Първоначално изпратено от bota156
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНе се намери някой да купи старите машини от някой завод за производство на автомобил който са свалили от производство, и щяха в България да се произвеждат повече коли които се търкалят по пътищата и. Такова нещо има и предимство, защото и пазарния интерес се знае и дефектите при новите модели няма да ги има. Един автомобил от по малките в България ако се произвежда ще струва не повече от 5 хиляди, защото по принцип се внасят части от специализирани производители и цените им са много ниски на едро, а другите неща които се правят на място са скъпи ако труда е скъп. В момента за да се произвеждат автомобили не е необходим много квалифицират персонал, средни специалисти. Има голямо търсене на коли без електроника.
Няма малоумни Българи да си купят чисто нов автомобил със стари технологии на 20 години !?!?!?!?
Ти ще си вземеш ли талавизор с телескоп? Или телефон с копчета или сд плеуер а не флашка.
Електрониката е БЕЗ ПАРИ. На една кола китайска няма и 1000€ всичките и ел. екстри. Това че европейците ги щавят по 10к€ за ВСЯКА ЕКСТРА не значи че струва толкова
Напиши коментар:
-
Не се намери някой да купи старите машини от някой завод за производство на автомобил който са свалили от производство, и щяха в България да се произвеждат повече коли които се търкалят по пътищата и. Такова нещо има и предимство, защото и пазарния интерес се знае и дефектите при новите модели няма да ги има. Един автомобил от по малките в България ако се произвежда ще струва не повече от 5 хиляди, защото по принцип се внасят части от специализирани производители и цените им са много ниски на едро, а другите неща които се правят на място са скъпи ако труда е скъп. В момента за да се произвеждат автомобили не е необходим много квалифицират персонал, средни специалисти. Има голямо търсене на коли без електроника.
Напиши коментар:
-
А пък Hyundai Ioniq 6 ги отвя Честито!
https://fakti.bg/avto/866428-i-kola-...a-v-balgaria-e
Напиши коментар:
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеhttps://www.facebook.com/reel/1418942459018563 замяна на батерии в китай
- 1 like
Напиши коментар:
-
-
След война хората се избиват от глад, обикновенно определят кои не заслужават да ядат и ги уморяват. Икономиките падат.
Напиши коментар:
-
Новини от Китай. Не точно добри: https://carmarket.bg/drugi/edin-ot-e...hi-igrata-8534
Напиши коментар:
-
Батериите са много по мръсни и опасни за околната среда от петролните горива. Искат по малко емисии - правят се автомобилите да разходват по малко гориво и целта се постига. Батериите трябва да се рециклират на 99.99...%, всички материали от старите батерии да влязат в нови, иначе средата се натравя, това нещо ще отиде във водата и в храната. Преди да произведе някой батерии трябва да е направил поточната линия за тяхното рециклиране. Какво се правят на луди.
- 1 like
Напиши коментар:
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, не за по студен горивен процес говоря, изгаря горивото но не успява да предаде топлина към частите, да за керамичните това им е проблема, няма с какво да се смазват частите. Пада много мощността на ДВГ при по студен горивен процес, но за сметка на това нали имаш електрическа трансмисия и малка батерия като буфер която може да отдаде много енергия за кратко време за да ускори и после подържа скоростта с разход да кажем 10 киловата за час разход максимален. Горивния процес трябва да се пипне и охлаждането намалява силно или няма въобще да присъства. Иначе днешните електрички са ясни колко са ефективни, имат плюс че могат да вървят с въглища, а двг не могат.
Напиши коментар:
-
Pyramid, не за по студен горивен процес говоря, изгаря горивото но не успява да предаде топлина към частите, да за керамичните това им е проблема, няма с какво да се смазват частите. Пада много мощността на ДВГ при по студен горивен процес, но за сметка на това нали имаш електрическа трансмисия и малка батерия като буфер която може да отдаде много енергия за кратко време за да ускори и после подържа скоростта с разход да кажем 10 киловата за час разход максимален. Горивния процес трябва да се пипне и охлаждането намалява силно или няма въобще да присъства. Иначе днешните електрички са ясни колко са ефективни, имат плюс че могат да вървят с въглища, а двг не могат.
Напиши коментар:
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
Няма как да е подобно, дизеловите двигатели са почти два пъти по икономични. Има проблем при хибридите и той е че двигателите не са ефективни защото изстиват. Трябва да се изчисли така че да е без охлаждане и обратното - да се термоизолира. Преди години когато правеха състезания с нещо като веломобили задвижвани с двигател с вътрешно горене и измиваха над 1000км с един литър гориво бяха ги направили с велосипеден двутактов двигател работещ на ниски обороти и цялото оребряване изчистено, плюс изолационна вата около цилиндъра и главата за да не изстива. Просто коренно различни са нещата сравнено с конвенционален двигател с вътрешно горене.
...И защо ги ручахме жабетата?
Напиши коментар:
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Пежо имаха такъв. Ама няма смисъл - КПД и на дизел и на бензин в оптимален режим е подобноLast edited by supertrader; 11.02.2024, 09:01.
Напиши коментар:
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеПредставяте ли си хибрид с дизелов двигател, те забраниха дизеловите двигатели само за да няма свръхикономични автомобили - 1.5 - 2 литра дизелово гориво за 100км пробег биха имали. Мислели за замърсяването с ток от въглища да се зареждат, и от централи с древна технология - парни турбини. Тока ще го правим с локомотиви и ще го заредим в електромобили.
Напиши коментар:
-
Представяте ли си хибрид с дизелов двигател, те забраниха дизеловите двигатели само за да няма свръхикономични автомобили - 1.5 - 2 литра дизелово гориво за 100км пробег биха имали. Мислели за замърсяването с ток от въглища да се зареждат, и от централи с древна технология - парни турбини. Тока ще го правим с локомотиви и ще го заредим в електромобили.
- 2 Харесвания
Напиши коментар:
Напиши коментар: