IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

NYSE

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Британските акции били доста евтини сега

    BAE Systems Plc, Ashtead Group Plc, 3i Group Plc, BP Plc, Smith & Nephew Plc, Haleon Plc, Prudential Plc, Rio Tinto Plc, AstraZeneca Plc, Indivior Plc, Segro Plc и SSE Plc.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от tetris12 Разгледай мнение

      Това е garbage, P&D. Не отричам, че могат да се прави печалба с такива акции, но трябва да си в позиция преди да е започнала кампанията и да не ставаш прекалено алчен.
      За баланс кой ЕТФ предпоъчвате който следи NASDAQ в евро -
      Vanguard S&P 500 UCITS ETF (VUSA.AS)- Този за SP500 добре ли е ?
      За NASDAQ ГЛЕДАХ ТЕЗИ :

      1.EQQQ – Invesco EQQQ NASDAQ-100 UCITS ETF
      2.EXXT – iShares NASDAQ-100
      UCITS ETF/този е с по -достъпна цена /
      3.SXRV – iShares NASDAQ 100 UCITS ETF USD (Acc)/този е с акумулиращ
      дивидент /,но нещо не видях цената ,май му е доста височка/.

      Относно дивидентите ,данъци се плащали само за евро инструменти акции и etf купени в евро ,капиталова и дивиденти ако има ,за Щатския пазар дивидента се удържа при източника и имам само 10% капиталова ако продам с печалба ,дали правилно влизам в час ?

      Коментар


      • Първоначално изпратено от nkavrakov1982 Разгледай мнение

        Това е на 100% all time high,доста волатилна и не разбирам от Биткойн,не мога да вложа пари в нещо което не знам какво е
        Това е garbage, P&D. Не отричам, че могат да се прави печалба с такива акции, но трябва да си в позиция преди да е започнала кампанията и да не ставаш прекалено алчен.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Д.Петков Разгледай мнение

          Toyota били разработили батерия за EV, дето щяла да осигури пробег от 745 мили (1200 км) и щяла да се зарежда за 10 минути.

          https://www.theguardian.com/business...-electric-cars

          Ако е вярно, може да ги дръпне в групата на топ-производителите и да прескочат трапа. Ама производството щяло да почне 2027г, пък и какви ще са тия станции за зареждане с такава мощност, нещо не разбирам как си ги представят нещата. А до 2027г. си има доста време, но поне да видим че наистина имат такава батерия. Иначе за останалото вероятно си прав, определено не са за купуване в момента.
          И благодаря за останалия сериозен анализ! EV сектора си заслужава внимание, все пак от най-бурно развиващите се е.
          Какъв пробег може да осигури батерията е важно, но е само една малка част от общото уравнение. Основното предизвикателство е да създадеш производствена линия, която да осигурява бързо производство на огромно количество автомобили от конкретен модел, като това бъде съчетано с positive cash flow, т.е. компанията да печели от всяка произведена кола. Повечето автомобилни производители са на минус от производството на електрически автомобили, а тези които са на плюс дори не минават границата от 1000 долара на кола, респективно покриват тези минуси от автомобили с ДВГ. Дори BYD е на ръба, като техните печалби са основно от производството на батерии и продажба на хибридни автомобили. Така, че създаването на батерия, която може да осигури пробег от над 1000 километра е хубаво нещо, но всъщност не означава нищо, ако не можеш да създадеш автомобил, от който да печелиш.
          Модел Y на Тесла показва какво бъдеще очаква т.нар. утвърдени производители на автомобили. Автомобил с цена от 100.000 лева е най-продавания в света за първото полугодие, а в Европа е номер 2 след най-евтината Дачия. Когато Тесла пусне на пазара бюджетния си автомобил, който ще е на цена от 50.000-55.000 лева, филма ще стане цветен, защото всякакви Голф, Корола и прочее отиват в канала.
          Последното поколение на Суперчарджъра на Тесла V4 вече осигурява зареждане дори под десет минути.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от petrg5s Разгледай мнение

            Каврък ,ако не беше слушал разни ватници,долармени и асенчовци ,сега щеше да си +34%
            Де не ти казам пък аз от кога я държа

            И запомни,само по резултатите може да различиш неадекватната риба от стойностния играч !
            На думи всеки е силен
            Това е на 100% all time high,доста волатилна и не разбирам от Биткойн,не мога да вложа пари в нещо което не знам какво е

            Коментар


            • Първоначално изпратено от petrg5s Разгледай мнение
              Eто ти една от мен Bitfarms ,BITF, 1.40$ в момента
              Каврък ,ако не беше слушал разни ватници,долармени и асенчовци ,сега щеше да си +34%
              Де не ти казам пък аз от кога я държа

              И запомни,само по резултатите може да различиш неадекватната риба от стойностния играч !
              На думи всеки е силен
              Last edited by petrg5s; 11.07.2023, 12:53.

              Коментар


              • Как са дългите TSN ? Плющят ли ви ушите,в случая хрилете

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Д.Петков Разгледай мнение

                  Toyota били разработили батерия за EV, дето щяла да осигури пробег от 745 мили (1200 км) и щяла да се зарежда за 10 минути.

                  https://www.theguardian.com/business...-electric-cars

                  Ако е вярно, може да ги дръпне в групата на топ-производителите и да прескочат трапа. Ама производството щяло да почне 2027г, пък и какви ще са тия станции за зареждане с такава мощност, нещо не разбирам как си ги представят нещата. А до 2027г. си има доста време, но поне да видим че наистина имат такава батерия. Иначе за останалото вероятно си прав, определено не са за купуване в момента.
                  И благодаря за останалия сериозен анализ! EV сектора си заслужава внимание, все пак от най-бурно развиващите се е.
                  Китайците ще направят погром в електричките дори вече са,във фаза,имат ресурсите,завода на BYD ,е колкото целия Манхатън голям.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от cherney Разгледай мнение
                    Според скромното ми мнение към края на настоящото десетилетие перспективите пред Тойота ще са две - или влизане в процедура по несъстоятелност, или спасяване на компанията от правителството на Япония. Инвестиция в Тойота към днешна дата е все едно да си купиш фабрика в България някъде към средата на месец юни 1944г.
                    Toyota били разработили батерия за EV, дето щяла да осигури пробег от 745 мили (1200 км) и щяла да се зарежда за 10 минути.

                    https://www.theguardian.com/business...-electric-cars

                    Ако е вярно, може да ги дръпне в групата на топ-производителите и да прескочат трапа. Ама производството щяло да почне 2027г, пък и какви ще са тия станции за зареждане с такава мощност, нещо не разбирам как си ги представят нещата. А до 2027г. си има доста време, но поне да видим че наистина имат такава батерия. Иначе за останалото вероятно си прав, определено не са за купуване в момента.
                    И благодаря за останалия сериозен анализ! EV сектора си заслужава внимание, все пак от най-бурно развиващите се е.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Snipe Разгледай мнение
                      Таксата на фонза се прибира чрез действия, които BlackRock/iShares извършват извън твоята сметка в IBKR. Като купиш 1 дял от SXR8, си притежаваш 1 дял и това е. След 100 години S&P ще се е повишил примерно 20 пъти, но твоят дял ще се търгува примерно "само" 18-19 пъти по-скъпо. Разликата идва от таксата. Примерът е безкрайно изкуствен, разбира се.
                      Да,разбрах логиката ,това ме интересуваше.Благодаря.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от nkavrakov1982 Разгледай мнение

                        Да разбирам например че ако купиш SXR8 ,да кажем сделката е на 400 евро,после таксите се прибират с времето чрез някаква разлика в движението на цената и реалната и стойност по борса ,така го разбирам. В IBKR където съм аз няма такси освен долар или евро за сделките при самите сделки ,поне засега.
                        Таксата на фонза се прибира чрез действия, които BlackRock/iShares извършват извън твоята сметка в IBKR. Като купиш 1 дял от SXR8, си притежаваш 1 дял и това е. След 100 години S&P ще се е повишил примерно 20 пъти, но твоят дял ще се търгува примерно "само" 18-19 пъти по-скъпо. Разликата идва от таксата. Примерът е безкрайно изкуствен, разбира се.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Snipe Разгледай мнение

                          Зависи от индекса. Пазарната капитализация на S&P500 примерно е над 30 трлн. и няма как някой сам да го надуе "и после хоп айде на пързалката".
                          Хората в общия случай не купуват индекси, а индексни фондове. Има разлика.


                          Зависи за коя такса говориш. Таксата на брокера (за поддръжка на сметка или за съхранение на активи), ако изобщо я има, се събира по един и същ начин без значение дали си купувал акции или ETF-и. Ако нямаш пари в акаунта и трябва да платиш такса, е възможно като крайна мярка брокерът да продаде част от активите ти, за да я покрие. Зависи какво пише в договора.
                          Таксата на ETF-а не се взема от твоята сметка. Управляващото дружество си я прибира от активите на фонда и ти реално не разбираш кога и как става това. Косвен признак за тази такса е разминаването в движението на индекса и това на цената на ETF-а. Ако таксата е примерно 1-2%, то само след 10тина години ще се види, че индексът расте доста по-бързо от цената на ETF-а. Ако таксата е ниска (какъвто е случая със SXR8), разликата е практически незабележима.
                          Да разбирам например че ако купиш SXR8 ,да кажем сделката е на 400 евро,после таксите се прибират с времето чрез някаква разлика в движението на цената и реалната и стойност по борса ,така го разбирам. В IBKR където съм аз няма такси освен долар или евро за сделките при самите сделки ,поне засега.

                          Коментар


                          • Щом искаш корабни, вкарали са ги в ISPA, може да вземеш дял чрез тях: https://www.blackrock.com/americas-o...-etf-de-fund#/

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от nkavrakov1982 Разгледай мнение
                              Относно индексите фондове гледах интересна гледна точка ,хората купуват индекси е да де ама идва някой разказвач на приказки,надува яко индекса и после хоп айде по пързалката .
                              Зависи от индекса. Пазарната капитализация на S&P500 примерно е над 30 трлн. и няма как някой сам да го надуе "и после хоп айде на пързалката".
                              Хората в общия случай не купуват индекси, а индексни фондове. Има разлика.

                              Първоначално изпратено от nkavrakov1982 Разгледай мнение
                              Не можах да разбера някой ако знае да каже как се удържат таксите за тях примерно ако имаш 500 евро и купиш SXR8 na SP500 ,и след това не го продаваш но и нямаш пари в акаунта ,какъв е принципа да ти вземат таксите ако има такива ,удържат ги от цената на индекса или как става ,примерно за тоя индекс конкретно при покупка горе долу какво се плаща
                              Зависи за коя такса говориш. Таксата на брокера (за поддръжка на сметка или за съхранение на активи), ако изобщо я има, се събира по един и същ начин без значение дали си купувал акции или ETF-и. Ако нямаш пари в акаунта и трябва да платиш такса, е възможно като крайна мярка брокерът да продаде част от активите ти, за да я покрие. Зависи какво пише в договора.
                              Таксата на ETF-а не се взема от твоята сметка. Управляващото дружество си я прибира от активите на фонда и ти реално не разбираш кога и как става това. Косвен признак за тази такса е разминаването в движението на индекса и това на цената на ETF-а. Ако таксата е примерно 1-2%, то само след 10тина години ще се види, че индексът расте доста по-бързо от цената на ETF-а. Ако таксата е ниска (какъвто е случая със SXR8), разликата е практически незабележима.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Snipe Разгледай мнение
                                Като затвориха света покрай ковид-19 беше доста по-добър момент за вход. А февруари 2009 пък беше даже още по-добър от 2020. Краят на 2002 също беше нелош вариант, само че тогава за българи беше трудничко. В по-ранни години е имало още по-добри моменти за вход.
                                Въобще най-добрият сигурен вход е винаги в миналото.
                                А, и още нещо. Винаги, когато е най-доброто време за вход, има едни хора, които казват, че точно в този момент не е момента, понеже незнамсиквоси.
                                Да точно това и аз искам да кажа ,а и човек не винаги има пари ,гледаш напред и това е ,сега грешно е и да бързаш ,но пъл никой не знае докъде може да стигне цената на дадена компания .Относно индексите фондове гледах интересна гледна точка ,хората купуват индекси е да де ама идва някой разказвач на приказки,надува яко индекса и после хоп айде по пързалката .Това е риска за индексите но баланса иначе си е баланс. Не можах да разбера някой ако знае да каже как се удържат таксите за тях примерно ако имаш 500 евро и купиш SXR8 na SP500 ,и след това не го продаваш но и нямаш пари в акаунта ,какъв е принципа да ти вземат таксите ако има такива ,удържат ги от цената на индекса или как става ,примерно за тоя индекс конкретно при покупка горе долу какво се плаща

                                Коментар

                                Working...
                                X