Първоначално изпратено от DaveBG
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеЛъжите на Мъск през 2017 - 2018 година - се раздухваХА от медиите, а самият Мъск си плащаше за това! /и продължава да плаща!/
Ние и сега можем да ги четем и да им вярваме 0- на същите, тия "взривяващи" НИ "новини"! Някои - не са съгласни с това, което Мъск постоянно казва и пише в Социалните мрежи..., други го фаворизират...
Онова, което се казва - за съжаление - остава, колкото и да ни се иска да го забравим...))
Да вярваме ли на изявленията на Мъск, или да не им вярваме? Сериозна дилема!))
.................................................. ...
Аз, например предлагам да вярваме на неговите думи САМО ДНЕС! Model Y - предсрочно! /не е от 2019 г.!!!/
$ 61 000 /батерия "повей-повей"/ и 450 км... За друга батерия - цената е РАЗЛИЧНА!
Вчерашните думи на Мъск вече ЩЕ СА невалидни! /трием ги смело с гумичката и толкова!/))
Да го чуем от самия Мъск тогава щом толкова настояваш, какво точно е казал:
Ето клипа на обявяването на модела още от едно време:
https://www.youtube.com/watch?v=Tb_Wn6K0uVs
Има го из целия нет и всеки може да ги гледа тия неща. Безмислено е да ни залъгваш с глупости все едно че някой ще повярва на теб а няма да провери сам кое как е?
От 33 минута ясно казва и напсива на мониторите първи доставки от ЕСЕН 2020г. Сега сме още зима. Стига се излага ще хората ще почнат да те мислят за луд. Досега нищо вярно не си написал.
Last edited by DaveBG; 09.03.2020, 22:22.
- 1 like
Коментар
-
Лъжите на Мъск през 2017 - 2018 година - се раздухваХА от медиите, а самият Мъск си плащаше за това! /и продължава да плаща!/
Ние и сега можем да ги четем и да им вярваме 0- на същите, тия "взривяващи" НИ "новини"! Някои - не са съгласни с това, което Мъск постоянно казва и пише в Социалните мрежи..., други го фаворизират...
Онова, което се казва - за съжаление - остава, колкото и да ни се иска да го забравим...))
Да вярваме ли на изявленията на Мъск, или да не им вярваме? Сериозна дилема!))
.................................................. ...
Аз, например предлагам да вярваме на неговите думи САМО ДНЕС! Model Y - предсрочно! /не е от 2019 г.!!!/
$ 61 000 /батерия "повей-повей"/ и 450 км... За друга батерия - цената е РАЗЛИЧНА!
Вчерашните думи на Мъск вече ЩЕ СА невалидни! /трием ги смело с гумичката и толкова!/))
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение2. През 2018 /лично!/ Мъск ни извести, че - ОЩЕ ПРЕЗ 2019 г. ЩЕ почне да се произвежда и кросоувъра на Тесла - Model Y.
НЕ СЕ ЗАПОЧНА през 2019... Инвеститорите отново бяха прецакани...
Вземи прочети нещо и се ограмоти вместо да пускаш безмислици!
https://www.businessinsider.com/tesl...january-2020-1
https://www.autonews.com/cars-concep...hedule-model-y
Коментар
-
Ако отчетем многото обещания на Мъск, то очевидно неговите инвеститори не могат да се освестят от тия негови "ЩЕ"...
.................................................
1. Още при представянето на ел.камиона Semi, през 2017 г. - Мъск /лично!/ каза, че са получени 1 500 поръчки и по тая причина производството ЩЕ стартира/ЛО/ през 2019 г. Тия бизнесмени, с поръчките и - евентуално - превозите, ако чакат Мъск да "започне" производството - така и ще си останат... Дали ще "започне" и през 2020? Със сигурност ЩЕ удвоим "поръчките"!))
..................................................
2. През 2018 /лично!/ Мъск ни извести, че - ОЩЕ ПРЕЗ 2019 г. ЩЕ почне да се произвежда и кросоувъра на Тесла - Model Y.
НЕ СЕ ЗАПОЧНА през 2019... Инвеститорите отново бяха прецакани...
Поръчките били 400 000 бр., но - така и не започна никакво производство... Не разбирам, как така тази компания, работеща на ЗАГУБА - се лишава от тия клиенти?
Новите данни са, че до есента на 2020 Тесла - Model Y "ТРЯБВА да се появи на пазара"! /година по-късно/ ...)) Как се изпълняват /измислените за пореден път!/ 400 000 поръчки?
)) Верно: Берлин /Германия/ ще помагаЛ на Фриймонт /Калифорния/...
Оказва се, че имаме и цена: "Performance" и ще се продава за 61 000 долара. При нея пробегът, през първата година от експлоатацията на батерията бил /интересно!/ - 450 км, но пък ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема 3,5 секунди, а максималната скорост ще бъде 240 км/ч.
/На 3-тата секунда от ускорението - току-виж някой пешеходец решил да премине на зелен светофар.../
Помним, че при Model 3 имаше едни "екстри", които вдигаха цената - от $ 35 000 - над $ 50 000...
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Стига вече с тия задявки след всеки мой пост.
Няколко пъти ти казвам, че съм хетеросексуален.
Потърси си момче, което би ти паснало и специално за теб /момичето/ - честит ти празник!
........................................
Освен това - преди два дни каза, че не желаеш да ти кажа колко волта са батериите на Тесла.
Аз също не желая да ми отговаряш. Самият аз не съм интересен за публиката.
Тук, ако не си забелязал - коментираме електромобилите - най-вече - с токсичната литиево-йонна батерия, която никой не се наема да рециклира!
.........................................
Иначе - по твоята логика, щом "Мъск укрива данъци" - загубите му могат да надхвърлят няколко милиарда /повече данъци би "укривал"/...))
А, относно Мъск ще ти го обясня, като за малоумни: Мъск симулура загуби, за да НЕ плаща данък печалба. С такива (счетоводни, а не фактически) „загуби”, една фирма може - ако не се сети държавата да я притисне, или пък, нарочно не го прави - да работи дестилетия. Друго са фактическите Загуби. С такива, досега, Тесла да би фалирала, поне два пъти.
Да, ама..какво ли ти обяснявам.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Едно му признавам на Мъск: умело укрива данъци с това „работене на загуба”. Счетоводни фокуси са, ако още се държи над водата колко бяха, 53 ли? тримесечия аТесла™ , вместо да изгуби всички стари, привлича все повече нови инвеститори. Всички го вдяват (защо иначе, да наливат вода в бездънна каца?) - и само безименният разправя, че всички (+/- неколцина около него) са откачени. Имаше просто обяснение за добри и лоши загуби но, безименният не го е усвоил....
Стига вече с тия задявки след всеки мой пост.
Няколко пъти ти казвам, че съм хетеросексуален.
Потърси си момче, което би ти паснало и специално за теб /момичето/ - честит ти празник!
........................................
Освен това - преди два дни каза, че не желаеш да ти кажа колко волта са батериите на Тесла.
Аз също не желая да ми отговаряш. Самият аз не съм интересен за публиката.
Тук, ако не си забелязал - коментираме електромобилите - най-вече - с токсичната литиево-йонна батерия, която никой не се наема да рециклира!
.........................................
Иначе - по твоята логика, щом "Мъск укрива данъци" - загубите му могат да надхвърлят няколко милиарда /повече данъци би "укривал"/...))
Last edited by безимeн; 08.03.2020, 18:22.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
За последните близо 10 години неВерващите пеят един и същ рефрен.
Някой беше казал че "когато фактите се променят и аз си променям мнението". Това разбира се не важи за вечните мечки. Спора ЗА/ПРОТИВ Тесла не нов, но за мен е неопонятно как за толкова време не схванахте накъде духа вятъра:
https://youtu.be/SFOwMPh_CLw
Несправедлив си д а ме подозираш в подобен нихилизъм, след кат обуквално преди час прогнозирах, че Тесла ще остане сама на пазара на Time Macine-ите, без дори да съм подозирал за съществуването на това видео!
Коментар
-
Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
Много хора, много гледни точки, много разправяния и разправии!
Освен това, прави ми впечатление, че си поставил едни типично автомобилни компании до компания като Тесла, която отдавна веч(е претендира да н е е автомобилна, а технологична!
Някой беше казал че "когато фактите се променят и аз си променям мнението". Това разбира се не важи за вечните мечки. Спора ЗА/ПРОТИВ Тесла не нов, но за мен е неопонятно как за толкова време не схванахте накъде духа вятъра:
https://youtu.be/SFOwMPh_CLw
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеОснователят на Тесла е инженерът Мартин Еберхард, заедно с партньора си Марк Тарпънинг.
Еберхард е създател на името Tesla Motors, когато през 2003 г. основава стартъп - компанията за производство на електромобили Тесла.
Еберхард е човекът, който решава да внедри литиево-йонни батерии като за лаптоп в първия Tesla Roadster.
Около 2006, Илон Мъск - натрупал милиони от софтуерния си бизнес, се включва в компанията като инвеститор. 2007 г. Мъск вади Еберхард извън борда на директорите и сам става шеф на Tesla...
Естествено, при коментиране на това обстоятелство, напоително са изявявани юридически аргументи.
Факт е, че е много по-лесно да кажеш: на акционерите-учредители се присвояват тези и тези преимства и бонуси!
Алтернативата е да се изброяват поименно разни лица, което допълнително би дразнело следващите инвеститори.
Има и елемент на маниакалност.
Апропо, същата е съдбата на Джей Би Стробъл, който е женен за онази наша мома от Монтана (Борянка).
И той е съучредител, но по-късно решава да напусне компанията. Аз мисля, че никой не бяга от доброто, но неведоми са пътищата Му.
Тук се пресичат много тънки линии на човешкото, природното и общественото физическото и идеалното.
Не знам, спомняте ли си онази знакова сцена, която много добре охарактеризира личности и характери, в която Стив Вожнияк се обръща към Стив Джобс и пита: Кажи ми, как стана така, че ти - човекът, който с двете си ръце не може да закове и един пирон, да не говорим за познания по електроника, се превърна в символът на успеха и на нашето общо дело, след като аз бях този, който измисли, проектира и произведе електронните елементи, които направиха Епъл Епъл@!
Цитирам смислово и произволно, естествено!
Джобс каза пак смислово: Всички вие бяхте просто отделни инструменти в моя оркестър, а аз ви дирижирах и свирех на вас!
Та и Мъск - същата работа!
Дирижор и концертмайстор
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
CEO-тата на GM, Ford, VW, Мерцедес друго разправят
Кой крив, кой прав скоро ще се разбере. Онзи ден GM разправяха че хвърлят 20 милиарда за EV-та.
Освен това, прави ми впечатление, че си поставил едни типично автомобилни компании до компания като Тесла, която отдавна веч(е претендира да н е е автомобилна, а технологична!
Припомням, че има гласове, които сериозно мислят, че новият "Бъст" ще започне баш от балонизираните технологични компании, воглаве с Тесла. Ралф Надер: Пукането на балона ще стартира от Tesla
Смахнато е, да направо е смахнато, компания с производство на 350 к бр. да има капитализация, която е по-голяма от компании с 10 000 к бр. продажби. Тук има нещо! Още нещо!
Ще направя една пророкуваща прогноза
Във форума ме познават с това, че никога не давам прогнози.
В момента Тесла продължава да имитира дейност, която само привидно има допирни точки с автоиндустрията.
Основанието за това е просто. В продължение н адълъг период от време, тя се радваше на практически обилно и непресъхващо финансиране от страна на “green addicts” - при това не само потребители, но и инвеститори. Като разглеждах регистрираните патенти на името на компанията, можем основателно да допуснем, че тя е добило някакво нишово предимство. Изпадналите в зависимост субекти продължаваха резултатно да нагнетяват психоза, която видимо накара и други да започнат да хвърлят огромни пари в електрификацията.
Но, the smart people of Тесла са с много крачки напред! Проблемът е, че още никой от останалите не знае!
Тайната се крие в мигрирането на компанията в "технологична". Мнозина си мислят, че това е просто една модерна и маркетингова хрумка. И грешат!
Аз мисля, че Тесла са готови в превръщането на индивида в цифров код, самоSENDването му през нета до произволно и избрано от него място и ... там вече зарядните станции на Тесла, в които има монтиран тайно един специален модул, ще материализират кода обратно в човешка субстанция.
В резултат н а всичко това, конкурентите, които хем се трошат да произвеждат и продават по 10 000 к. бр. автомобили, хем наливат безобразни пари в теслонаваксване по линия на уж теслоелектрификацията, ще фалират бързо и ...
Ще остане само Тесла
Тогава сметката може и да излезе
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеОснователят на Тесла е инженерът Мартин Еберхард, заедно с партньора си Марк Тарпънинг.
Еберхард е създател на името Tesla Motors, когато през 2003 г. основава стартъп - компанията за производство на електромобили Тесла.
Еберхард е човекът, който решава да внедри литиево-йонни батерии като за лаптоп в първия Tesla Roadster.
Около 2006, Илон Мъск - натрупал милиони от софтуерния си бизнес, се включва в компанията като инвеститор. 2007 г. Мъск вади Еберхард извън борда на директорите и сам става шеф на Tesla...
............................................
2006 Мъск прави своя "стратегически" план за "развитието" на Тесла...
...........................................
Благодарение на този "стратегически" план на Мъск, както и поради постоянните счетоводни стъкмистики - Тесла е приключила 53 тримесечия - с ОТРИЦАТЕЛЕН финансов резултат, от 2006 г. до сега... и едва САМО 3 различни тримесечия с положителен финансов резултат... /баси "стратегическия" план!/
Благодарение на този "стратегически" план - Тесла НИКОГА не е излизала на годишна печалба. "Най-добрата" година на Тесла е 2013, когато загубата е "най-малка" - $ 74 000 000 /седемдесет и четири милиона долара/... През последните години загубата надхвърля - всяка година - повече от МИЛИАРД ДОЛАРА... /повече от $ 1 000 000 000/ /баси "стратегическия" план!/
............................................
Разбира се, че мижавите продажби на Тесла - водят до огромни загуби и не позволяват на компанията да се самофинансира, което правят останалите ВОДЕЩИ компании. ВОДЕЩИТЕ, не само, че се самофинансират, но и постоянно инвестират и развиват конкурентни на Тесла модели, а началото на този процес е доста преди Тесла изобщо да е съществувала.
Жуженето около електромобилите, без да се отчита токсичността в производството на батериите им - накара водещите автомобилни производители да предложат своите модели на пазара - и те винаги могат да отпаднат, предвид високите цени и обречеността на литиево-йонната батерия, поради: токсично производство, самозапалима и опасна в експлоатация, скъпа - последните каталожни цени за една батерия на Тесла - сочат $ 45 000 ... /четиридесет и пет хиляди долара/!
Коментар
-
Основателят на Тесла е инженерът Мартин Еберхард, заедно с партньора си Марк Тарпънинг.
Еберхард е създател на името Tesla Motors, когато през 2003 г. основава стартъп - компанията за производство на електромобили Тесла.
Еберхард е човекът, който решава да внедри литиево-йонни батерии като за лаптоп в първия Tesla Roadster.
Около 2006, Илон Мъск - натрупал милиони от софтуерния си бизнес, се включва в компанията като инвеститор. 2007 г. Мъск вади Еберхард извън борда на директорите и сам става шеф на Tesla...
............................................
2006 Мъск прави своя "стратегически" план за "развитието" на Тесла...
...........................................
Благодарение на този "стратегически" план на Мъск, както и поради постоянните счетоводни стъкмистики - Тесла е приключила 53 тримесечия - с ОТРИЦАТЕЛЕН финансов резултат, от 2006 г. до сега... и едва САМО 3 различни тримесечия с положителен финансов резултат... /баси "стратегическия" план!/
Благодарение на този "стратегически" план - Тесла НИКОГА не е излизала на годишна печалба. "Най-добрата" година на Тесла е 2013, когато загубата е "най-малка" - $ 74 000 000 /седемдесет и четири милиона долара/... През последните години загубата надхвърля - всяка година - повече от МИЛИАРД ДОЛАРА... /повече от $ 1 000 000 000/ /баси "стратегическия" план!/
............................................
Разбира се, че мижавите продажби на Тесла - водят до огромни загуби и не позволяват на компанията да се самофинансира, което правят останалите ВОДЕЩИ компании. ВОДЕЩИТЕ, не само, че се самофинансират, но и постоянно инвестират и развиват конкурентни на Тесла модели, а началото на този процес е доста преди Тесла изобщо да е съществувала.
Жуженето около електромобилите, без да се отчита токсичността в производството на батериите им - накара водещите автомобилни производители да предложат своите модели на пазара - и те винаги могат да отпаднат, предвид високите цени и обречеността на литиево-йонната батерия, поради: токсично производство, самозапалима и опасна в експлоатация, скъпа - последните каталожни цени за една батерия на Тесла - сочат $ 45 000 ... /четиридесет и пет хиляди долара/!
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
ха ха
То и сиренцето е безплатно.
Децата от детската градина знаят че няма дядо мраз да раздава подаръци !?!?!?
Нямаш проблеми от вкъщи до работа и обратно.
И за това си дал 100+к. че то има градски транспорт за това - струва ЛЕВЧЕ на ден.
100к лева са 300 години - ТРИСТА. Ти колко ще живееш 1000 (ХИЛЯДА)?
тая теслА хиляди години ще е в движение?
Абе то има от 10к години човечество !?!?!?
Накратко, ГГЗ.
Коментар
Коментар