Най - накрая се отървах от късия DGAZ от декември. https://i.ibb.co/1rrV4h7/1.jpg
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
NYSE
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнение
Нямам, ще му реша в движение...по насетне. С тия дето взех на малко над 2800 ми е 2860 средната, та нека първо да изляза на профит, пък тогава ще му мисля.Мнението ми не е препоръка за покупко - продажба на ценни книжа.
Коментар
-
Първоначално изпратено от k.o. Разгледай мнение
Монти се е объркал малко тук, купени на XETRA ШЕЛ А данък върху дивидента е 15%, а ШЕЛ Б - 0%, гледа се къде е регистрирана дадената компания, а не конкретната борса, на която се търгуват. Но тук дивидента бе намален с 66% за неопределено време, тъй че това вече не е водещо, доходността е скромна за сектора.
Излиза че в Англия не плащат данък върху дивидента а в Холандия е 16% , защо тогава В са по евтини с около 50-70 цента от А а дивидента няма данък...
Коментар
-
Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнение
Нули определено ще има, както и голямо преструктуриране в индустрията. Ще оцелеят най добрите.
Аз съм заложил на регионалните ( и за мен деглобализацията е в ход) и също от най стабилните финансово - LUV, ALK, JBLU.
Засега са ми само 1.3% от портфейла ама ако видим добър бъфет ефект=разпродажби едно 20% по долу ще има добавки. Още 20-пак и т.н.
Коментар
-
Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнение
Ще пропусна значи. Това е безумие за дивидентна акция. По добре направо ADR. Иначе с Германия си имаме спогодба и за щастие не плащаме 26%.Мнението ми не е препоръка за покупко - продажба на ценни книжа.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Todor Sabev Разгледай мнение
Кой ще стане за смях ще раберем след 2 -3 години.
В сектора с авиокомпаниите и туризма тепърва ще има нули. И това не са банки да ги спасяват. Епидемията стартира процеси на деглобализация а през втория мандат на Тръмп това ще ускори.
Аз съм заложил на регионалните ( и за мен деглобализацията е в ход) и също от най стабилните финансово - LUV, ALK, JBLU.
Засега са ми само 1.3% от портфейла ама ако видим добър бъфет ефект=разпродажби едно 20% по долу ще има добавки. Още 20-пак и т.н.
Така и не разбрах какво ще прави дедо с пресижън кастпартс, там удара е двоен - хем от страна на авиоиндустрията, хем откъм фракърите. Пазарувани скъпо на високи мултипъли преди 5г, а и експозицията му там е в пъти по голяма отколкото към всички авиолинии взети заедно.
Коментар
-
Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнение
А само преди броени месеци се кълнеше че няма да ги продава...пък сега април на пожар и на двойна загуба.
Какво стана с гръмовните му фрази за много дългосрочното инвестиране ? Няма да летят самолети ли вече нивга...или е станал спекулант на дърти години
Има една поговорка - никога не е късно да станеш за смях. Важи за всеки, дори и целия ти живот да е бил за пример. Време си му е за пенсия.
В сектора с авиокомпаниите и туризма тепърва ще има нули. И това не са банки да ги спасяват. Епидемията стартира процеси на деглобализация а през втория мандат на Тръмп това ще ускори.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение
Пип и В миналата криза купува Сити и всички му се смееха...Не бих го подценявам.. просто е отписал самолетите...
Ами тия 40млрд в пресижън партс дето вложи - щом няма бъдеще възд.транспорт значи и те са загробени, какво се ослушва че не ги продава и тях.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение
Търгувай ги през хетрата във Франкфурт и А и В са...В евро..но немците са на 26% в дивидента..
Коментар
-
Обобщено и събрано
Уорън Бъфет: Нищо не може да спре Америка
Авиационният бизнес може да се промени из основи, смята Оракулът от Омаха
Коментар
-
Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнение
А само преди броени месеци се кълнеше че няма да ги продава...пък сега април на пожар и на двойна загуба.
Какво стана с гръмовните му фрази за много дългосрочното инвестиране ? Няма да летят самолети ли вече нивга...или е станал спекулант на дърти години
Има една поговорка - никога не е късно да станеш за смях. Важи за всеки, дори и целия ти живот да е бил за пример. Време си му е за пенсия.
Коментар
-
Абе Шел, Шеврон, важното е да сме в играта, да си платим курорта. Дедо Бъфю, той ги гледа много стратегически нещата, не можем да се мерим с него,влиза с големи дялове - в авиолиниите в бил с по 10% във всяка авиокомпания, влизаш в управлението, съветваш мениджмънта. Съвсем друга е там политиката.
Коментар
-
Първоначално изпратено от terziеv Разгледай мнениеНе ги харесвам много ШЕЛ, но с цел диверсификация исках да взема малко. Признавам си, че не ми стана ясно откъде е най-добре. С оглед дивидент / данъци, най-добре е от LSE в GBP, обаче не ми се искаше още една валута. Има ли вариант ШЕЛ в долари или EUR, изгоден откъм данък дивидент? Извинявам се, ако прекалено тъп въпросът.
Коментар
-
Първоначално изпратено от k.o. Разгледай мнение
Какво е казал Бъфет за петрола, явно няма да инвестира в сектора, той тотален пас полседните седмици, дори авиолиниите махнал на загуба?
Какво стана с гръмовните му фрази за много дългосрочното инвестиране ? Няма да летят самолети ли вече нивга...или е станал спекулант на дърти години
Има една поговорка - никога не е късно да станеш за смях. Важи за всеки, дори и целия ти живот да е бил за пример. Време си му е за пенсия.
- 1 like
Коментар
Коментар