Първоначално изпратено от pumpkin
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Експресбанк не пожела да си ми даде парите при закриване на сметка ми !
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от pumpkin Разгледай мнение
Стреснали са се от твоите жалби и са го написали набързо. Продължавай в същия дух. Пусни още няколко жалби до институциите. АКо до момента не си го напрвил, можеш да пуснеш и някоя жалба и до президента, вицето, бат Боко, и bg mamma . Също така не забравяй европейската комисия и проф. Пимпирев
Коментар
-
Първоначално изпратено от Novakat Разгледай мнениеДали случайно или не, днес БНБ излезе с това:
http://www.bnb.bg/PressOffice/POPres...Date/index.htm
http://www.bnb.bg/BankSupervision/ww...tion/index.htm
"В настоящия раздел „Информация за ползватели на финансови продукти и услуги“ е публикуван актуализиран „Кратък наръчник на ползвателя“. Материалът има информационен характер и е насочен към настоящи и бъдещи потребители на финансови услуги – физически лица. Той съдържа практическа информация, целяща да подпомогне ползвателите при вземане на решение в избора на подходящ продукт, както и полезни съвети за разрешаване на потребителски спорове." - интересно четиво е пдф файла.
Пак пуснах още едни жалби към институциите заради това, че Експресбанк вместо парите ми, ми даде торба с рекламни материали. Която торба(заедно с рекламните материали вътре - които след изсипването им на масата грижливо прибрах пак вътре) аз не взех, защото не ме удовлетворяват.
Благодаря на всички за полезните мнения.
Лека вечер на всичкиЕдинствената ми препоръка: Консумирайте алкохолни напитки в умерени количества
Коментар
-
Дали случайно или не, днес БНБ излезе с това:
http://www.bnb.bg/PressOffice/POPres...Date/index.htm
http://www.bnb.bg/BankSupervision/ww...tion/index.htm
"В настоящия раздел „Информация за ползватели на финансови продукти и услуги“ е публикуван актуализиран „Кратък наръчник на ползвателя“. Материалът има информационен характер и е насочен към настоящи и бъдещи потребители на финансови услуги – физически лица. Той съдържа практическа информация, целяща да подпомогне ползвателите при вземане на решение в избора на подходящ продукт, както и полезни съвети за разрешаване на потребителски спорове." - интересно четиво е пдф файла.
Пак пуснах още едни жалби към институциите заради това, че Експресбанк вместо парите ми, ми даде торба с рекламни материали. Която торба(заедно с рекламните материали вътре - които след изсипването им на масата грижливо прибрах пак вътре) аз не взех, защото не ме удовлетворяват.
Благодаря на всички за полезните мнения.
Лека вечер на всички
Коментар
-
Първоначално изпратено от Jazabel Разгледай мнениеАбе ратен с право се нерви ,той 2 месеца пише постове за тези 300 лв
А иначе браво на новака ,рекламни материали компенсация за грешка ,аз ако не си платя една вноска на банката рекламни материали ли нося за извинение ?
ако не се вземат у ръце и не ми ги донесат лично + дълго и самокритично писмо, в което се разкайват и самоунижават + допълнителен плик с компенсации
съвсем скоро ще ангажирам компетентната публика с нова тема!
препоръка е
Коментар
-
Първоначално изпратено от iezuita Разгледай мнениеНа теб ще пригласяме, ratten - Да ти подарят и на тебе рекламни материали, вместо кинти, когато отидеш да си ги поискаш!
но ти може да ми стискаш палци.препоръка е
Коментар
-
Абе ратен с право се нерви ,той 2 месеца пише постове за тези 300 лв
А иначе браво на новака ,рекламни материали компенсация за грешка ,аз ако не си платя една вноска на банката рекламни материали ли нося за извинение ?Last edited by Jazabel; 17.09.2017, 12:20.Где нет вопросов - всегда есть ответ.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн
Целесъобразно е било - компенсациите на 300-та му лева - да бъдат ОЩЕ 600! така правят във всяка друга банка.
Ако става въпрос за 3 млрд. - компенсациите би трябвало да бъдат ОЩЕ 6 млрд.!
Банки са това - имат! Ще дават!
Та, нека все пак отговорим, защо банките не дават? НЕ БИ ТРЯБВАЛО ДА ДАВАТ на разни самозабравили се бивши техни клиенти:
1. Защото това НЕ СА пари на банките! На кого са тогава? Тия пари са на: акционерите и на клиентите. Посочих вече тия малки подробности, които доста хора в тоя /инвестиТОРСКИ/ форум - не знаят, или пък забравят. Клиентът има право на сумата си + онова, което е договорил предварително по своя "спестовен" план. В него банката е включила и своите разходи /без които не би била банка!!!/. Вложителите търсят най-изгодните оферти, като отчитат именно тия параметри.
2. Та /иронично/ - реших аз, че банката ме е ощетила, накърнила е моето добро име. Ама КОЙ СЪМ АЗ, за да решавам, че съм ощетен и КОЛКО съм ощетен от банката??? Кой съм аз? Никой! И какво сега - ще чакам банката да ми "даде" плик с обезщетение за нещо, което НЕ СЪМ ДОКАЗАЛ, но ми се върти в главата /куха/? Хайде, стига съм фантазирал!!! Защо? Защото си има институция, която е овластена по Конституция да ми реши проблема. Тази институция се нарича Българска Съдебна система. Ние сами си я конституираме с избора на Парламент, който твори закони и прави ВСИЧКИ институции да работят. Никой не ми е крив, че избирам ТЕЗИ политици, които създават ТЕЗИ закони, при които работят ТЕЗИ институции.
Извод: ощетен съм!!! Пропищях орталъка!!! Подадох си исковата молба в компетентния Съд. Обосновах в нея МОЕТО НАКЪРНЕНО ПРАВО. Съдията по делото даде ход на същото. Съдът взе решение /след като разгледа моите и на другата страна доводи и експертните оценки/. На база решението на съда /може и в няколкото свои инстанции/ - при изпълнителното дело по МОЯТА сметка беше преведено отсъденото от Съда обезщетение.
Другото е чесане на езици /плик, под масата, на 4 очи и т.н./
Всички акционери на банката са доволни. Те не са ощетени, защото ИМА РЕШЕНИЕ НА СЪДА. Всички клиенти са доволни: банката им е сигурна и не се източва! Най-доволен съм аз, защото ми изплатиха ЗАКОННО обезщетението, което ми дължи банката, както и всички разходи за адвокатски услуги, в едно със законната лихва за периода на съдебното ми дело...
Тук пускам още по-подробен отговор на последователността от действия, върху които трябва да се фокусира "потърпевшият". Написаното тук е като за петокласник. С малко повече усилия може да се справи съвсем сам, като притежава тоя алгоритъм... Директно съм показал правилните действия за постигане на успех и решаване на този и други финансови проблеми.
Другото е - мижи да те лажем...
Коментар
-
Първоначално изпратено от orchis Разгледай мнение
Добре де, каква е точно мотивацията ти да пишеш тук? След като 95% не разбират? Пък и на мен да отговаряш, дето съм много под средното ниво?
просто пригласяйте в хор на селския хитрец дето очаквал плик с пари а банкерите му дали рекламни материали )))препоръка е
Коментар
-
Първоначално изпратено от Рая Разгледай мнениеТемата е супер малоумна.
Авторът се прави на интересен,
В толкова банки съм имала сметки, никога не изплащат всичко веднага, ако закриваш сметката. Има си технологично време.
Да не пише глупости и да заблуждава хората.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ratten Разгледай мнение
просто си припомни както ти казах за масовото ниво...
95%.......се промушва под долния праг на интелигентността.
мисля, че самия ТИ ,минаваш прав..........
Коментар
-
Първоначално изпратено от orchis Разгледай мнение
Изнервил си се нещо... Май баш си служител. Не че има нещо лошо. Просто си кажи.просто си припомни както ти казах за масовото ниво...
95%.......се промушва под долния праг на интелигентността.
мисля, че самия ТИ ,минаваш прав..........препоръка е
Коментар
-
Първоначално изпратено от ratten Разгледай мнение
кое ти изглежда странно?
всъщност, ти можеш ли да разсъждаваш?
ще те светна теб и ревача във темата едно нещо...
такива сте 95% от популацията. не очаквам да разберете всичко, което пиша.
Коментар
Коментар