If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Разгледах, но рядко изкарват подобни показатели (може би само United Airlines става). При американците виждам още по-висока задлъжнялост, Equity-то никакво или отрицателно, печалбите спрямо капитаизациите по-лоши.
При Луфтханза печалбата се появи, почват дори да раздават дивидент. Вървят добре от към ръст на приходите, задлъжнялостта я намаляват и отделно са под ликвидационната си стойност. Та много плюсове ми се виждат на мен и затова са част от портфейла ми.
Любопитно ми беше дали само на мен ми се струват подценени.
Аз не пипам авиокомпании. Много са ми рискови всичките. Ако нафтата скочи с 15-20% всички авиокомпании изпадат в мозъчна смърт.
Много конкурентен бизнес, малко бранд лойълти, печели този, който може да те закара най-ефтинко от т. А до т. Б. Никакъв moat както би казал дъртия. Ама всеки сам си преценя.
Мнението ми не представлява съвет за покупко-продажба на акции, облигации и други видове ценни книжа
някой търгува ли през OANDA TMS отворили са с дау и насдак с триста точки нагоре за разлика от други брокери това нее нормално и го правят за втори път
Нищо в Европа. Само в УСА. Там е истината. Разгледай тамошните авиокомпании.
Разгледах, но рядко изкарват подобни показатели (може би само United Airlines става). При американците виждам още по-висока задлъжнялост, Equity-то никакво или отрицателно, печалбите спрямо капитаизациите по-лоши.
При Луфтханза печалбата се появи, почват дори да раздават дивидент. Вървят добре от към ръст на приходите, задлъжнялостта я намаляват и отделно са под ликвидационната си стойност. Та много плюсове ми се виждат на мен и затова са част от портфейла ми.
Любопитно ми беше дали само на мен ми се струват подценени.
Корелацията с инфлацията е проста -високата инфлация натиска печалбата на компанията.когато стигне пазарния поносим лимит на цена клиенти, при ниво на разходите което също натиска оборотите -на финала бизнеса X има намалени печалби ,затова при изследванията високата инфлация напред във времето удря акциите ,това е и причината Бъфет да обобщи че следващите да кажем 10 години всеки да се подготви за по-ниски доходности от акциите
То ако четеш писмата на BH, Бъфет още 86 година казва, че в бъдеще трябва да очакваме по-ниска доходност, така че предстои да разберем. Определено фирмите с високи нива на дълг ще изпитват затруднения, но пак зависи с какъв маржин работят. Със сигурност ще има кризи и паник атаки в бъдеще, само дето не знаем кога.
Коментирам пазарната реакция на последния CPI.
Не ми е попадала статия скоро да има supply chain disruptions, т.е. предлагането е добре.
Хутите нещо мътят водата, ама това даже май помага на американския внос, щом другите пазари са по-трудно достъпни.
последния трудовия пазар също беше добре.
Китай не го следя и не ми е интересен, няма как да знаеш с какъв наклон ще се събуди китайското тато. Нещо проблеми в недвижимостите и това им намалява консумацията на петрол, още по-добре за другите, предлагане бол.
Корелацията с инфлацията е проста -високата инфлация натиска печалбата на компанията.когато стигне пазарния поносим лимит на цена клиенти, при ниво на разходите което също натиска оборотите -на финала бизнеса X има намалени печалби ,затова при изследванията високата инфлация напред във времето удря акциите ,това е и причината Бъфет да обобщи че следващите да кажем 10 години всеки да се подготви за по-ниски доходности от акциите
Как инфлацията не ти е свързана с предлагането, бе! Наложи сто мита, откачи Китай от сто неща, отрежи най-голямата страна в света от един куп пазари, административо спри стотици енергийни проекти...
За трудовия пазар дори няма да почвам, че съвсем ще се отчаяш.
Коментирам пазарната реакция на последния CPI.
Не ми е попадала статия скоро да има supply chain disruptions, т.е. предлагането е добре.
Хутите нещо мътят водата, ама това даже май помага на американския внос, щом другите пазари са по-трудно достъпни.
последния трудовия пазар също беше добре.
Китай не го следя и не ми е интересен, няма как да знаеш с какъв наклон ще се събуди китайското тато. Нещо проблеми в недвижимостите и това им намалява консумацията на петрол, още по-добре за другите, предлагане бол.
Коментар