IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

    Измамниците мошениците и крадците по целият свят трябва незабявно да се разобличават и да си получат заслуженото.Тоя е голем измамник.И е възможен защото има глупаци и корумпета.Когато някой харчи чужди пари е така.По скоро бих си купил лада или нива отколкото тесла.
    Сега, то е общо нямането на пари у нас и неразвитата инфраструктура. На този фон, и аз предпочитам нещо дето, и да ми свърши зарядът на път, макс.на 10-15 км, има бензиностанция -отивам с 10- л.тубичка, напълвам, и се измъквам. С наличните батерии, сложно е. Иначе, този „измамник”, поне оползотворява до реален продукт едни горещи пари в икономиката. Интересно ми е и много пъти вече, поставям въпроса, какво точно е създал такъв един, „велик критик” на Мъск, че да не се гордее със създаденото от себе си и да е толкова хаплив. Ще ни осветлиш ли? Спомням си, че си малко по-малък от мен -кога да очакваме взрива от твоята креативност, който, да ме накара да замълча по темата? А, инж Пеше ?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

      Айде пак - старата песен на нов глас.
      Пробега на най-малката батерия на М3 е 400км, а на най-продаваната 500км. Да кажем, че заради зимните условия падне на 400, а ти ще зареждаш на 300км (горе-долу 3 часа шофиранe)
      Зареждането до 80% на супер чарджърите (150 квч) ще ти е 20-30 мин за всеки 3 часа шофиране.

      Кредиторите са си много доволни на сносен купон и ТОП перспективи в автомобилостроенето.
      Я кажи ти каква теслъ караш и колко и издържа смрадливата и батерия.Щото ако нямаш тесла си от кибиците един обикновен льольо лаладжия дето разправа че лукакнката е хубава щото бати му чул на опашката в магазина една баба да казва че един колега на нейния племеник бил ял и казал че е хубава.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

        Не на нас тук, колко (не) били прости българите. И не си му нужен ти на Мъск, че на всяка цена, да ти продава от своите електрички. Трябват му пари. Не даваш - ще мине и без теб. Все едно, харчи си ги някак. Значи, има търсене. А нашите електрокари, за жалост, останаха в историята. Някой доволно потрива ръце. Според мен е тъжно.
        Измамниците мошениците и крадците по целият свят трябва незабявно да се разобличават и да си получат заслуженото.Тоя е голем измамник.И е възможен защото има глупаци и корумпета.Когато някой харчи чужди пари е така.По скоро бих си купил лада или нива отколкото тесла.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

          Братчед, има един форум казва се е-карс.бг, влез там и чети какво пишат хората които имат такива коли, при няколко такива зареждания на някакъв / не му помня нито името, нито колата му беше паднала батерията от 90% на 60% и другите го съветваха какво да прави за да върне живота на батарията. Малко по долу слез и виж линка и гледай видеото на жената от теслата и пак ела да ми говориш

          А бе еди, нали ти обсняваше как си можел да различиш ядрен ток от да кажем ток от въглища, като си в командния си център/ мазето на баба си/. Ще ни го обясниш ли че не можах да схвана как го хващаш на монитора
          Нещо като старческа деменция те гони като гледам. Не знам откъде тия глупости за ядрения ток ги измисли.
          Ама то си е очаквано от теб де

          Коментар


          • 300% може да е разликата в пробег, само от стила на шофиране.
            Тия дето се боят, че ще им свърши батерията, си возят генератор

            В НовиЙорк нещо някви мегаватови батерии вече работят, глупаци са канешно, нямат си нужните цоциалисти

            Коментар


            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

              Братчед, има един форум казва се е-карс.бг, влез там и чети какво пишат хората които имат такива коли, при няколко такива зареждания на някакъв / не му помня нито името, нито колата му беше паднала батерията от 90% на 60% и другите го съветваха какво да прави за да върне живота на батарията. Малко по долу слез и виж линка и гледай видеото на жената от теслата и пак ела да ми говориш

              А бе еди, нали ти обсняваше как си можел да различиш ядрен ток от да кажем ток от въглища, като си в командния си център/ мазето на баба си/. Ще ни го обясниш ли че не можах да схвана как го хващаш на монитора
              Хваща го по лакърдиите, които текат като метаданни с всеки киловатчас по водомера. Едичът е схванат, не бой се.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                Ми то идиоти по света бол а и в тоя форум има не малко.А обади се на Мъск на мен да ми продаде нещо па да видим кво може.Българите не сме чак толко прости кат американците...А и ние кога шиткахме електрокарите по целио свет те тоя измамник си е играл прав под масата.Само изтрещел идиот мое си купи електрокар.
                Не на нас тук, колко (не) били прости българите. И не си му нужен ти на Мъск, че на всяка цена, да ти продава от своите електрички. Трябват му пари. Не даваш - ще мине и без теб. Все едно, харчи си ги някак. Значи, има търсене. А нашите електрокари, за жалост, останаха в историята. Някой доволно потрива ръце. Според мен е тъжно.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                  Айде пак - старата песен на нов глас.
                  Пробега на най-малката батерия на М3 е 400км, а на най-продаваната 500км. Да кажем, че заради зимните условия падне на 400, а ти ще зареждаш на 300км (горе-долу 3 часа шофиранe)
                  Зареждането до 80% на супер чарджърите (150 квч) ще ти е 20-30 мин за всеки 3 часа шофиране.

                  Кредиторите са си много доволни на сносен купон и ТОП перспективи в автомобилостроенето.
                  Братчед, има един форум казва се е-карс.бг, влез там и чети какво пишат хората които имат такива коли, при няколко такива зареждания на някакъв / не му помня нито името, нито колата му беше паднала батерията от 90% на 60% и другите го съветваха какво да прави за да върне живота на батарията. Малко по долу слез и виж линка и гледай видеото на жената от теслата и пак ела да ми говориш

                  А бе еди, нали ти обсняваше как си можел да различиш ядрен ток от да кажем ток от въглища, като си в командния си център/ мазето на баба си/. Ще ни го обясниш ли че не можах да схвана как го хващаш на монитора
                  Last edited by v_tin; 09.12.2019, 22:30.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                    Как може да не подкрепяш стартъпът на Мъск - Тесла?

                    Това е16-годишен стартъп!

                    Не вярвам причината за това да е нетната загуба на Тесла - И за миналата 2018 г.

                    Банкерите "скромно" премълчаха загубата на Тесла за 2018 г. в размер на 1 милиард долара!

                    ............................................

                    Знаем, че банкерите много обичат да "подкрепят" С ЧУЖДИ ПАРИ - точно такива губещи стартъпи, ако ще това да води до... следваща банкова криза и /за жалост/ - до анулиране средствата на вложителите, с които същите банкери разполагат, но те - същите - смятат, че управляваЛИ ефективно... /преди да анулират същите ЧУЖДИ вложения - същите били управлявани "ефективно"?!?/... Ега ти заблудата!
                    На теб като гледам целия свят ти е крив (приказката за космоса и ракетата е много двусмислена тука ) - всеки е в конспирацията на Мъск.
                    я кажи какви са най-новите теории в #TESLAQ?

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Shadow1 Разгледай мнение

                      Да, за твоите нужди е рано да караш Тесла, за жителите на България като цяло също е рано да карат Тесла, държавата ни не е готова още. Но за инвестиране, там вече е друго нещо. Първото е, че Мъск с един туит може да продаде 100 тона сняг на ескимоси, после като ефективност колите им са на върха, като софтуерна поддръжка нямат равни, като външен вид колкото и да е субективно също мисля че нямат конкуренция. Построиха огромен завод за 10 месеца, всеки инженер си мечтае да работи или в SpaceX или в Tesla, като продажби на ел. коли са на върха... може още много да продължава списъка.
                      Ми то идиоти по света бол а и в тоя форум има не малко.А обади се на Мъск на мен да ми продаде нещо па да видим кво може.Българите не сме чак толко прости кат американците...А и ние кога шиткахме електрокарите по целио свет те тоя измамник си е играл прав под масата.Само изтрещел идиот мое си купи електрокар.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                        Naй- напреднали са в загубите. Ако кредиторите си поискат парите ни мъск, ни тесла, ни космически кораб ще остане. Проблемът са батериите- от 400км пада обсега на 280. Аз сега ще се прибирам имам 2250км, за колко време ще ги мина с теслата, ако я зареждам по 1 час на всеки 300км. За града, да отидеш до работа- става
                        Айде пак - старата песен на нов глас.
                        Пробега на най-малката батерия на М3 е 400км, а на най-продаваната 500км. Да кажем, че заради зимните условия падне на 400, а ти ще зареждаш на 300км (горе-долу 3 часа шофиранe)
                        Зареждането до 80% на супер чарджърите (150 квч) ще ти е 20-30 мин за всеки 3 часа шофиране.

                        Кредиторите са си много доволни на сносен купон и ТОП перспективи в автомобилостроенето.
                        Last edited by ED; 09.12.2019, 22:14.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                          Naй- напреднали са в загубите. Ако кредиторите си поискат парите ни мъск, ни тесла, ни космически кораб ще остане. Проблемът са батериите- от 400км пада обсега на 280. Аз сега ще се прибирам имам 2250км, за колко време ще ги мина с теслата, ако я зареждам по 1 час на всеки 300км. За града, да отидеш до работа- става
                          Да, за твоите нужди е рано да караш Тесла, за жителите на България като цяло също е рано да карат Тесла, държавата ни не е готова още. Но за инвестиране, там вече е друго нещо. Първото е, че Мъск с един туит може да продаде 100 тона сняг на ескимоси, после като ефективност колите им са на върха, като софтуерна поддръжка нямат равни, като външен вид колкото и да е субективно също мисля че нямат конкуренция. Построиха огромен завод за 10 месеца, всеки инженер си мечтае да работи или в SpaceX или в Tesla, като продажби на ел. коли са на върха... може още много да продължава списъка.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Shadow1 Разгледай мнение

                            Няма страшно, аз го подкрепя. Тесла за мен е първата компания в която бих инвестирал ако все още нямах техни акции. Освен ако Мъск не умре скоро не виждам какво друго може да ги събори, твърде много са напред в твърде важни статистики.
                            Naй- напреднали са в загубите. Ако кредиторите си поискат парите ни мъск, ни тесла, ни космически кораб ще остане. Проблемът са батериите- от 400км пада обсега на 280. Аз сега ще се прибирам имам 2250км, за колко време ще ги мина с теслата, ако я зареждам по 1 час на всеки 300км. За града, да отидеш до работа- става

                            Коментар


                            • vikhunter ел.моторите с метален корпус по начало са екранирани, проводниците по които тече голям ток също трябва да са екранирани, по точно тези от инвертора до електромотора и ако сте забелязали по разни технически рисунки те май са екранирани мисля.Със сигурност е възможно да се направи.

                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                                Как може да не подкрепяш стартъпът на Мъск - Тесла?

                                Това е16-годишен стартъп!

                                Не вярвам причината за това да е нетната загуба на Тесла - И за миналата 2018 г.

                                Банкерите "скромно" премълчаха загубата на Тесла за 2018 г. в размер на 1 милиард долара!

                                ............................................

                                Знаем, че банкерите много обичат да "подкрепят" С ЧУЖДИ ПАРИ - точно такива губещи стартъпи, ако ще това да води до... следваща банкова криза и /за жалост/ - до анулиране средствата на вложителите, с които същите банкери разполагат, но те - същите - смятат, че управляваЛИ ефективно... /преди да анулират същите ЧУЖДИ вложения - същите били управлявани "ефективно"?!?/... Ега ти заблудата!
                                Няма страшно, аз го подкрепям. Тесла за мен е първата компания в която бих инвестирал ако все още нямах техни акции. Освен ако Мъск не умре скоро не виждам какво друго може да ги събори, твърде много са напред в твърде важни статистики.
                                Last edited by Shadow1; 09.12.2019, 21:55.

                                Коментар

                                Working...
                                X