IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • ED - може би от бмв са си дали сметка че няма как масовите коли да са с батерии. Средния пробег на частните автомобили е под 20 хиляди километра на година, при това положение батерията ще деградира от старост - остаряване във времето а не поради постигане на максималния брой цикли. Може да се ползват за таксита, за служебни автомобили които изминават задългителен голям пробег на ден.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

      А ти би ли си признал защо е тая твоя истерия че Тесла било бъдещето?Щото според мен е от чиста глупост
      Какво искаш да ти признавам

      Мнението ми е че Тесла преобърна автоиндустрията с главата надолу. Предлагат най-добрия продукт на пазара и респективно не могат да смогнат на поръчките. Най-динамичната, най-сигурната, най-технологичната, най-бързата, най-забавната, най-лесната за поддръжка и най-евтината ако се сравнява със сходни модели (мерц, бмв, ауди, ягуар, тойота, хонда или VW). Хората имат предубеждения към това което не познават, но е забавно да ги гледаш, като се качат на електричка и после се чудят защо и техните таралясници не са като Тесла.

      От години се говори как традиционните авто производители ще изкарат Тесла килър и един по един се вижда че са на години след Тесла. Няма ауди, няма порше, няма мерцедес, за тойота и нисан даже не ми се говори. Хюндай и Киа имат сносни модели, но не ги предлагат масово най-вероятно защото не могат да ги произвеждат печелившо или защото нямат достъп до достатъчно батерии.

      Като резултат почти всяка голяма традиционна компания започва да инвестира в елетрички и една по една обявяват края на ДВГ ерата. За мое съжаление БМВ за заровили глави в пясъка и в резултат до 10 години няма да ги има на пазара, ако нещо не се промени.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

        А ти би ли си признал защо е тая твоя истерия че Тесла било бъдещето?Щото според мен е от чиста глупост
        Вчера имах късмета да се возя на Ес-ка (теслА). Абе това повече шуми от старата ми бангия при 160км. Може и щото не се чува да реве двигател, ама ми направи лошо впечатление.
        Супер странно е шума да е отстрани. Някакси съм свикнал с респонса - натискаш педала чуваш рев на двигател, тука натискаш чуваш шум от джамците. Аз джамците не ги натискам.
        Все едно да клецаш жената и да чуваш само мухата покрай теб. От главното значимо действие нищо. Добре че има гръб, стомах да усетиш бруталното ускорение. Наистина е брутално
        Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

          Непоправим случай си. Като отвориш уста и разсейваш всички съмнения …

          Докога ще копираш жълтини без капка мисъл да влагаш???

          NHTSA получава един имейл със 127 предполагами случая … интересно от кой Брайън Спаркс – известен тесла шорт селър!?! Интересно ми е с тия загуби човек какво ли не би направил, за да „очерни“ компанията която продава на късо!!!

          Не че е невъзможно да има проблем и с кола на Тесла, но само за сравнение - само в щатите за миналата година има над 16000 подобни искания към производителите. А както знаем съдебната система в САЩ е доста използвана от ищците да изкарат някой долар.

          Пич, разликата между Тесла и всички останали автопроизводители е че за всичко, което се случва в колата има логове (записи) и изхода от тази петиция е лесно решим.

          Умните хора знаят кога да се спрат, да разгледат обективно обстоятелствата и да променят мнението когато фактите се променят. Егото е лош съветник, обаче явно няма как да го разбереш.

          Със здраве
          А ти би ли си признал защо е тая твоя истерия че Тесла било бъдещето?Щото според мен е от чиста глупост

          Коментар


          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

            Та, още малко ще потърпим, за да приключим четвъртото тримесечие...

            И еуфорията бавно /и безславно/ ще отшуми...
            Поукроти съветите малко, че с твоите насоки да се шорти тесла сигурно си "подхлъзнал" доста хора.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
              Националната администрация за безопасност на движението в САЩ (NHTSA) започна проверка по жалбите на 127 собственици на коли на Tesla, които се оплакват от "внезапно и преднамерено ускорение" на техните електромобили. Проблемът, който е причинил повече от 100 катастрофи, е открит при Model S, Model X и Model 3.

              В жалбите са посочени уникалните идентификационни номера на 123 електромобила. Сред тях са Model S (2012–2019), Model X (2016-2019) и Model 3 (2018-2019). Всички тези автомобили са започнали внезапно ускорение, като не са се подчинили на действията на водача. Така се е стигнало до 110 катастрофи, при които са пострадали 52 човека.

              Сега отделът за разследване на дефекти на автомобили (ODI) ще трябва да даде оценка на изложените в жалбите факти, за да прецени дали да ги приеме или отхвърли. Ако те бъдат приети, NHTSA ще стартира разследване, в което ще бъдат включени и представители на Tesla......

              https://automedia.investor.bg/a/2-no...100-katastrofi
              Непоправим случай си. Като отвориш уста и разсейваш всички съмнения …

              Докога ще копираш жълтини без капка мисъл да влагаш???

              NHTSA получава един имейл със 127 предполагами случая … интересно от кой Брайън Спаркс – известен тесла шорт селър!?! Интересно ми е с тия загуби човек какво ли не би направил, за да „очерни“ компанията която продава на късо!!!

              Не че е невъзможно да има проблем и с кола на Тесла, но само за сравнение - само в щатите за миналата година има над 16000 подобни искания към производителите. А както знаем съдебната система в САЩ е доста използвана от ищците да изкарат някой долар.

              Пич, разликата между Тесла и всички останали автопроизводители е че за всичко, което се случва в колата има логове (записи) и изхода от тази петиция е лесно решим.

              Умните хора знаят кога да се спрат, да разгледат обективно обстоятелствата и да променят мнението когато фактите се променят. Егото е лош съветник, обаче явно няма как да го разбереш.

              Със здраве

              Коментар


              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                Врато, отдалеч ти личи, че техниката не ти е слабост. Размерностите на физичните величини - още по-малко са ти слабост.

                Ще ти припомня какво си учил в пети клас. Очевидно, там някъде си останал, без да завършиш пети...

                Припомням ти: килограмът е единица за маса.

                ..................................

                Елементарно е: в размерността на топлотворната способност ИМА И ДРУГИ величини, ОСВЕН КИЛОГРАМА от изречението на твоя "ментор", който след теб се опитва да "закърпи" ситуацията... /на топлотворната способност още ѝ казваМЕ - топлина на изгаряне/.

                КИЛОГРАМЪТ е единица за МАСА!

                .................................

                Ще си позволя да повторя по-важната информация, която остава извън полезрението ти и това е разбираемо за хората, които са концентрирани върху рекламата...
                килограмът не е единица за маса. а за тегло/ Масата включва пълната енергия на един обект, а теглото само потенциалната й съставка
                Last edited by lalka 75; 23.01.2020, 05:44.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                  Националната администрация за безопасност на движението в САЩ (NHTSA) започна проверка по жалбите на 127 собственици на коли на Tesla, които се оплакват от "внезапно и преднамерено ускорение" на техните електромобили. Проблемът, който е причинил повече от 100 катастрофи, е открит при Model S, Model X и Model 3.

                  В жалбите са посочени уникалните идентификационни номера на 123 електромобила. Сред тях са Model S (2012–2019), Model X (2016-2019) и Model 3 (2018-2019). Всички тези автомобили са започнали внезапно ускорение, като не са се подчинили на действията на водача. Така се е стигнало до 110 катастрофи, при които са пострадали 52 човека.

                  Сега отделът за разследване на дефекти на автомобили (ODI) ще трябва да даде оценка на изложените в жалбите факти, за да прецени дали да ги приеме или отхвърли. Ако те бъдат приети, NHTSA ще стартира разследване, в което ще бъдат включени и представители на Tesla......

                  https://automedia.investor.bg/a/2-no...100-katastrofi



                  Това е важно за хората тук!

                  Хората ТУК ТРЯБВА ДА ИМАТ ИНФОРМАЦИЯ ВЪВ ВСИЧКИ ПОСОКИ! Не само в твоята!

                  Та, още малко ще потърпим, за да приключим четвъртото тримесечие...

                  И еуфорията бавно /и безславно/ ще отшуми...

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
                    Някой не вижда разликата в изразите
                    В кг.
                    На кг.

                    5 клас е това Врато па смЕх,
                    па смеха е Здраве, дай следващия бисер

                    Врато, отдалеч ти личи, че техниката не ти е слабост. Размерностите на физичните величини - още по-малко са ти слабост.

                    Ще ти припомня какво си учил в пети клас. Очевидно, там някъде си останал, без да завършиш пети...

                    Припомням ти: килограмът е единица за маса.

                    ..................................

                    Елементарно е: в размерността на топлотворната способност ИМА И ДРУГИ величини, ОСВЕН КИЛОГРАМА от изречението на твоя "ментор", който след теб се опитва да "закърпи" ситуацията... /на топлотворната способност още ѝ казваМЕ - топлина на изгаряне/.

                    КИЛОГРАМЪТ е единица за МАСА!

                    .................................

                    Ще си позволя да повторя по-важната информация, която остава извън полезрението ти и това е разбираемо за хората, които са концентрирани върху рекламата...

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                      Тоя тръгнал да ме ограмотява! /"Топлотворната способност се измерва на килограм."/

                      Леле, леле!

                      Това ще да начинът, по който се измерва само и единствено в Горна Оряховица!

                      Това да не са ти круши, ве, инДЖИНЕРИНО?!?

                      Сигурен съм, че в някоя друга Оряховица - не биха били съгласни с теб! ))
                      Именно, на килограм. Т.е., отделената топлина при изгарянето на един килограм гориво. Ама „инж.Пеше” те разправя, че не е и т.н. Определено, заслужавате се един друг. Прави са хората: „Кажи ми, кои са ти приятели, да ти кажа ти какъв си”.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                        Тоя тръгнал да ме ограмотява! /"Топлотворната способност се измерва на килограм."/..
                        Някой не вижда разликата в изразите
                        В кг.
                        На кг.

                        5 клас е това Врато па смЕх,
                        па смеха е Здраве, дай следващия бисер
                        Last edited by satz; 22.01.2020, 22:24.

                        Коментар


                        • Националната администрация за безопасност на движението в САЩ (NHTSA) започна проверка по жалбите на 127 собственици на коли на Tesla, които се оплакват от "внезапно и преднамерено ускорение" на техните електромобили. Проблемът, който е причинил повече от 100 катастрофи, е открит при Model S, Model X и Model 3.

                          В жалбите са посочени уникалните идентификационни номера на 123 електромобила. Сред тях са Model S (2012–2019), Model X (2016-2019) и Model 3 (2018-2019). Всички тези автомобили са започнали внезапно ускорение, като не са се подчинили на действията на водача. Така се е стигнало до 110 катастрофи, при които са пострадали 52 човека.

                          Сега отделът за разследване на дефекти на автомобили (ODI) ще трябва да даде оценка на изложените в жалбите факти, за да прецени дали да ги приеме или отхвърли. Ако те бъдат приети, NHTSA ще стартира разследване, в което ще бъдат включени и представители на Tesla......

                          https://automedia.investor.bg/a/2-no...100-katastrofi

                          Коментар


                          • national power - не се излагай, какъв е въобще този конфликт с него. При въглеводородите калоричността на килограм гориво съвсем случайно е почти равна независимо от вида на горивото.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                              Тоя тръгнал да ме ограмотява! /"Топлотворната способност се измерва на килограм."/

                              Леле, леле!

                              Това ще да начинът, по който се измерва само и единствено в Горна Оряховица!

                              Това да не са ти круши, ве, инДЖИНЕРИНО?!?

                              Сигурен съм, че в някоя друга Оряховица - не биха били съгласни с теб! ))
                              Ха ха ха гения изобретател измамник.Тоя в която тема се появи става мазало.освен че е тъп на галош е и нахален като конска муха

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                                Топлотворната способност се измерва на килограм. При метана е над 11000ссаl/kg. Плътността на втечнения е около 0,416 но, поради по/високия кпд на горивните клетки, самите потребни количества са по-ниски. Накратко, резервоарът на метанов кораб няма да е значително по-обемен. Ама замърсяването от горене СН4,е в пъти по-ниско.

                                Тоя тръгнал да ме ограмотява! /"Топлотворната способност се измерва на килограм."/

                                Леле, леле!

                                Това ще да начинът, по който се измерва само и единствено в Горна Оряховица!

                                Това да не са ти круши, ве, инДЖИНЕРИНО?!?

                                Сигурен съм, че в някоя друга Оряховица - не биха били съгласни с теб! ))

                                Коментар

                                Working...
                                X