Първоначално изпратено от national power
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Айде пак - старата песен на нов глас.
Пробега на най-малката батерия на М3 е 400км, а на най-продаваната 500км. Да кажем, че заради зимните условия падне на 400, а ти ще зареждаш на 300км (горе-долу 3 часа шофиранe)
Зареждането до 80% на супер чарджърите (150 квч) ще ти е 20-30 мин за всеки 3 часа шофиране.
Кредиторите са си много доволни на сносен купон и ТОП перспективи в автомобилостроенето.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Не на нас тук, колко (не) били прости българите. И не си му нужен ти на Мъск, че на всяка цена, да ти продава от своите електрички. Трябват му пари. Не даваш - ще мине и без теб. Все едно, харчи си ги някак. Значи, има търсене. А нашите електрокари, за жалост, останаха в историята. Някой доволно потрива ръце. Според мен е тъжно.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Братчед, има един форум казва се е-карс.бг, влез там и чети какво пишат хората които имат такива коли, при няколко такива зареждания на някакъв / не му помня нито името, нито колата му беше паднала батерията от 90% на 60% и другите го съветваха какво да прави за да върне живота на батарията. Малко по долу слез и виж линка и гледай видеото на жената от теслата и пак ела да ми говориш
А бе еди, нали ти обсняваше как си можел да различиш ядрен ток от да кажем ток от въглища, като си в командния си център/ мазето на баба си/. Ще ни го обясниш ли че не можах да схвана как го хващаш на монитора
Ама то си е очаквано от теб де
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Братчед, има един форум казва се е-карс.бг, влез там и чети какво пишат хората които имат такива коли, при няколко такива зареждания на някакъв / не му помня нито името, нито колата му беше паднала батерията от 90% на 60% и другите го съветваха какво да прави за да върне живота на батарията. Малко по долу слез и виж линка и гледай видеото на жената от теслата и пак ела да ми говориш
А бе еди, нали ти обсняваше как си можел да различиш ядрен ток от да кажем ток от въглища, като си в командния си център/ мазето на баба си/. Ще ни го обясниш ли че не можах да схвана как го хващаш на монитора
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
Ми то идиоти по света бол а и в тоя форум има не малко.А обади се на Мъск на мен да ми продаде нещо па да видим кво може.Българите не сме чак толко прости кат американците...А и ние кога шиткахме електрокарите по целио свет те тоя измамник си е играл прав под масата.Само изтрещел идиот мое си купи електрокар.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Айде пак - старата песен на нов глас.
Пробега на най-малката батерия на М3 е 400км, а на най-продаваната 500км. Да кажем, че заради зимните условия падне на 400, а ти ще зареждаш на 300км (горе-долу 3 часа шофиранe)
Зареждането до 80% на супер чарджърите (150 квч) ще ти е 20-30 мин за всеки 3 часа шофиране.
Кредиторите са си много доволни на сносен купон и ТОП перспективи в автомобилостроенето.
А бе еди, нали ти обсняваше как си можел да различиш ядрен ток от да кажем ток от въглища, като си в командния си център/ мазето на баба си/. Ще ни го обясниш ли че не можах да схвана как го хващаш на монитораLast edited by v_tin; 09.12.2019, 22:30.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Как може да не подкрепяш стартъпът на Мъск - Тесла?
Това е16-годишен стартъп!
Не вярвам причината за това да е нетната загуба на Тесла - И за миналата 2018 г.
Банкерите "скромно" премълчаха загубата на Тесла за 2018 г. в размер на 1 милиард долара!
............................................
Знаем, че банкерите много обичат да "подкрепят" С ЧУЖДИ ПАРИ - точно такива губещи стартъпи, ако ще това да води до... следваща банкова криза и /за жалост/ - до анулиране средствата на вложителите, с които същите банкери разполагат, но те - същите - смятат, че управляваЛИ ефективно... /преди да анулират същите ЧУЖДИ вложения - същите били управлявани "ефективно"?!?/... Ега ти заблудата!
я кажи какви са най-новите теории в #TESLAQ?
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Shadow1 Разгледай мнение
Да, за твоите нужди е рано да караш Тесла, за жителите на България като цяло също е рано да карат Тесла, държавата ни не е готова още. Но за инвестиране, там вече е друго нещо. Първото е, че Мъск с един туит може да продаде 100 тона сняг на ескимоси, после като ефективност колите им са на върха, като софтуерна поддръжка нямат равни, като външен вид колкото и да е субективно също мисля че нямат конкуренция. Построиха огромен завод за 10 месеца, всеки инженер си мечтае да работи или в SpaceX или в Tesla, като продажби на ел. коли са на върха... може още много да продължава списъка.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Naй- напреднали са в загубите. Ако кредиторите си поискат парите ни мъск, ни тесла, ни космически кораб ще остане. Проблемът са батериите- от 400км пада обсега на 280. Аз сега ще се прибирам имам 2250км, за колко време ще ги мина с теслата, ако я зареждам по 1 час на всеки 300км. За града, да отидеш до работа- става
Пробега на най-малката батерия на М3 е 400км, а на най-продаваната 500км. Да кажем, че заради зимните условия падне на 400, а ти ще зареждаш на 300км (горе-долу 3 часа шофиранe)
Зареждането до 80% на супер чарджърите (150 квч) ще ти е 20-30 мин за всеки 3 часа шофиране.
Кредиторите са си много доволни на сносен купон и ТОП перспективи в автомобилостроенето.Last edited by ED; 09.12.2019, 22:14.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Naй- напреднали са в загубите. Ако кредиторите си поискат парите ни мъск, ни тесла, ни космически кораб ще остане. Проблемът са батериите- от 400км пада обсега на 280. Аз сега ще се прибирам имам 2250км, за колко време ще ги мина с теслата, ако я зареждам по 1 час на всеки 300км. За града, да отидеш до работа- става
Коментар
-
Първоначално изпратено от Shadow1 Разгледай мнение
Няма страшно, аз го подкрепя. Тесла за мен е първата компания в която бих инвестирал ако все още нямах техни акции. Освен ако Мъск не умре скоро не виждам какво друго може да ги събори, твърде много са напред в твърде важни статистики.
- 1 like
Коментар
-
vikhunter ел.моторите с метален корпус по начало са екранирани, проводниците по които тече голям ток също трябва да са екранирани, по точно тези от инвертора до електромотора и ако сте забелязали по разни технически рисунки те май са екранирани мисля.Със сигурност е възможно да се направи.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Как може да не подкрепяш стартъпът на Мъск - Тесла?
Това е16-годишен стартъп!
Не вярвам причината за това да е нетната загуба на Тесла - И за миналата 2018 г.
Банкерите "скромно" премълчаха загубата на Тесла за 2018 г. в размер на 1 милиард долара!
............................................
Знаем, че банкерите много обичат да "подкрепят" С ЧУЖДИ ПАРИ - точно такива губещи стартъпи, ако ще това да води до... следваща банкова криза и /за жалост/ - до анулиране средствата на вложителите, с които същите банкери разполагат, но те - същите - смятат, че управляваЛИ ефективно... /преди да анулират същите ЧУЖДИ вложения - същите били управлявани "ефективно"?!?/... Ега ти заблудата!Last edited by Shadow1; 09.12.2019, 21:55.
Коментар
Коментар