If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Еми.. Имп, сам виждаш на графиката че си влязал малко неудачно на 10 годишен макс! Нищо, една "здравословна корекция" ще укрепи хартията - ако спадне подобаващо - да получи някаква подкрепа от по-нови хакционери
Не съм влязъл на. Пазарувах си тази акция (а и почти всички от другите) по време на летният спад. 10-годишен макс и несгодна цена за влизане вижда, само ако гледаш зеленикаквата графика. Но ако гледаш червената, виждаш, че в моментът акцията е на 8-годишен минимум, защото не е важно колко струва акцията, но какво има зад тая цена.
Същото и с Daimler - за 5 години продажбите с 50% ръст, цената - само с по-малко от 20%. Неслучайно вземам 11-а година началото - смятам, че тогава пазарът не е бил нито подценен, нито балон. Тия тоже си ги купувах лятото, около Дизелгей - е, не на най-най-ниската точка, но близо до. Защото следях ЦИФРИТЕ и знаех от отчетите, че продажбите са отлични и вероятно ще растат още, особено в Китай. Знаех, че преди година акцията се бе балонирала (ако не отчетем дългосрочните прогнози), но лятото - вече дори подценена. Прогнозата ми бе правилна, ама пазарът не разсъждаваше - и в моментът акцията по отношение на продажбите, е в една от най-подценените си точки, а по отношение на дивидентец и печалби - твърдо най-подценена от 8 години.
Реално - според представянето на - Allianz трябваше да е на около 180 кинта, Daimler - на около 85. Разминаването идва от това, че всички - дори имащите акции на 2-3 конкретни компании, вечно гледат "пазарът", все едно са инвестирали в него, а мен "пазарът" не ме интересува особено, но ме интересуват МОИТЕ компании... и не съм съгласен те да се сриват заради други, смотаняшки компании, камо ли пък защото някой друг пазар в другият край на света бил паднал.Какво като се сринал Шанхаецът? Да не би заради това китайските хора да са спрели да купуват мерцедесчета? Напротив: купуват ПОВЕЧЕ !!!
Днешната търговия в Саудитска Арабия е доста интересна.
2% надолу, като цяло.
Нефт и енергетика на зелено.
Всичко останало надолу.
Застрахователи и хотелиери - здрав гърч http://www.tadawul.com.sa/wps/portal...9gmxHRQCHg5RU/
Не зная това, Анонов. Зная, че дивидентите на моите компании растат. Ето още една графика - заложил съм 7 кинта дивидент, но вероятно ще е повече:
Нозина ме обвиняват, че не ползвам ТА и не гледам графики, но това не е тъй. Аз гледам графики, но пръво винаги гледам реалните данни на компанията и се опитвам да преценя стабилността и и перспективите пред нея. За мен графиката е слугиня, никога господарка.
Еми.. Имп, сам виждаш на графиката че си влязал малко неудачно на 10 годишен макс! Нищо, една "здравословна корекция" ще укрепи хартията - ако спадне подобаващо - да получи някаква подкрепа от по-нови хакционери
Не е препоръка... !!!
"Най-сигурната спирачка на дивия спекулативен бяс е загубата." - A. Kostolany
Не зная това, Анонов. Зная, че дивидентите на моите компании растат. Ето още една графика - заложил съм 7 кинта дивидент, но вероятно ще е повече:
Нозина ме обвиняват, че не ползвам ТА и не гледам графики, но това не е тъй. Аз гледам графики, но пръво винаги гледам реалните данни на компанията и се опитвам да преценя стабилността и и перспективите пред нея. За мен графиката е слугиня, никога господарка.
Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Не говорим за отделни луди, но за достатъчно, така че да има търговия. Вземаме за пример Daimler. Стабилна компания, световен бранд, могъщ ръст на продажбите, тоже и на печалбата, цената вече е паднала доста ниско, а предстои 3.3 кинта дивидент.
2015-та бие 2008-а по намаляване на дивиденти. А каква ли ще е графиката за 2016-та?
Всичко е възможно Имп. Живеем в силно ускорен към технологии свят, ако утре зачислят някакви дронове в употреба и електрички самоупрвляеми и тем подобни и отпадне нуждата от над 100 годишния вече двигател, мисля, че никой няма да е ного очуден. (като хипотетичен пример само)
То и аз зная, че ако някой измисли практически телепортация, автомобилостроенето отива в каналът... но какъв е шансът нещо подобно да пъкне от нищото? Електрическите коли ще почакат... при това евтино горивце.
Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
НЕ ми отговори на въпроса, опитваш се да се измъкнеш в твой стил. Знаех си.
Колко ти е ре и ев/ебитда по позиции ?
Евтин ти е само гагарина, другото ти е балониран шит.
отговорих ти съвсем точно на въпроса - моя портфейл е моята крепост. вътре всичко е яко и ного по-подценено от дакса, това. че в индекса има балони като атера, ихлбл еврохолд хвар и т.н - мен изобщо не ме засяга. какво искаш да ти отговоря - че съм се набучило в нефтеняци в дау ли ))) Ама ти откога си в дакса - не беше ли в нефтеняците на дау )))
Не е препоръка... !!!
"Най-сигурната спирачка на дивия спекулативен бяс е загубата." - A. Kostolany
Не говорим за отделни луди, но за достатъчно, така че да има търговия. Вземаме за пример Daimler. Стабилна компания, световен бранд, могъщ ръст на продажбите, тоже и на печалбата, цената вече е паднала доста ниско, а предстои 3.3 кинта дивидент. На около 60 кинта явно още има търговия, макар за мен акцията вече подценена да е - графика прилагам:
Ако си купиш сега, то печелиш само от дивидент около 5.6% скоро-скоро - и то инвестираш в една от на-могъщите компании в Германия, а и на света - без никакво (поне известни) проблеми, която според анализаторите ще продължи да расте. Колко инвестиции на БФБ са съизмерими като доходност с? Съответно продаващият губи туй - от шубето си.
Как мислиш - на 45 кинта ще има ли търговия? А на 30 кинта? Ти би ли продал на 30 кинта - мощна компания, снасяща 3.3 кинта дивидент? А на 18 кинта? Колко трябва да е луд някой, че да продаде на 18 кинта?
Това искам да кажа - има граница под която ако падне пазарът, просто няма да има пазар, щото за пазар трябват продавачи.
Всичко е възможно Имп. Живеем в силно ускорен към технологии свят, ако утре зачислят някакви дронове в употреба и електрички самоупрвляеми и тем подобни и отпадне нуждата от над 100 годишния вече двигател, мисля, че никой няма да е ного очуден. (като хипотетичен пример само)
Не е препоръка... !!!
"Най-сигурната спирачка на дивия спекулативен бяс е загубата." - A. Kostolany
всеки е луд по своему. зависи от опита, какви спадове е преживял, на каква въраст е и т.н. И понеже там има много хакционери и включително и луди вероятно от кол и въже, та и не е ного ясно къде ще е границата
Не говорим за отделни луди, но за достатъчно, така че да има търговия. Вземаме за пример Daimler. Стабилна компания, световен бранд, могъщ ръст на продажбите, тоже и на печалбата, цената вече е паднала доста ниско, а предстои 3.3 кинта дивидент. На около 60 кинта явно още има търговия, макар за мен акцията вече подценена да е - графика прилагам:
Ако си купиш сега, то печелиш само от дивидент около 5.6% скоро-скоро - и то инвестираш в една от на-могъщите компании в Германия, а и на света - без никакво (поне известни) проблеми, която според анализаторите ще продължи да расте. Колко инвестиции на БФБ са съизмерими като доходност с? Съответно продаващият губи туй - от шубето си.
Как мислиш - на 45 кинта ще има ли търговия? А на 30 кинта? Ти би ли продал на 30 кинта - мощна компания, снасяща 3.3 кинта дивидент? А на 18 кинта? Колко трябва да е луд някой, че да продаде на 18 кинта?
Това искам да кажа - има граница под която ако падне пазарът, просто няма да има пазар, щото за пазар трябват продавачи.
Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Коментар