IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

NYSE

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от the architect Разгледай мнение
    абе много оптимистично тръгнаха еврейските индекси но бомбите ги потопиха
    Споко това са мини за такива като теб кам края на сесията пак ще ти вземат парите

    Коментар


    • абе много оптимистично тръгнаха еврейските индекси но бомбите ги потопиха

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Alonso Разгледай мнение

        Ти си знаеш, ама аз да ти напомня, че Форд невинаги са снасяли, както и това че Форд бяха 1.5, бяха и 20 а гледам че са гонели и 40, когато аз не съм се занимавал с борси. А това, че дълга им е 10 пъти на капитала не те ли притеснява? Тази акция съм я купувал на 2.5-2 долара и голям страх брах тогава заради този дълг, въпреки че продаваха много добре в онзи момент
        Задълженията им са ного дългосрочни - относно размерът - аз ги сравнявах с активите. Не ме притесняват особено. Форд си е марка в Щатите - няма да пропадне лесно. Разбира се - именно поради неногото модели и задълженията, гледам да не се набивам ного в компанията. Дори с покупката ми днес, инвестицията ми там е по-малка отколкото в Daimler и BMW и надали ще си купувам повече. По-скоро искам да допълня Daimler, ама ги искам под 60 кинта. ще чакам - периодически спадат. Ford не бих си купил, ако не бяха слезли под 11 еврака.

        Разбира се - повлия ми и новината за фабриката за електрически коли, които Ford строи в Китай. Който е силен в Китай в момента - той и принципно силен е.

        Искам да си взема и малко BYD, ама ги ща на около 5 кинта.
        Last edited by Императорът; 10.04.2017, 19:02. Причина: BYD
        Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

        Коментар


        • Първоначално изпратено от lobos Разгледай мнение
          Ford ще изплати дивидент от $ 0,15 на акция през второто тримесечие

          http://www.bolsamania.com/noticias/e...--2616061.html
          Импов това ли е дивидента от толкова хвалената компания от теб?
          Ами по 15 цента на тримесечие + извънреден дивидент в края на всяка година - тая година 5 цента, миналата - 25 цента. Като за щатска компания е незле. Купих си още малко - пуснах поръчка малко на майтап но - минала - дивидентна доходност над 4%.

          http://corporate.ford.com/investors/...dividends.html
          Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

          Коментар


          • И какво като имате скоро Ханука Евреи.мойте къси за 20692.69 излязоха.яяяяяяяьхааааааааааааа
            Миши ти ше ходиш ли да празнуваш в израел

            и аз в началото се чудех - има ли сега война и защо по дяволити тия индекси дигат . явно няма война
            Last edited by the architect; 10.04.2017, 18:42.

            Коментар


            • Ford ще изплати дивидент от $ 0,15 на акция през второто тримесечие

              http://www.bolsamania.com/noticias/e...--2616061.html
              Импов това ли е дивидента от толкова хвалената компания от теб?

              Коментар


              • Емблематичност е нещо, което ми е много субективно за да го коментирам. Както това, че когато споменах пикапите, говорих за Форд, а не Форд Европа. Факт е, че Мустанг, откакто пристигна официално в Европа се радва на все повече популярност. И все пак най-важните модели за марката в Европа са Фиеста и Фокус. За разлика от Опел, който никога не е печелил и загуби маса пари на GM, Форд успява да е профитабилен от 2015 и в Европа. Сравнението за качеството - отново субективно.
                Мненията ми не са препоръка за търговия.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от margen Разгледай мнение

                  Мисля, че бъркаш. Това, което ги крепи са пикапите от F серията и най-вече F-150. Това са най-продаваните пикапи в Америка и съответно в света. И не само. Това е и най-профитабилния автомобил въобще...или сред най, поне. Скоро го обсъждаха по някоя от икономическите телевизии и то, коинцидентно, отново в контекста на сравнението с Тесла.
                  не сравнявай америка със света.
                  както и, че визирах емблематичността на марката, НЕ броят продажби.
                  в европа форд е на нивото на опел, като даже опел последните години задминаха европейските фордове по качество.

                  затова считам, че не бъркам

                  Тесла е автомобил, който за европейците е в категорията при Порше, БМВ, Мерцедес.

                  поради този факт, считм за неуместно да споменаваме Тесла, когато се говори за форд, бид и пр.

                  пс: към даденият момента, няма автопроизводител, който да не е разработил и да не оптимизира електроварианти в сериите си. категорията ще е определяща.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Ferry Разгледай мнение

                    Форд в Европа ще последва съдбата на Опел. в момента единственото возило, което крепи Форд като емблематична марка е Мустанга!
                    останалата им леш и пълен шит!
                    Мисля, че бъркаш. Това, което ги крепи са пикапите от F серията и най-вече F-150. Това са най-продаваните пикапи в Америка и съответно в света. И не само. Това е и най-профитабилния автомобил въобще...или сред най, поне. Скоро го обсъждаха по някоя от икономическите телевизии и то, коинцидентно, отново в контекста на сравнението с Тесла.
                    Мненията ми не са препоръка за търговия.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение

                      Ми желая ти успех, ама от тия нива мисля, че може да издебнеш спад - акцията ного подскача - щом искаш дългосрочно.

                      За мен е секси само компания, която ми снася, ама всеки си знае. И защо да не сравняваш Теслата с фордът? - И двете правят коли - едната - елитни - засега (нали моделът №3 щял да е народен), другата - народни коли. Нали това е било идеята на Хенри Форд - да направи кола, достъпна за всеки?
                      Ти си знаеш, ама аз да ти напомня, че Форд невинаги са снасяли, както и това че Форд бяха 1.5, бяха и 20 а гледам че са гонели и 40, когато аз не съм се занимавал с борси. А това, че дълга им е 10 пъти на капитала не те ли притеснява? Тази акция съм я купувал на 2.5-2 долара и голям страх брах тогава заради този дълг, въпреки че продаваха много добре в онзи момент
                      Акъл ми дай, пари сам ще си спечеля.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение

                        Ми желая ти успех, ама от тия нива мисля, че може да издебнеш спад - акцията ного подскача - щом искаш дългосрочно.

                        За мен е секси само компания, която ми снася, ама всеки си знае. И защо да не сравняваш Теслата с фордът? - И двете правят коли - едната - елитни - засега (нали моделът №3 щял да е народен), другата - народни коли. Нали това е било идеята на Хенри Форд - да направи кола, достъпна за всеки?
                        Да естествено,че ще изчакам по-добри нива за вход.
                        Фери все ме изпреварва,същото и аз щях да напиша за Форд.
                        Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение

                          Ми нека знае - те защото си обичат техните си коли - ама Ford си продава добре другаде.
                          Форд в Европа ще последва съдбата на Опел. в момента единственото возило, което крепи Форд като емблематична марка е Мустанга!
                          останалата им леш и пълен шит!

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от hemilio Разгледай мнение

                            Да точно това имам предвид,Не можеш да сравняваш Тесла с Форд,погрешно е.
                            за Протокола: не съм толкова ентусиазиран колкото изглежда,просто виждам Компяния,която е много иновативна,секси,и се харесва на Всички,т.е. има сериозен фундамент за сериозен Гейн.

                            В момента нямам акции на Тесла,след като ги отиграх няколко пъти,за по 20 пункта,сега ще градя по-дългосрочна позиция.
                            Има един-два гапа да се затворят и тогава.
                            За мен -за година,две ще има доста хляб в техните акции.
                            Ми желая ти успех, ама от тия нива мисля, че може да издебнеш спад - акцията ного подскача - щом искаш дългосрочно.

                            За мен е секси само компания, която ми снася, ама всеки си знае. И защо да не сравняваш Теслата с фордът? - И двете правят коли - едната - елитни - засега (нали моделът №3 щял да е народен), другата - народни коли. Нали това е било идеята на Хенри Форд - да направи кола, достъпна за всеки?
                            Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Ferry Разгледай мнение

                              грешката в анализа ти идава от сегмента, който ТИ таргетираш и сегмента, в който работи Тесла.
                              в Германия - "меката" на качественото и прагматично автомобилостроене - за Форд всеки знае --> "Ford ist Mord!"
                              Да точно това имам предвид,Не можеш да сравняваш Тесла с Форд,погрешно е.
                              за Протокола: не съм толкова ентусиазиран колкото изглежда,просто виждам Компяния,която е много иновативна,секси,и се харесва на Всички,т.е. има сериозен фундамент за сериозен Гейн.

                              В момента нямам акции на Тесла,след като ги отиграх няколко пъти,за по 20 пункта,сега ще градя по-дългосрочна позиция.
                              Има един-два гапа да се затворят и тогава.
                              За мен -за година,две ще има доста хляб в техните акции.
                              Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Ferry Разгледай мнение

                                грешката в анализа ти идава от сегмента, който ТИ таргетираш и сегмента, в който работи Тесла.
                                в Германия - "меката" на качественото и прагматично автомобилостроене - за Форд всеки знае --> "Ford ist Mord!"
                                Ми нека знае - те защото си обичат техните си коли - ама Ford си продава добре другаде.
                                Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)

                                Коментар

                                Working...
                                X