IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • bota156, имаше някаква статия за гарите в Хонландия..да имат гари пък да нямат влакове може ли.

    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от 78-10 Разгледай мнение

      Това в България. Не съм сигурен дали в по-развитите европейски страни е така.
      По принцип най-евтин на килограм от населението е водният транспорт, след това жепейният, след това автомобилният и най-отгоре е въздушният транспорт. Е, още по-отгоре е безвъздушният, де.
      Само дето в БГ хич не е така. Че и в цяла Европа човешкия транспорт си е коли и самолети. Влака го няма.
      от тук до Лондон, Барселона, Рим, Атина е 50лв със самолет !?!?!?
      И с влак и с кола и с параход ако го има е в ПЪТИ по скъпо
      Как се връзва това?
      Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

      Коментар


      • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

        Я дай данни за електрическия ВЛАК и защо колите и камионите го изместиха?
        Това в България. Не съм сигурен дали в по-развитите европейски страни е така.
        По принцип най-евтин на килограм от населението е водният транспорт, след това жепейният, след това автомобилният и най-отгоре е въздушният транспорт. Е, още по-отгоре е безвъздушният, де.

        Коментар


        • bota156 изместили ли са го ? Сега пък някакво ново твърдение, а последно като пътувах с влак беше електрически.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

            Урок по история:

            Преход от КОН с КАРУЦА към АВТОМОБИЛИ.
            [ATTACH=CONFIG]n3536373[/ATTACH]
            Я дай данни за електрическия ВЛАК и защо колите и камионите го изместиха?
            Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              безимeн , няма такова нещо. Порови се в интернет, китайските ел. дори са по скъпи от тесла 3 ако са със същите параметри. Обяснявам си го с това
              че компанията Тесла продава евтино и на загуба.
              Има един такъв момент: След покупката, се почват обслужвания, ъпдейти, ремонти, поддръжки и т.н., които, са близо 40-50% от целия обем на автомобилната индустрия. Стъпиш ли със сериозен пазарен дял в нея, (дори на „загуба”), това са едни сигурни бъдещи приходи, още не осчетоводени но, видими за познавачите...и акциите, „необяснимо”, растат. Необяснимо за някои, да не ги уточнявам. Та, най-големият риск в случая, дори не са калпавите батерии (батерии се сменят), а ТОВА, ДА НЕ ПРАВИШ НИЩО И ДА ЧАКАШ (напр.) СЪВЪРШЕНАТА БАТЕРИЯ или, примерно, одобрението на безименния. Мъск го е осъзнал отдавна, прави необходимото, и бере плодове а тук някои ще си измрат от завист, приплювайки, че бил измамник. Прилюдно, да признаеш чуждия успех и собствения провал, СИЛА се иска. Нямат я и страдат, и плюят...
              ...не, че му дреме на Илън.
              Last edited by Pyramid; 02.02.2020, 07:51.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Money Разгледай мнение
                Само не мога да разбера тези електрички защо будят такива силни емоции
                Не си единствен.

                Коментар


                • ED - повече са Дачия Сандеро, дали 2050 година те няма да са превзели пазара..смешна работа..става неудобно..извинявам се, исках само да си кажа мнението как ми изглежда тази работа с електромобилите от техническа гледна точка доколкото имам някакви познания.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • безимeн , няма такова нещо. Порови се в интернет, китайските ел. дори са по скъпи от тесла 3 ако са със същите параметри. Обяснявам си го с това
                    че компанията Тесла продава евтино и на загуба.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Money Разгледай мнение
                      Само не мога да разбера тези електрички защто будят такива силни емоции

                      Вероятно, защото първоначалният замисъл е свързан със създаване на състезателни прототипи, заради голямото ускорение и липсата на по-значими натоварвания.

                      До тук нещата изглеждат добре.

                      Проблемът възниква, когато почне сравнението на електричката с автомобила.

                      Хората /обикновено/ не си дават сметка за това, че големите ускорения НЕ могат да помогнат, за да преодоляваме съпротивления, нито пък - да противодействаме на климатичните промени - без за това да се изразходва голяма част от ресурса на батерията...

                      ................................................

                      Сега ще ми кажеш: и какво от това? Който има излишни пари - да си ги харчи, където желае!

                      И ще си прав!

                      Идеята, може би е да покажем другата гледна точка за обикновения човек /облъчен от нереални измислени факти, както и от данни за цени, надхвърлящи 2-3 пъти реалните продажни на електричката - справка: китайските продажни цени/...

                      Кратичко...

                      Коментар


                      • Само не мога да разбера тези електрички защо будят такива силни емоции
                        Last edited by Money; 02.02.2020, 00:34.

                        Коментар


                        • Малоумни са твоите постоянни сравнения с каруци и телефони...

                          Тук говорим за продажби на автомобили и електрички.

                          Долу имаш сравнение на продажбите на автомобилите и електричките за първото полугодие на 2019.

                          Кое не ти е ясно?

                          Видя ли продажбите на първите в списъка? Те са НАД 500 000 за полугодието!

                          Видя ли продажбите на Тесла? Тя е на 85 място в списъка с 5 ПЪТИ по-малко продажби!

                          .................................................. ..........

                          Ако сравняваш продажбите само на електрички - отново не си коректен.

                          Продажбите на електрички в Китай за ЕДНА година - са НАД 1 200 000! Над един милион и двеста хиляди!

                          От няколко години ТУК обещавате Тесла да направи 500 000. Не се получава! Американският пазар се понасити..., а и с тия произволни САМОускорувания на Теслите, САМОзапалвания и т.н... - кой знае дали изобщо..., но обещанията са големи: сега чакаме горната цифра от 500 000 да се изпълнеЛА за новата година...

                          За акцията - може постоянните обещания - да помагат: лековерници - бол, но другото не става с обещания... Така е - все повече народ ще губи вяра в "светлото" бъдеще и продажбите ще падат... Само загуби с тия преференции... ))

                          .................................................. ...................

                          Погледна ли долу, че Коната е по продажби, преди Тесла?

                          Та, стига с тия тъпотии - постоянни сравнения с каруците... )) Баси, говедаря, който си ти! ))

                          Избягвай облъчването с поръчкови графики! Не ни помагаш по тоя начин!

                          Виж, ако надуеш кавала след каруците, за които говориш - може да събереш фенове... Идилия! ))

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                            Относно продажбите. Не помня вече колко пъти се пробваш с малоумния аргумент, че ДНЕС продажбите на ДВГ са над 95%. Такива са били продажбите на каруци началото на 20 век и на GSMи през 2007ма. 10 години по-късно над 90% са на автомобили и СМАРТ телефони! ДА, все още можеш да си купиш нокиа с копчета.
                            Урок по история:

                            Преход от КОН с КАРУЦА към АВТОМОБИЛИ.
                            Click image for larger version

Name:	Horse.jpg
Views:	1
Size:	55.0 КБ
ID:	3536373

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              ED, в момента в България не можеш да си намериш един оловен стартерен акумулатор който да изкара повече от 3 ..4 години и то от марковите. Технологията позволва да се произвеждат такива акумулатори които да издържат по 14 години и то много отдавна го можеха това. Зарежи ги тези коли с батерии, ако успеят да качат маймуните на клона ще го клатат така яко че свят ще им се завива. Не е трудно да се досетиш и тогава мечтите за батерии с цена 20-30 долара за киловатчас няма да ти изглеждат толкова хубави. Не те нападам, не си лош човек сигурно, мечтаеш си - нормално е и съжалявам ако все пак чуеш думите ми че ще преживееш разочарование.


                              Пич, случва се пред очите ти но продължаваш като папагал - НЕ МОЖЕ, ТА НЕ МОЖЕ! 2025та до 2027ма - 50% от продажбите на нови автомобили са EV (минимум), 2030та - 90%.

                              Коментар


                              • v_tin - EV1 е пропаднал проект защото батериите са били оловни и после никелметалхидридни, за оловните е ясно - теглото .., вторите пък имат памет, трябва да ги разредиш напълно за да ги заредиш защото иначе се образуват някакви кристали и вътрушното съпротивление скача. Литиевойонните на Тесла са друга работа вече, по леки са и нямат памет..обаче пак са батерии.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X