If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Равен, прав е Ткилата, някой ти пише от компа. Ако видиш БМВ или Даймлер да се търгуват на ПЕ 20, бързо затваряй всичките си позиции и яко шорт, колкото можеш.
Стига глупости вече. Тези акции не се търгуват случайно на такива мултипъли.VOW се търгуват от години на 8. Не мисля, че пазара греши в случая.
ще видим
Аз за това и сега се насочих към европейските автомобили - видях че тук има много страх - и в същото време има растеж на печалбите и растежът им не е отразен в цените.
Не Просто ти прехвърляш една логика за едни акции върху друга логика за други акции. ПЕ под 12 калкулира спад - не растеж. Когато купуваш нещо на ПЕ 12 ти залагаш че печалбата му ще пада. И след спада на печалбата когато достигне до някакво циклично дъно ПЕ то му ще стане нормално - да кажем 15 или дори 20 ако цикълът обръща. А в случая и БМВ и Даймлер дори и да си загубят цялат апечалба от Китай ПЕ то им няма да стане 15 а става 11 - това означава че или се очаква спад на печалбите от ЕС и САЩ - което не изглежда вероятно или тези които търгуват акциите са с нерви на малки бели зайчета
Когато обаче купуваш нещо на ПЕ 20 ти залагаш че в следващите година, две, печалбата ще порастне така че след година да кажем ще стане пак нормално ПЕ 15 да кажем. Т.е. ти купуваш 33% ръст на печалбата за следващите 2 години. или по 15% ръстт на година. Ако обаче този ръст се издъни и се окаже че ръста ще е само 8% на година и не изглежда да се ускорява то тогава това ПЕ 20 е високо. И е редно да коригира надолу до ПЕ 17 да кажем. Или с други думи цената да падне към момента с 12,5%
Равен, прав е Ткилата, някой ти пише от компа. Ако видиш БМВ или Даймлер да се търгуват на ПЕ 20, бързо затваряй всичките си позиции и яко шорт, колкото можеш.
Стига глупости вече. Тези акции не се търгуват случайно на такива мултипъли.VOW се търгуват от години на 8. Не мисля, че пазара греши в случая.
Не Просто ти прехвърляш една логика за едни акции върху друга логика за други акции. ПЕ под 12 калкулира спад - не растеж. Когато купуваш нещо на ПЕ 12 ти залагаш че печалбата му ще пада. И след спада на печалбата когато достигне до някакво циклично дъно ПЕ то му ще стане нормално - да кажем 15 или дори 20 ако цикълът обръща. А в случая и БМВ и Даймлер дори и да си загубят цялат апечалба от Китай ПЕ то им няма да стане 15 а става 11 - това означава че или се очаква спад на печалбите от ЕС и САЩ - което не изглежда вероятно или тези които търгуват акциите са с нерви на малки бели зайчета
Когато обаче купуваш нещо на ПЕ 20 ти залагаш че в следващите година, две, печалбата ще порастне така че след година да кажем ще стане пак нормално ПЕ 15 да кажем. Т.е. ти купуваш 33% ръст на печалбата за следващите 2 години. или по 15% ръстт на година. Ако обаче този ръст се издъни и се окаже че ръста ще е само 8% на година и не изглежда да се ускорява то тогава това ПЕ 20 е високо. И е редно да коригира надолу до ПЕ 17 да кажем. Или с други думи цената да падне към момента с 12,5%
Биха могли да разширят паркинга в Китай за новопристигащи автомобили.
Когато паркинга тръгне да излиза от Китай ще трябва да поспрат малко производството.
Да съкратят този-онзи.
Тените доходи спират да са приходи за други.
И така докато цялото село намери Китай на картата
Растежът има значение ако растежа е в цената. тогава ако растежа е по-нисък цената пада, ако растежът е много по-нисък цената пада много. Но когато в цената няма никакъв растеж, то растежа е ирелевантен. Все едно дали става дума за Китай, ЕС или САЩ.
И какво му е страшното. Най-лошото възможно е Даймлер и БМВ да не продадат нито една кола в Китай. От това печалбите им ще паднат с по съответно 10 и 20% - най-грубо казано. Ако това се случи Даймлер ще се търгува на ПЕ 11 а БМВ на ПЕ 11.5
Ами плашещо е батки.
Да ти излизат съобщения от Китай, че внос и износ падат с по 7-8% при условие, че са фабриката.
То само това ако е вярно и пазарът тръгва непоколебимо в същата посока.
Иронията е, че никой не вярва на данни от Китай. Включително и аз откак HSBC се отказа да публикува данни от там
Да ти внасят дефлация, докато се надяваш на инфлация.
Някой спомня ли си, че миналата година бяха възникнали съмнения,
че през Хонк Конг в Китай влизат спекулативни пари, легализирани през фактури за внос и за износ. В размери, които влияят на данните за търговския баланс. Ако е било вярно и е спряно като практика, би могло да обясни сравнително хладнокръвната търговия последните 2 дни.
Да бе да, тоягата...как пък не.
Вече затворен дабъл профит от среброто.
От злото също тоже - почти компенсира спада при GGN...дивидентите идват дюшеш.
А и GOR отново се рее къде над 25, дорде го не видя на 15-16 естествено че не затварям никакви къси на златото.
Проти, последните 2 седмици пълних от тези избушковци.
CEO, LPL, DDC, NSU, PEIX
Ев/ебитда 2.5 - те това е баш диип валю дет му викат....и не мисля че някое от тях е валю трап.
еми ше дое ерата на суровините, само стой и глей, те ако си мислят, че тоя петрол извира ей така от нишото мноо са се заблудили ..... петрола още последно ново дъно или потвърждение на предишното дъно май и обратно там къде си беше на стовка, просто тва е филма, Диамантите ми изглеждаха доста добре ако слезнат и на 5 егати тужура, а тея PEIX ти не можа ли некои с по-голем спад да намериш и некви телевизори си купил ае хората си имат вече ве Кастро за кво са ти и аз иам дома LG
АА щех да забраа и без банки ей, ти бразилски си купил ти у ред ли си само ми каи ?!? заеби ги тея фашливи истории и трещи нещо реално не некви фантасмагории
Майкъл, сигурен съм, че сте го забелязали, но да не ви разбере някой друг по погрешка.
Сравнявате по капитализация на ефективния (вероятно) фрий флоут на компаниите, а не по обща капитализация.
Разликата по обща капитализация не е толкова гротескна. http://ftalphaville.ft.com/files/201...2.42.34-PM.png
мда и за тва кат им падне борсата и аре хващат се за палците щото са страшни, на тея и касичките на децата са им на борсата и само с печатница я поддържат иначе всичко под водата то нема нищо реално вече там само въздух под налягане .....
ммм абе не баш става въпрос за реални активи не за некви измислени борси и глупости, ама нищо вервай там квот ти пишат и тва е .... те на тея цървули магистралите им станали кат наще в окаяно състояние, ти за некви капиталовложения ми говориш ...
Майкъл, сигурен съм, че сте го забелязали, но да не ви разбере някой друг по погрешка.
Сравнявате по капитализация на ефективния (вероятно) фрий флоут на компаниите, а не по обща капитализация.
Разликата по обща капитализация не е толкова гротескна. http://ftalphaville.ft.com/files/201...2.42.34-PM.png
Коментар