d333 , може и 95% и зависи пак от режима при бързо зареждане и разреждане загряват а отделената топлина е енергия която няма да се превърне в механична и съответно е загуба и електромоторите загряват - те пък са с голяма мощност но за кратко време, а в режим на постоянно натоварване и породължително мощността която развиват е значително по малка.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
satz при стационарна работа в оптимален режим двг на метан плюс малко количество водород може да направи кпд 60 процента, ако се оптимизира газоразпределението, компресията като на дизел и съответно прецизно подаване и на горивото. Няма нищо общо с двг с непостоянен режим на работа и натоварване. Дори охладителната система на такъв двг е силно разтоварена и ще има проблем зимата с отоплението..
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеЕйй, безименен, Велико МрънкАло си. Признахме те. Я кажи, по-добре, как са акциите на Тесла.
КОЙ задава въпроса? Ти да не си се чалнал - с подобен въпрос?
Ще ти отговоря: АКО си успял да излъжеш двама човека и си им продал от чуждите тръбички - ще може да си купиш ЕДНА акция, но ако почакаш - не се знае...
Това не е препоръка, разбира се: сигурен съм, че не си продал и една от "твоите" /откраднати/ тръбички...))
.................................................. ...
Ако схващаш за какво става въпрос, долу съм ти обяснил нещата нагледно, но това също НЕ Е препоръка!
Хайде, оставай със здраве - и повече консултациите по непонятни за теб въпроси - само срещу заплащане! /поне 10 продадени тръбички!/))
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение...Постоянния режим на работа на двг е най икономичен и най екологичен съответно, ..
е поне на половина по-зле от Ток->ел.двигател->движение
Най-ефективните ДВГ по някои Скании, и по доста кораби е ~50%
Най-смотаните ел.двигатели (сглобени в гараж) са с КПД поне 88%, средностатистическия добър ел.двигател е с КПД над 95%
средностатистическия ДВГ е с КПД гориво->движение <28%...Last edited by satz; 11.02.2020, 22:29.
Коментар
-
nachev , от електиромибилите ще остане само ел.трансмисия за бъдещите автомобили с двг. Освен батерии има и кондензатори и те могат да служат за енергиен буфер и автомобил с двт с мощност 30 киловата да ускорява като днешните с 200 киловата. Постоянния режим на работа на двг е най икономичен и най екологичен съответно, но цената на тези автомобили няма да е никак ниска и пак е по добре от навързани последователно 100 бр батерийки от която една като се предаде не работят 100.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Чудно ми е като чета някои тук...
Какво ровене пада, за да се опровергаят качествата на съвременните автомобили, с които ЧОВЕЧЕСТВОТО задоволява своята необходимост от придвижване. Да: еволюцията отрича каруцата и електродвигателя, поставен на задната ѝ ос. Над столетие продължава да се усъвършенства превозното средство - с топлинен двигател, което има всички параметри, които задоволяват и самите критици и отричащи уникалността на автомобила.
Критикуват автомобила, но сутрин се качват именно на този - същият автомобил!))
Постоянно се чудя, кое би било интересно за нас и как да го представя нагледно, за да се противопоставя на лъжата в "рекламата"...
Няколко пъти опитвам да сравня продажбите на трите ГИГАНТА в продажбите на съвременни превозни средства. Точният мащаб не дава възможност да сравним смешните продажби на електрички /1 - 1.5 милиона в световен мащаб/, сравнено с над 10 милиона продажби на ВСЯКА от водещите марки.
Но ТУК се говори как Тесла - "цъфти", въпреки мижавите си продажби, които нямат база за сравнение с МИЛИОНИ продадени от Фолксваген, Тойота, Рено-Нисан...
...............................................
Обещавам да направя сравнение и с луксозните марки возила, които отново НАДХВЪРЛЯТ В ПЪТИ продажбите на Тесла!
...............................................
Тая вечер ще обърна вниманието ви към една УЖ непретенциозна марка - от северната ни съседка... Става дума за Дачия. Пускам графиката на продажбите за миналата година. Дачия работят тихо, без много шум, но работят!
За сметка на това, Мъск - няма време от приказки, самохвалебствия и обещания в стил "ЩЕ, ЩЕ, ЩЕ!" И това продължава десетилетие!
Я да видим какво показват продажбите за 2019 г...))
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Не видях другата гледна точка. Но пък виждам коментар относно автора:
"Там е работата, че НЕ СА "ГЕРМАНЦИТЕ"
Въпросната повръщня е ХЕБРИДБА РУСКА ПРОПАГАДНА
съчинена от СЪВЕТСКИЯ ГРАЖДАНИН
НИКИТА Александрович ЖОЛКВЕР - син на СЪВЕТСКИ НОМЕНКЛСТУРЧИЦИ
завършил "журналистика" в СССР през 1981г.
Това че НЯКОЙ Е ПЛАТИЛ въпросното нещо да се публикува в Дойче Веле
е друг въпрос...."
На такива статии сме се нагледали. Странно само как все пропускат в сметките да сложат емисиите при производство на ДВГ коли, все едно те падат от небето, при преработка и транспорт на петрола, на маслата, консумативите и т.н. Тяхната "гледна точка" винаги смята всички емисии около производството, експлоатацията и ел. енергията на електричките и единствено емисиите от изгарянето на бензина/дизела при ДВГ колите. Доста плоско.
Работата е там че много пари са заложени на масата, като почнеш от петрола, производството на енергия, автомобилостроене и пр. Та тези заинтересовани страни (с приходи за трилиони годишно) трябва да се сети непредубедения наблюдател полагат доста усилия и финансови ресурси за манипулуране на общественото мнение.
Истината е че го правят изключително успешно от десетилетия, но за разлика от преди, сега е много по-трудно да ограничиш разпространението на информация, която не е канализирана в мас медиите.
Коментар
-
Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
Ти си се превърнал в политически полицай, обладан от някаква нечиста сила.
Не разговаряш, а крещиш!
Загрижен съм за теб!
Не може в момента на изтъкване на аргументи против харесвана от теб идея, да ти пада пелена пред очите и да изключваш тока. Това е болно!
Биографията на родителите не е срамно петно за поколението.
Дори не бях забелязал предполагаема руска връзка. Оказа се, че този от 3-годишен живее в Германия, има германско гражданство и дори няма да изключа хипотезата, че е по-правоверен либерал и от най-бесните соросоиди. Апропо, у нас децата н а номенклатурана са най-пострадалите от режима и най-яростни привърженици на криминалните лицемери.
Не си видял пасажите, които пряко или индиректно обслужват харесваната от теб идея. Моля, заповядайте:
Коментар
-
Мен не ми е ясно защо кликата на зелените толкова са обсебени със забраняването на ДВГ въобще, като много по-бързо биха постигнали търсения от тях ефект – разбира се частично, но пък бързо – със забраната да се карат тези ненужно мощни ЛПС, особено из градовете? Прочее, такава беше идеята в началото на движението на зелените, но сега, види се, са я забравили в пропагандното си пъчене пред наплашените от тях овчици (наплашени пак от тях, от Зелената мафия) в събиране на електорален вот... Политика... а политиката е големи пари, ха!
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Не видях другата гледна точка. Но пък виждам коментар относно автора:
"Там е работата, че НЕ СА "ГЕРМАНЦИТЕ"
Въпросната повръщня е ХЕБРИДБА РУСКА ПРОПАГАДНА
съчинена от СЪВЕТСКИЯ ГРАЖДАНИН
НИКИТА Александрович ЖОЛКВЕР - син на СЪВЕТСКИ НОМЕНКЛСТУРЧИЦИ
завършил "журналистика" в СССР през 1981г.
Това че НЯКОЙ Е ПЛАТИЛ въпросното нещо да се публикува в Дойче Веле
е друг въпрос...."
На такива статии сме се нагледали. Странно само как все пропускат в сметките да сложат емисиите при производство на ДВГ коли, все едно те падат от небето, при преработка и транспорт на петрола, на маслата, консумативите и т.н. Тяхната "гледна точка" винаги смята всички емисии около производството, експлоатацията и ел. енергията на електричките и единствено емисиите от изгарянето на бензина/дизела при ДВГ колите. Доста плоско.
Не разговаряш, а крещиш!
Загрижен съм за теб!
Не може в момента на изтъкване на аргументи против харесвана от теб идея, да ти пада пелена пред очите и да изключваш тока. Това е болно!
Биографията на родителите не е срамно петно за поколението.
Дори не бях забелязал предполагаема руска връзка. Оказа се, че този от 3-годишен живее в Германия, има германско гражданство и дори няма да изключа хипотезата, че е по-правоверен либерал и от най-бесните соросоиди. Апропо, у нас децата н а номенклатурана са най-пострадалите от режима и най-яростни привърженици на криминалните лицемери.
Не си видял пасажите, които пряко или индиректно обслужват харесваната от теб идея. Моля, заповядайте:
През 2019 година данните за продажбите на този вид автомобили дори накараха министъра на околната среда Свеня Шулце да се обърне към сънародниците си с призив да се ориентират към "по-икономични коли, които не харчат толкова гориво", а още по-добре, ако може да се откажат напълно от автомобила.
През 2020 година се очаква пазарният им дял да достигне 34%, казва пред "Дойче веле" професор Фердинанд Дуденхьофер от Университета Дуисбург-Есен, който е след водещите автомобилни експерти в Германия.
Такова изследване е проведено от експерти на престижния германски институт ИФО, които са сравнили общия обем на парниковите газове, произвеждани през целия "живот" на един дизелов "Мерцедес" С 220d и на една електрическа "Тесла" модел 3.
ADAC: карайте автомобили на газ!
От германското Министерство на транспорта и от Федералната служба за околна среда възразиха срещу изследването на ИФО, защото били сравнявани два автомобила с различна мощност.
Аника Регет от изследователския център на енергийната компания FfE обаче обръща внимание на факта, че електромоторът изразходва значително по-малко енергия на километър пробег. Оттук тя прави извода, че "електрическите автомобили са по-екологични от бензиновите - още след 50 000 километра".
При ADAC и ИФО данните изглеждат по-различни, защото те отчитат структурата на германския енергиен баланс и това, че дори и през 2030 година около 35% от електроенергията ще бъде от въглища. Наскоро германското правителство прие план за спиране на електроцентралите на въглища - поетапно до 2038 година.
Министерството - твърдо зад електромобилите
С времето производството и експлоатацията на електромобили ще става все по-екологично, защото ролята на възобновяемите източници - вятър, слънце, вода и биомаса - също ще нараства, казват от германското министерство на околната среда. На неговия сайт е поместена информация, според която и в момента електрическите автомобили са с 16% по-чисти от дизеловите и с 27% по-чисти от бензиновите.
Според оценката на експертите на министерството средният обем на изхвърляните емисии въглероден диоксид през целия живот на един автомобил с бензинов двигател е 168 грама на километър, при дизеловите - 148 грама, а при електрическите - 101 грама на километър пробег.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение.. - син на СЪВЕТСКИ НОМЕНКЛСТУРЧИЦИ
завършил "журналистика" в СССР през 1981г.
Това че НЯКОЙ Е ПЛАТИЛ въпросното нещо да се публикува в Дойче Веле
е друг въпрос...."...
точно показва как се променят пазарите.
Падат продажбите на горива на шел/лукойл и т.н. - вдигат се продажбите на медиите
Коментар
-
Първоначално изпратено от 78-10 Разгледай мнение
Но ми се струва, че за полицейски нужди, особено в Щатите, електричките са непрактични.
Поради невъзможността да се краде бензин на други места са още по-непрактични
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Така ли? И защо е нужно да има такива смени. ДВГ патрулките 24 часа в денонощието ли са на улицата? Какво пречи на електричките да се зареждат нощем в гаража?Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
Коментар