Първоначално изпратено от analog
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Аз пък живея с друга максима "stocks are to date with them, not to marry".
Aко цитатът беше на английски щеше да отсъства "with". Ако беше на стилистично приличен английски, щеше да отсъства и второто "to".
Неуместна и ненужна злоупотреба с латиница.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеБрей вие сън не спите за да се обиждате.
Еди , да те помоля да смяташ малко за хюндай кона- каза че си правил сметки и на мен ми стана любопитно до къде си го докарал
Не можах да намеря електрическия вариант в немския сайт така че ето ти го през друг сайт -https://ev-database.org/car/1126/Hyu...lectric-64-kWh- 41000 евро, 204 коня, не знам ниво на оборудване, тук пише 45000 https://www.motor-talk.de/news/die-r...-t6403706.html за най високото ниво
https://www.hyundai.de/CMSPages/GetF...d-f85ecd03ad24- това е немския сайт- 177 коня 27530 евро, най високото ниво на оборудване
Може ли да сметнеш колко пари ще платя за 10 години и 150000км. Смятай при плащане на неограничени км наем на батерията. Колко е наема не знам, за зои за неограничени км беше около 120евро на месец. Тази е по голяма така че би трябвало да бъде и наема по голям
Коментар
-
Брей вие сън не спите за да се обиждате.
Еди , да те помоля да смяташ малко за хюндай кона- каза че си правил сметки и на мен ми стана любопитно до къде си го докарал
Не можах да намеря електрическия вариант в немския сайт така че ето ти го през друг сайт -https://ev-database.org/car/1126/Hyu...lectric-64-kWh- 41000 евро, 204 коня, не знам ниво на оборудване, тук пише 45000 https://www.motor-talk.de/news/die-r...-t6403706.html за най високото ниво
https://www.hyundai.de/CMSPages/GetF...d-f85ecd03ad24- това е немския сайт- 177 коня 27530 евро, най високото ниво на оборудване
Може ли да сметнеш колко пари ще платя за 10 години и 150000км. Смятай при плащане на неограничени км наем на батерията. Колко е наема не знам, за зои за неограничени км беше около 120евро на месец. Тази е по голяма така че би трябвало да бъде и наема по голям
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Леле колко си наивен.
Виж в нета значението на термина "confirmational bias" и ако си схватлив може и да разбереш какво е общото между вярата и останалите неща
За пореден път като свършат плитките аргументи и простия човек минава на вълна квалификации и обиди
Преведено това е доказателство, довод в спора на основа на личността на опонента, и хич не е порочен похват, както са го набедили, стига обсъжданите характерности на личността да са по съществото на спора.
Квалификациите ми са истинни и, ако се обиждаш на истината, не е мой проблем.Last edited by R1a1; 10.07.2019, 06:55.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Всеки е свободен да вярва в каквото иска, но императора казваше- като вярваш в една акция, застани с парите си зад нея. До момента никой не е казал че е застанал зад тесла с 200 долара, нито си е купи електричка.
Във форума това беше добре акцентирано в мненията на д-р Каро, известни като "хипотезата за чистите акции", - накратко - съществуват артии, които могат да заживеят собствен живот, освободени от влиянието на фундамента
ps. Въпреки, че в случая Тесла не е от типично "чистите"- артиите са едно, а електричката другоНали и Мъск затова си имаше проблеми с надзора, понеже се дразнел от оценката на артиите и емитирал туитове, че иска да я отписва
без препоръка ))Last edited by precakanoto; 09.07.2019, 23:30.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Всеки е свободен да вярва в каквото иска, но императора казваше- като вярваш в една акция, застани с парите си зад нея. До момента никой не е казал че е застанал зад тесла с 200 долара, нито си е купи електричка.
Аз пък живея с друга максима "stocks are to date with them, not to marry".
Проблемът на хората които се въвличат в търговия с Тесла е че влизат много емоционално и в двата екстремума (булиш или беъриш), което е рецепта за загуби.
Купуването на електричка е въпрос на време. Поръчвам сега, получавам след почти година.Last edited by ED; 09.07.2019, 22:19.
Коментар
-
Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
Едче, технологията, науката, икономиката и истината нямат нищо общо с вярата. Вредно е да се смесват, но ти си либерастче и няма да го разбереш даже в смъртта си.
За пореден път се изложи яко.
Спирам да те чета и теб.
Виж в нета значението на термина "confirmational bias" и ако си схватлив може и да разбереш какво е общото между вярата и останалите неща
За пореден път като свършат плитките аргументи и простия човек минава на вълна квалификации и обиди
Коментар
-
Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
Едче, технологията, науката, икономиката и истината нямат нищо общо с вярата. Вредно е да се смесват, но ти си либерастче и няма да го разбереш даже в смъртта си.
За пореден път се изложи яко.
Спирам да те чета и теб.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Всеки сам избира в какво да вярва
https://youtu.be/VyZOLMeMYnI
Аз съм правил сметки с Хюндай Кона EV. Преди пусках таблици за сравнение на Тесла 3 спрямо БМВ и ХОНДА мисля.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
За пореден път се изложи яко.
Спирам да те чета и теб.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Разходите за производство на батерия са грижа-, ne e вярно това са част от общите разходи по автомобила които визат в цената му
Произвеждат автомобил, който е по-евтин (total cost of ownership) от сравним автомобил с ДВГ- отново невярно- сравни цените на рено клио и рено зои- бях ги смятал ако не е помощта дадена от правителството излиза че съм платил първите 150000 км предварително, върни се 1 месец назад и ще намериш сметките
https://youtu.be/VyZOLMeMYnI
Аз съм правил сметки с Хюндай Кона EV. Преди пусках таблици за сравнение на Тесла 3 спрямо БМВ и ХОНДА мисля.Last edited by ED; 09.07.2019, 17:17.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Няма лозунги, само факти.
Разходите за производство на батерия са грижа на производителя. Пък и те падат всяка година с 15-17%. Прогнозите са че до 2023 година ще е по-рентабилно да се произвежда EV вместо ДВГ.
Към днешна дата тесла вече го прави. Произвеждат автомобил, който е по-евтин (total cost of ownership) от сравним автомобил с ДВГ. Не е случаен факта че модел 3 има повече продажби в САЩ за последните 12 месеца от мерцедес, бмв, ауди и лексус взети заедно.
Произвеждат автомобил, който е по-евтин (total cost of ownership) от сравним автомобил с ДВГ- отново невярно- сравни цените на рено клио и рено зои- бях ги смятал ако не е помощта дадена от правителството излиза че съм платил първите 150000 км предварително, върни се 1 месец назад и ще намериш сметките
Коментар
-
Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
Това е политическа лъжа, с която се дърпат стотици милиарди в неясно чий джоб.
Но вие се самоуспокоявайте, да ви е сладко!
Само идиотите с промити мозъци мислят че има някаква конспирация за климата!
Ето и един очеизваждащ пример – срещу Exxon Mobil е заведено дело в щатите и познай за какво
– през далечната 1977 година „Еxxon Mobil’s in-house scientists warned top executives that fossil fuels were leading to more greenhouse gases in the atmosphere that were warming the planet with research dating to 1977“.
Та значи учените в самата компания са информирали мениджмънта за последствията от фосилните горива (при това с учудваща точност). Но като отговорно ръководство какво прави компанията:
„Despite this, the company publicly sowed doubt about whether humans could warm the planet through advertising campaigns, as well as funding think tanks and institutions that outright denied climate change was occurring.“
„show me the money“ е мотивацията на индустрията. Ексон и всички останали разпространяват дезинформация заради милиардите долари в името на акционера!!! Както казах винаги е имало идиоти, които вярват в какво ли не.
Exxon will now have to turn over internal documents about its knowledge of climate change.
Коментар
Коментар