Първоначално изпратено от Shadow1
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
- 1 like
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Naй- напреднали са в загубите. Ако кредиторите си поискат парите ни мъск, ни тесла, ни космически кораб ще остане. Проблемът са батериите- от 400км пада обсега на 280. Аз сега ще се прибирам имам 2250км, за колко време ще ги мина с теслата, ако я зареждам по 1 час на всеки 300км. За града, да отидеш до работа- става
Пробега на най-малката батерия на М3 е 400км, а на най-продаваната 500км. Да кажем, че заради зимните условия падне на 400, а ти ще зареждаш на 300км (горе-долу 3 часа шофиранe)
Зареждането до 80% на супер чарджърите (150 квч) ще ти е 20-30 мин за всеки 3 часа шофиране.
Кредиторите са си много доволни на сносен купон и ТОП перспективи в автомобилостроенето.Last edited by ED; 09.12.2019, 22:14.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Naй- напреднали са в загубите. Ако кредиторите си поискат парите ни мъск, ни тесла, ни космически кораб ще остане. Проблемът са батериите- от 400км пада обсега на 280. Аз сега ще се прибирам имам 2250км, за колко време ще ги мина с теслата, ако я зареждам по 1 час на всеки 300км. За града, да отидеш до работа- става
Коментар
-
Първоначално изпратено от Shadow1 Разгледай мнение
Няма страшно, аз го подкрепя. Тесла за мен е първата компания в която бих инвестирал ако все още нямах техни акции. Освен ако Мъск не умре скоро не виждам какво друго може да ги събори, твърде много са напред в твърде важни статистики.
- 1 like
Коментар
-
vikhunter ел.моторите с метален корпус по начало са екранирани, проводниците по които тече голям ток също трябва да са екранирани, по точно тези от инвертора до електромотора и ако сте забелязали по разни технически рисунки те май са екранирани мисля.Със сигурност е възможно да се направи.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Как може да не подкрепяш стартъпът на Мъск - Тесла?
Това е16-годишен стартъп!
Не вярвам причината за това да е нетната загуба на Тесла - И за миналата 2018 г.
Банкерите "скромно" премълчаха загубата на Тесла за 2018 г. в размер на 1 милиард долара!
............................................
Знаем, че банкерите много обичат да "подкрепят" С ЧУЖДИ ПАРИ - точно такива губещи стартъпи, ако ще това да води до... следваща банкова криза и /за жалост/ - до анулиране средствата на вложителите, с които същите банкери разполагат, но те - същите - смятат, че управляваЛИ ефективно... /преди да анулират същите ЧУЖДИ вложения - същите били управлявани "ефективно"?!?/... Ега ти заблудата!Last edited by Shadow1; 09.12.2019, 21:55.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеАлоооооууууу, вярно ли е това- 1105 долара за тесла 3 за 12месеца за 6 години -- https://www.youtube.com/watch?v=U3zzmu0Ywg0-- тази сигурно нещо ни менти. То ако дам 80000 долара за кола трябва да може и свирки да прави, иначе кел файда че 1000км били 30лв
Bill Cichokeпреди 1 месец
@S3 XY And if he's NOT, tough guy? What then? I still have to verify from SOMEBODY whether any EVs (but ESPECIALLY Teslas) are UL certified and magnetic compatibility compliant. I have sternal wires implanted and can no longer be in an MRI machine without them warming up. And there are millions out there just like me...men, women, children even. Since Tesla's motors and power system are stronger field emitters, just how safe is it for any of us out there to not only be IN one if these things, but AROUND them? How about some information about THAT? Because if nothing, nothing happens. If my concerns are valid, all of us with sternal wires and other metallic medical implants would be dead before we knew it.
Това е един от коментарите към линка по-горе.
Не съм против електричките, но на много въпроси има да отговарят още.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеАлоооооууууу, вярно ли е това- 1105 долара за тесла 3 за 12месеца за 6 години -- https://www.youtube.com/watch?v=U3zzmu0Ywg0-- тази сигурно нещо ни менти. То ако дам 80000 долара за кола трябва да може и свирки да прави, иначе кел файда че 1000км били 30лв
Как може да не подкрепяш стартъпът на Мъск - Тесла?
Това е16-годишен стартъп!
Не вярвам причината за това да е нетната загуба на Тесла - И за миналата 2018 г.
Банкерите "скромно" премълчаха загубата на Тесла за 2018 г. в размер на 1 милиард долара!
............................................
Знаем, че банкерите много обичат да "подкрепят" С ЧУЖДИ ПАРИ - точно такива губещи стартъпи, ако ще това да води до... следваща банкова криза и /за жалост/ - до анулиране средствата на вложителите, с които същите банкери разполагат, но те - същите - смятат, че управляваЛИ ефективно... /преди да анулират същите ЧУЖДИ вложения - същите били управлявани "ефективно"?!?/... Ега ти заблудата!
Коментар
-
Алоооооууууу, вярно ли е това- 1105 долара за тесла 3 за 12месеца за 6 години -- https://www.youtube.com/watch?v=U3zzmu0Ywg0-- тази сигурно нещо ни менти. То ако дам 80000 долара за кола трябва да може и свирки да прави, иначе кел файда че 1000км били 30лвLast edited by v_tin; 08.12.2019, 15:32.
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнениеПрав си!
Интересно мнение чух, ако се замени изцяло петрола, ще поскъпнат яко пластмасите.
Думата ми е, че може и да,се окаже нееднозначен ефектът. Изобщо, изгарянето на нефт, си е тежко престъплене срещу бъдещето на вода Хомо. Колко е сапиенс, сигурно е не , както би Учителят казал Йода.Last edited by Pyramid; 08.12.2019, 18:14.
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнениеПрав си!
Интересно мнение чух, ако се замени изцяло петрола, ще поскъпнат яко пластмасите.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Философ си е комплимент за тролчо, ама нейсе
Интересно мнение чух, ако се замени изцяло петрола, ще поскъпнат яко пластмасите.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
То проблемире с графена са точно с МАСОВОТО производство
Ако някой намери начин за икономично производство ще направи пробив
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеДа се върнем към темата, обаче: Цената на материалите, формурана на база търсене/предлагабе ме наведе на мисълта че -внимание, текущи и бъдещи производители ! - предвид разширеното приложение на графен, след като, самият той трудно би могъл да се рециклира, очаквам:
1.-Засилено търсене и,
2.Допълнителни възможности за печалба.
Извод:
- Обмислете масовото му производство. Клиенти ще има.
Ако някой намери начин за икономично производство ще направи пробив
Коментар
Коментар