IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Експресбанк не пожела да си ми даде парите при закриване на сметка ми !

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение



    Големи фантазии...

    Хайде да припомня за хората, които не обичат да четат всичко:

    1. В съботен ден отворилият темата иска да закрие сметката и да изтегли своите 300 лв.
    2. Некомпетентният служител прави "фатална" грешка, с която не може да се справи.
    3. Отворилият темата ПРОПИЩЯВА ОРТАЛЪКА с темата: "Банката НЕ ПОЖЕЛА да си ми даде парите..."
    4. Отворилият темата почна да се самонавива и си повярва /както му повярваха и други тук/, че банката не искала да си му даде парите.
    5. Отворилият темата - на база това самонавиване пожела банката да му плати компенсации.
    6. ОТ ТУК - и до сега - отворилият темата не се е явил в банката, за да си получи сумата /но говори само за компенсации/...

    Извод: няма банка, която да потърси някого да си закрие сметката, ако самият клиент не отиде с личната си карта и да заяви финансовата си услуга.

    За съжаление, финансова услуга в банка, наречена "компенсации" - все още не съм чувал да има някъде.

    Значи, коментарите би трябвало да започват с въпрос към отворилия темата: " Ти /отворилият темата/ - след грешката на некомпетентния служител в събота, ходи ли повторно с необходимият документ на каса и с личната си карта, за да си изтеглиш 300-та лв.?"

    Отворилият темата не е ходил втори път, за да си изтегли 300-та лв.!

    /не споря, че вероятно няколко пъти е ходил за "компенсации", но това не е заявяване на определена сума на гише /
    1. За тези дето са чели темата, човека си е изискал парите още първия път.
    2. Второ на човека са му трябвали спешно, а дори и малумните им банкомати не са работили. Т.е. човека не си е получил парите когато са му трябвали и си има някаква вреда от това!!!
    3. Откъде накъде трябва да се разкарва по десет пъти насам натам и да си губи времето, заради грешките на банката?!?
    4. Напълно си е в правото да си иска компенсации.
    5. Това, че бг действителноста е друга и оправяш сякакви тъпотии, както можеш е ясно, но това не значи, че принципно следва да е така... на запад всичко минава през съда и им излиза доста по солено, та затуй си чупят ръцете и краката да се разберат без таквиз неща, че излиза солено после... (и тук ще стане така след някоя и друга година)
    Last edited by pepe1234; 21.09.2017, 11:52.

    Коментар


    • тия преди години ми бяха начислили отрицателен дебит по ена доларова сметка
      чакат да мине сто лева и те пускат на съдия изпълнител
      при консултация с адвокат-оня вика само казваш и ги почваме, ама да не земе да мине някой запор...
      викам не не, отидох фърлих им сто и два лева и викам: вие за мене не сте никва банка

      Коментар


      • ке паса идиотас!? ) олигОфрените още ли се надпреварват да си мерят цигулките!??
        безделнициииии

        Коментар


        • безимeн - банката няма такава огромна сума от 300лв, представяш ли си. Добре че не са го прочели от енергото да им спрат тока, че работата върви към неплащане на сметката. На някои хора фантазията им работи ..ама работи...
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от bghighlander Разгледай мнение

            Да де, ама цяла седмица да не могат да съберат 300лв?


            Големи фантазии...

            Хайде да припомня за хората, които не обичат да четат всичко:

            1. В съботен ден отворилият темата иска да закрие сметката и да изтегли своите 300 лв.
            2. Некомпетентният служител прави "фатална" грешка, с която не може да се справи.
            3. Отворилият темата ПРОПИЩЯВА ОРТАЛЪКА с темата: "Банката НЕ ПОЖЕЛА да си ми даде парите..."
            4. Отворилият темата почна да се самонавива и си повярва /както му повярваха и други тук/, че банката не искала да си му даде парите.
            5. Отворилият темата - на база това самонавиване пожела банката да му плати компенсации.
            6. ОТ ТУК - и до сега - отворилият темата не се е явил в банката, за да си получи сумата /но говори само за компенсации/...

            Извод: няма банка, която да потърси някого да си закрие сметката, ако самият клиент не отиде с личната си карта и да заяви финансовата си услуга.

            За съжаление, финансова услуга в банка, наречена "компенсации" - все още не съм чувал да има някъде.

            Значи, коментарите би трябвало да започват с въпрос към отворилия темата: " Ти /отворилият темата/ - след грешката на некомпетентния служител в събота, ходи ли повторно с необходимият документ на каса и с личната си карта, за да си изтеглиш 300-та лв.?"

            Отворилият темата не е ходил втори път, за да си изтегли 300-та лв.!

            /не споря, че вероятно няколко пъти е ходил за "компенсации", но това не е заявяване на определена сума на гише /

            Коментар


            • Първоначално изпратено от blqblq Разгледай мнение

              В България е по-лесно да платиш на няколко трола, за да неглижират темата, вместо да се извиниш и издължиш. Мани ги тез обезщетения, говорим за най-елементарно извинение...
              +1

              Коментар


              • Първоначално изпратено от orelov Разгледай мнение
                Да не излезе накрая истината - че са нямали пари в касата и затова са излъгали, че е имало грешка на служител (което е абсурдно - коя е тази грешка, която не може да се оправи с бутон "Undo" или нещо от сорта)?
                Да де, ама цяла седмица да не могат да съберат 300лв?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от pepe1234 Разгледай мнение
                  Жалко в Германия няма как да се случи подобно нещо, но ако беше се случило, щеха и обезщетения да плащат и да търсят извънсъдебни споразумения само и само да оправт нещата. В бг трудничко, но пък солидарно, с човека за мен тая банка вече нема да съществува ....
                  В България е по-лесно да платиш на няколко трола, за да неглижират темата, вместо да се извиниш и издължиш. Мани ги тез обезщетения, говорим за най-елементарно извинение...

                  Коментар


                  • Да не излезе накрая истината - че са нямали пари в касата и затова са излъгали, че е имало грешка на служител (което е абсурдно - коя е тази грешка, която не може да се оправи с бутон "Undo" или нещо от сорта)?

                    Коментар


                    • Хаха, тия се големи смешници, тая история направо е велика. Тука требваше да са поизхвърчали всички, кретеноиди по веригата от банката(от началника на клкона, до пендела дето е писал подобни кретенизми за съд)... Аз там сметка нема да имам със сигурност ххахаха. Жалко в Германия няма как да се случи подобно нещо, но ако беше се случило, щеха и обезщетения да плащат и да търсят извънсъдебни споразумения само и само да оправт нещата. В бг трудничко, но пък солидарно, с човека за мен тая банка вече нема да съществува ....

                      Казвам го от позицията на човек живял в Германия 10 над години, със завършено висше (финанси) там.
                      Last edited by pepe1234; 19.09.2017, 16:40.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от bghighlander Разгледай мнение
                        http://www.dnevnik.bg/biznes/2017/09...lientut_da_se/

                        Май някой се е попритеснил, а?
                        ужас! ама чак до бнб ли е стигнал случая!?
                        ами сега??!
                        та те сигурно ще и вземат лиценза на тая банка!!

                        може дори да им конфискуват рекламните материали и да ви раздадат по едно пликче тук във форума
                        препоръка е

                        Коментар


                        • http://www.dnevnik.bg/biznes/2017/09...lientut_da_se/

                          Май някой се е попритеснил, а?

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от stat counter Разгледай мнение

                            ОК ама без последното... тоя служител да не е на Светия Синод? Той е служител на банката. Проблемът е във банката.
                            Не си прав! Служителя "случайно" е бил там!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Дядо Коледа Разгледай мнение

                              Че се прави на интересен повече от колкото трябва съм съгласен, но и другото е верно,че при закриване на сметката парите се изплащат веднага или по друга посочена от него сметка или в брой на място. В случея проблема е в служителя на банката, не в банката.
                              ОК ама без последното... тоя служител да не е на Светия Синод? Той е служител на банката. Проблемът е във банката.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от pumpkin Разгледай мнение

                                Стреснали са се от твоите жалби и са го написали набързо. Продължавай в същия дух. Пусни още няколко жалби до институциите. АКо до момента не си го напрвил, можеш да пуснеш и някоя жалба и до президента, вицето, бат Боко, и bg mamma . Също така не забравяй европейската комисия и проф. Пимпирев
                                до bg mamma на всяка цена и дори бих препоръчал да се обади в ефир на професор вучков и канал 2001.
                                препоръка е

                                Коментар

                                Working...
                                X