Късо от 20915 евреи.още днес мога да започна с рефолмите.яяяяяяхахахаах
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
NYSE
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от the architect Разгледай мнениеабе еврейчета защо пада еврейския зехтин . бутай към 31 долара казах ЕВЕРИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИ
Коментар
-
Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнениеПичове, в какво си държите сега парите, кеша имам предвид, докато бездейства ?
Аз съм паркирал 1/3 в BSV + SCPB, ама и останалите 2/3 не мисля да оставям да прашасват. По добре да капе нещо по малко че току виж до следващата 2008 има още петилетка, знае ли човек.
Заглеждам се и по CSJ, FLRN...ма разноските са по височки там - 0.15-0.20%
Някакви по смарт идеи ?
Sell in May and Sail away (go offshore?!?)
Коментар
-
ФТ днес са публикували статия на тема конкуренция между ЮниънПей и Виза и МастърКард.
https://www.ft.com/content/a67350fa-...4-ab04428977f9
Коментар
-
Пичове, в какво си държите сега парите, кеша имам предвид, докато бездейства ?
Аз съм паркирал 1/3 в BSV + SCPB, ама и останалите 2/3 не мисля да оставям да прашасват. По добре да капе нещо по малко че току виж до следващата 2008 има още петилетка, знае ли човек.
Заглеждам се и по CSJ, FLRN...ма разноските са по височки там - 0.15-0.20%
Някакви по смарт идеи ?
Коментар
-
Първоначално изпратено от d333 Разгледай мнениеМишо, бях забелязал на банкоматите в Гърция, че масово пише, че приемат UnionPay. Не знам какви са там договорките с местните банки и оператори, но ги приемат.
http://paymentweek.com/atms-and-merc...cept-unionpay/
Това не означава, автоматично, че гръцките банки ще издават UnionPay карти.
UnionPay дълго време имаха co-branding споразумение с Виза и МастърКард, но предполагам, че сега когато картите им се приемат в 140 страни по света вече няма да зависят толкова от co-branding-а.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Tkilata Разгледай мнение
Ми аз нищо не разбирам от този бизнес. Обадих се само с учудването, че си намерил чиста инвестиционна възможност. За мен е почти невъзможно вече да открия такава. В момента следя само соларки и шистови газови компании в Щатите, някоя и друга бинарна биотехнология с 20 до 100 човека персонал и то не защото виждам катализатор за растеж, а защото са в руини, а ми се струва логично (ако ли не пожелателно) рано или късно да започнат нов възходящ цикъл.
Картата за която ти говоря е някакъв овърдрафт с малък лимит. Не съм правил опити да я ползвам извън квартала все още
Но вътрешните плащания не са ли интересни. Каква част от профита създават спрямо международните.
Тези суап такси ли са единственото конкурентно предимство. Мога да си представя китаец, който се отказва за дълъг период от своята част от печалбата, плащайки останалата част на бамките - партнъори.
За UnionPay трябва пак да погледна дали правят истински международни плащания или правят договори с местни оператори и пускат карти само за местни плащания.
Но дори и UnionPay да станат трети глобален оператор, това не означава, че е дошъл краят на Виза. Пазарът, в световен мащаб, наистина тепърва ще се развива. В почти всяка държава по света има по един оператор и въпреки това никой не е успял да стане глобален освен Виза и МастърКард, които надушват тази възможност още през 70-те години. А бизнесът е много интересен. Маржовете на печалба на Виза са около 70%.
Що се отнася до таксата, тя се плаща не на Виза, а на банката издател. Тези такси са мотивиращи издаването на карти от определен бранд. Така че не е въпросът китайците да се откажат от таксата, а как да генерират глобално приемане на техните карти. Не е невъзможно, но не е и никак лесно.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Misho ILIEV Разгледай мнение
Китайският оператор би трябвало да е UnionPay. Честно казано, до сега мислех, че UnionPay правят само вътрешни плащания като БОРИКА, а за международните използват Visa и MasterCard. Но ти ме накара да се поразровя. Явно UnionPay са намерили начин да заобиколят Виза и МастърКард. В САЩ UnionPay са в съдружие с Discover.
По принцип няма нищо сигурно, но Виза и МастърКард са най-универсално приеманите карти и това им дава не малко предимство. Освен това Виза и МастърКард правят една хватка, която е много трудна за новонавлизащите компании. Виза и МастърКард имат swipe fees, които се плащат от търговеца на банката на картодържателя и това прави Виза и МастърКард много интересни за банките, издатели на карти. За новонавлизащите компании е много по-трудно да въведат суайп такси, защото идеята им е да зарибят търговците, което означава да им предложат продукт без такси, но тогава пък банките няма да искат да издават тези карти. Търговците пък преглъщат таксите на Виза и МастърКард, защото няма къде да ходят - повечето потребители имат Виза и МастърКард (или Maestro, което е продукта за дебитни карти на МастърКард).
Картата за която ти говоря е някакъв овърдрафт с малък лимит. Не съм правил опити да я ползвам извън квартала все още
Но вътрешните плащания не са ли интересни. Каква част от профита създават спрямо международните.
Тези суап такси ли са единственото конкурентно предимство. Мога да си представя китаец, който се отказва за дълъг период от своята част от печалбата, плащайки останалата част на бамките - партнъори.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Tkilata Разгледай мнение
Явно е кофти бизнес това, щом не се намери европейски оператор да се заеме с него. (шегичка)
По принцип голямото предимство на технологичния сектор пред останалите е способността му да умножова приходите си с минимални разходи.
Част от приказката на тези компании е необятния азиатски пазар и в частност китайския. Виза е една от тях.
Обаче китайците са много непропускливи.
Или по-точно пропускат технологията на пазара си по- бавно отколкото я овладяват.
Допускаш ли, че на оня край на света могат да създадат такъв бизнес, конкурентен на Виза.
Щото ако да, имай в предвид, че институционално западната цивилизация е по-пропусклива от източната и конкуренцията от изток ще вземе много по-бързо дял на западния пазар отколкото Виза на източния.
Аз лично миналата година, забравяйки безвъзвратно Пин код на карта, след като я смених получих новата с оператор китаец.
Даже не си спомням името му в момента.
По принцип няма нищо сигурно, но Виза и МастърКард са най-универсално приеманите карти и това им дава не малко предимство. Освен това Виза и МастърКард правят една хватка, която е много трудна за новонавлизащите компании. Виза и МастърКард имат swipe fees, които се плащат от търговеца на банката на картодържателя и това прави Виза и МастърКард много интересни за банките, издатели на карти. За новонавлизащите компании е много по-трудно да въведат суайп такси, защото идеята им е да зарибят търговците, което означава да им предложат продукт без такси, но тогава пък банките няма да искат да издават тези карти. Търговците пък преглъщат таксите на Виза и МастърКард, защото няма къде да ходят - повечето потребители имат Виза и МастърКард (или Maestro, което е продукта за дебитни карти на МастърКард).
Коментар
Коментар