IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

DAX

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение
    Най мразя краставици на краставичар да се продават.....
    Преди 7 години Кака Меркел даваше нз всяка нова немска кола между 2,500 и 5000 евро премия на купувачите от държавен фонд .... защо ли когато имаше същите печалби.....
    Ми краставичара да бе погледнал първо статистиките за продажби на нови автомобили - излизат всеки месец

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Hermes73 Разгледай мнение
      Те Дах и ДАУ може и под нивата на 2009 да идат................
      Може... то за глупостта цяр няма.
      Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

      Коментар


      • Според мен за последните спадове не са виновни толкова паникьосани ритейлъри и китайски бабички, а по-скоро се залага, че има зараза от Китай и от петрола, която зараза ще стигне до САЩ, Европа и т.н. Цял ден ви четох за разногласията ви относно последиците от спада на петрола, но едно е сигурно - ниските му цени допринасят много за дефлация, а тя е бич за капитализма и за всеки субект с кредити. В тази посока мисля аз, но не мога да си представя какво ще се случи - дали ще бъде заразен целия свят както при фалите на Лемън, Фани Мей и Фреди Мак /или както там се казваха/ или ще остане локален проблем, за който ще се погрижи Китай като държава. Това да се гледат настоящи отчети, отразяващи резултати от миналите 3 месеца въобще не е на дневен ред.
        Пътека се прави камък по камък!

        Коментар


        • Монти, не си схванал как работят пазарите и затова се впускаш в конспирации. Събитията до този момент бяха очаквани. Всеки мислещ човек очакваше срива на суровините и с него икономиките на туземците. Нормално е да има тежка волатилност при този процес и в незасегнати и дори печеливши сектори. Аз не купувам пазара а само неща, които имат минимална експозиция към суровини и суровинни икономики. Аз не обичам да ловя кинжали. Колко народ купува петрол през последните години? Хората знаят цената но не и стойността. Осъзнавам, че е възможно да съм подранил и да не съм улучил дъното, но затова не се влиза наведнъж. След днешните покупки съм взел вече около 3/4 от желаното на чуждите пазари. Определено не е много и долу горе е колкото експозицията ми в Гагарин а тя е шестата по обем в портфейла ми. Преценил съм си риска.
          Лека и доходна.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение
            Само за протокола....
            Преди 5 години един финансист на водещ фонд от щатите заяви....
            Щатите са страната от където никога не почват кризи ,всички други са виновни.... и продължи следващата криза за да не падне доверието ще бъде криза на Китай , Русия ,Бразилия и т.н. и те ще бъдат виновни за тежкото положение на американците... Петрола беше 20 долара и през 2009 но индексите бяха Дах 5К и ДАУ 7К ....
            Затова преспаха Леман Брадърс, Енрон ,Форд и Мак и така нататък....... в момента печатницата работи и идва нова криза..... и Китай са виновни за всичко..... а щатите са добре ......финансово.... но това е само ако почнат да ядат долари.....
            Те Дах и ДАУ може и под нивата на 2009 да идат................

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
              Голямо страдание му хвърлят и бмв и даймлер с по 15% ръст на продажбите
              Да, ама... продаващите гледат "пазара".
              Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
                Голямо страдание му хвърлят и бмв и даймлер с по 15% ръст на продажбите
                Най мразя краставици на краставичар да се продават.....
                Преди 7 години Кака Меркел даваше нз всяка нова немска кола между 2,500 и 5000 евро премия на купувачите от държавен фонд .... защо ли когато имаше същите печалби.....

                Коментар


                • Първоначално изпратено от dddd Разгледай мнение
                  Финансовата криза не е при западните икономики а при туземците от БРИКС. САЩ и ЕС са около 2/3 от пазара на БМВ. Дори и останалите туземци да свият обем си с 20 процента, то ръста от ЕС и САЩ ще го компенсира и обема на продажбите ще е на практика без изменение. Как ги видя да фалират не знам?
                  За да се случи сценарият ти трябва да покажеш механизъм по който заразата от Русия, арабският свят, Латинска Америка, ЮАР, Австралия ...ще се пренесе до потребителят на запад.
                  Само за протокола....
                  Преди 5 години един финансист на водещ фонд от щатите заяви....
                  Щатите са страната от където никога не почват кризи ,всички други са виновни.... и продължи следващата криза за да не падне доверието ще бъде криза на Китай , Русия ,Бразилия и т.н. и те ще бъдат виновни за тежкото положение на американците... Петрола беше 20 долара и през 2009 но индексите бяха Дах 5К и ДАУ 7К ....
                  Затова преспаха Леман Брадърс, Енрон ,Форд и Мак и така нататък....... в момента печатницата работи и идва нова криза..... и Китай са виновни за всичко..... а щатите са добре ......финансово.... но това е само ако почнат да ядат долари.....

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение
                    Най елементарното при финансова криза страдат луксозните стоки и автомобили.... а при голяма финансова криза ...фалират...
                    Голямо страдание му хвърлят и бмв и даймлер с по 15% ръст на продажбите

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение
                      Най елементарното при финансова криза страдат луксозните стоки и автомобили.... а при голяма финансова криза ...фалират...
                      Финансовата криза не е при западните икономики а при туземците от БРИКС. САЩ и ЕС са около 2/3 от пазара на БМВ. Дори и останалите туземци да свият обем си с 20 процента, то ръста от ЕС и САЩ ще го компенсира и обема на продажбите ще е на практика без изменение. Как ги видя да фалират не знам?
                      За да се случи сценарият ти трябва да покажеш механизъм по който заразата от Русия, арабският свят, Латинска Америка, ЮАР, Австралия ...ще се пренесе до потребителят на запад.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение
                        Най елементарното при финансова криза страдат луксозните стоки и автомобили.... а при голяма финансова криза ...фалират...
                        Де е тая финансова криза? В борсите ли - че паднали? Или в петролът - че паднал и като си купиш Беемвенце, горивцето ти ще е по-евтино?

                        Сривът на продажбите на китайския пазар го чакаме половин година и все не идва, напротив - допреди месец поне продажбите растяха.
                        Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от dddd Разгледай мнение
                          И двамата не бихме пипнали петрол. Това беше за другите, които ги е страх от него.
                          Не разбирам песимизма на пазара за БМВ. Пазара им в САЩ и Китай е еднакъв по обем. Европа расте и ще продължи да расте. Дори и да има спад при туземците, то той би бил компенсиран от ръста в западните пазари. Отделно производствените разходи спадат в следствие на спада в стоманата и пластмасата. Еврото е на ниска стойност и подпомага износа. Долу горе 2016 би била по нулите като физически обеми с подновен стабилен ръст през 2017. В тези условия не виждам защо трябва да се търгува толкова ниско. Това е само един пример. Друг е GILD и FSLR, но те са за другата тема. За сега не виждам какво може да подкопае вътрешното търсене в САЩ и ЕС. Затова компаниите, които са ориентирани към тези пазари ми харесват. За мен спада е възможност. Не отричам, че е възможно цените да паднат още, но ще е за кратко и никой не може да улучи абсолютното дъно и връх. Затова и се влиза на части. Днес много се разписах нещо. От това което чета в темата с малко различия съм най-близо до твоите възгледи.
                          Лека и доходна.
                          Най елементарното при финансова криза страдат луксозните стоки и автомобили.... а при голяма финансова криза ...фалират...

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от andy2000 Разгледай мнение
                            Сега си лонг ли? Има още пързалка надолу бре ...
                            Съмнява ме

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
                              хахаха - на мен ама никак не ми пречат. Пуснах си късите преди нова година затворих ги миналия петък, тази седмица си накупувах евтино - за какво да се оплаквам
                              Сега си лонг ли? Има още пързалка надолу бре ...

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ravnovesie Разгледай мнение
                                хахаха - на мен ама никак не ми пречат. Пуснах си късите преди нова година затворих ги миналия петък, тази седмица си накупувах евтино - за какво да се оплаквам
                                Яко ги въртиш тия кристални кълба....

                                Коментар

                                Working...
                                X