Първоначално изпратено от redcretin
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Ааа добре, евала. Като успеят да наваксат непременно пак пиши Само гледай да е преди да пуснат завода, че друг шанс няма да има да наваксат. В смисъл гледай да се получи така че да са "наваксали" ама преди Тесла да има завод че иначе лошо
Който следи нещата вече е видял че Тесла УВЕЛИЧАВАТ разликата вместо да се получава така че някой да наваксва
В Китай пък са бойща в магазините на Тесла...
Никой не наваксва, тислътъ я пратиха в запас , дори не е в челната тройка в Европа, а Европа е най-големия пазар вече.
Какъв завод? Те се отказаха от Модел 3 за Европа, няма кола, няма завод Увеличават разликата верно е, изостават надолу като отвес!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнениеБързото наваксване
Който следи нещата вече е видял че Тесла УВЕЛИЧАВАТ разликата вместо да се получава така че някой да наваксва
В Китай пък са бойща в магазините на Тесла...
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнениетесларите ..... как сте бе юнаци мамини ......
я четете тая статия от Инвестора ............
====================
Успяват ли европейските концерни да сломят Tesla в Европа?
Бързото наваксване на компании като Volkswagen и Renault по отношение на електромобилите поставя под съмнение успеха на Tesla на Стария континент
Изоставането на американския производител на електромобили Tesla би трябвало да тревожи инвеститорите в компанията, коментира Питър Гарнри, шеф на стратегическия отдел на инвестиционната банка Saxo Bank, цитиран от Automedia.
През 2020 г. американците отстъпиха първото място на Стария континент, а при най-популярните електрически автомобили техният Model 3 вече е едва четвърти, сочат данни на EV Volumes. Първото място принадлежи на Renault Zoe, с малък аванс пред Volkswagen ID.3, а пред Tesla успява да се вмъкне и електрическият Hyundai Kona.
Това се случва на фона на огромните ръстове при продажбите на електромобили в Европа през 2020 г., когато пазарът отчита ръст от 198% (макар общият автомобилен пазар да се свива с 14%). Така днес Старият континент е най-големият пазар за електрически превозни средства в света, двойно по-голям от този в Китай и пет пъти по-голям от американския.
https://www.investor.bg/analizi/447/...evropa-320054/
[ATTACH=CONFIG]n3702821[/ATTACH]
Дотогава, обаче, ще си карам на LPG. От съображения за автономност и по-висок пробег на въглеводороди.
А теслАта... Да не ги мислим. Тъй де, и 1(един!) лев нямам у нея.
Коментар
-
тесларите ..... как сте бе юнаци мамини ......
я четете тая статия от Инвестора ............
====================
Успяват ли европейските концерни да сломят Tesla в Европа?
Бързото наваксване на компании като Volkswagen и Renault по отношение на електромобилите поставя под съмнение успеха на Tesla на Стария континент
Изоставането на американския производител на електромобили Tesla би трябвало да тревожи инвеститорите в компанията, коментира Питър Гарнри, шеф на стратегическия отдел на инвестиционната банка Saxo Bank, цитиран от Automedia.
През 2020 г. американците отстъпиха първото място на Стария континент, а при най-популярните електрически автомобили техният Model 3 вече е едва четвърти, сочат данни на EV Volumes. Първото място принадлежи на Renault Zoe, с малък аванс пред Volkswagen ID.3, а пред Tesla успява да се вмъкне и електрическият Hyundai Kona.
Това се случва на фона на огромните ръстове при продажбите на електромобили в Европа през 2020 г., когато пазарът отчита ръст от 198% (макар общият автомобилен пазар да се свива с 14%). Така днес Старият континент е най-големият пазар за електрически превозни средства в света, двойно по-голям от този в Китай и пет пъти по-голям от американския.
https://www.investor.bg/analizi/447/...evropa-320054/
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Софтуер?? Има в тубата клипове как се мъчат да сменят батериите на различни коли с по големи, батерията пасна, но софтуера не стана
Когато в нея са заложени недодялани принципи, вари я-печи я, проблемите се отразяват по цялата верига, от производител до клиент. И Така, колкото и да е съвършен, никакъв софтуер, не може да компенсира мисловните дефекти на проектанта. И това, тежи до края на експлоатцита ѝ. И обратно, колкото по-добре вобмислен хардуерът, толкова повече екстри предоставя, дори при елементарен софт. Бедата с теслите, е на ментално нуво на проектанта и фиксацията върху печалбата. На всяка цена, за сметка на клиента. ТОВА е и слабото им място но, сега вече ми се спи. Някой друг път.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеИ? Дотогава, ще сме му свалили цената двойно и ще може да си кара на батериен лизинг, няма проблеми.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Предполагам в Града на телефонните измамници се работи сирьозно.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеИ? Дотогава, ще сме му свалили цената двойно и ще може да си кара на батериен лизинг, няма проблеми.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнениеНема бе никакви разходи, тя нарисувана кола и без тва Като умре нарисуваната и батерия на 8 година - никви разходи, малко приходи от Вторични само
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Аз имам от доста време и досега съм наливал само вода за чистачки. Или разхода граничи с нула. В бъдеще не очаквам и да имам разходи. Накладките са ми като нови а те са единствения консуматив който "се сменя" но колата не ги ползва почти никога освен при задържане по наклони. Да не говорим колко е по-удобро защото колата е винаги заредена и всеки ден тръгваш зареден и никога не се чудиш къде да ходиш на бензиностанции, да чакаш опашки дето един иска фактура за бензина ама иска и отделно вафла без фактура друг не си намира картата за отстъпки и т.н.
Коментар
-
Koйто живее в бяла държава дето има субсидия е друго, цената става поносима, даже и Дачията изглежда добре отвън.
За 10к евро за градска кола е перфектно.
18/10/2020
Първоначалните цени на най-достъпния електрически автомобил в Европа най-накрая започват да се появяват и първите 100 бройки в Унгария вече са предварително поръчани с цена 6.490.000 HUF (17.812 евро). Тази цена е преди всяка държавна субсидия и включва ДДС от 27%. След субсидиране цената пада до по-разумни 3.990.000 HUF (10.951 евро).
Акценти
Дължина: 3.734 мм
Междуосие: 2.423 мм
Широчина: 1.622 мм
Височина: 1,516 мм
Пътен просвет: 150 мм
Джанти: 14 инча
Радиус на завой: 4,8 m
Мотор: 33 kW (еквивалентно на 44 к.с.) и 125 N.m въртящ момент, ограничен до 23 kW в режим ECO
Максимална скорост: 125 км / ч, ограничена до 100 км / ч в режим ECO
Зареждане: AC до 6,6 kW, DC до 30 kW (по избор)
Батерия: 27,4 kWh (използваема 26,8 kWh) WLTP комбиниран обхват: 225 км (140 мили)
Обхват на WLTP: 295 км (183 мили) Консумация на WLTP: 14 kWh / 100 км
Места: 4
Гаранция на автомобила: 3 години или 100.000 км (62.140 мили)
Гаранция на батерията: 8 години или 120 000 км (74 600 мили)
Така или иначе Dacia Spring Electric ще се произвежда в Китай и ще се изнася за Европа, но все още не знаем какъв е планираният производствен капацитет. Като се има предвид обаче, че Renault ZOE изглежда е електрическият автомобил с най-ниско време за изчакване в Европа, очаквам прилично време за изчакване за първата електрическа кола на Dacia.
Коментар
-
Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
Имам един познат, като тебе леко объркан в нещата.
Купи си Ауди 7 и от терасата сутрин пали двигателя, да се стопли зимно време, докато сърба кафе и вика това ми спестява .... 15 мин, ама времето му било пари.
Друг такъв шапшал, инвестира хиляди за смарт отопление у дома, като свърши работа зимата, през апликация си пуска парното, та като се върне, да му е топло.Last edited by DaveBG; 16.01.2021, 18:15.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение
ХАХАХАХАХАХХАХАХАААААААААААААААААААААААА ....................................
[ATTACH=CONFIG]n3702432[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]n3702433[/ATTACH]
Гледам че някои не знаят колко струва тока затова давам линк който има интерес наистина да види колко е нощната тарифа
https://www.cez.bg/bg/tseni/tseni-na...abdyavane.html
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Аз имам от доста време и досега съм наливал само вода за чистачки.
Купи си Ауди 7 и от терасата сутрин пали двигателя, да се стопли зимно време, докато сърба кафе и вика това ми спестява .... 15 мин, ама времето му било пари.
Друг такъв шапшал, инвестира хиляди за смарт отопление у дома, като свърши работа зимата, през апликация си пуска парното, та като се върне, да му е топло.
Коментар
Коментар