Първоначално изпратено от Van Basten
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Софарма Трейдинг АД (SFT / SFTRD)
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от dici Разгледай мнение
Към печалбата дали ще добавят 1.5 до 2 милиона
Четох, че дивидента щял да остава по 30 ст., въпреки очакваните удвоявания и утроявания на печалбите, което не ми звучи добре...
Естествено само четох това, не съм го чул лично и не знам дали наистина е така...
Коментар
-
Първоначално изпратено от dici Разгледай мнение
Към печалбата дали ще добавят 1.5 до 2 милиона
Коментар
-
Първоначално изпратено от fortiss Разгледай мнение
+1+1+1
най-накрая дочакахме !!!!
продължаваме напред !!!!
май от нашите аптеки ще имаме 82-83 мил продажби за 2017г, така ми се струва по обща преценкаLast edited by dici; 07.11.2017, 17:14.
Коментар
-
Първоначално изпратено от dici Разгледай мнениеЧестито
Софарма трейдинг АД-София
Вътрешна информация по чл. 17, §1, във вр. с чл. 7 от Регламент №596/2014 на ЕП и на Съвета13:18
Комисията за защита на конкуренцията на Република България разреши концентрацията чрез придобиване на дейността на аптеки ФармаСтор от Софарма Трейдинг АД. Решението идва след като през март тази година компанията обяви, че е постигнала споразумение и съгласие за придобиване, с намерение на последващо присъединяване на ФармаСтор към семейството на SOpharmacy.
Припомняме Ви, че през 2015 г. Софарма Трейдинг АД представи изцяло нова концепция аптеки под марката SOpharmacy, която предлага съвременен подход в обслужването на здравните потребности на пациентите. Сега, обединението с ФармаСтор ще осигури по-силна пазарна позиция на двете вериги, така че да могат в още по-голяма степен да удовлетворяват нарастващите потребности на българските пациенти от качествени здравни услуги. То ще донесе и по-голям мащаб на операциите на Софарма Трейдинг АД в ритейл сегмента на аптечен пазар.
Предстои приключването на сделката по придобиването.
Прикачени файлове:
най-накрая дочакахме !!!!
продължаваме напред !!!!
май от нашите аптеки ще имаме 82-83 мил продажби за 2017г, така ми се струва по обща преценка
Коментар
-
Честито
Софарма трейдинг АД-София
Вътрешна информация по чл. 17, §1, във вр. с чл. 7 от Регламент №596/2014 на ЕП и на Съвета13:18
Комисията за защита на конкуренцията на Република България разреши концентрацията чрез придобиване на дейността на аптеки ФармаСтор от Софарма Трейдинг АД. Решението идва след като през март тази година компанията обяви, че е постигнала споразумение и съгласие за придобиване, с намерение на последващо присъединяване на ФармаСтор към семейството на SOpharmacy.
Припомняме Ви, че през 2015 г. Софарма Трейдинг АД представи изцяло нова концепция аптеки под марката SOpharmacy, която предлага съвременен подход в обслужването на здравните потребности на пациентите. Сега, обединението с ФармаСтор ще осигури по-силна пазарна позиция на двете вериги, така че да могат в още по-голяма степен да удовлетворяват нарастващите потребности на българските пациенти от качествени здравни услуги. То ще донесе и по-голям мащаб на операциите на Софарма Трейдинг АД в ритейл сегмента на аптечен пазар.
Предстои приключването на сделката по придобиването.
Прикачени файлове:
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от fortiss Разгледай мнениетук какво се случва с цената ???
Коментар
-
Първоначално изпратено от inta53 Разгледай мнение
Защо, това си е "отъпкана пътека"?
Интересното ще настъпи след 9,10!
Както при тройния скок .....
Коментар
-
Първоначално изпратено от dici Разгледай мнениеЕее по полека де
Защо, това си е "отъпкана пътека"?
Интересното ще настъпи след 9,10!
Както при тройния скок .....
Коментар
-
Компания:
Категория: Финансови отчети Вътрешна информация Общи събрания Друга информация Период:От дата: До дата: Търси в новини
Софарма трейдинг АД-София
Вътрешна информация по чл. 17, §1, във вр. с чл. 7 от Регламент №596/2014 на ЕП и на Съвета09:35
Софарма Трейдинг АД приключи третото тримесечие на 2017 г. с ръст на акумулираните финансови показатели. Така, за периода януари-септември приходите на компанията нарастват с 9% до 485 887 хил. лв. спрямо реализираните 447 724 хил. лв. през същия период на предходната година. В същото време само през септември Софарма Трейдинг е продала стока на стойност 53 354 хил. лв., което е с над 4% повече от деветия месец на 2016 г.
От своя страна акумулираната печалба преди данъци, която Софарма Трейдинг АД отчита за деветте месеца на годината, нараства до 11 355 хил. лв., като само през септември 2017 г. тя възлиза на 1 098
Коментар
-
Лекарствените продукти без лекарско предписание (ОTС) на Софарма АД са с нов, иновативен облик на опаковките. От средата на октомври, 30 от най-популярните и предпочитани продукти, сред които Аналгин, Алергозан, Парацетамол Софарма, Бусколизин, Сиафен, Табекс, Дефламол и др. поетапно ще навлязат в аптечната мрежа с нова визия.
Промяната идва като резултат от проведено национално представително пазарно проучване на потребителските нагласи и очаквания, което екипът на Софарма Трейдинг АД направи след като през 2015 г. пое маркетирането и дистрибуцията на ОТС портфолиото на Софарма АД. През последните 2 години, търговското и маркетинг представяне на продуктите на пазара беше подобрено значително, което се доказва по неоспорим начин от 9% увеличение в продажбите в България по данни на IMS. През същият период, Софарма Трейдинг стартира регистрация на топ-продуктите на Софарма и в Сърбия, като първите положителни резултати на местния пазар вече са факт.
Обновяването на опаковките е следваща голяма стъпка, която Софарма Трейдинг прави по отношение на пазарното позициониране и цялостното търговско представяне на тази категория продукти.
Новият дизайн надгражда позитивното възприятие за традиция, високо качество, иновативност, достъпност и доверие, което клиенти, фармацевти и лекари имат към марката Софарма. Промяната е единствено в облика на продуктите и в голяма степен изразява убеждението на бранда, че животът е хубав, когато сме здрави. Всеки елемент на новият дизайн допринася за близостта с клиента, улеснявайки потребителя при разбирането му за предназначението на продукта и ситуациите, в които той може да се прилага. В същото време, на емоционално ниво цветовете, графичните символи и линии, създават усещане за здраве, а не болка или дискомфорт. Обновените опаковки запазват характерния за марката син цвят, изразяващ традицията и експертизата на Софарма.
За да валидира промяната, Софарма Трейдинг се обърна към фокус групи от клиенти на ОТС продукти. Оценката, която те дават за новите опаковки е повече от позитивна, като 7 от 10 респондента харесват новия дизайн и отбелязват, че „няма други такива опаковки“. В същото време 8 от 10 души, видели променения облик, могат да посочат поне един негов елемент и споделят, „че създават приятно усещане, още когато бъдат хванати с ръка“.
- 1 like
Коментар
Коментар