IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Има 6 фазни с постоянни магнити и той е 4 киловата, а го дават че е станал 8 със същите габарити е. Съответно може и всяка една от фазите като се генерира да се използват по слаби мосфети и по евтини. Приемлива цена ще имат тези електродвигатели. Продават ги като сполучливи по мощни и евтини тези електромотори с 6 фази. С инвертора бяха 1000лв. по памет, мисля добра цена за конверсия. Това е за хора които смятат такъв електромобил подходящ за тях, с малка батерия има приличен пробег. Гледал съм те правят батерия за тях от 18650 елементи по 3 киловатчаса да е, с такава батерия изминава над 50км., но е за малолитражки които тежат по 600кг. Също няма принудително охлаждане, фактически частите са една шепа - много лесно става конвертирането.
    Сега погледнах 100 нютон метра му дават китайците на това моторче с постоянни магнити, а за Аудито в клипа говорят за пренавития асинхронен за 200 нютон метра. Затова казват 150 км.ч. макс. скорост можело да достигне, а то е 1 тон.
    Last edited by supertrader; 12.12.2024, 21:41.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Подозирах бегло и излязох прав (едва днес нададох по-добро ухо на някои клипове, където говори самият автор Дуюнов където, той го казва в открит текст): По-малко МЕД, в бобините му влиза, т.к. те, са изчислени да работят при повишена честота с честотни преобразователи а, за същите обороти, се подразбират двигатели с повече чифтове полюси. Ако ставаше дума за стандартните 50 Hz, ТОВА би било мисия невъзможна. При повишена честота, се искат по-малко навивки и вече те, може да се вместят в каналите. Единствено не чух повече данни за стоманата, т.к. загубите скачат с честотата но явно малкомпо-бавно и това, създава зона на рентабилност. Така да, така може.
      Last edited by Pyramid; 12.12.2024, 21:23.

      Коментар


      • Малко за теслътъ ....

        https://www.facebook.com/reel/986317...6?locale=bg_BG
        Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Bailor Разгледай мнение
          Чух за новата S клас на Мерцедес, че ги пребива с 600км. пробег и е air matik, вози, като лодка. Вярно ли е?
          https://www.youtube.com/watch?v=wHWXx1KsvVY , ако е за някакви супер автомобили, ето виж какво правят. Този човек се обърка обаче - 10 до 15 пъти по евтини са тези суперавтомобили от всички свои аналози които превъзхождат по характеристики и параметри. Повече от еърматик е окачването.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Чух за новата S клас на Мерцедес, че ги пребива с 600км. пробег и е air matik, вози, като лодка. Вярно ли е?

            Коментар


            • Може да изминеш 250 км. с едно зареждане, 20 дена по 200км са 4000 км. и това е максимално използване на батерията, за 10 години - 480 000км. Ако батерията струва 4000 евро - 1евро за 100км ти е батерията, но ако навъртиш 100 000 км. само - батерията ти е 4 евро за 100км..няма смисъл да го конвертираш.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • https://eltavr.ru/kit-komplekt/, продават комплект за конверсия на транспортни средства за бизнес. Според мен са много честни, не търсят инвеститори да ги заподозреш ...Ако не работи ще го продават ли. А продажбите са - някой прави такава конверсия и негови познати обикновенно също ...Това е малък бизнес. Няма да станат много електромобилите, те са написали - 10 години живот на батерията, това означава че колкото по голям пробег навъртиш за тези 10 години, толкова по изгодно е печелиш от това. Ако навърташ на година 3-4 хиляди км. това нещо въобще не е за теб, ако навърташ 10 хиляди километра също..това е за над 50 хиляди километра на година.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Намерих нещо по темата тук" https://remonteldv.ru/slavyanka . Ако нищо никого не притеснява в написаното, ми се струва, че не внимава някой.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Pyramid, не знам, този е сложил на това Ауди този пършив електромотор и то върви, другия са му пренавили на еладата, която поначало са я правили с асинхронен. Не мисля че мамят. Славянката я обясняват като свързане и в звезда и в триъгълник едновременно, попадал съм в учебник много отдавна на това нещо и пишеха че няма смисъл, но пък е имало двигатели навити по този начин. А това което видях с двигателя на тази помпа чупеше тъпомера, те погледнаха какви проводници излизат в кутията, всеки един от тях може да пренавие електромотор и измислиха че майстора ги е свързал така защото не вижда. Не знам, може желязото да се намагнитва по начин така че да се запаси с енергия и да избутва момента на претоварване.
                    Не говори глупости, моля. Хлъзгането не е "приплъзване", а технически показател за работата на АД (че нямам такава буква) h=[(No-Nr)/No]*100, [%]. А свързване едновременно звезда И триъгълник, също е ... доста невярно като формулировка. Ако има нещо истинско, друго ще е. Т.нар. "славянка" е НАМОТКА, Т.Е. НАЧИН НА НАВИВАНЕ, РАЗПОЛАГАНЕ НА НАВИВКИТЕ В КАНАЛИТЕ И Т.Н. а "звезда"/"триъгълник"- СВЪЕЗВАНЕ на намотките. Разбира се, ако откриеш инфо, би било интересно, ама така, да си бъбрим за щяло/нещяло...Време е за порасване.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                      Сега, да те открехна: НОМИНАЛНО, моментът на АД е един но, максималният, може да го превъзхожда. И това, ДАЛЕЧ НЕ Е в зоната на пуска, ами след развъртане, с някакво хлъзгава от около 15÷25[%]. Само дето, високомоментните мотори с ограничения на пусковия ток, в преходните режими, показват нисък кпд именно заради увеличеното омическо съпротивление на ротора. Кофти тръпка.
                      Един куп двигатели съм виждал със скъсани валове, при съвсем стандартна намотка. Стига само рязко да блокира лагер, например. А клипа със самия Дуюнов, аз също съм го гледал. Звучи - на прима виста - доста опЕрено. Човекът иска да произвежда и да продава, лошо ли е?
                      Знам, асинхронните дори чрез приплъзване докарват по голям въртящ момент при претоварване и е както казваш когато е на обороти развъртян, знам това нещо за приплъзването.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Pyramid, не знам, този е сложил на това Ауди този пършив електромотор и то върви, другия са му пренавили на еладата, която поначало са я правили с асинхронен. Не мисля че мамят. Славянката я обясняват като свързане и в звезда и в триъгълник едновременно, попадал съм в учебник много отдавна на това нещо и пишеха че няма смисъл, но пък е имало двигатели навити по този начин. А това което видях с двигателя на тази помпа чупеше тъпомера, те погледнаха какви проводници излизат в кутията, всеки един от тях може да пренавие електромотор и измислиха че майстора ги е свързал така защото не вижда. Не знам, може желязото да се намагнитва по начин така че да се запаси с енергия и да избутва момента на претоварване.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Ако попадна на канала им ще потърся видеото на което тестват дали има разлика, те са едни с големи претенции за компетентност, CNC машини и за стенда си казаха че никой няма като техния стенд в Русия. За тяхна изненада скъсаха вала с електродвигател уж със същата мощност.
                          Сега, да те открехна: НОМИНАЛНО, моментът на АД е един но, максималният, може да го превъзхожда. И това, ДАЛЕЧ НЕ Е в зоната на пуска, ами след развъртане, с някакво хлъзгава от около 15÷25[%]. Само дето, високомоментните мотори с ограничения на пусковия ток, в преходните режими, показват нисък кпд именно заради увеличеното омическо съпротивление на ротора. Кофти тръпка.
                          Един куп двигатели съм виждал със скъсани валове, при съвсем стандартна намотка. Стига само рязко да блокира лагер, например. А клипа със самия Дуюнов, аз също съм го гледал. Звучи - на прима виста - доста опЕрено. Човекът иска да произвежда и да продава, лошо ли е?

                          Коментар


                          • Ако попадна на канала им ще потърся видеото на което тестват дали има разлика, те са едни с големи претенции за компетентност, CNC машини и за стенда си казаха че никой няма като техния стенд в Русия. За тяхна изненада скъсаха вала с електродвигател уж със същата мощност.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Pyramid, имаше едни които тестват и сравняват намотката Славянка, първо измериха мощността и казват - разликата няма , но като замерваха въртящия момент - 3 пъти по голям. Работи това което са измислили. Обаче и те казаха че не им е ясно какво се случва. Толкова му е мощността на такъв електродвигател - колкото и традиционната намотка, но преодолява натоварвания - по висок въртящ момент. Но и за двигателите с постоянни магните казват - как ще има 350 киловата на този вал, я му вижте вала колко е тънък и там спорят. Факт е че с 5.5 киловатов мотор си върви добре. Виж те си греят електродвигателите, имаше едни хидравлични помпи произведени в Италия с някакви техни електродвигатели, мисля 3.5 бяха и много грееха, едната изгоря и сложиха български електродвигател който също се стопляше не повече от 50 градуса, стария италиански го пренавиха и като изгоря друг го смениха с италиански пренавит, беше леко топъл сигурно 30 градуса и твоите колеги ел. инженери преди да го свържат бяха в шок - как ги свързал майстора намотките, какво е това чудо. Дядото каза - слагайте го и не ме занимавайте. Те като го свързваха коментираха че бил с 5 диоптъра очила и не виждал. Славянката я има много отдавна, но не си я учил защото в един учебник бях чел че има такова свързване, но не било нещо различно и...Тогава не са им трябвали електродвигатели с толкова променливо натоварване. Тези хидравлични помпи точно това че се товареха много променливо, тя напомва един обемист цилиндър до невисоко налягане , после помпи в един друг който е мултипликатор за налягането в първия и то доколкото може да вдигне налягането. Рядко машина в която електродвигателя ще се товари по този начин, електромобилите и те са така.
                              Предполагам, в час си че, мпщност върви заедно с въртящ момент и ток, а (топлинните) загуби от него - С КВАДРАТА на тока. Така...Т.нар. намотка "славянка", е руски патент и доста отскоро, като свалила загубите от около 5 на 2[%], ама тя или намагнитва или не, което става с потокосцепление (брой навивки по поток). Т.е., магнитните загуби, почти са неизбежни, а от тока малко може да свалиш, освен ако не вкараш кратно по-малко метал. Ще рече, с трици маймуни се ловят, ама до време, и май се надува някакъв балон там. Лично аз не бих се учуди да гръмна и /или и/ някой да се установи на топло. И не, че не им желая успех. Желая им го. Просто...Гледал ли си клипове с двигателя с постоянни магнити (само) на Перендев? А знаеш ли че, този пич го бутнаха в затвора за измама? А тук, парите са даже много повече.

                              Коментар


                              • Pyramid, имаше едни които тестват и сравняват намотката Славянка, първо измериха мощността и казват - разликата няма , но като замерваха въртящия момент - 3 пъти по голям. Работи това което са измислили. Обаче и те казаха че не им е ясно какво се случва. Толкова му е мощността на такъв електродвигател - колкото и традиционната намотка, но преодолява натоварвания - по висок въртящ момент. Но и за двигателите с постоянни магните казват - как ще има 350 киловата на този вал, я му вижте вала колко е тънък и там спорят. Факт е че с 5.5 киловатов мотор си върви добре. Виж те си греят електродвигателите, имаше едни хидравлични помпи произведени в Италия с някакви техни електродвигатели, мисля 3.5 бяха и много грееха, едната изгоря и сложиха български електродвигател който също се стопляше не повече от 50 градуса, стария италиански го пренавиха и като изгоря друг го смениха с италиански пренавит, беше леко топъл сигурно 30 градуса и твоите колеги ел. инженери преди да го свържат бяха в шок - как ги свързал майстора намотките, какво е това чудо. Дядото каза - слагайте го и не ме занимавайте. Те като го свързваха коментираха че бил с 5 диоптъра очила и не виждал. Славянката я има много отдавна, но не си я учил защото в един учебник бях чел че има такова свързване, но не било нещо различно и...Тогава не са им трябвали електродвигатели с толкова променливо натоварване. Тези хидравлични помпи точно това че се товареха много променливо, тя напомва един обемист цилиндър до невисоко налягане , после помпи в един друг който е мултипликатор за налягането в първия и то доколкото може да вдигне налягането. Рядко машина в която електродвигателя ще се товари по този начин, електромобилите и те са така.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X