Първоначално изпратено от Императорът
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моят портфейл в момента е следния.... а вашия ?
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
демо
Мненията ми не са препоръка за търговия.
- 1 like
Коментар
-
Вижте какви колчета си нарисувах - според кредитният рейтинг на компаниите, в които съм инвестирал и в тия, дето ги следя за нагувичване в най-близко време:
Обаче - не с всичко съм съгласен - например с оценката на Газпром - е, ако тая компания не е сигурна, но е рискова - ни знам коя е сигурна. Ако ги попитам тия от S&P (техните оценки съм ползвал почти навсякъде) кое е рисковото на Газпром, и те няма да могат да ми дадат смислен отговор. Дори и туканка понякога се намесва политика.... ама все е някакъв критерий за.
Апропо - за Газпром някои други рейтингови агенции дават АА, дори АА+.Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Коментар
-
Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнение
Е, че защо ги продаде тогава? То цената вдигна, азне можах да си - но ако е над 60 кинта, няма - не че не е секси, ама сега имам други приоритетни компании в които да вляза.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mancev Разгледай мнениеПродадох Daimler, и купих Marine Harvest заради 3-месечния дивидент. Силно се надявам цената на Даймлер да не се вдигне много в обозримо бъдеще, че искам да си купя пак около нова година.Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Коментар
-
Мисля че съм готов,успях да накупя достатъчно акции на ЧЕЗ Разпределение,Химимпорт.Гагарин,Свилоза.Много бих искал да чуя мнението на Pipbel той е традиционно критичен към БФБ компании ,особено на ниво пазарни коефициенти?За ЦКБ ясно е изразил позиция ,нека рече нещо и за някоя друга позиция.....Last edited by спекуланта; 27.07.2018, 20:45.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнениеразкарах софарма и купих още Schaeffler
https://www.schaeffler.com/remotemed...esentation.pdf
сектора може да е цикличен, но п/е от под 8 i 4.9% дивидент е смешно. импе, ще ти правя задвижващите системи за бмв-татаМразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Коментар
-
разкарах софарма и купих още Schaeffler
https://www.schaeffler.com/remotemed...esentation.pdf
сектора може да е цикличен, но п/е от под 8 i 4.9% дивидент е смешно. импе, ще ти правя задвижващите системи за бмв-татаdestroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby
Коментар
-
Първоначално изпратено от PetraV Разгледай мнение
https://www.novonixgroup.com/
Имат си разработки за подобрения на батериите, оборудване за тестване на батерии, а основните им клиенти са:
https://www.novonixgroup.com/customers/
"For confidentiality reasons there are a number of major global automakers, battery makers, medical device and electronics companies that are customers but cannot be disclosed."
https://www.novonixgroup.com/download/1174/destroy racism, be like a panda – he’s black, he’s white, he’s asian and he’s chubby
Коментар
-
Първоначално изпратено от Black and white cat-foot Разгледай мнение
абе кобалта има доста технологии, които могат да го направят излишен, ама ще отнеме поне десетилетие. в момента за колите най-добрия елемент, който осигурява мощност е никел, а кобалта е най-добрия за стабилизацията му. за тесла дето ползват най-малко кобалт, защо мислиш че само техните коли се запалват сами?
материалът, който ме убеди в бъдещето на кобалта поне за следващото десетилетие е този
https://seekingalpha.com/article/415...mand-forecasts
общо взето идеята е следната - предишното поколение са lithium-iron-phosphate и lithium-manganese-oxide нямат кобалт, но тези батерии са слабички и колите не могат да се движат много без да презареждат. тесла ползват NCA, които ги правят панасоник. почти всички други ползват NCM, които са с повечко кобалт за сметка на никел, но поне не гърмят. Та въпроса е как да се намали кобалта без да гърми, нали? защото кобалта е скъп, но дава стабилност. затова в момента се върви от сътношение никел-кобалт-магнезий 1:1:1 и 5:3:2 към 6:2:2 и 8:1:1. но смяната на технологията е много бавна:
Имат си разработки за подобрения на батериите, оборудване за тестване на батерии, а основните им клиенти са:
https://www.novonixgroup.com/customers/
"For confidentiality reasons there are a number of major global automakers, battery makers, medical device and electronics companies that are customers but cannot be disclosed."
Коментар
-
Допълних си още малко Газпромченца... щяха ми се по на сгода - ама: какво да се прави. Вярвам в огромните перспективи пред най-могъщата газова компания на света... апропо - малко хора знаят, че Газпром е и сред лидерите по добив на слуз в Русия.Мразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Коментар
Коментар