IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

NYSE

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Аве, както казва Настрадин ходжа, и ти имаш право.

    При все това кризата в енергията е СТРАШНА и въглища ще се карат яко и надалеч.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
      Доколкото знам няма решение за обратно изкупуване. Иначе при корабчетата всичко е далавера. То не, че и извън тях можеш да вярваш на отчети, ама тука е мазало.

      ... Как да е, глътнаф горчивото апче. Неска само танкерите държаха фронта. Продължавам да смятам корабчетата за голяма далавера, ама при тоз пазар по-добре да си харча парите. Кешбекът на кредитната карта в момента е по-голяма далавера от борсата.
      Tерзо сега е момента да разпродаваш корабите - В момента цената на контейнер от Китай е паднала до около 10-12 000 долара от 15-16 000 и до края на годината ще падне доста под 10 - Не забравяй че в тежки времена тази цена беше 1000 долара а в нормални 2000

      Танкерите ще пазят цена докато има война в Украйна след това ще потънат и те

      За това продавай докато си още на далавера не чакай да те хванат между дюшека и пружината неподготвен

      На мене спада на златото ми изтри печалбите през CEY но сега гледам златото се е възстановило частично след затварянето на борсата в УК та очаквам в понеделник пак да се върнат
      Last edited by ledosvetlenie; 02.07.2022, 10:43.

      Коментар


      • Доколкото знам няма решение за обратно изкупуване. Иначе при корабчетата всичко е далавера. То не, че и извън тях можеш да вярваш на отчети, ама тука е мазало.

        ... Как да е, глътнаф горчивото апче. Неска само танкерите държаха фронта. Продължавам да смятам корабчетата за голяма далавера, ама при тоз пазар по-добре да си харча парите. Кешбекът на кредитната карта в момента е по-голяма далавера от борсата.
        Last edited by terziеv; 01.07.2022, 23:04.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение

          Aз не мога да повярвам какво става със ZIM-чето ми. Безумна е цената, под 50 е подигравка, но просто не мога да си позволя да купувам още и ще затварям част от късите путове на загуба. Пълно безобразие.
          мой роднина и той изгоря от ZIM... прилича да има някакъв еврейски fraud в бизнеса и не би ме учудило да е така. Не барам засега. Знаеш ли дали имат обратно изкупуване, щото очевидно 24 процента дивидент не е достатъчно за да не се срива

          Коментар


          • Първоначално изпратено от desperado Разгледай мнение
            До края на сесията очаквам почти паническо купуване по акцци с P/E от 1 до 5. Натиснаха ги много
            Aз не мога да повярвам какво става със ZIM-чето ми. Безумна е цената, под 50 е подигравка, но просто не мога да си позволя да купувам още и ще затварям част от късите путове на загуба. Пълно безобразие.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Assen123 Разгледай мнение

              На мен ми е адски антипатичен Мъск. Почти колкото и Безос - на моменти се чудя кой повече.

              Жалко че имам принципи да не купувам тех компании - Гугъл откъм финаси изглежда много солидно. Но така и не мога да им хвана бизнес модела в детайли. Не разбирам например тия Метавселени в интерент ли работят? Или са нещо отделно?

              https://www.visualcapitalist.com/how...billions-2022/
              GOGL карат въглища - стронг буй; теховете са яко сел. Всичките, до един. Гугъл има ооще едно о у борсовия код - GOOGL

              Коментар


              • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
                Бууум, изритаха ме от половината позиция в GOGL. Срамота, ама в такъв пазар стоповете не ги местя. При нормални обстоятелства щях да купувам на тези нива.

                ... Мъск е егати щастливото овчарче. По-скоро бих го оприличил на амбулантен търговец
                На мен ми е адски антипатичен Мъск. Почти колкото и Безос - на моменти се чудя кой повече.

                Жалко че имам принципи да не купувам тех компании - Гугъл откъм финаси изглежда много солидно. Но така и не мога да им хвана бизнес модела в детайли. Не разбирам например тия Метавселени в интерент ли работят? Или са нещо отделно?

                https://www.visualcapitalist.com/how...billions-2022/

                Коментар


                • До края на сесията очаквам почти паническо купуване по акцци с P/E от 1 до 5. Натиснаха ги много

                  Коментар


                  • Бууум, изритаха ме от половината позиция в GOGL. Срамота, ама в такъв пазар стоповете не ги местя. При нормални обстоятелства щях да купувам на тези нива.

                    ... Мъск е егати щастливото овчарче. По-скоро бих го оприличил на амбулантен търговец

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Assen123 Разгледай мнение
                      Ясно е че Тесла са хванали един бизнес модел който в последните 15 години започна да се репликира навсякъде - Епъл, Дайсън и други оперирарт на него. Скъп продукт, само 2-3 модела и затваряме цикъла със съпътстващи продукти - дали ще е Епъл Клауд, Тесла Застраховка или Дайсън аксесоари.

                      Според мен проблема пред Тесла е колко бърз ще е прехода към електрически автомобили - говорим масово от една страна и от друга - качеството на въпросните коли. Качвал съм се в Тесли и не мога да разбера защо ги водят Луксозни - в някой от тях съм виждал сглобки който скърцат. Другия проблем с автомобилостроенето е че просто в този момент не е много ясно какво точно ще е бъдещето = шернати коли, публични ли или нещо друго. Да не говорим за проблема с батерийте където освен ако няма някое ново решение просто не можем да направим толкова батерии така че да не стане факт солидното поскъпване на някой метали.

                      Аз лично чакам с нетърпение да видя ще има ли ИПО на Порше и ако да как ще се развие и на колко ще оцени компанията.
                      Има и нещо друго много важно - лидерството. Елън Мъск си е лидер отвсякъде и е мотор от класа за бизнеса. Питай около тебе някой дали знае кой е лидера на Мерцедес, Фолксваген или Пежо. Аз лично нямам никаква идея.

                      Коментар


                      • Коментар


                        • Ясно е че Тесла са хванали един бизнес модел който в последните 15 години започна да се репликира навсякъде - Епъл, Дайсън и други оперирарт на него. Скъп продукт, само 2-3 модела и затваряме цикъла със съпътстващи продукти - дали ще е Епъл Клауд, Тесла Застраховка или Дайсън аксесоари.

                          Според мен проблема пред Тесла е колко бърз ще е прехода към електрически автомобили - говорим масово от една страна и от друга - качеството на въпросните коли. Качвал съм се в Тесли и не мога да разбера защо ги водят Луксозни - в някой от тях съм виждал сглобки който скърцат. Другия проблем с автомобилостроенето е че просто в този момент не е много ясно какво точно ще е бъдещето = шернати коли, публични ли или нещо друго. Да не говорим за проблема с батерийте където освен ако няма някое ново решение просто не можем да направим толкова батерии така че да не стане факт солидното поскъпване на някой метали.

                          Аз лично чакам с нетърпение да видя ще има ли ИПО на Порше и ако да как ще се развие и на колко ще оцени компанията.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Assen123 Разгледай мнение

                            В този ред на мисли ако сега Тесла е "водеща" по отношение на електическите коли - гледай какво ще стане с Ауди/Порше до 5 години от сега.
                            Тук не са ясни нещата... Гледай Нокия и Епъл!
                            Тесла е колата на цифровата епоха.

                            Коментар


                            • Нямам идея за след пет години. Имам идея, че дори да залагаш на някоя европейска компания, да я купуваш сега е лоша идея. Барем изчакай едно ПОНЕ еднж 20 30% ангебот.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
                                Европа е приключила. Да се купува нещо европейско за дългосрочно е меко казано странно. В най-добрия случай компанията ще бъде повлечена надолу от общия пазар и/или инфлацията ще я задържи на "стабилна" цена... в евро.
                                В кой аспект точно? Когато говорим за машиностроене,транспорт, строителни материали, автомобили, потребителски стоки, фармация, биотехнологии, хранителна индустрия - водещите международни компании са или Европа или Япония.

                                С изключение на тех индустрията Европа има водещи компании във всеки един сектор за който се сетиш с много по разумно корпоративно управление което не е вързано до степен на фанатизъм с цената на акциите. В този ред на мисли ако сега Тесла е "водеща" по отношение на електическите коли - гледай какво ще стане с Ауди/Порше до 5 години от сега.

                                Коментар

                                Working...
                                X