ED - може би от бмв са си дали сметка че няма как масовите коли да са с батерии. Средния пробег на частните автомобили е под 20 хиляди километра на година, при това положение батерията ще деградира от старост - остаряване във времето а не поради постигане на максималния брой цикли. Може да се ползват за таксита, за служебни автомобили които изминават задългителен голям пробег на ден.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
А ти би ли си признал защо е тая твоя истерия че Тесла било бъдещето?Щото според мен е от чиста глупост
Мнението ми е че Тесла преобърна автоиндустрията с главата надолу. Предлагат най-добрия продукт на пазара и респективно не могат да смогнат на поръчките. Най-динамичната, най-сигурната, най-технологичната, най-бързата, най-забавната, най-лесната за поддръжка и най-евтината ако се сравнява със сходни модели (мерц, бмв, ауди, ягуар, тойота, хонда или VW). Хората имат предубеждения към това което не познават, но е забавно да ги гледаш, като се качат на електричка и после се чудят защо и техните таралясници не са като Тесла.
От години се говори как традиционните авто производители ще изкарат Тесла килър и един по един се вижда че са на години след Тесла. Няма ауди, няма порше, няма мерцедес, за тойота и нисан даже не ми се говори. Хюндай и Киа имат сносни модели, но не ги предлагат масово най-вероятно защото не могат да ги произвеждат печелившо или защото нямат достъп до достатъчно батерии.
Като резултат почти всяка голяма традиционна компания започва да инвестира в елетрички и една по една обявяват края на ДВГ ерата. За мое съжаление БМВ за заровили глави в пясъка и в резултат до 10 години няма да ги има на пазара, ако нещо не се промени.
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
А ти би ли си признал защо е тая твоя истерия че Тесла било бъдещето?Щото според мен е от чиста глупост
Супер странно е шума да е отстрани. Някакси съм свикнал с респонса - натискаш педала чуваш рев на двигател, тука натискаш чуваш шум от джамците. Аз джамците не ги натискам.
Все едно да клецаш жената и да чуваш само мухата покрай теб. От главното значимо действие нищо. Добре че има гръб, стомах да усетиш бруталното ускорение. Наистина е бруталноНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Непоправим случай си. Като отвориш уста и разсейваш всички съмнения …
Докога ще копираш жълтини без капка мисъл да влагаш???
NHTSA получава един имейл със 127 предполагами случая … интересно от койБрайън Спаркс – известен тесла шорт селър!?! Интересно ми е с тия загуби човек какво ли не би направил, за да „очерни“ компанията която продава на късо!!!
Не че е невъзможно да има проблем и с кола на Тесла, но само за сравнение - само в щатите за миналата година има над 16000 подобни искания към производителите. А както знаем съдебната система в САЩ е доста използвана от ищците да изкарат някой долар.
Пич, разликата между Тесла и всички останали автопроизводители е че за всичко, което се случва в колата има логове (записи) и изхода от тази петиция е лесно решим.
Умните хора знаят кога да се спрат, да разгледат обективно обстоятелствата и да променят мнението когато фактите се променят. Егото е лош съветник, обаче явно няма как да го разбереш.
Със здраве
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Та, още малко ще потърпим, за да приключим четвъртото тримесечие...
И еуфорията бавно /и безславно/ ще отшуми...
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеНационалната администрация за безопасност на движението в САЩ (NHTSA) започна проверка по жалбите на 127 собственици на коли на Tesla, които се оплакват от "внезапно и преднамерено ускорение" на техните електромобили. Проблемът, който е причинил повече от 100 катастрофи, е открит при Model S, Model X и Model 3.
В жалбите са посочени уникалните идентификационни номера на 123 електромобила. Сред тях са Model S (2012–2019), Model X (2016-2019) и Model 3 (2018-2019). Всички тези автомобили са започнали внезапно ускорение, като не са се подчинили на действията на водача. Така се е стигнало до 110 катастрофи, при които са пострадали 52 човека.
Сега отделът за разследване на дефекти на автомобили (ODI) ще трябва да даде оценка на изложените в жалбите факти, за да прецени дали да ги приеме или отхвърли. Ако те бъдат приети, NHTSA ще стартира разследване, в което ще бъдат включени и представители на Tesla......
https://automedia.investor.bg/a/2-no...100-katastrofi
Докога ще копираш жълтини без капка мисъл да влагаш???
NHTSA получава един имейл със 127 предполагами случая … интересно от койБрайън Спаркс – известен тесла шорт селър!?! Интересно ми е с тия загуби човек какво ли не би направил, за да „очерни“ компанията която продава на късо!!!
Не че е невъзможно да има проблем и с кола на Тесла, но само за сравнение - само в щатите за миналата година има над 16000 подобни искания към производителите. А както знаем съдебната система в САЩ е доста използвана от ищците да изкарат някой долар.
Пич, разликата между Тесла и всички останали автопроизводители е че за всичко, което се случва в колата има логове (записи) и изхода от тази петиция е лесно решим.
Умните хора знаят кога да се спрат, да разгледат обективно обстоятелствата и да променят мнението когато фактите се променят. Егото е лош съветник, обаче явно няма как да го разбереш.
Със здраве
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Врато, отдалеч ти личи, че техниката не ти е слабост. Размерностите на физичните величини - още по-малко са ти слабост.
Ще ти припомня какво си учил в пети клас. Очевидно, там някъде си останал, без да завършиш пети...
Припомням ти: килограмът е единица за маса.
..................................
Елементарно е: в размерността на топлотворната способност ИМА И ДРУГИ величини, ОСВЕН КИЛОГРАМА от изречението на твоя "ментор", който след теб се опитва да "закърпи" ситуацията... /на топлотворната способност още ѝ казваМЕ - топлина на изгаряне/.
КИЛОГРАМЪТ е единица за МАСА!
.................................
Ще си позволя да повторя по-важната информация, която остава извън полезрението ти и това е разбираемо за хората, които са концентрирани върху рекламата...Last edited by lalka 75; 23.01.2020, 05:44.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеНационалната администрация за безопасност на движението в САЩ (NHTSA) започна проверка по жалбите на 127 собственици на коли на Tesla, които се оплакват от "внезапно и преднамерено ускорение" на техните електромобили. Проблемът, който е причинил повече от 100 катастрофи, е открит при Model S, Model X и Model 3.
В жалбите са посочени уникалните идентификационни номера на 123 електромобила. Сред тях са Model S (2012–2019), Model X (2016-2019) и Model 3 (2018-2019). Всички тези автомобили са започнали внезапно ускорение, като не са се подчинили на действията на водача. Така се е стигнало до 110 катастрофи, при които са пострадали 52 човека.
Сега отделът за разследване на дефекти на автомобили (ODI) ще трябва да даде оценка на изложените в жалбите факти, за да прецени дали да ги приеме или отхвърли. Ако те бъдат приети, NHTSA ще стартира разследване, в което ще бъдат включени и представители на Tesla......
https://automedia.investor.bg/a/2-no...100-katastrofi
Това е важно за хората тук!
Хората ТУК ТРЯБВА ДА ИМАТ ИНФОРМАЦИЯ ВЪВ ВСИЧКИ ПОСОКИ! Не само в твоята!
Та, още малко ще потърпим, за да приключим четвъртото тримесечие...
И еуфорията бавно /и безславно/ ще отшуми...
Коментар
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнениеНякой не вижда разликата в изразите
В кг.
На кг.
5 клас е това Вратопа смЕх,
па смеха е Здраве, дай следващия бисер
Врато, отдалеч ти личи, че техниката не ти е слабост. Размерностите на физичните величини - още по-малко са ти слабост.
Ще ти припомня какво си учил в пети клас. Очевидно, там някъде си останал, без да завършиш пети...
Припомням ти: килограмът е единица за маса.
..................................
Елементарно е: в размерността на топлотворната способност ИМА И ДРУГИ величини, ОСВЕН КИЛОГРАМА от изречението на твоя "ментор", който след теб се опитва да "закърпи" ситуацията... /на топлотворната способност още ѝ казваМЕ - топлина на изгаряне/.
КИЛОГРАМЪТ е единица за МАСА!
.................................
Ще си позволя да повторя по-важната информация, която остава извън полезрението ти и това е разбираемо за хората, които са концентрирани върху рекламата...
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Тоя тръгнал да ме ограмотява! /"Топлотворната способност се измерва на килограм."/
Леле, леле!
Това ще да начинът, по който се измерва само и единствено в Горна Оряховица!
Това да не са ти круши, ве, инДЖИНЕРИНО?!?
Сигурен съм, че в някоя друга Оряховица - не биха били съгласни с теб!))
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Тоя тръгнал да ме ограмотява! /"Топлотворната способност се измерва на килограм."/..
В кг.
На кг.
5 клас е това Вратопа смЕх,
па смеха е Здраве, дай следващия бисерLast edited by satz; 22.01.2020, 22:24.
Коментар
-
Националната администрация за безопасност на движението в САЩ (NHTSA) започна проверка по жалбите на 127 собственици на коли на Tesla, които се оплакват от "внезапно и преднамерено ускорение" на техните електромобили. Проблемът, който е причинил повече от 100 катастрофи, е открит при Model S, Model X и Model 3.
В жалбите са посочени уникалните идентификационни номера на 123 електромобила. Сред тях са Model S (2012–2019), Model X (2016-2019) и Model 3 (2018-2019). Всички тези автомобили са започнали внезапно ускорение, като не са се подчинили на действията на водача. Така се е стигнало до 110 катастрофи, при които са пострадали 52 човека.
Сега отделът за разследване на дефекти на автомобили (ODI) ще трябва да даде оценка на изложените в жалбите факти, за да прецени дали да ги приеме или отхвърли. Ако те бъдат приети, NHTSA ще стартира разследване, в което ще бъдат включени и представители на Tesla......
https://automedia.investor.bg/a/2-no...100-katastrofi
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Тоя тръгнал да ме ограмотява! /"Топлотворната способност се измерва на килограм."/
Леле, леле!
Това ще да начинът, по който се измерва само и единствено в Горна Оряховица!
Това да не са ти круши, ве, инДЖИНЕРИНО?!?
Сигурен съм, че в някоя друга Оряховица - не биха били съгласни с теб!))
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Топлотворната способност се измерва на килограм. При метана е над 11000ссаl/kg. Плътността на втечнения е около 0,416 но, поради по/високия кпд на горивните клетки, самите потребни количества са по-ниски. Накратко, резервоарът на метанов кораб няма да е значително по-обемен. Ама замърсяването от горене СН4,е в пъти по-ниско.
Тоя тръгнал да ме ограмотява! /"Топлотворната способност се измерва на килограм."/
Леле, леле!
Това ще да начинът, по който се измерва само и единствено в Горна Оряховица!
Това да не са ти круши, ве, инДЖИНЕРИНО?!?
Сигурен съм, че в някоя друга Оряховица - не биха били съгласни с теб!))
Коментар
Коментар