IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

NYSE

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Най - накрая се отървах от късия DGAZ от декември. https://i.ibb.co/1rrV4h7/1.jpg
    http://www.proflashgame.com

    Коментар


    • ABBV

      Коментар


      • Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнение

        Нямам, ще му реша в движение...по насетне. С тия дето взех на малко над 2800 ми е 2860 средната, та нека първо да изляза на профит, пък тогава ще му мисля.
        Държиш ли късите? Пазарът се надъха от отварянето на икономиките и скока при петрола, вероятно отрезвяването да е в следващите месеци, сега упорито си дърпа нагоре.
        Мнението ми не е препоръка за покупко - продажба на ценни книжа.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от k.o. Разгледай мнение

          Монти се е объркал малко тук, купени на XETRA ШЕЛ А данък върху дивидента е 15%, а ШЕЛ Б - 0%, гледа се къде е регистрирана дадената компания, а не конкретната борса, на която се търгуват. Но тук дивидента бе намален с 66% за неопределено време, тъй че това вече не е водещо, доходността е скромна за сектора.
          Не съм се объркал ,просто не го знаех....Досега съм получавал дивидент от Аареалбанк и байер ...Иначе ги разкарвам преди дивидента...
          Излиза че в Англия не плащат данък върху дивидента а в Холандия е 16% , защо тогава В са по евтини с около 50-70 цента от А а дивидента няма данък...

          Коментар


          • Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнение

            Нули определено ще има, както и голямо преструктуриране в индустрията. Ще оцелеят най добрите.
            Аз съм заложил на регионалните ( и за мен деглобализацията е в ход) и също от най стабилните финансово - LUV, ALK, JBLU.
            Засега са ми само 1.3% от портфейла ама ако видим добър бъфет ефект=разпродажби едно 20% по долу ще има добавки. Още 20-пак и т.н.
            Много добре изглеждат и кътат бая кеш. ALK май има най-голям дял карго полети, пък и оперира главно в по-специфичен район.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение

              Ще пропусна значи. Това е безумие за дивидентна акция. По добре направо ADR. Иначе с Германия си имаме спогодба и за щастие не плащаме 26%.
              Монти се е объркал малко тук, купени на XETRA ШЕЛ А данък върху дивидента е 15%, а ШЕЛ Б - 0%, гледа се къде е регистрирана дадената компания, а не конкретната борса, на която се търгуват. Но тук дивидента бе намален с 66% за неопределено време, тъй че това вече не е водещо, доходността е скромна за сектора.
              Мнението ми не е препоръка за покупко - продажба на ценни книжа.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Todor Sabev Разгледай мнение

                Кой ще стане за смях ще раберем след 2 -3 години.
                В сектора с авиокомпаниите и туризма тепърва ще има нули. И това не са банки да ги спасяват. Епидемията стартира процеси на деглобализация а през втория мандат на Тръмп това ще ускори.
                Нули определено ще има, както и голямо преструктуриране в индустрията. Ще оцелеят най добрите.
                Аз съм заложил на регионалните ( и за мен деглобализацията е в ход) и също от най стабилните финансово - LUV, ALK, JBLU.
                Засега са ми само 1.3% от портфейла ама ако видим добър бъфет ефект=разпродажби едно 20% по долу ще има добавки. Още 20-пак и т.н.

                Така и не разбрах какво ще прави дедо с пресижън кастпартс, там удара е двоен - хем от страна на авиоиндустрията, хем откъм фракърите. Пазарувани скъпо на високи мултипъли преди 5г, а и експозицията му там е в пъти по голяма отколкото към всички авиолинии взети заедно.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнение

                  А само преди броени месеци се кълнеше че няма да ги продава...пък сега април на пожар и на двойна загуба.
                  Какво стана с гръмовните му фрази за много дългосрочното инвестиране ? Няма да летят самолети ли вече нивга...или е станал спекулант на дърти години
                  Има една поговорка - никога не е късно да станеш за смях. Важи за всеки, дори и целия ти живот да е бил за пример. Време си му е за пенсия.
                  Кой ще стане за смях ще раберем след 2 -3 години.
                  В сектора с авиокомпаниите и туризма тепърва ще има нули. И това не са банки да ги спасяват. Епидемията стартира процеси на деглобализация а през втория мандат на Тръмп това ще ускори.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение

                    Пип и В миналата криза купува Сити и всички му се смееха...Не бих го подценявам.. просто е отписал самолетите...
                    To пък ситито щото много му се отблагодари за риска....10г вече почти нищо.
                    Ами тия 40млрд в пресижън партс дето вложи - щом няма бъдеще възд.транспорт значи и те са загробени, какво се ослушва че не ги продава и тях.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение

                      Търгувай ги през хетрата във Франкфурт и А и В са...В евро..но немците са на 26% в дивидента..
                      Ще пропусна значи. Това е безумие за дивидентна акция. По добре направо ADR. Иначе с Германия си имаме спогодба и за щастие не плащаме 26%.

                      Коментар


                      • Обобщено и събрано
                        Уорън Бъфет: Нищо не може да спре Америка

                        Авиационният бизнес може да се промени из основи, смята Оракулът от Омаха

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнение

                          А само преди броени месеци се кълнеше че няма да ги продава...пък сега април на пожар и на двойна загуба.
                          Какво стана с гръмовните му фрази за много дългосрочното инвестиране ? Няма да летят самолети ли вече нивга...или е станал спекулант на дърти години
                          Има една поговорка - никога не е късно да станеш за смях. Важи за всеки, дори и целия ти живот да е бил за пример. Време си му е за пенсия.
                          Пип и В миналата криза купува Сити и всички му се смееха...Не бих го подценявам.. просто е отписал самолетите...

                          Коментар


                          • Абе Шел, Шеврон, важното е да сме в играта, да си платим курорта. Дедо Бъфю, той ги гледа много стратегически нещата, не можем да се мерим с него,влиза с големи дялове - в авиолиниите в бил с по 10% във всяка авиокомпания, влизаш в управлението, съветваш мениджмънта. Съвсем друга е там политиката.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
                              Не ги харесвам много ШЕЛ, но с цел диверсификация исках да взема малко. Признавам си, че не ми стана ясно откъде е най-добре. С оглед дивидент / данъци, най-добре е от LSE в GBP, обаче не ми се искаше още една валута. Има ли вариант ШЕЛ в долари или EUR, изгоден откъм данък дивидент? Извинявам се, ако прекалено тъп въпросът.
                              Търгувай ги през хетрата във Франкфурт и А и В са...В евро..но немците са на 26% в дивидента..

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от k.o. Разгледай мнение

                                Какво е казал Бъфет за петрола, явно няма да инвестира в сектора, той тотален пас полседните седмици, дори авиолиниите махнал на загуба?
                                А само преди броени месеци се кълнеше че няма да ги продава...пък сега април на пожар и на двойна загуба.
                                Какво стана с гръмовните му фрази за много дългосрочното инвестиране ? Няма да летят самолети ли вече нивга...или е станал спекулант на дърти години
                                Има една поговорка - никога не е късно да станеш за смях. Важи за всеки, дори и целия ти живот да е бил за пример. Време си му е за пенсия.

                                Коментар

                                Working...
                                X