IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

UG :xpar - Peugeot !? Могат ли да бъдат по евтини от това ?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • mm

    А нещо повече за акциите на Great Wall ? 11,7-8$ парчето ? ? ?
    Уорън Бъфет
    "Пази се когато другите са алчни, но бъди алчен когато те се пазят."

    Коментар


    • Дано успеем да се залепим. И почнем да произвеждаме и доставяме някой и друг чаркалък. В с. Радиново, край Пловдив японците построиха завод за резервни чаркалъци за техните автомобили за Европа. Та не е голяма философия!
      http://georgipiskov.blogspot.com

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Georgi Разгледай мнение
        На европейския пазар се намърдаха корейски, китайски, и какви ли не производители и доставчици. ..
        А за производството в Ловеч ще има ли български доставчици - нещо акумулатори, друго?
        Mнението не е препоръка за търговия с ЦК!

        Коментар


        • На европейския пазар се намърдаха корейски, китайски, и какви ли не производители и доставчици. В Русия, Украйна, Полша, Румъния вече се произвежда какво ли не.
          Така че след СААБ, няма да се учудя ако и някой друг традиционен европейски производител изпуши!
          http://georgipiskov.blogspot.com

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
            Бобът така каза.. Докато в Европа има безработица или риск от нея, продажбите на коли ги пишете бегали.. Освен ако не се пуснат някакви евтини и здрави коли, че хората да се прежалят.. Още преди около 2 г. казах, нещо като Голф 1 трябва да излезе като следкризисен модел, за да повлече цялата индустрия. Още обаче го няма..

            ...За мен поне сегашното състояние не бе нормално. Един автомобил да има по-малка гаранция даже от един бойлер. Тогава са пробили японски коли и техника (евтини със сравнително добро качество), Голф1 и т.н. Нещо което работи над гаранцията си и струва малко. http://borsi.dir.bg/_wm/library/item...3&df=8&dflid=3
            Идат, колега. Евтино и хубаво : Made in Lovech http://www.autoclub.bg/index.php?menu=16&id=5029. Леле сега като почне производството, ще залеем цяла Европа и немците ша се пукнат от яд.
            Без авиация, няма нация!!!

            Коментар


            • Ето една критика от философ
              2012 г. не се очертава да бъде успешна при продажбите на нови автомобили не само у нас, а и в цяла Европа.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от mavericos Разгледай мнение
                От известно време наблюдавам Акциите на Пежо и Рено и ... Пежо са в сравнително добра позиция за покупка. Само за тази година са се обезценили двойно, но виждам сериозно забавянето на спада, а и редица инвеститори в Нета пускат мухата за изгодни дълги позиции при Пежаците.

                Пежо ще правят съкращения на 10% от персонала, което вече се е отразило на акциите, а поради годишния спад на продажбите от 7,7% процента.. щеше да има сериозно количество излишък на непродадени автомобили Пежо. Очаквам, че след намалянето на персонала ще се намали и производствения капацитет и темпото им ще намалее. Следователно ще отговори на свития пазар и ще се приспособят доста бързо като се има предвид скороста с която французите взимат такива решения.

                250 акции дълги от 12.45евро с таргет поне 20 евра близките 6 месеца.

                Мнението ми не е препоръка за заемането на каквито и да било позиции.
                Очаквам коментари и мнения, но моля без критики от "философи"
                Ще се радвам да науча нещо ново по темата за френското автопроизводство!
                Когато нещо лошо се случва в Европа, шорт селърите продават Пежо защото е с най-лоши перпективи от всички автопроизводители. Когато има промяна в очакванията за кризата акцията ще скочи много от покупки и закривания на къси...

                Коментар


                • Първоначално изпратено от mavericos Разгледай мнение
                  Защо точно 7,25 ?
                  Бобът така каза.. Докато в Европа има безработица или риск от нея, продажбите на коли ги пишете бегали.. Освен ако не се пуснат някакви евтини и здрави коли, че хората да се прежалят.. Още преди около 2 г. казах, нещо като Голф 1 трябва да излезе като следкризисен модел, за да повлече цялата индустрия. Още обаче го няма..

                  ...За мен поне сегашното състояние не бе нормално. Един автомобил да има по-малка гаранция даже от един бойлер. Тогава са пробили японски коли и техника (евтини със сравнително добро качество), Голф1 и т.н. Нещо което работи над гаранцията си и струва малко. http://borsi.dir.bg/_wm/library/item...3&df=8&dflid=3
                  http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Jay Gould Разгледай мнение
                    Мисля, че имат още до около 7,25
                    Защо точно 7,25 ?
                    Уорън Бъфет
                    "Пази се когато другите са алчни, но бъди алчен когато те се пазят."

                    Коментар


                    • Мисля, че имат още до около 7,25
                      http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                      Коментар


                      • UG :xpar - Peugeot !? Могат ли да бъдат по евтини от това ?

                        От известно време наблюдавам Акциите на Пежо и Рено и ... Пежо са в сравнително добра позиция за покупка. Само за тази година са се обезценили двойно, но виждам сериозно забавянето на спада, а и редица инвеститори в Нета пускат мухата за изгодни дълги позиции при Пежаците.

                        Пежо ще правят съкращения на 10% от персонала, което вече се е отразило на акциите, а поради годишния спад на продажбите от 7,7% процента.. щеше да има сериозно количество излишък на непродадени автомобили Пежо. Очаквам, че след намалянето на персонала ще се намали и производствения капацитет и темпото им ще намалее. Следователно ще отговори на свития пазар и ще се приспособят доста бързо като се има предвид скороста с която французите взимат такива решения.

                        250 акции дълги от 12.45евро с таргет поне 20 евра близките 6 месеца.

                        Мнението ми не е препоръка за заемането на каквито и да било позиции.
                        Очаквам коментари и мнения, но моля без критики от "философи"
                        Ще се радвам да науча нещо ново по темата за френското автопроизводство!
                        Уорън Бъфет
                        "Пази се когато другите са алчни, но бъди алчен когато те се пазят."
                      Working...
                      X