satz - златото, платината и паладия със сигурност са необходими за производството на електронни и електрически компоненти.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
... и да не забравим за "конете с капаци", които стават всички, качили се на електричка! Няма отклонение от маршрута, иначе Мъск ще покаже заплашително пръст /може и среден/: ама - той нали ви ги е казал тия неща! А и акционерите си ПРЕДУПРЕДИ, че основният МУ проблем е БАТЕРИЯТА!!! /без майтап!/
))
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
Да елетрификацията наистина е бъдещето но не през нашият живот.Батериите не са бъдещето.Измисленият зелен балон така ще се сгромоляса барбар с кирливия измислен Запад
- НИЩО?
Евала. Е, браво.
- 1 like
Коментар
-
Безименен, и днес, и сега, много, много от отдавна, напр. в дизел - локомотивите, нещата се разминават с твоите приказки. На руски, даже си има специално словосъчетание, „дизель-электропоезд”. Там дизелът върти генератор, а към колелата, а зацепен ел.мотор. Едното дава енергия за другото но, ДВИГАТЕЛЯТ Е ЕЛЕКТРИЧЕСКИ. Механичните трансмисии са сведени до минимум.
И по големите кораби, все по-често, тъй наречените „тръстери” (създаващите ТЯГА групи) са електрически. Спестява се дълъг, тежък и скъп деидвуден вал, а също, по-леко се управлява. Така...заменят въпросните дизели с горивни елементи (клетки) и, ето ти го кораб на метан, с ел.двигател но, без топлинна машина. Що?
Ами,
1.КПД,
2.МНОГО по-чисти и по-пълно изгорели газове, без неминуемите за дизел азотни окиси и т.н.
3.ЦЕНАТА.Природният газ от петрола е по-чист, по-евтин, не смръзва в танковете и т.н.
4.Много по-дълъг експлоатационен живот на ел.мотора, сравнен с дизела+++.
Да, силно концентрираната във въглеводородите енергия на едно място и присъщата висока автономност НЕ СА за подценяване.
Ама не е зле да се погледнеш отстрани, какво и как пишеш, че се унасяш.Last edited by Pyramid; 22.01.2020, 17:20.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеБившият изпълнителен директор на ФОРД - Електрификацията е бъдещето и Тесла е лидера в този преход ...
https://youtu.be/0pD3RCcdQ2c
- 2 Харесвания
Коментар
-
Смешникът е почнал да се осъзнава...
До сега щяха да "подменят" кораби и самолети - с електрички, а сега - природен газ!
Така де! Какъв е двигателят, който използва втечнен природен газ? НЕ Е електричка, нали!
Е, щом НЕ Е електричка - да не би това да е ТОПЛИНЕН ДВИГАТЕЛ!?! Топлинният двигател ОСТАВА, разбира се!
БравоС - и смешниците могат да израснат!
............................................
Тук може доста да се говори, но не си струва НА ТОЯ ЕТАП да се сочат изключенията като тенденция!
Важно е да разберем, че ОСНОВНОТО ПРЕДИМСТВО на топлинните двигатели е АВТОНОМНОСТТА НА ПРЕХОДИТЕ, които електричката НЕ МОЖЕ ДА ОСЪЩЕСТВИ, вкл. И С НАСТОЯЩАТА БАТЕРИЯ!
.............................................
За безопасност няма да говоря. Това изискване по условие е изключено при електричките СЪС СЪВРЕМЕННАТА литиево-йонна БАТЕРИЯ!
При електричките е изключено и условието ЗА АВТОНОМНОСТ! Защо? Следваш "линията на тролея", а тя те отвежда - в най-добрия случай - до депото, където слизаш и се прибираш пеш в къщи...
Да не говорим за това, че хората искат да отидат навсякъде, за да видят всичко!
Да, разглезихме се ние: самолета /С ТОПЛИНЕН ДВИГАТЕЛ!/ - до другия край на Планетата! Круизчето - за 2-3 месеца /кораб С ТОПЛИНЕН ДВИГАТЕЛ/...
Мъск ще ни покаже, "кон боб - яде ли!" Режим за всички! И никакъв стокообмен!!! Ама - какви са тия кораби, бе! С 50 000 куб. метри и ПОВЕЧЕ - ТОВАРОВМЕСТИМОСТ!
Та, не разбрахме, къде й е автономността на електричката? Къде е въртящият момент, теглителната сила на тая "съвременна" батерия? Хайде, това, че е опасна в пожарно отношение - това вече го пропускаТ по условие... Ами "бързото" супер-зареждане?
$ 40 000 за нова батерия /по каталог/! Това не е последна цена, разбира се. Моделите, над $ 150 000 - 250 000 - отиват още по-високо, над $ 40 000 за едната батерия... Па - смешникът ще ни "омайва" каква еФтиния била електричката... СМЕХ!!!))
... и да не забравим за "конете с капаци", които стават всички, качили се на електричка! Няма отклонение от маршрута, иначе Мъск ще покаже заплашително пръст /може и среден/: ама - той нали ви ги е казал тия неща! А и акционерите си ПРЕДУПРЕДИ, че основният МУ проблем е БАТЕРИЯТА!!! /без майтап!/
))
Last edited by безимeн; 21.01.2020, 23:07.
Коментар
-
bota156 точно такава е целта, автоиндустрията да произвежда на пълни обороти. Ами като искат да почнат да правят честно произведени автомобили. Една съветска лада навърта 500000 км. без проблеми, а един съвременен автомобил не може 200 да навърти и се разпада. Измамници са и не са почтенни хора тези автопроизводители.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеБившият изпълнителен директор на ФОРД - Електрификацията е бъдещето и Тесла е лидера в този преход ...
https://youtu.be/0pD3RCcdQ2c
Хората позабогатяха, всеки има кола, е след 5-10г ще се облизваме и ще гледаме как западняците карат модерни електрички.
А ние пак ще си караме стари. Само дето вече няма да има фандък -ще трябва да се сменя батерия на цената на нова кола.
И ще правим магарии със старите батерииНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Бившият изпълнителен директор на ФОРД - Електрификацията е бъдещето и Тесла е лидера в този преход ...
https://youtu.be/0pD3RCcdQ2c
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Умопомрачаващо е колко идиоти има по света. Четат блиц и подобни жълтини и се настройват срещу всичко и всички. За това което се случва в Австралия явно са виновни еколозите
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
Преди 2год. 60% от новите кораби за заложени за LNGнещо май доверени иСточници са се подиграли с няква вата...
Другия па не четял глупости, ама чакал учебници(за кво са ти бре повере, като не четеш)
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Статията е пълен ташак, за маерверфт не знаех че а направили нещо такова и също за корейците ще правят такива кораби. Както обикновено поглед в бъдещето- от 2-3 кораба направи генерални изводи.
И защо да не питам като не знам- забранено ли е или изглеждам като идиот? Въх ма мале ще го преместя в другият крачолнещо май доверени иСточници са се подиграли с няква вата...
Другия па не четял глупости, ама чакал учебници(за кво са ти бре повере, като не четеш)
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
Ами https://www.investor.bg/drugi/338/a/...n-tona-277613/
и не бих се обаждал в такава тема, ако не знам такива неща....
https://www.economic.bg/bg/videos/578.html
https://www.google.com/search?ei=1DY...4dUDCAs&uact=5
И защо да не питам като не знам- забранено ли е или изглеждам като идиот? Въх ма мале ще го преместя в другият крачол
Коментар
Коментар