Малко е относително,
Не зная до колко сте навътре в индустрията т.е. теоретично съм сигурен, че ги знаете нещата, но нямате идея, тя-съвременната индустрия с какъв темп на стара баба се движи. Цените не се вдигат заради огромният "кост редакшън" дори и на "кенеф пейпъра", не се вдигат от страх да не бъдат загубени пазарите, защото конкуренцията е убийствена, а когато произвеждаш даваш по-ниската цена, а не по-високата. Големите компании са принудени да го правят заради кредитите взети в окото на кризата, т.е. дори и минимум печалба, трябва да я има.
От там идват проблеми с човешкият ресурс, липса на кадърни кадри поради ниско заплащане, забавяне на материали и инструменти, заради безхаберие и малоумие. От там "кост клеймове" за закъснения, забравяне за пускане на поръчки и т.н. и т.н. Инфлация, сериозна ще видим едва когато бъдат изплатени сегашните заеми от компании като SKF, Shaflerr, denso, bilstein и т.н. и т.н.
Индустрията е най-големия проблем, вижда се по данните излизащи всеки месец, единствено острова имаше в някакви добри нива тоя месец, но като цяло и там куца най-много и проблема е дисциплината, тъй като поколенията работили преди 2005 вече ги няма и го няма това което е бутало индустрията напред, сега е развит IT сектора както се вижда и върви завидно добре, но IT-то не кара софтуер, a Mazda, а Mazda Плаща обезщетения на IT-то за закъснение за неговите седалки, които не са ушити на време, а не са ушити защото кожаря не е изпълнил поръчката, защото баба Рада е бутнала листата във второто чекмедже където никога не ги е слагала.
Та този път нещата няма да дойдат от имотния сектор, а от друго място, ако не се спре с "кост редакшъна" в производствения сектор, и искам да кажа, че хеликоптерните пари биха били много добър инструмент, ако бъдат контролирани от даващия... Да не забравяме и калпавите управленски кадри, които са навсякъде, не само в България, не само в Италия...
Не зная до колко сте навътре в индустрията т.е. теоретично съм сигурен, че ги знаете нещата, но нямате идея, тя-съвременната индустрия с какъв темп на стара баба се движи. Цените не се вдигат заради огромният "кост редакшън" дори и на "кенеф пейпъра", не се вдигат от страх да не бъдат загубени пазарите, защото конкуренцията е убийствена, а когато произвеждаш даваш по-ниската цена, а не по-високата. Големите компании са принудени да го правят заради кредитите взети в окото на кризата, т.е. дори и минимум печалба, трябва да я има.
От там идват проблеми с човешкият ресурс, липса на кадърни кадри поради ниско заплащане, забавяне на материали и инструменти, заради безхаберие и малоумие. От там "кост клеймове" за закъснения, забравяне за пускане на поръчки и т.н. и т.н. Инфлация, сериозна ще видим едва когато бъдат изплатени сегашните заеми от компании като SKF, Shaflerr, denso, bilstein и т.н. и т.н.
Индустрията е най-големия проблем, вижда се по данните излизащи всеки месец, единствено острова имаше в някакви добри нива тоя месец, но като цяло и там куца най-много и проблема е дисциплината, тъй като поколенията работили преди 2005 вече ги няма и го няма това което е бутало индустрията напред, сега е развит IT сектора както се вижда и върви завидно добре, но IT-то не кара софтуер, a Mazda, а Mazda Плаща обезщетения на IT-то за закъснение за неговите седалки, които не са ушити на време, а не са ушити защото кожаря не е изпълнил поръчката, защото баба Рада е бутнала листата във второто чекмедже където никога не ги е слагала.
Та този път нещата няма да дойдат от имотния сектор, а от друго място, ако не се спре с "кост редакшъна" в производствения сектор, и искам да кажа, че хеликоптерните пари биха били много добър инструмент, ако бъдат контролирани от даващия... Да не забравяме и калпавите управленски кадри, които са навсякъде, не само в България, не само в Италия...
Коментар