Първоначално изпратено от pumpkin
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Експресбанк не пожела да си ми даде парите при закриване на сметка ми !
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от pumpkin Разгледай мнение
Стреснали са се от твоите жалби и са го написали набързо. Продължавай в същия дух. Пусни още няколко жалби до институциите. АКо до момента не си го напрвил, можеш да пуснеш и някоя жалба и до президента, вицето, бат Боко, и bg mamma . Също така не забравяй европейската комисия и проф. Пимпирев
Коментар
-
Първоначално изпратено от Novakat Разгледай мнениеДали случайно или не, днес БНБ излезе с това:
http://www.bnb.bg/PressOffice/POPres...Date/index.htm
http://www.bnb.bg/BankSupervision/ww...tion/index.htm
"В настоящия раздел „Информация за ползватели на финансови продукти и услуги“ е публикуван актуализиран „Кратък наръчник на ползвателя“. Материалът има информационен характер и е насочен към настоящи и бъдещи потребители на финансови услуги – физически лица. Той съдържа практическа информация, целяща да подпомогне ползвателите при вземане на решение в избора на подходящ продукт, както и полезни съвети за разрешаване на потребителски спорове." - интересно четиво е пдф файла.
Пак пуснах още едни жалби към институциите заради това, че Експресбанк вместо парите ми, ми даде торба с рекламни материали. Която торба(заедно с рекламните материали вътре - които след изсипването им на масата грижливо прибрах пак вътре) аз не взех, защото не ме удовлетворяват.
Благодаря на всички за полезните мнения.
Лека вечер на всичкиЕдинствената ми препоръка: Консумирайте алкохолни напитки в умерени количества
Коментар
-
Дали случайно или не, днес БНБ излезе с това:
http://www.bnb.bg/PressOffice/POPres...Date/index.htm
http://www.bnb.bg/BankSupervision/ww...tion/index.htm
"В настоящия раздел „Информация за ползватели на финансови продукти и услуги“ е публикуван актуализиран „Кратък наръчник на ползвателя“. Материалът има информационен характер и е насочен към настоящи и бъдещи потребители на финансови услуги – физически лица. Той съдържа практическа информация, целяща да подпомогне ползвателите при вземане на решение в избора на подходящ продукт, както и полезни съвети за разрешаване на потребителски спорове." - интересно четиво е пдф файла.
Пак пуснах още едни жалби към институциите заради това, че Експресбанк вместо парите ми, ми даде торба с рекламни материали. Която торба(заедно с рекламните материали вътре - които след изсипването им на масата грижливо прибрах пак вътре) аз не взех, защото не ме удовлетворяват.
Благодаря на всички за полезните мнения.
Лека вечер на всички
Коментар
-
Първоначално изпратено от Jazabel Разгледай мнениеАбе ратен с право се нерви ,той 2 месеца пише постове за тези 300 лв
А иначе браво на новака ,рекламни материали компенсация за грешка ,аз ако не си платя една вноска на банката рекламни материали ли нося за извинение ?
ако не се вземат у ръце и не ми ги донесат лично + дълго и самокритично писмо, в което се разкайват и самоунижават + допълнителен плик с компенсации
съвсем скоро ще ангажирам компетентната публика с нова тема!
препоръка е
Коментар
-
Първоначално изпратено от iezuita Разгледай мнениеНа теб ще пригласяме, ratten - Да ти подарят и на тебе рекламни материали, вместо кинти, когато отидеш да си ги поискаш!
но ти може да ми стискаш палци.препоръка е
Коментар
-
Абе ратен с право се нерви ,той 2 месеца пише постове за тези 300 лв
А иначе браво на новака ,рекламни материали компенсация за грешка ,аз ако не си платя една вноска на банката рекламни материали ли нося за извинение ?Last edited by Jazabel; 17.09.2017, 12:20.Где нет вопросов - всегда есть ответ.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн
Целесъобразно е било - компенсациите на 300-та му лева - да бъдат ОЩЕ 600! така правят във всяка друга банка.
Ако става въпрос за 3 млрд. - компенсациите би трябвало да бъдат ОЩЕ 6 млрд.!
Банки са това - имат! Ще дават!
Та, нека все пак отговорим, защо банките не дават? НЕ БИ ТРЯБВАЛО ДА ДАВАТ на разни самозабравили се бивши техни клиенти:
1. Защото това НЕ СА пари на банките! На кого са тогава? Тия пари са на: акционерите и на клиентите. Посочих вече тия малки подробности, които доста хора в тоя /инвестиТОРСКИ/ форум - не знаят, или пък забравят. Клиентът има право на сумата си + онова, което е договорил предварително по своя "спестовен" план. В него банката е включила и своите разходи /без които не би била банка!!!/. Вложителите търсят най-изгодните оферти, като отчитат именно тия параметри.
2. Та /иронично/ - реших аз, че банката ме е ощетила, накърнила е моето добро име. Ама КОЙ СЪМ АЗ, за да решавам, че съм ощетен и КОЛКО съм ощетен от банката??? Кой съм аз? Никой! И какво сега - ще чакам банката да ми "даде" плик с обезщетение за нещо, което НЕ СЪМ ДОКАЗАЛ, но ми се върти в главата /куха/? Хайде, стига съм фантазирал!!! Защо? Защото си има институция, която е овластена по Конституция да ми реши проблема. Тази институция се нарича Българска Съдебна система. Ние сами си я конституираме с избора на Парламент, който твори закони и прави ВСИЧКИ институции да работят. Никой не ми е крив, че избирам ТЕЗИ политици, които създават ТЕЗИ закони, при които работят ТЕЗИ институции.
Извод: ощетен съм!!! Пропищях орталъка!!! Подадох си исковата молба в компетентния Съд. Обосновах в нея МОЕТО НАКЪРНЕНО ПРАВО. Съдията по делото даде ход на същото. Съдът взе решение /след като разгледа моите и на другата страна доводи и експертните оценки/. На база решението на съда /може и в няколкото свои инстанции/ - при изпълнителното дело по МОЯТА сметка беше преведено отсъденото от Съда обезщетение.
Другото е чесане на езици /плик, под масата, на 4 очи и т.н./
Всички акционери на банката са доволни. Те не са ощетени, защото ИМА РЕШЕНИЕ НА СЪДА. Всички клиенти са доволни: банката им е сигурна и не се източва! Най-доволен съм аз, защото ми изплатиха ЗАКОННО обезщетението, което ми дължи банката, както и всички разходи за адвокатски услуги, в едно със законната лихва за периода на съдебното ми дело...
Тук пускам още по-подробен отговор на последователността от действия, върху които трябва да се фокусира "потърпевшият". Написаното тук е като за петокласник. С малко повече усилия може да се справи съвсем сам, като притежава тоя алгоритъм... Директно съм показал правилните действия за постигане на успех и решаване на този и други финансови проблеми.
Другото е - мижи да те лажем...
Коментар
-
Първоначално изпратено от orchis Разгледай мнение
Добре де, каква е точно мотивацията ти да пишеш тук? След като 95% не разбират? Пък и на мен да отговаряш, дето съм много под средното ниво?
просто пригласяйте в хор на селския хитрец дето очаквал плик с пари а банкерите му дали рекламни материали )))препоръка е
Коментар
-
Първоначално изпратено от Рая Разгледай мнениеТемата е супер малоумна.
Авторът се прави на интересен,
В толкова банки съм имала сметки, никога не изплащат всичко веднага, ако закриваш сметката. Има си технологично време.
Да не пише глупости и да заблуждава хората.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ratten Разгледай мнение
просто си припомни както ти казах за масовото ниво...
95%.......се промушва под долния праг на интелигентността.
мисля, че самия ТИ ,минаваш прав..........
Коментар
-
Първоначално изпратено от orchis Разгледай мнение
Изнервил си се нещо... Май баш си служител. Не че има нещо лошо. Просто си кажи.
95%.......се промушва под долния праг на интелигентността.
мисля, че самия ТИ ,минаваш прав..........препоръка е
Коментар
-
Първоначално изпратено от ratten Разгледай мнение
кое ти изглежда странно?
всъщност, ти можеш ли да разсъждаваш?
ще те светна теб и ревача във темата едно нещо...
такива сте 95% от популацията. не очаквам да разберете всичко, което пиша.
Коментар
Коментар