IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

NYSE

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Никола20 Разгледай мнение

    Дано нямаш мен предвид, защото съвсем не ми беше такава идеята. Изразих учудване, защото при автомобилите от известно време е много неясна ситуацията.

    Електрически ли ще бъдат, водородни ли, хибриди ли? Никой не знае какво ще одобрят потребителите, защото се видя, че с налагане на вкусове на държавно ниво няма да сработят нещата. Отделно проблемите с Китай - мита, тарифи, нелоялна конкуренция.

    Имам усещане, че ще стане нещо подобно като с видео форматите. VHS, Betacam=> мини дискове и сега вече не знам на какъв носител снимат про камерите.
    Нямам предвид теб. Относно комбинацията стелантис/мерцедес, въобразявам си, че независимо какви автомобили ще се карат в бъдеще, тези два производителя ще продължат да ги произвеждат, запазвайки сегашният си дял. На стелантис ми харесва баланса и другите показатели и на практика според мен дават най-добрата отстъпка в този бранш към момента, докато мерцедес си е мерцедес и винаги ще си има неговите си клиенти. Виж им електрическата ес класа например. Но това че имам и путове ми дава спокойтвието че ако видя цени с 30-40% под сегашните, веднага ще си увелича със съответния процент бройката на акциите и съответно в дългосрочен план ще съм се оказал по-близо до дъното, ако е вярна първоначалната парадигма, че тези две компании ще съществуват и ще са конкурентноспособни и след две години, какъвто ми е периода на путовете. Все пак ще се надявам на поне един дивидент за тези две години за да ми покрие путовете и съответно да илзяза поне на нула в най-лошият сценарий. Рено също ги харесвам, основно заради баланса и това че само акциите им в нисан струват колкото цялата капитализация. Освен това ги харвсвам и като автомобили и смята че са конкурентни на пазара. Иначе да, то хубаво да си ги продал на 50, но ако приемем, че няма промяна в макрото и нямаш причина да променяш съотношението акции/облигации, би следвало да продадеш която и да било компания, само ако имаш готова с която да я замениш. А намирането на нова компания не винаги се случва лесно
    Акъл ми дай, пари сам ще си спечеля.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Alonso Разгледай мнение

      По последният въпрос, смятам, че всеки, независимо дали се издържа от това или там спестява се цели към максималната доходност
      Явно не си бил у форума, кога 12% годишна доходност от активно управление на портфейл се обявяваше за едва ли не непостижима мечта.

      Но няма да се обидим, ако ни кажеш някоя от позициите, които не смяташ еквивалент на кеш.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Alonso Разгледай мнение

        Трудно е да се каже, че ги държа. По принцип съм превърженик на портфейлната теория и спрямо очакванията си за макрото подържам определен процент кеш, като едновременно се опитвам да диверсифицирам максимално портфолиото от акции. Такива позиции, комбинирани с пут опции, ги броя реално като кеш в портфолиото, защото в случай, на рецесия и ако цените им се сринат, просто ще закрия позицията с 3-4% загуба и с освободеният кеш, ще купя двойно акции на същите компании или пък нещо друго, което ми се струва по-подходящо към него момент. Поради тези ми убеждения и на този етап от развитието ми, не разбирам тези дребни заяждания, между учатниците в този форум, относно някакви конкретни позиции. В нашият бизнес, загубите са част от играта и за мен няма нищо срамно или учудващо ако някоя позиция към даден момент е на загуба. Не вярвам че съществува човек на тази земя, който да е всъстояние да предвиди хаоса, но всеки може да управлява риска и в крайна сметка е важно портфолиото да расте устойчиво година след година...
        Дано нямаш мен предвид, защото съвсем не ми беше такава идеята. Изразих учудване, защото при автомобилите от известно време е много неясна ситуацията.

        Електрически ли ще бъдат, водородни ли, хибриди ли? Никой не знае какво ще одобрят потребителите, защото се видя, че с налагане на вкусове на държавно ниво няма да сработят нещата. Отделно проблемите с Китай - мита, тарифи, нелоялна конкуренция.

        Имам усещане, че ще стане нещо подобно като с видео форматите. VHS, Betacam=> мини дискове и сега вече не знам на какъв носител снимат про камерите.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
          Проблемът не е в устойчивия ръст. Борсата отдавна не е казино, тук вече няма как да загубиш. Защо обаче ще се занимаваш да избираш компании, когато имаш 40% ръст на широк пасивен фонд за година?

          Пък и вангуването не струва нищо без конкретни позиции. Без конкретика става Ганкиното кафене.
          ​​​​​
          ...

          И другото - аз например се издържам от борсата. Други обаче спестяват на борсата. Различна доходност целим.
          Защото нямам никаква представа какво точно има в този широк пасивен фонд и се чувствам доста по-сигурен когато имам представа за всяка отделна компания в портфолиото си и съответната парадигма. Иначе и мен постоянно ме налита да се набухам в индекси и да спра да се занимавам, но аз също вече 15 години и се издържам само от борсата и при такъв вариант едно, че няма да имам какво друго да прая и второ, че няма да се чувствам така сигурен за доходите си. По последният въпрос, смятам, че всеки, независимо дали се издържа от това или там спестява се цели към максималната доходност
          Акъл ми дай, пари сам ще си спечеля.

          Коментар


          • Проблемът не е в устойчивия ръст. Борсата отдавна не е казино, тук вече няма как да загубиш. Защо обаче ще се занимаваш да избираш компании, когато имаш 40% ръст на широк пасивен фонд за година?

            Пък и вангуването не струва нищо без конкретни позиции. Без конкретика става Ганкиното кафене.
            ​​​​​
            ...

            И другото - аз например се издържам от борсата. Други обаче спестяват на борсата. Различна доходност целим.
            Last edited by terziеv; 13.11.2024, 12:14.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
              Играта тука е с момента. Имаш момо фондове, имаш и много автоматична търговия. Това, съчетано с малката капитализация води до такива движения.

              При zim игрите са колосални. Не участвам. Там е изцяло борсова битката, няма почти нищо общо със самата компания. Иначе смятам, че zim фалшифицира отчетите яко.
              За добро или зло е вярно. При зим имах дълги колове, купени на центове. които тези дни продадох по 15 долара парчето, а самата позиция я закрих още преди два месеца. Пазарите тотално са полудели поради неясни за мен причини. С DQ също се разделих , поради факта че ми прасна един продаден кол, но сега пак ще продам путове и евентуално ще вляза. Продължавам да недоумявам, как може акция с 60$ кеш на акция и без дългове да струва 15$..
              Акъл ми дай, пари сам ще си спечеля.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Никола20 Разгледай мнение

                Не мога да повярвам, че държиш едновременно и Стелантис и Мерцедес. Още ме е яд задето не продадох Рено-то когато бяха над 50 евро.
                Трудно е да се каже, че ги държа. По принцип съм превърженик на портфейлната теория и спрямо очакванията си за макрото подържам определен процент кеш, като едновременно се опитвам да диверсифицирам максимално портфолиото от акции. Такива позиции, комбинирани с пут опции, ги броя реално като кеш в портфолиото, защото в случай, на рецесия и ако цените им се сринат, просто ще закрия позицията с 3-4% загуба и с освободеният кеш, ще купя двойно акции на същите компании или пък нещо друго, което ми се струва по-подходящо към него момент. Поради тези ми убеждения и на този етап от развитието ми, не разбирам тези дребни заяждания, между учатниците в този форум, относно някакви конкретни позиции. В нашият бизнес, загубите са част от играта и за мен няма нищо срамно или учудващо ако някоя позиция към даден момент е на загуба. Не вярвам че съществува човек на тази земя, който да е всъстояние да предвиди хаоса, но всеки може да управлява риска и в крайна сметка е важно портфолиото да расте устойчиво година след година...
                Акъл ми дай, пари сам ще си спечеля.

                Коментар


                • Играта тука е с момента. Имаш момо фондове, имаш и много автоматична търговия. Това, съчетано с малката капитализация води до такива движения.

                  При zim игрите са колосални. Не участвам. Там е изцяло борсова битката, няма почти нищо общо със самата компания. Иначе смятам, че zim фалшифицира отчетите яко.

                  Коментар


                  • Ами ако е разпенил сериозно няма да се чака дълго. Обикновенно +- 2 дни. Понеже отдавна ми е в блок листата дай сигнал ако се разпени за връх в СИПА.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
                      Ако четем с разбиране постовете на Петърчо, то той официално обяви края на мечия тренд при нафтовозите. Ще видим дали отново е прав. Чакаме.
                      Терзо дай някое логично обяснение защо танкерите вървят надолу а пък контейнерите нагоре.
                      Ако ще влизаме в рецесия трябва и двете да вървят надолу. ZIM изкърти всички мивки...яд ме е, защото я притежавах таз хартия и продадох преди повече от 1 година...
                      Мнението ми не представлява съвет за покупко-продажба на акции, облигации и други видове ценни книжа

                      Коментар


                      • Ако четем с разбиране постовете на Петърчо, то той официално обяви края на мечия тренд при нафтовозите. Ще видим дали отново е прав. Чакаме.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от минувач Разгледай мнение
                          ВР и той в същата посока се бута.
                          До кога ще е този цирк...
                          Изборите в сащ минаха , посоката остава.
                          Просто пълниш по малко по пътя надолу. Тук рискът е малък, а дивидентът няма мърдане. Продаваш колци за част от позицията, ако стане голяма.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
                            Хора, наистина трябва танкери. Това е някаква рядка възможност. SFL и TORM добавям, ako и да съм яко прекалил вече.
                            Втора,трета година все едни и същи грешки ."Ловят" се падащи ножове ,отчитат се огромни загуби(ако изобщо реално е отворена позиция ,което е <20%) и се споменава ,как "печелим" на борсата ,Това е в мечи тренд на всички TF и няма никаква логика да се купува ,камо ли точно тук.Абсолютно грешен вход/добавка,също като на това момче в TRMD .Сигурно те е слушал,направил е грешен вход и сега реве що не отскача.Входа в една позиция е адски важно нещо момичета.

                            Да,знаем,че искаш да си интересен и обявяваш фалшиви позиции всеки ден,но само 4% от дей трейдърите печелят дългосрочно.Ако не вярваш на статистиката питай Асенчо и Шестака колко акаунта са нулирали С тея грешни входове/позиции едва ли си в първите 70-80% даже.Явно при теб е важен олимпийския принцип
                            Last edited by danetha; 13.11.2024, 05:55.

                            Коментар


                            • ВР и той в същата посока се бута.
                              До кога ще е този цирк...
                              Изборите в сащ минаха , посоката остава.

                              Коментар


                              • Хора, наистина трябва танкери. Това е някаква рядка възможност. SFL и TORM добавям, ako и да съм яко прекалил вече.

                                Коментар

                                Working...
                                X