IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Shadow1 Разгледай мнение

    Да, за твоите нужди е рано да караш Тесла, за жителите на България като цяло също е рано да карат Тесла, държавата ни не е готова още. Но за инвестиране, там вече е друго нещо. Първото е, че Мъск с един туит може да продаде 100 тона сняг на ескимоси, после като ефективност колите им са на върха, като софтуерна поддръжка нямат равни, като външен вид колкото и да е субективно също мисля че нямат конкуренция. Построиха огромен завод за 10 месеца, всеки инженер си мечтае да работи или в SpaceX или в Tesla, като продажби на ел. коли са на върха... може още много да продължава списъка.
    Ми то идиоти по света бол а и в тоя форум има не малко.А обади се на Мъск на мен да ми продаде нещо па да видим кво може.Българите не сме чак толко прости кат американците...А и ние кога шиткахме електрокарите по целио свет те тоя измамник си е играл прав под масата.Само изтрещел идиот мое си купи електрокар.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

      Naй- напреднали са в загубите. Ако кредиторите си поискат парите ни мъск, ни тесла, ни космически кораб ще остане. Проблемът са батериите- от 400км пада обсега на 280. Аз сега ще се прибирам имам 2250км, за колко време ще ги мина с теслата, ако я зареждам по 1 час на всеки 300км. За града, да отидеш до работа- става
      Айде пак - старата песен на нов глас.
      Пробега на най-малката батерия на М3 е 400км, а на най-продаваната 500км. Да кажем, че заради зимните условия падне на 400, а ти ще зареждаш на 300км (горе-долу 3 часа шофиранe)
      Зареждането до 80% на супер чарджърите (150 квч) ще ти е 20-30 мин за всеки 3 часа шофиране.

      Кредиторите са си много доволни на сносен купон и ТОП перспективи в автомобилостроенето.
      Last edited by ED; 09.12.2019, 22:14.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

        Naй- напреднали са в загубите. Ако кредиторите си поискат парите ни мъск, ни тесла, ни космически кораб ще остане. Проблемът са батериите- от 400км пада обсега на 280. Аз сега ще се прибирам имам 2250км, за колко време ще ги мина с теслата, ако я зареждам по 1 час на всеки 300км. За града, да отидеш до работа- става
        Да, за твоите нужди е рано да караш Тесла, за жителите на България като цяло също е рано да карат Тесла, държавата ни не е готова още. Но за инвестиране, там вече е друго нещо. Първото е, че Мъск с един туит може да продаде 100 тона сняг на ескимоси, после като ефективност колите им са на върха, като софтуерна поддръжка нямат равни, като външен вид колкото и да е субективно също мисля че нямат конкуренция. Построиха огромен завод за 10 месеца, всеки инженер си мечтае да работи или в SpaceX или в Tesla, като продажби на ел. коли са на върха... може още много да продължава списъка.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Shadow1 Разгледай мнение

          Няма страшно, аз го подкрепя. Тесла за мен е първата компания в която бих инвестирал ако все още нямах техни акции. Освен ако Мъск не умре скоро не виждам какво друго може да ги събори, твърде много са напред в твърде важни статистики.
          Naй- напреднали са в загубите. Ако кредиторите си поискат парите ни мъск, ни тесла, ни космически кораб ще остане. Проблемът са батериите- от 400км пада обсега на 280. Аз сега ще се прибирам имам 2250км, за колко време ще ги мина с теслата, ако я зареждам по 1 час на всеки 300км. За града, да отидеш до работа- става

          Коментар


          • vikhunter ел.моторите с метален корпус по начало са екранирани, проводниците по които тече голям ток също трябва да са екранирани, по точно тези от инвертора до електромотора и ако сте забелязали по разни технически рисунки те май са екранирани мисля.Със сигурност е възможно да се направи.

            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


              Как може да не подкрепяш стартъпът на Мъск - Тесла?

              Това е16-годишен стартъп!

              Не вярвам причината за това да е нетната загуба на Тесла - И за миналата 2018 г.

              Банкерите "скромно" премълчаха загубата на Тесла за 2018 г. в размер на 1 милиард долара!

              ............................................

              Знаем, че банкерите много обичат да "подкрепят" С ЧУЖДИ ПАРИ - точно такива губещи стартъпи, ако ще това да води до... следваща банкова криза и /за жалост/ - до анулиране средствата на вложителите, с които същите банкери разполагат, но те - същите - смятат, че управляваЛИ ефективно... /преди да анулират същите ЧУЖДИ вложения - същите били управлявани "ефективно"?!?/... Ега ти заблудата!
              Няма страшно, аз го подкрепям. Тесла за мен е първата компания в която бих инвестирал ако все още нямах техни акции. Освен ако Мъск не умре скоро не виждам какво друго може да ги събори, твърде много са напред в твърде важни статистики.
              Last edited by Shadow1; 09.12.2019, 21:55.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                Алоооооууууу, вярно ли е това- 1105 долара за тесла 3 за 12месеца за 6 години -- https://www.youtube.com/watch?v=U3zzmu0Ywg0-- тази сигурно нещо ни менти. То ако дам 80000 долара за кола трябва да може и свирки да прави, иначе кел файда че 1000км били 30лв

                Bill Cichokeпреди 1 месец
                @S3 XY And if he's NOT, tough guy? What then? I still have to verify from SOMEBODY whether any EVs (but ESPECIALLY Teslas) are UL certified and magnetic compatibility compliant. I have sternal wires implanted and can no longer be in an MRI machine without them warming up. And there are millions out there just like me...men, women, children even. Since Tesla's motors and power system are stronger field emitters, just how safe is it for any of us out there to not only be IN one if these things, but AROUND them? How about some information about THAT? Because if nothing, nothing happens. If my concerns are valid, all of us with sternal wires and other metallic medical implants would be dead before we knew it.

                Това е един от коментарите към линка по-горе.

                Не съм против електричките, но на много въпроси има да отговарят още.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                  Алоооооууууу, вярно ли е това- 1105 долара за тесла 3 за 12месеца за 6 години -- https://www.youtube.com/watch?v=U3zzmu0Ywg0-- тази сигурно нещо ни менти. То ако дам 80000 долара за кола трябва да може и свирки да прави, иначе кел файда че 1000км били 30лв

                  Как може да не подкрепяш стартъпът на Мъск - Тесла?

                  Това е16-годишен стартъп!

                  Не вярвам причината за това да е нетната загуба на Тесла - И за миналата 2018 г.

                  Банкерите "скромно" премълчаха загубата на Тесла за 2018 г. в размер на 1 милиард долара!

                  ............................................

                  Знаем, че банкерите много обичат да "подкрепят" С ЧУЖДИ ПАРИ - точно такива губещи стартъпи, ако ще това да води до... следваща банкова криза и /за жалост/ - до анулиране средствата на вложителите, с които същите банкери разполагат, но те - същите - смятат, че управляваЛИ ефективно... /преди да анулират същите ЧУЖДИ вложения - същите били управлявани "ефективно"?!?/... Ега ти заблудата!

                  Коментар


                  • Алоооооууууу, вярно ли е това- 1105 долара за тесла 3 за 12месеца за 6 години -- https://www.youtube.com/watch?v=U3zzmu0Ywg0-- тази сигурно нещо ни менти. То ако дам 80000 долара за кола трябва да може и свирки да прави, иначе кел файда че 1000км били 30лв
                    Last edited by v_tin; 08.12.2019, 15:32.

                    Коментар


                    • ммм - много "електричар" в таз темица. Не се напрягйте

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
                        Прав си!
                        Интересно мнение чух, ако се замени изцяло петрола, ще поскъпнат яко пластмасите.
                        ...А дали? Огромна част от петрола се изгаря днес и, с нея, дали не изгаря и суровина за смолите? Заменят нефта, той поевтинява, остава мнооого неизгоряла суровина...
                        Думата ми е, че може и да,се окаже нееднозначен ефектът. Изобщо, изгарянето на нефт, си е тежко престъплене срещу бъдещето на вода Хомо. Колко е сапиенс, сигурно е не , както би Учителят казал Йода.
                        Last edited by Pyramid; 08.12.2019, 18:14.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
                          Прав си!
                          Интересно мнение чух, ако се замени изцяло петрола, ще поскъпнат яко пластмасите.
                          Ако са подпродукт е възможно, но това няма да се случи бързо така че проблеми няма

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                            Философ си е комплимент за тролчо, ама нейсе
                            Прав си!
                            Интересно мнение чух, ако се замени изцяло петрола, ще поскъпнат яко пластмасите.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                              То проблемире с графена са точно с МАСОВОТО производство
                              Ако някой намери начин за икономично производство ще направи пробив
                              Почва се с мислене, а самото мислене е безплатно.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                                Да се върнем към темата, обаче: Цената на материалите, формурана на база търсене/предлагабе ме наведе на мисълта че -внимание, текущи и бъдещи производители ! - предвид разширеното приложение на графен, след като, самият той трудно би могъл да се рециклира, очаквам:
                                1.-Засилено търсене и,
                                2.Допълнителни възможности за печалба.
                                Извод:

                                - Обмислете масовото му производство. Клиенти ще има.
                                То проблемире с графена са точно с МАСОВОТО производство
                                Ако някой намери начин за икономично производство ще направи пробив

                                Коментар

                                Working...
                                X