар
Коментар