Първоначално изпратено от Pacho
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лоши банки - Добри банки
Collapse
X
-
-
янво си доволен от Булбанк, щом още си им клиент, а такива като теб са на изчезване.По-кофти обслужване няма в друга банка, но за сметка на лошото обслужване ти взимат и такса за броенеПървоначално изпратено от atwiКолеги, ГОЛЯМ майтап!
Не мога да си събера усмивката от Булбанк до офиса!
Вижте какво ми се случи:
Отивам в Булбанк и ги питам за заявление за интернет банкиране - да си гледам кредитната сметка. Девойката започва да ми казва "Най-евтино ще ви бъде..." Питам ама вие ми искате пари за интернет банкиране? Имали такса 4 лв. на месец, представете си !?! Банката не била дружество с идеална цел... Искрено се смях, те се стъписаха И правят разлика между левова и еврова сметка за интернет. СМЯХ, СМЯХ, СМЯХ !
Казах им, че НЯМАТ интернет банкиране и тръгнах. Най-мразя банкови и кенефни такси! Ама банковите повече миришат...
Развеселиха ме за цял ден !препоръки не давам
Коментар
-
Колеги, ГОЛЯМ майтап!
Не мога да си събера усмивката от Булбанк до офиса!
Вижте какво ми се случи:
Отивам в Булбанк и ги питам за заявление за интернет банкиране - да си гледам кредитната сметка. Девойката започва да ми казва "Най-евтино ще ви бъде..." Питам ама вие ми искате пари за интернет банкиране? Имали такса 4 лв. на месец, представете си !?! Банката не била дружество с идеална цел... Искрено се смях, те се стъписаха И правят разлика между левова и еврова сметка за интернет. СМЯХ, СМЯХ, СМЯХ !
Казах им, че НЯМАТ интернет банкиране и тръгнах. Най-мразя банкови и кенефни такси! Ама банковите повече миришат...
Развеселиха ме за цял ден !
Коментар
-
Аз лично се осмелявам само да ползвам пасивно интернет банкиране. Не се осмелявам на български кредитни карти, а по дебитната си сметка с карта, гледам да държа малко пари. Така че за всички транзакции имам документи и се застраховам максимално от злоупотреби (до колкото това е възможно)Мнението е лично - не препоръчвам нищо.
Коментар
-
Toва е мейла, който току-що изпратих на Пощенска банка:
"Преглеждам си e-banking-a, на 13.2. последните данни са от 1.2 !
е-banking-a ви НЕ РАБОТИ! "СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС" също.
ЗАЩО СМЕ ВИ КЛИЕНТИ? ОПРАВЕТЕ ГО! Не ме интересуват причините и "трудностите" ви. Аз не ви обяснявам моите, когато изкарвам парите, с които ви плащам! Но когато няма за какво да плащам, скоро няма да съм ви клиент. И не само аз.
Красимир Димитров"
За е-банкинга на ПИБ пък ходих 6 ! пъти до клонове.
За какво говорим!
Май ще връщаме Бурканбанк. Поне няма да ме разкарват!
Коментар
-
Първоначално изпратено от rezachkaОбяснението на некадърността е просто. Банките не могат да поддържат компетентен персонал по всеки въпрос във всеки клон. Затова и в клона в Горно Нанадолнище, например, няма служител, знаещ какво е репо. И то защото репата в този клон ще са 2 за три години. В София е същото. Една банка като има 20-30 клона в големия град има примерно 5, в които има специалист по репа. И когато попаднеш в клон, където не разбират по-важното е да те пратят в клон, в който разбират, а не сами да се опитат да те обслужат.
Коментар
-
Обяснението на некадърността е просто. Банките не могат да поддържат компетентен персонал по всеки въпрос във всеки клон. Затова и в клона в Горно Нанадолнище, например, няма служител, знаещ какво е репо. И то защото репата в този клон ще са 2 за три години. В София е същото. Една банка като има 20-30 клона в големия град има примерно 5, в които има специалист по репа. И когато попаднеш в клон, където не разбират по-важното е да те пратят в клон, в който разбират, а не сами да се опитат да те обслужат.
Коментар
-
Да знаеш, че няма банка в България, във всеки клон на която да има хора, знаещи що е това "репо". Некомпетентността по клоновете в българските банки е огромна. Казвам го не защото искам да очерням някого или конкретна банка, а по принцип и мисля, че важи наистина за всички банки в България - лично съм се сблъсквал с невероятни случаи и от други хора съм научавал такива. Също така съм разбрал, че ако по даден въпрос в един клон на банка могат компетентно да ти дадат обяснение, по същия въпрос в друг клон на същата банка или нищо не могат да ти кажат, или ти дават съвсем погрешно обяснение. И това е всеобщо проблем на нашите банки - при по-малките е в по-малка степен, но и там го има.
Коментар
-
о далеч си от истината. по един или друг начин си загубих ника. ама както и да е , да не се превръщаме в спамери. Факт е , че напоследък тука бъка от платени драскачи , рекламаджий, и разни индивиди , които искат да получат готови отговори без да си направят труда да прочетат или да потърсят две - три теми из форума , или из други форуми. Резултата е , че се разводняват много темите, губят се качествните мнения из многото плява, и т.н. И без това сме изнервени , няма смисъл да се нервим взаимно. За некадърност из банките мажем да говорим много. Факт е , че гледат като извънземни ако им зададеш въпрос различен от : "Искам Креди" или "Искам да си открия сметка". Добре , да кажа нещо по темата - работя с ЦКБ , ДСК , ОББ , Пиреос. От ЦКБ се отказах вече поради факта ,че през тях минават някакви суми за инвалиди или пенсионери, е вярно по дебитни карти , ама винаги е пълно с бабки и дедковци , които са си объркали киода на банкомата. ОББ - немам думи - непрофесионализъм отвсякаде. ДСК - хм , доволен съм , стига да улуча момента когато няма пенсионери. За пиреос - друг път , засега само мога да кажа , че нямаше човек в клона , който да знае що е това "репо"
Коментар
-
Pacho, и аз като гледам на теб половината мнения са ти да даваш акъл на околните как да се държат. Какво, да не би вкъщи да не ти дават да говориш?
Първоначално изпратено от Pacho@ rezachka
Виж какво, тука не сме форум на даскалици по български и литература. Аз съм се уверил във възможностите и знанията на Jay.
Пък от твоите мнения , половината са на тема избори, другата половина са заяждания и глупави забележки. Ако имаш да казваш нещо смислено , моля. Ако не , по-добре си пиши някаде кадето ще се впечатлят повече от тебе( тука не правиш впечатление).
Коментар
Коментар