За мен най-лошата банка е Пиреус!!!
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лоши банки - Добри банки
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от emos Разгледай мнениеНе,не е само по филмите.След гордото излизане обикновенно следва едно безкрайно досаждане по телефона за нова среща.Изхода обикновенно е различен в зависимост от банката и нейната политика.В противния случай подписваш и след това разбираш,че колкото по мърдаш толкова по ти влиза.Пиша ти го от опит,но за радост без последното изречение
Коментар
-
Първоначално изпратено от DidoDinev Разгледай мнениеА ако управителя на клона ти каже, че текстът е "вече одобрен от юристите" и няма как да се промени? Предполагам ще кажеш, че тогава човек гордо трябва да се изправи и да напусне банковия клон. Да, по филмите става така, но в реалния живот е друго (за съжаление)За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mr_crash Разгледай мнениеИлияна, преди да се подпише договор, трябва да се прочете!
И ако не ти харесва нещо, се прави промяна в договора преди да се подпише!
Подпишеш ли, край, точка. съгласна си със всичките условия.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ilianailieva60 Разгледай мнениеИзвинете, пропуснах да напиша че това е Пощенска банка
Илиана
И ако не ти харесва нещо, се прави промяна в договора преди да се подпише!
Подпишеш ли, край, точка. съгласна си със всичките условия.
Коментар
-
ОББ също заблуждават клиентите си
През 2007 теглих заем от ОББ. Имаха "супер" оферта. За първи клиент на новооткрит клон на банката се даваха "преференциални" условия . Тогава банката рекламираше "стандартни" и "промоционални" оферти , а на мен обещаха , че ще съм "Преференциален Клиент". Всички условия бяха подобрени спрямо другите договори. Заемът беше много над средния и явно банката ме искаше за клиент. Обаче се оказа , че клиентът в ОББ е нещо до подписването на договорът, след това се превръща в НИЩО. Банката изобщо не се посвени да наруши дори собствените си правила и то до едно. Куриоза е , че в деня на подписването банката е обявила вдигане на лихвения си процент по стандартните заеми, но го е приложила към всички. Толкова са бързали да отнемат преференциите на преференциалните си клиенти, че са сложили дата на въвеждане на предхождаща обявяването му на. Договорът ми е финализиран дори след въвеждането на това увеличение без да е отбелязано увеличението в него. Никой не е пречил на ОББ да ме уведомят и впишат увеличението в договорът ми, естествено ако съм съгласен с него. Вместо това банката предпочита да премълчи. Въпреки, че нито едно от условията за увеличение не са валидни спрямо договорът ми това изобщо не интересува банката . Досега не съм получил обяснение от тях, въпреки многократните ми запитвания и две писма до централният им офис в София. Изобщо не намесвам българското и европейското законодателство. Банката не спазва дори собствените си правила, какво остава за законите. Повечето описани случаи засягат Булбанк. Представям си какво е там, след като и в ОББ е пълен абсурд и банката се води негласно приемлива , но от списъка на ненадежни , по-ненадежни и най-ненадежни банки.
Коментар
-
-
Баките
Извинете пак съм аз,
не става с Помирителна комисия ето защо:
В кои случаи Помирителната комисия може да Ви помогне?
Помирителната комисия за платежни спорове е създадена със Закона за паричните преводи, електронните платежни инструменти и платежните системи с цел да разрешава спорове:
- между банките или други лица, които като част от своята търговска дейност извършват преводи, от една страна, и Вас като клиент, от друга страна, относно извършването на преводи;
- между банките и другите издатели на електронни платежни инструменти (главно банкови карти), от една страна, и Вас като собственик на такива инструменти, от друга страна, относно издаването и използването им.
В кои случаи Помирителната комисия не се занимава със спора?
1. Спорът не е бил отнесен първо към банката, извършващия превода или издателя на електронни платежни инструменти.
2. Спорът е отнесен към съд, арбитраж или друга помирителна институция.
3. Между страните има сключена спогодба.
4. Изтекъл е давностен срок, който едната страна е поискала да бъде взет предвид.
5. Спорът се отнася до потребителски или друг вид кредит, откриване и водене на банкови сметки и други проблеми, несвързани с преводи или платежни карти.
точка 5 не се отнася до потребителски кредит.
Моля дайте друга законова идея, ако може , де.
с поздрав
Илианаilianailieva60
Коментар
-
Банките
Здравейте отново, благодаря за отговорите Ви.
И така само да Ви кажа допълнително за моя случай. Имам всичко като погасителен план и останалите атрибути за заема, лошото е , че те са ме изтрили от датабазата като оригинален първоначален погасителен план с думите : Има 2 начина за предварително погасяване 1. да се намали времето на кредита или да се намали вноската, избран е втория като лихвата за последните години е от 20 л надолу, фактически съм платила предварително голям процент за лихвата , но аз няма да я ползвам за уречения срок от 10 год. парите В момента съм на погасителен план минус 2,5 години т.е същите пари, но до 2016 год. Там е целия проблем, предварително съм платила 70% от лихвата, но няма да я ползвам, тъй като искам да прекратя договора. Както и да го смятам с кредитния калкулатор все толкова излиза. Когато отиваш да си платиш предсрочно заем в банката, изчислява се времето за което си ползвал парите, така е било до 1990г у нас така е и момента в Ирландия и в Англия/само че при 3% лихва/, защо у нас е по различно в момента? И така ще проверя за тази Помирителна комисия, благодаря.
Моля Ви за тези Европейски дерективи или указания за банките.
Ако има нещо друго моля кажете ми.ilianailieva60
Коментар
-
Първоначално изпратено от ilianailieva60 Разгледай мнениеИзтеглила съм заем в размер на 18,600лв през юни 2008г ...
Може ако сметките не излизат да имате активирана някоя клауза за наказателна лихва, но това ще го разберете от полученото извлечение проследявайки промяната на лихвата и от там разпределението на вноската. Ако служителят в банката не ви свърши работа по разясняване на ситуацията то напишете и регистрирайте официална писмена жалба в самата банка упоменавайки длъжността и имената на служителя с който сте контактували. След изясняване на причината за оставащата според вас голяма главница, ако причината е било закъснението на някой превод преди да се разправяте с дела може да минете със жалба до "Помирителна комисия за платежни спорове" - просто вижте дали разрешават спорове като вашият: ПОМИРИТЕЛНА КОМИСИЯ ЗА ПЛАТЕЖНИ СПОРОВЕ /ПКПС/ но преди всичко си изяснете в самата банка за какво и в какъв размер е била разпределяна сумата която сте плащали.
п.п. Ако кредита е потребителски то има и закон за потребителският кредит http://www.lex.bg/bg/laws/ldoc/2135666506 в неговият чл.11 алинея (1) точка 12 е описано правото на подобно извлечение и какво трябва да съдържа то за да може да се ориентира клиента на банката в него.Last edited by vgc; 25.04.2013, 18:25.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ilianailieva60 Разгледай мнениеЗначи за 5 год заем от 18.600 аз трябва да платя между 22 ,000 и 25,000лева, в зависимост от лихвата, а на мен ми иска банката 31,000лева за 56 м. заем.
Така като те чета, определено някъде там трябва да ти е главницата в момента - към 9 хиляди.
Коментар
Коментар