При LHA нещата станаха 50/50
1. Синдикатът обяви, че няма да насрочва ефективна стачка и имало развитие в преговорите.
2. Очаква се IPO на две от дъщерните дружества на компанията, едно от които е доста печелившото Lufthansa Technik и общата им оценка е по - голяма от моментнтата капитализация на авиокомпанията.
3. Късите позиции се увеличават.
4. Шумотвеица заради поредния вирус тръгнал от Китай... как все от там изникват, не мога да си обясня. Въпреки, че ако имам работа и трябва да съм в Брюксел или Стокхолм, вирус или не, пеша няма да ходя до там или да отложа сделката и да загубя пари, смятам важи и за останалият свят.
5. Нямат от спрения Бойнг 737 MAX и печелят от това спрямо конкуренцията, също позитивно, ако петролът се задържи около и дори под 60.
10 - 12 или в момента дъно, зависи кой фактор натежи повече.
К+S е интересна в момента също, доста потъва, но след още някое евро и там трябва да намери дъно.
1. Синдикатът обяви, че няма да насрочва ефективна стачка и имало развитие в преговорите.
2. Очаква се IPO на две от дъщерните дружества на компанията, едно от които е доста печелившото Lufthansa Technik и общата им оценка е по - голяма от моментнтата капитализация на авиокомпанията.
3. Късите позиции се увеличават.
4. Шумотвеица заради поредния вирус тръгнал от Китай... как все от там изникват, не мога да си обясня. Въпреки, че ако имам работа и трябва да съм в Брюксел или Стокхолм, вирус или не, пеша няма да ходя до там или да отложа сделката и да загубя пари, смятам важи и за останалият свят.
5. Нямат от спрения Бойнг 737 MAX и печелят от това спрямо конкуренцията, също позитивно, ако петролът се задържи около и дори под 60.
10 - 12 или в момента дъно, зависи кой фактор натежи повече.
К+S е интересна в момента също, доста потъва, но след още някое евро и там трябва да намери дъно.
Коментар