IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

DAX

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
    То вярно, че страх лозе пази, но вярно е тоже, че щастието закриля само храбрите.

    Твърде вероятно е, който продава сега на 56-57 - ного скоро да се чувства ного глупаво.
    Това и при 67 го говореше и се надявах, че си прав...
    Дано поне сега върже предсказанието!
    Крайно време е да спрат да еВават автомобилния сектор в Европа. Хамериканците дадоха да се разбере какво искат с VW, дано се спрат...

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Haho333 Разгледай мнение
      Иначе който е карал дизел знае евтино ама боклук.
      Тромаво, мудно, трака като трактор, шумно, докато отлепи мъка.
      И пуши като нафтова печка.
      аз пък от моя дизел съм много доволен. не можеш да я чуеш дали работи и няма никакъв дим, защото има DPF за такива неща и върви като самоУет

      Коментар


      • Първоначално изпратено от andy2000 Разгледай мнение
        Тц, сега се очертава пак да ги подпетят и ако се случи ще видим под 50 без никакъв проблем.
        То вярно, че страх лозе пази, но вярно е тоже, че щастието закриля само храбрите.

        Твърде вероятно е, който продава сега на 56-57 - ного скоро да се чувства ного глупаво.
        Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
          Че нали вече ги проверяваха... след Дизелгей провериха над 20 марки и модела, надали Мерцедесчетата не са били.
          Тц, сега се очертава пак да ги подпетят и ако се случи ще видим под 50 без никакъв проблем.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от andy2000 Разгледай мнение
            Не бъди толкова сигурен.
            Даймлера жмуцна покрай VW, без да са виновни.
            Сега тепърва предстои тях да ги проверяват.
            Аз се чудя дали подсмръквайки да не закрия позицията и да чакам в много ниското пак да си взема.
            Че нали вече ги проверяваха... след Дизелгей провериха над 20 марки и модела, надали Мерцедесчетата не са били.
            Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Manyface God" Разгледай мнение
              Въобще не се чудя, дали да закривам късата позиция върху DAX, тепърва ще набъбват цифричките.
              Даксът днес му давам макс до 9920 и после е надолу. Не бих закрил нищо късо в момента.
              Не е препоръка за каквото и да било.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Ferry Разгледай мнение
                здравей, според последните данни и анализи 52 е спряган като максимум надолу.
                но засили ли се натам, от инерцията може да направи пробив под 52. ще видим.
                едно е ясно, новините около Даймлеровите разлики в нормите тепърва ще се множат.
                докъде ще я откарат... мал зеен
                Не съм ги чел тези анализи. Долното е мое мнение, изцяло от графиката съобразено с движенията на Дакса, които очаквам. Затова мисля, че повече от това, няма да слезе. Дори и да направи пробив под 52, той много бързо ще бъде преодолян. Самият Дакс му давам още 3-4% макс надолу, после тръгва нагоре. Тръгне ли, мерцедеса няма да стои и да гледа, освен ако не му спретнат някое скандалче ...
                Last edited by GiRo; 18.05.2016, 13:19.
                Не е препоръка за каквото и да било.

                Коментар


                • Въобще не се чудя, дали да закривам късата позиция върху DAX, тепърва ще набъбват цифричките.
                  The strongest stand last.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
                    Де да зная. Може да заложа една офертичка на 55.18 кинта например, така да се каже. Ама после как да намеря тоя, дето ще ми продаде, за да го черпя биричка и даму се присмивам в шепата си?
                    Не бъди толкова сигурен.
                    Даймлера жмуцна покрай VW, без да са виновни.
                    Сега тепърва предстои тях да ги проверяват.
                    Аз се чудя дали подсмръквайки да не закрия позицията и да чакам в много ниското пак да си взема.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от GiRo Разгледай мнение
                      Аз също мисля, че ще чукне 55 близката седмица. За по-надолу не съм убеден. Максимум до 52, но не съм сигурен за последното.
                      здравей, според последните данни и анализи 52 е спряган като максимум надолу.
                      но засили ли се натам, от инерцията може да направи пробив под 52. ще видим.
                      едно е ясно, новините около Даймлеровите разлики в нормите тепърва ще се множат.
                      докъде ще я откарат... мал зеен

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от GiRo Разгледай мнение
                        Аз също мисля, че ще чукне 55 близката седмица. За по-надолу не съм убеден. Максимум до 52, но не съм сигурен за последното.
                        Де да зная. Може да заложа една офертичка на 55.18 кинта например, така да се каже. Ама после как да намеря тоя, дето ще ми продаде, за да го черпя биричка и даму се присмивам в шепата си?
                        Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Ferry Разгледай мнение
                          Даймлер ще слезне под 55. когато пресече 50 надолу, ще бъде добър момент за подготовка на солиден пакет. дотогава търпение и яко четене

                          Даймлер
                          Аз също мисля, че ще чукне 55 близката седмица. За по-надолу не съм убеден. Максимум до 52, но не съм сигурен за последното.
                          Не е препоръка за каквото и да било.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Ferry Разгледай мнение
                            Даймлер ще слезне под 55. когато пресече 50 надолу, ще бъде добър момент за подготовка на солиден пакет. дотогава търпение и яко четене

                            Даймлер
                            Ти на колко искаш да си купиш Даймлерченца, бе - на 28 кинта ли?

                            То и аз искам, ама няма. При дизелгей падна до около 64 - сегашните нива - и сега - при вече известните данни за 15-а година - продажби (особено в Китай), печалби и т.н. и тенденциите за ръст на и тази година (макар по-малък) дори сегашната цена е абсурдна, а тия дето Даймлерченца продават, по-добре да отидат на потайно място, дето хора не минават и там да се застрелят без никой да ги види. Цената на акцията вече е десетуна под нивата от май 14-а година при ръст на продажбите от 13-а до 15-а година от 28%, а на дивидентът: 30%.

                            Даже си мисля - дали да не си купя още - тяхната кожа гърбава. Ничо чудно - който купи сега, да има след малко по-малко от година, дивидентна доходност дори 6%.
                            Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                            Коментар


                            • Иначе който е карал дизел знае евтино ама боклук.
                              Тромаво, мудно, трака като трактор, шумно, докато отлепи мъка.
                              И пуши като нафтова печка.

                              Коментар


                              • Дизела като цяло излиза по-евтино (особенно ако цените на дизеловото гориво и дизеловите двигатели са леко субсидирани от държавата).
                                Но ...
                                1. Дизела е много по мръсен
                                2. Дизела е с много по лош перформънс
                                Ако трябва да се спазват новите екологични норми в Европа и Америка дизела се обезмисля.
                                Както и виждаме до сега дизели са се продавали и са успявали да бъдат конкурентноспособни на бензиновите само защото са ЛЪГАЛИ за екологичните норми.
                                Станат ли ЧЕСТНИ няма да могат да се конкурират с бензиновите.
                                Особенно за Америка където бензина е много евтин дизеловите коли са напъно безмислени.
                                За Европа хем боли хем сърби, хем искат Евтино хем завишени екологични норми. Няма как да стане.
                                За сега Европа вкарва екологичните норми на хартия но си затваря очите за ЛЪЖИТЕ на дизеловите производители за не убие индустрията напълно. И има леки субсидии за дизелите.
                                Така че в бъдеще ги виждам само в развиващи се държави или 3 тия свят.

                                Коментар

                                Working...
                                X