Има 6 фазни с постоянни магнити и той е 4 киловата, а го дават че е станал 8 със същите габарити е. Съответно може и всяка една от фазите като се генерира да се използват по слаби мосфети и по евтини. Приемлива цена ще имат тези електродвигатели. Продават ги като сполучливи по мощни и евтини тези електромотори с 6 фази. С инвертора бяха 1000лв. по памет, мисля добра цена за конверсия. Това е за хора които смятат такъв електромобил подходящ за тях, с малка батерия има приличен пробег. Гледал съм те правят батерия за тях от 18650 елементи по 3 киловатчаса да е, с такава батерия изминава над 50км., но е за малолитражки които тежат по 600кг. Също няма принудително охлаждане, фактически частите са една шепа - много лесно става конвертирането.
Сега погледнах 100 нютон метра му дават китайците на това моторче с постоянни магнити, а за Аудито в клипа говорят за пренавития асинхронен за 200 нютон метра. Затова казват 150 км.ч. макс. скорост можело да достигне, а то е 1 тон.
Сега погледнах 100 нютон метра му дават китайците на това моторче с постоянни магнити, а за Аудито в клипа говорят за пренавития асинхронен за 200 нютон метра. Затова казват 150 км.ч. макс. скорост можело да достигне, а то е 1 тон.
Коментар