IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • За отрицателните цени на ел.енергията. Особено за внимават Заций и Фоню.
     

    Коментар


    • https://www.facebook.com/reel/617254...?s=single_unit

      Коментар


      • Pyramid, според мен трябва промяна, урбанизацията може до един момент да е добро нещо, но вече е дошло време за обратния процес и хората трябва да се движат. Потреблението на въглеводороди още повече ще се повиши и ако транспорта е базиран на тях ще доведе до недостиг и няма да се получи да имат възможност да се движат повече. Технически знаем че няма пречки. Пречките са че като се появи влака и цялото село е готово да плати дори той да не мине наблизо, да не им сгази патките.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Pyramid, има електромобили които консумират малко енергия, развиват 80-90 км.ч. скорост само, но потребява 2 киловатчаса на 100км. път. Вярно е че няма да са като тези електромобили, които повече наподобяват автомобилите с двг като тегло и дори ги превъзхождат. Това обаче си е транспортно средство с което се преодоляват растояния. Може в града да се допусне само движението на такива, а извън него днешните автомобили с двг или електромобили с големите батерии, наемаш го и пътуваш. Зависи и от времето, ако то позволява да ползваш такъв транспорт без климатизация, отопление - ползваш. Все пак има много видове обувки според сезона за който се използват. Представяш ли си батериите ако са направени във вариант на дребните модули, които предлагаш ? Цената ниска, достъпни, ако са и стандартни още повече и дори нямаш тази електроника да изравнява капацитетите на елементите защото тези малките елементи се балансират през веригата като се затвори да се разреждат. Сега тези клетки с галиев арсенид могат да дадат 30% ефективност - от квадратен метър поне 200 ватчаса, 5 квадратни метра и ето ти киловатчас без да му поставяш кабел и да го чакаш, чака те той като го паркираш, само караш.
          По принцип, ако хората своевременно и стегнато, си променят енергийните навици...Направо ме разчувства.

          Коментар


          • Pyramid, има електромобили които консумират малко енергия, развиват 80-90 км.ч. скорост само, но потребява 2 киловатчаса на 100км. път. Вярно е че няма да са като тези електромобили, които повече наподобяват автомобилите с двг като тегло и дори ги превъзхождат. Това обаче си е транспортно средство с което се преодоляват растояния. Може в града да се допусне само движението на такива, а извън него днешните автомобили с двг или електромобили с големите батерии, наемаш го и пътуваш. Зависи и от времето, ако то позволява да ползваш такъв транспорт без климатизация, отопление - ползваш. Все пак има много видове обувки според сезона за който се използват. Представяш ли си батериите ако са направени във вариант на дребните модули, които предлагаш ? Цената ниска, достъпни, ако са и стандартни още повече и дори нямаш тази електроника да изравнява капацитетите на елементите защото тези малките елементи се балансират през веригата като се затвори да се разреждат. Сега тези клетки с галиев арсенид могат да дадат 30% ефективност - от квадратен метър поне 200 ватчаса, 5 квадратни метра и ето ти киловатчас без да му поставяш кабел и да го чакаш, чака те той като го паркираш, само караш.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение

              Ако се налепи със соларни клетки повъхността му, вместо да е лакирана - боядисана, ще се зарежда за някакъв пробег сам всеки ден в който има светлина. Може да се ползва в такъв режим. Нашето потребление така или иначе е ограничено, може да се ограничи на по ниско ниво. Не виждам как ще стане да се напълни със зарядни станции, трябват много средства и суровини. Също тези страни които разполагат с тях в момента ще ги вложат, но технологиите ще се развият и никой няма да иска електромобил който трябва да зарежда, например ако може да зарежда за 100км пробег е достатъчно.
              Веселяк си ти. Знаеш ли, колко часа трябва да стои такъв ел.мобил С ОТКРИТ ПОКРИВ, ПОД ОПТИМАЛЕН ЪГЪЛ И Т.Н., за да измине после САМО 10 км? Вземи се в ръце. Моля те.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                За станциите не знам но, дали самите киловатчасове ще са безплатни?
                Ако се налепи със соларни клетки повъхността му, вместо да е лакирана - боядисана, ще се зарежда за някакъв пробег сам всеки ден в който има светлина. Може да се ползва в такъв режим. Нашето потребление така или иначе е ограничено, може да се ограничи на по ниско ниво. Не виждам как ще стане да се напълни със зарядни станции, трябват много средства и суровини. Също тези страни които разполагат с тях в момента ще ги вложат, но технологиите ще се развият и никой няма да иска електромобил който трябва да зарежда, например ако може да зарежда за 100км пробег е достатъчно.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Silveto Разгледай мнение
                  Всеки автомобил е разход за притежателя. Въпрос на личен избор според мен е закупуването на електрически автомобил. Но, пък в последно време и предоставянето преимущество на електричките е голямо, тъй като има много безплатни станции, паркиране, облекчение от данъци..... и т.н
                  За станциите не знам но, дали самите киловатчасове ще са безплатни?

                  Коментар


                  • Всеки автомобил е разход за притежателя. Въпрос на личен избор според мен е закупуването на електрически автомобил. Но, пък в последно време и предоставянето преимущество на електричките е голямо, тъй като има много безплатни станции, паркиране, облекчение от данъци..... и т.н
                    Повече от красива

                    Коментар


                    • Браво на турците, как си гледат националните интереси.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                        Споменах за инерцията в мисленето. МНОГО е силна.
                        Ето виж в Турция, вярно е че си докарваха инфлация и обезценка на лирата, но пък имат индустрия..тези без инфлацията стигнаха до внос на хора от Африка, ще ги внасят и ще ги правят инженери и лекари тепърва защото свои хора нямат - само намаляват. Като казаха 2 % инфлация и край, то и пари няма защото те не печатат реално нови, а тези които би трябвало да карат парите да работят само ги събират и си изплащали с тях заплати.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Те парите които са вкарали са ги избили отдавна, проблема е защо да плащат за нещо което просто е можело сами да се сетят и да го направят. Не им се плаща повярвай.
                          Споменах за инерцията в мисленето. МНОГО е силна.

                          Коментар


                          • Togg electric car production in Türkiye, Togg factory - YouTube
                            Ето едно стартиращо производство на електромобили в Турция.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                              Не мисля,че някаква митична "система" е пречката. Просто, действа инерцията на мисленето а също, са вкарали луди пари в стари опаковъчни технологии, без да са ги избили. Хората правят глупости, а хората с големи пари - големи глупости.
                              Те парите които са вкарали са ги избили отдавна, проблема е защо да плащат за нещо което просто е можело сами да се сетят и да го направят. Не им се плаща повярвай.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Така се получава защото измислена едно време в САЩ патентна система е много древна, навремето е помогнала на Едисон...и др. наистина да получат срещу интелектуалната си собственост заплащане. Сега е предоставяш и не си в състояние да я защитиш чрез закона, защото това е много скъп процес и само големи компании могат да си го позволят. Трябва да се измисли нещо друго, нещо като компютърна мрежа и изкуствен интелект както го наричат и той да следи кой го ползва и да има право да получи за автора заплащане чрез някаква система и това да става бързо и ефективно. Би помогнало да се появят много нови полезни неща, за които не научаваме от авторите им, защото те нямат интерес да ги предоставят. Още по лошо - ако ги предоставят чрез патентните ведомства на тях ще им коства лични средства които просто ще загубят, не получават а заплащат услуги.
                                Системата е такава, тя трябва да се промени, иначе ще има палещи се батерии.
                                Не мисля,че някаква митична "система" е пречката. Просто, действа инерцията на мисленето а също, са вкарали луди пари в стари опаковъчни технологии, без да са ги избили. Хората правят глупости, а хората с големи пари - големи глупости.
                                Защото така ни харесва!

                                Коментар

                                Working...
                                X