If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
UG :xpar - Peugeot !? Могат ли да бъдат по евтини от това ?
Дано успеем да се залепим. И почнем да произвеждаме и доставяме някой и друг чаркалък. В с. Радиново, край Пловдив японците построиха завод за резервни чаркалъци за техните автомобили за Европа. Та не е голяма философия!
На европейския пазар се намърдаха корейски, китайски, и какви ли не производители и доставчици. В Русия, Украйна, Полша, Румъния вече се произвежда какво ли не.
Така че след СААБ, няма да се учудя ако и някой друг традиционен европейски производител изпуши!
Бобът така каза.. Докато в Европа има безработица или риск от нея, продажбите на коли ги пишете бегали.. Освен ако не се пуснат някакви евтини и здрави коли, че хората да се прежалят.. Още преди около 2 г. казах, нещо като Голф 1 трябва да излезе като следкризисен модел, за да повлече цялата индустрия. Още обаче го няма..
...За мен поне сегашното състояние не бе нормално. Един автомобил да има по-малка гаранция даже от един бойлер. Тогава са пробили японски коли и техника (евтини със сравнително добро качество), Голф1 и т.н. Нещо което работи над гаранцията си и струва малко. http://borsi.dir.bg/_wm/library/item...3&df=8&dflid=3
От известно време наблюдавам Акциите на Пежо и Рено и ... Пежо са в сравнително добра позиция за покупка. Само за тази година са се обезценили двойно, но виждам сериозно забавянето на спада, а и редица инвеститори в Нета пускат мухата за изгодни дълги позиции при Пежаците.
Пежо ще правят съкращения на 10% от персонала, което вече се е отразило на акциите, а поради годишния спад на продажбите от 7,7% процента.. щеше да има сериозно количество излишък на непродадени автомобили Пежо. Очаквам, че след намалянето на персонала ще се намали и производствения капацитет и темпото им ще намалее. Следователно ще отговори на свития пазар и ще се приспособят доста бързо като се има предвид скороста с която французите взимат такива решения.
250 акции дълги от 12.45евро с таргет поне 20 евра близките 6 месеца.
Мнението ми не е препоръка за заемането на каквито и да било позиции.
Очаквам коментари и мнения, но моля без критики от "философи"
Ще се радвам да науча нещо ново по темата за френското автопроизводство!
Когато нещо лошо се случва в Европа, шорт селърите продават Пежо защото е с най-лоши перпективи от всички автопроизводители. Когато има промяна в очакванията за кризата акцията ще скочи много от покупки и закривания на къси...
Бобът така каза.. Докато в Европа има безработица или риск от нея, продажбите на коли ги пишете бегали.. Освен ако не се пуснат някакви евтини и здрави коли, че хората да се прежалят.. Още преди около 2 г. казах, нещо като Голф 1 трябва да излезе като следкризисен модел, за да повлече цялата индустрия. Още обаче го няма..
...За мен поне сегашното състояние не бе нормално. Един автомобил да има по-малка гаранция даже от един бойлер. Тогава са пробили японски коли и техника (евтини със сравнително добро качество), Голф1 и т.н. Нещо което работи над гаранцията си и струва малко. http://borsi.dir.bg/_wm/library/item...3&df=8&dflid=3
UG :xpar - Peugeot !? Могат ли да бъдат по евтини от това ?
От известно време наблюдавам Акциите на Пежо и Рено и ... Пежо са в сравнително добра позиция за покупка. Само за тази година са се обезценили двойно, но виждам сериозно забавянето на спада, а и редица инвеститори в Нета пускат мухата за изгодни дълги позиции при Пежаците.
Пежо ще правят съкращения на 10% от персонала, което вече се е отразило на акциите, а поради годишния спад на продажбите от 7,7% процента.. щеше да има сериозно количество излишък на непродадени автомобили Пежо. Очаквам, че след намалянето на персонала ще се намали и производствения капацитет и темпото им ще намалее. Следователно ще отговори на свития пазар и ще се приспособят доста бързо като се има предвид скороста с която французите взимат такива решения.
250 акции дълги от 12.45евро с таргет поне 20 евра близките 6 месеца.
Мнението ми не е препоръка за заемането на каквито и да било позиции.
Очаквам коментари и мнения, но моля без критики от "философи"
Ще се радвам да науча нещо ново по темата за френското автопроизводство!
Уорън Бъфет
"Пази се когато другите са алчни, но бъди алчен когато те се пазят."
Коментар