Ето това имах предвид, като написах, че политиката на банката спрямо клиентите е неадекватна към съвременната пазарна действителност. Бъди сигурен, че ако отидеш в Булбанк и попиташ колко е задължението ти по кредитната карта, която реално използваш и обслужваш редовно, НИКОЙ в клона няма да може да ти отговори - ще трябва да питат в централата, ако благоволят да го направят. А да не говорим, ако не си си плащал минималната вноска два месеца и картата ти е закрита. Те не могат да определят общодължимата сума по просрочен потребителски или ипотечен кредит, какво остава по просрочена или закрита кредитна карта.
Дали ти ще останеш техен клиент или не, или и още 10 други като теб ще си отидат - много малко хора в клоновата мрежа се вълнуват от този проблем. Това е една от причините, поради които банката с много бързи темпове губи пазарен дял и, ако така продължава, след една година ще е много назад в класациите по почти всички показатели. За илюстрация, който иска може да сравни активите на трите банки преди интеграцията и след нея - разликата е около 1 милиард в посока надолу.
Дали ти ще останеш техен клиент или не, или и още 10 други като теб ще си отидат - много малко хора в клоновата мрежа се вълнуват от този проблем. Това е една от причините, поради които банката с много бързи темпове губи пазарен дял и, ако така продължава, след една година ще е много назад в класациите по почти всички показатели. За илюстрация, който иска може да сравни активите на трите банки преди интеграцията и след нея - разликата е около 1 милиард в посока надолу.
Коментар