IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Транскарт (5T5 / TRCRD)

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Купува 151-продава 151 т.е. Токуда банк на Токуда банк

    Коментар


    • Здравейте,
      имате ли информация кой прехвърли тези 450 000 на trcrd и какво се случва там?

      Коментар


      • По новата карта - и все пак тези промени не се били приети миналия вторник, за да няма никаква информация по въпроса - на първото ми обаждане в неделя беше отговорено, че Пиреосбанк е блокирала картите, което се оказа най-малкото невярно твърдениеи на тях беше прехвърлена отговорността за всичко - можеше едно съобщение поне две седмици по-рано да пуснете на страницата си - относно предния пост - точно такава информация имаше във вестник "Банкер" през месеца май, че на Петрол е предложено от подуправителите на БНБ да закупят или учредят своя банка или Транскарт сами да издават кредитния лимит - между другото последните промени в цитирания закон са от месец април - доста време до края на октомври. Относно сигурността на данните давани на бензиностнации само щще кажа, че през 2003 на първия месец ми беше преиздадена кредитната карта Виза поради технически причини, които никои от банката не уточни какви са - оказа, се че някои сръчни куриери са копирали част от картите и е имало източени такива - затова аз документи на посредници не давам

        Коментар


        • Това щях да питам и аз.Например утре пазарувам с новата карта иполучавам отстъпка!Тя по коя сметка ще отиде???

          Коментар


          • Bati Mitko Sabev e pichaga, za da pomogna na advokatkata predlagam:
            1.Spretnete nova banka - 10 miliona ne sa koi znae kakva suma za petrol - nali taka kolezke, na g-n ershov sa mu djobni /nali taka/ .
            2. Kato spretnete novata banka, tia shte operira s transkart.
            3. Kolkoto i da se nabutvat paketi s aktsii na druzestvoto, bez banka tazi karta prosto shte umre - vapros na vreme.
            Tai che barzo se zahvashtaite s registriraneto na Bankata shtoto niama vreme. S dobri pozelania.
            P.S.V petrol si ima dostatachno kadarni hora za da upravliavat banka - Vervaite mi.

            Коментар


            • До сега съм си плащал задълженията по картата в клон на Пиреос.
              Сновите промени ще мога ли пак там да ги плащам и ако не в коя банка ще мога тъй като аз не ходя по бензиностанциите.

              Коментар


              • Draga mi kolezke, veroiatno ste prava, no vse pak nie ne sme otgovorni za tova che ste popadnali vav forsmazorni obstoiatelstva. Kolkoto do listvaneto, to mai ne be tolkova uspeshno kolkoto ste ochakvali.

                Коментар


                • До Dninja
                  Прав сте, че натрупаните отстъпки не Ви се прехвърлят автоматично. Когато сте си пазарували на Вашия фиш е записана сумата и предполагам Вие текущо сте си следяли колко се натрупва с всяка покупка. Във документа, който се отпечатва от ПОС терминала винаги Ви излиза един ред, на който е записана цялата сума. Точно нея ще получите в края на годината. За жалост ние няма как да ви я прехвърлим по новата карта, защото по нея няма банкова сметка. Водим Ви я записана по партидата и както сме се уговорили с нашите търговци, и с Вас - ще Ви я дадем в края на годината. Транскарт Файненшъл Сървисис не може да ги вземе тези пари, те са уговорени като отстъпки на Търговците с договор между Транскарт АД. Ако едно дружество привлича средства И отпуска кредити ще бъде санкционирано, че управжява дейност, която по силата на Закона за банките (и новия Закон за кредитните инстититуции регламентира същото, въпреки че влиза в сила след 1 януари) е изключително банкова и няма лиценз, ще бъде санкционирана. Както разбирате, много норми създават ограничение, но така или иначе, щом са в обществен интерес, и щом са норма, ще трябва да ги спазваме, нали така? Приятна вечер и на Вас.

                  Коментар


                  • Моля да ме извините, че не отговарям веднага.
                    На въпроса на dninja - получаваме всичко по опис, като специална пратка. А до това дали съм шофьор - да. От 15 години, т.е. от пълнолетието си, и години наред зареждам почти само в бензиностанциите на Петрол. Там и гумите са ми проверявали по тяхна инициатива и веднъж ме предупредиха, че колата ми издава странен звук и трябва да си я прегледам. Това ми е напълно достатъчно, за да смятам, че са загрижени и обслужването е добро.
                    На въпроса на user2 - Влизането в сила на Закона за паричните преводи, електронните платежни инструменти и платежни системи е причината да променим правилата при издаването на карти. По силата на този закон не можем да сме издатели на електронен платежен инструмент, така както чл.27 на този закон го описва или казано на кратко - да има отдалечен достъп до банкова сметка на картодържателя. Това наложи да се търси самостоятелно финансиране, за да се осигури кредитиране на картодържателите. Знаете, никой не може да изкара наведнъж няколко милиона и без проблемно да поеме клиентите си. Това е сложен бизнес процес, а като добавим и необходимостта от софтуерни пренастройки, няма как да стане съвсем гладко. В този смисъл запазването на договора с картодържателя се явява закононарушение и прекратяването им е неизбежно.
                    Бих добавила, че Транскарт положи максимални усилия да работи при пълна прозрачност, ставайки дори публично дружество, обявявайки всичките си проекти, стратегически партньори и бизнес планове публично. Междувременно имахме две извънредни Общи събрания на акционерите, за които публикувахме обяви в Държавен вестник, в два централни ежедневника, в Борсата и Комисията за финансов надзор. Постарахме се да действаме максимално прозрачно и да се съобразим с желанията и на акционерите си, и на нашите клиенти. Благодаря ви за отзивите, много е полезно да знаем вашето мнение. С вашата критичност, вие сте ни полезни. Може да пишете и на мейла ми. Поздрави, Миглена

                    Коментар


                    • Сега се сещам и за още нещо.Отново е адресирано до г-жа Димитрова/извинявам се ако сте госпожица,но официалната форма е г-жа/Това може и да не е от Вашата компетенция но може да споделите мнение.Ето и въпроса:Защо натрупаните отстъпки не се прехвърлят автоматично по новата карта?А трябва в края на годината Ние клиентите да подадем заявление със сметка по която да ни бъдат прехвърлени.При положение че ни закриват картите,кой ни води колко пари от отстъпки сме събрали.И дали този Ваш начин ни улеснява.Според мен не,но ще се радвам ако ме оборите.Тогава на драго сърце първи ще Ви поднеса извиненията си.
                      Не ме разбирайте погрешно,нямам нищо лично нито срещу Вас нито срещу Транскарт.Клиент съм им от две години.Но всяка по-голяма компания смята отделният човек за незначителен.А това не е така.Не е далеч времето когато компаниите ще се "бият" да спечелят точно обикновените хора.И тези които не го разберат ще си отидат при естествения подбор.
                      Желая Ви приятна вечер.

                      Коментар


                      • До user2,
                        Ще ми е интересен отговора на адвоката.Но Аз ще ти кажа че след като установих че ми е блокирана картата,се обадих.Е, с първия път нищо не стана, но с втория я отблокираха.И сега съм куриоз.Бачкат ми и двете карти.И стара и нова.Но старата няма да я използвам повече за да не станат грешки!

                        Коментар


                        • До МИГЛЕНА ДИМИТРОВА,
                          Съжалявам за лошата интерпретация,която правите на написаното.Аз не прочетох да е написано да се съботира ходенето с комплекти на документи в бензиностанцийте.А аз лично казах че не е нужно да се попълват документите а само да се подпишат.Далеч съм също така от мисълта,че всичките служители са изрядни.Документите Ни се слагат в плик там!Наистина не дават никакъв номер или нещо друго с което да се удостоверява че наистина им оставяте такива и такива документи.А за примера с "огледа на колата за недостатък" ме провокирате да Ви питам нещо-Вие шофьор ли сте?Аз съм такъв от 17 години и досега не ми се е случило някой служител на бензиностанция да ми "огледа колата за недостатък".
                          Нямам никакви претенции как се съхраняват при Вас.Това е друг въпрос.Но не може да ме убеждавате за пътя по който стигат до Вас.

                          ДО БОРСА,
                          Явно в този офис незнаят.Иначе не мога да си го обясня.Всички плащания минават през тях.Така че имат досие за всеки от нас.Аз им пуснах мейл.Е,забавиха се 7 дни с отговор,но казаха с документите да изпратя и молба за увеличение.Изпратих и след 3 дни получих писмо с нов анекс към договора и нов кредитен лимит.И АЗ СЪЩО БЯХ КЛИЕНТ НА ЕВРОБАНК!!!
                          Попитай адвокат Димитрова.Тя може да знае.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от miglena
                            ... Позволих си да напиша този отговор до вас като адвокат, до който Транскарт Файненшъл Сървисис ЕАД се е обърнало за правен съвет .... С уважение и готовност да отговоря на вашите въпроси: Миглена Димитрова, адвокат
                            Два въпроса до Миглена:

                            Не е ли нарушение на договорите блокирането на картите ни ?

                            И бихте ли казали кои законодателни промени са наложили блокирането на картите на практика без предупреждение ?

                            Коментар


                            • Задължението на бензинжията да проверява данни в заявлението вероятно му се явява N - то на брой, за което обаче той няма нито образование нито мотивировка да го прави съвестно. Този същия бензинджия нееднократно е бил прецакван от Транскарт в хода на съвместната им работа и по скоро би съботирал процеса. Освен това хората на бензиностанциите работят на смени - водят ли си регистър с приетите заявления от предишната смяна или това по никъкъв начин не може да се проследи, дават ли някъкъв номер на клиентите? Въобще не можете да сте сигурни че обхващата на 100% този процес.

                              Коментар


                              • Транскарт

                                Към dninja:
                                Аз също си занесох комплекта документи директно в централният им офис, но там ме помолиха да попълня изчерпателно всички данни в заявлението. Оказа се, че досега сме били клиенти само на Евробанк и в Транскарт нямали никакви досиета на клиентите си и сега ги създавали отново (при условие, че тези заявления навремето се даваха именно на Транскарт). По тази причина ми казаха, че молби за увеличаване на кредитния лимит ще се приемат след 2 месеца.

                                Коментар

                                Working...
                                X