IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

NYSE

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ledosvetlenie Разгледай мнение

    Запада има индустирята на потреблението като намали да потребява всичко натам по веригата намалява - намаляват корабите дето возят контейнери - намалява дейността във фабриките в Китай дето пълнят тези контейнери - намаляват заявките към доставчиците на суровини - намаляват и танкерите и въглевозите

    Сега си викаш е колко па да намалее това потребление - Ето ти един пример за УК в УСА положението е още по трагично

    Средно статистическо семейство е купило къща в покрайнините на Лондон за 500 000 с 50 000 паунда самоучастие и главница 450 000

    Преди една година са били на лихва 2% което е около 800 паунда на месец плюс главница 1250 (за 30 години) тотал 2050 паунда

    Имат доходи чисто около 4000 и им остават около 2000 паунда на месец да харчат

    Основната лихва само за 6 месеца от 0.1 вече е 1.25% а в края на годината ще мине 2% - това ще доведе до покачване на лихвата на въпросното семейство двойно от 2% на 4%

    Тогава тяхната месечна вноска от 2050 ще стане 2850 и разполагаемият им доход ще падне на 1150 което е на границата на мизерията тоест ще купуват само храна и то от по евтини магазини - Ще забравят за нови дрехи ще забравят да си сменят колата ще забравят да ходят на ресторант и тн тн

    Проблема обаче е че 2% основна лихва не са достатъчни да спрът инфлацията и тя вероятно ще трябва да бъде покачена на 4% тогава лихвата по кредита вече ще им е 6% което прави 2400 + 1250 главница е 3650 и вече кредита става не обслужваем - Хората почват да си губят имотите срива се имотният пазар сриват се и банките

    Въздуха е спрял да се движи, а борсите в УСА са се сринали с над 50% от сегашното си положение дето ти си мислиш че е ниско

    Вятъра обърна посоката (вдигане на лихвата VS намаляване на лихвата и количествените облекчения) и който не го отчете на време бая горчиви хапчета ще поеме
    Пич, живял съм с американци няколко години. От всякакви части на страната, различен произход и образование, МНОГО различни финансови възможности... едно нещо ги обединява - КУПУВАТ. Дори да нямат стотинка, дори да са до шия в дългове, КУПУВАТ. Ако това изчезне, самата система ще изчезне.

    Инфлацията не може да бъде спряна, най-паче защото тя е целта. Отделно основните причини за хиперинфлацията НЕ СА монетарни. Просто шитните, От които нямаш нужда, ще са евтини, а хлябът щесиибемамата.

    Като цяло обаче сега не е момент за купуване, а за продаване. Съгласен съл напълно. Иска ми се обаче и някой от фондаджиите да се обясни. Откак започнах с борсата, постоянно се чудя и мая на идеята да купиш неща като СИП и Насдак и да държиш като теле.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
      Търсенето хубаво ще падне, ама с колко? Каква индустрия има Западът, че да окаже влияние на консумацията. Само пълно ковидиотско затваряне е вариант, но тогава отиваме към далеч по-страшни неща.

      Няма добив, няма и да има. Това е моята теза и буквално го виждам с очите си в някои от енерго секторите. Въглищата са най-перспективни и компаниите там са все още зверски подценени. При все това, сурването на пазара ще ги повлече и тях.

      Пък и ние сме си в зверска рецесия. Маскирано е леко от милионите в безсмислената "икономика" на Запада.
      Запада има индустирята на потреблението като намали да потребява всичко натам по веригата намалява - намаляват корабите дето возят контейнери - намалява дейността във фабриките в Китай дето пълнят тези контейнери - намаляват заявките към доставчиците на суровини - намаляват и танкерите и въглевозите

      Сега си викаш е колко па да намалее това потребление - Ето ти един пример за УК в УСА положението е още по трагично

      Средно статистическо семейство е купило къща в покрайнините на Лондон за 500 000 с 50 000 паунда самоучастие и главница 450 000

      Преди една година са били на лихва 2% което е около 800 паунда на месец плюс главница 1250 (за 30 години) тотал 2050 паунда

      Имат доходи чисто около 4000 и им остават около 2000 паунда на месец да харчат

      Основната лихва само за 6 месеца от 0.1 вече е 1.25% а в края на годината ще мине 2% - това ще доведе до покачване на лихвата на въпросното семейство двойно от 2% на 4%

      Тогава тяхната месечна вноска от 2050 ще стане 2850 и разполагаемият им доход ще падне на 1150 което е на границата на мизерията тоест ще купуват само храна и то от по евтини магазини - Ще забравят за нови дрехи ще забравят да си сменят колата ще забравят да ходят на ресторант и тн тн

      Проблема обаче е че 2% основна лихва не са достатъчни да спрът инфлацията и тя вероятно ще трябва да бъде покачена на 4% тогава лихвата по кредита вече ще им е 6% което прави 2400 + 1250 главница е 3650 и вече кредита става не обслужваем - Хората почват да си губят имотите срива се имотният пазар сриват се и банките

      Въздуха е спрял да се движи, а борсите в УСА са се сринали с над 50% от сегашното си положение дето ти си мислиш че е ниско

      Вятъра обърна посоката (вдигане на лихвата VS намаляване на лихвата и количествените облекчения) и който не го отчете на време бая горчиви хапчета ще поеме
      Last edited by ledosvetlenie; 03.07.2022, 11:15.

      Коментар


      • Търсенето хубаво ще падне, ама с колко? Каква индустрия има Западът, че да окаже влияние на консумацията. Само пълно ковидиотско затваряне е вариант, но тогава отиваме към далеч по-страшни неща.

        Няма добив, няма и да има. Това е моята теза и буквално го виждам с очите си в някои от енерго секторите. Въглищата са най-перспективни и компаниите там са все още зверски подценени. При все това, сурването на пазара ще ги повлече и тях.

        Пък и ние сме си в зверска рецесия. Маскирано е леко от милионите в безсмислената "икономика" на Запада.
        Last edited by terziеv; 03.07.2022, 10:18.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
          Аве, както казва Настрадин ходжа, и ти имаш право.

          При все това кризата в енергията е СТРАШНА и въглища ще се карат яко и надалеч.
          Само след няколко месеца ще сме във зверска рецесия и ще се окаже че енергията е в излишък и въглищата и петрола и газта ще отидат в киреча

          Ти изхождаш от позицията че потреблението ще се запази и че едва ли не сме на дъното на кризата. Тепърва ни очаква тежка криза, а на борсата в УСА ще е мармалад

          Погледни тази графика която сравнява FTSE100 и SP500 и ще придобиеш представа за какво пропадане става въпрос

          Attached Files

          Коментар


          • Аве, както казва Настрадин ходжа, и ти имаш право.

            При все това кризата в енергията е СТРАШНА и въглища ще се карат яко и надалеч.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
              Доколкото знам няма решение за обратно изкупуване. Иначе при корабчетата всичко е далавера. То не, че и извън тях можеш да вярваш на отчети, ама тука е мазало.

              ... Как да е, глътнаф горчивото апче. Неска само танкерите държаха фронта. Продължавам да смятам корабчетата за голяма далавера, ама при тоз пазар по-добре да си харча парите. Кешбекът на кредитната карта в момента е по-голяма далавера от борсата.
              Tерзо сега е момента да разпродаваш корабите - В момента цената на контейнер от Китай е паднала до около 10-12 000 долара от 15-16 000 и до края на годината ще падне доста под 10 - Не забравяй че в тежки времена тази цена беше 1000 долара а в нормални 2000

              Танкерите ще пазят цена докато има война в Украйна след това ще потънат и те

              За това продавай докато си още на далавера не чакай да те хванат между дюшека и пружината неподготвен

              На мене спада на златото ми изтри печалбите през CEY но сега гледам златото се е възстановило частично след затварянето на борсата в УК та очаквам в понеделник пак да се върнат
              Last edited by ledosvetlenie; 02.07.2022, 10:43.

              Коментар


              • Доколкото знам няма решение за обратно изкупуване. Иначе при корабчетата всичко е далавера. То не, че и извън тях можеш да вярваш на отчети, ама тука е мазало.

                ... Как да е, глътнаф горчивото апче. Неска само танкерите държаха фронта. Продължавам да смятам корабчетата за голяма далавера, ама при тоз пазар по-добре да си харча парите. Кешбекът на кредитната карта в момента е по-голяма далавера от борсата.
                Last edited by terziеv; 01.07.2022, 23:04.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение

                  Aз не мога да повярвам какво става със ZIM-чето ми. Безумна е цената, под 50 е подигравка, но просто не мога да си позволя да купувам още и ще затварям част от късите путове на загуба. Пълно безобразие.
                  мой роднина и той изгоря от ZIM... прилича да има някакъв еврейски fraud в бизнеса и не би ме учудило да е така. Не барам засега. Знаеш ли дали имат обратно изкупуване, щото очевидно 24 процента дивидент не е достатъчно за да не се срива

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от desperado Разгледай мнение
                    До края на сесията очаквам почти паническо купуване по акцци с P/E от 1 до 5. Натиснаха ги много
                    Aз не мога да повярвам какво става със ZIM-чето ми. Безумна е цената, под 50 е подигравка, но просто не мога да си позволя да купувам още и ще затварям част от късите путове на загуба. Пълно безобразие.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Assen123 Разгледай мнение

                      На мен ми е адски антипатичен Мъск. Почти колкото и Безос - на моменти се чудя кой повече.

                      Жалко че имам принципи да не купувам тех компании - Гугъл откъм финаси изглежда много солидно. Но така и не мога да им хвана бизнес модела в детайли. Не разбирам например тия Метавселени в интерент ли работят? Или са нещо отделно?

                      https://www.visualcapitalist.com/how...billions-2022/
                      GOGL карат въглища - стронг буй; теховете са яко сел. Всичките, до един. Гугъл има ооще едно о у борсовия код - GOOGL

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
                        Бууум, изритаха ме от половината позиция в GOGL. Срамота, ама в такъв пазар стоповете не ги местя. При нормални обстоятелства щях да купувам на тези нива.

                        ... Мъск е егати щастливото овчарче. По-скоро бих го оприличил на амбулантен търговец
                        На мен ми е адски антипатичен Мъск. Почти колкото и Безос - на моменти се чудя кой повече.

                        Жалко че имам принципи да не купувам тех компании - Гугъл откъм финаси изглежда много солидно. Но така и не мога да им хвана бизнес модела в детайли. Не разбирам например тия Метавселени в интерент ли работят? Или са нещо отделно?

                        https://www.visualcapitalist.com/how...billions-2022/

                        Коментар


                        • До края на сесията очаквам почти паническо купуване по акцци с P/E от 1 до 5. Натиснаха ги много

                          Коментар


                          • Бууум, изритаха ме от половината позиция в GOGL. Срамота, ама в такъв пазар стоповете не ги местя. При нормални обстоятелства щях да купувам на тези нива.

                            ... Мъск е егати щастливото овчарче. По-скоро бих го оприличил на амбулантен търговец

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Assen123 Разгледай мнение
                              Ясно е че Тесла са хванали един бизнес модел който в последните 15 години започна да се репликира навсякъде - Епъл, Дайсън и други оперирарт на него. Скъп продукт, само 2-3 модела и затваряме цикъла със съпътстващи продукти - дали ще е Епъл Клауд, Тесла Застраховка или Дайсън аксесоари.

                              Според мен проблема пред Тесла е колко бърз ще е прехода към електрически автомобили - говорим масово от една страна и от друга - качеството на въпросните коли. Качвал съм се в Тесли и не мога да разбера защо ги водят Луксозни - в някой от тях съм виждал сглобки който скърцат. Другия проблем с автомобилостроенето е че просто в този момент не е много ясно какво точно ще е бъдещето = шернати коли, публични ли или нещо друго. Да не говорим за проблема с батерийте където освен ако няма някое ново решение просто не можем да направим толкова батерии така че да не стане факт солидното поскъпване на някой метали.

                              Аз лично чакам с нетърпение да видя ще има ли ИПО на Порше и ако да как ще се развие и на колко ще оцени компанията.
                              Има и нещо друго много важно - лидерството. Елън Мъск си е лидер отвсякъде и е мотор от класа за бизнеса. Питай около тебе някой дали знае кой е лидера на Мерцедес, Фолксваген или Пежо. Аз лично нямам никаква идея.

                              Коментар


                              • Коментар

                                Working...
                                X