За отрицателните цени на ел.енергията. Особено за внимават Заций и Фоню.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Pyramid, според мен трябва промяна, урбанизацията може до един момент да е добро нещо, но вече е дошло време за обратния процес и хората трябва да се движат. Потреблението на въглеводороди още повече ще се повиши и ако транспорта е базиран на тях ще доведе до недостиг и няма да се получи да имат възможност да се движат повече. Технически знаем че няма пречки. Пречките са че като се появи влака и цялото село е готово да плати дори той да не мине наблизо, да не им сгази патките.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, има електромобили които консумират малко енергия, развиват 80-90 км.ч. скорост само, но потребява 2 киловатчаса на 100км. път. Вярно е че няма да са като тези електромобили, които повече наподобяват автомобилите с двг като тегло и дори ги превъзхождат. Това обаче си е транспортно средство с което се преодоляват растояния. Може в града да се допусне само движението на такива, а извън него днешните автомобили с двг или електромобили с големите батерии, наемаш го и пътуваш. Зависи и от времето, ако то позволява да ползваш такъв транспорт без климатизация, отопление - ползваш. Все пак има много видове обувки според сезона за който се използват. Представяш ли си батериите ако са направени във вариант на дребните модули, които предлагаш ? Цената ниска, достъпни, ако са и стандартни още повече и дори нямаш тази електроника да изравнява капацитетите на елементите защото тези малките елементи се балансират през веригата като се затвори да се разреждат. Сега тези клетки с галиев арсенид могат да дадат 30% ефективност - от квадратен метър поне 200 ватчаса, 5 квадратни метра и ето ти киловатчас без да му поставяш кабел и да го чакаш, чака те той като го паркираш, само караш.
Коментар
-
Pyramid, има електромобили които консумират малко енергия, развиват 80-90 км.ч. скорост само, но потребява 2 киловатчаса на 100км. път. Вярно е че няма да са като тези електромобили, които повече наподобяват автомобилите с двг като тегло и дори ги превъзхождат. Това обаче си е транспортно средство с което се преодоляват растояния. Може в града да се допусне само движението на такива, а извън него днешните автомобили с двг или електромобили с големите батерии, наемаш го и пътуваш. Зависи и от времето, ако то позволява да ползваш такъв транспорт без климатизация, отопление - ползваш. Все пак има много видове обувки според сезона за който се използват. Представяш ли си батериите ако са направени във вариант на дребните модули, които предлагаш ? Цената ниска, достъпни, ако са и стандартни още повече и дори нямаш тази електроника да изравнява капацитетите на елементите защото тези малките елементи се балансират през веригата като се затвори да се разреждат. Сега тези клетки с галиев арсенид могат да дадат 30% ефективност - от квадратен метър поне 200 ватчаса, 5 квадратни метра и ето ти киловатчас без да му поставяш кабел и да го чакаш, чака те той като го паркираш, само караш.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
Ако се налепи със соларни клетки повъхността му, вместо да е лакирана - боядисана, ще се зарежда за някакъв пробег сам всеки ден в който има светлина. Може да се ползва в такъв режим. Нашето потребление така или иначе е ограничено, може да се ограничи на по ниско ниво. Не виждам как ще стане да се напълни със зарядни станции, трябват много средства и суровини. Също тези страни които разполагат с тях в момента ще ги вложат, но технологиите ще се развият и никой няма да иска електромобил който трябва да зарежда, например ако може да зарежда за 100км пробег е достатъчно.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
За станциите не знам но, дали самите киловатчасове ще са безплатни?D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Silveto Разгледай мнениеВсеки автомобил е разход за притежателя. Въпрос на личен избор според мен е закупуването на електрически автомобил. Но, пък в последно време и предоставянето преимущество на електричките е голямо, тъй като има много безплатни станции, паркиране, облекчение от данъци..... и т.н
Коментар
-
Всеки автомобил е разход за притежателя. Въпрос на личен избор според мен е закупуването на електрически автомобил. Но, пък в последно време и предоставянето преимущество на електричките е голямо, тъй като има много безплатни станции, паркиране, облекчение от данъци..... и т.нПовече от красива
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Споменах за инерцията в мисленето. МНОГО е силна.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТе парите които са вкарали са ги избили отдавна, проблема е защо да плащат за нещо което просто е можело сами да се сетят и да го направят. Не им се плаща повярвай.
Коментар
-
Togg electric car production in Türkiye, Togg factory - YouTube
Ето едно стартиращо производство на електромобили в Турция.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Не мисля,че някаква митична "система" е пречката. Просто, действа инерцията на мисленето а също, са вкарали луди пари в стари опаковъчни технологии, без да са ги избили. Хората правят глупости, а хората с големи пари - големи глупости.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТака се получава защото измислена едно време в САЩ патентна система е много древна, навремето е помогнала на Едисон...и др. наистина да получат срещу интелектуалната си собственост заплащане. Сега е предоставяш и не си в състояние да я защитиш чрез закона, защото това е много скъп процес и само големи компании могат да си го позволят. Трябва да се измисли нещо друго, нещо като компютърна мрежа и изкуствен интелект както го наричат и той да следи кой го ползва и да има право да получи за автора заплащане чрез някаква система и това да става бързо и ефективно. Би помогнало да се появят много нови полезни неща, за които не научаваме от авторите им, защото те нямат интерес да ги предоставят. Още по лошо - ако ги предоставят чрез патентните ведомства на тях ще им коства лични средства които просто ще загубят, не получават а заплащат услуги.
Системата е такава, тя трябва да се промени, иначе ще има палещи се батерии.Защото така ни харесва!
Коментар
Коментар