IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Експресбанк не пожела да си ми даде парите при закриване на сметка ми !

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от orchis Разгледай мнение

    Малко странно е отношението. Да не си служител на банката? Не виждам някой да се е съмнявал в ликвидността на банката. По-скоро има съмнение в професионализма на служителите. Затова ли си така язвителен?
    кое ти изглежда странно?
    всъщност, ти можеш ли да разсъждаваш?

    ще те светна теб и ревача във темата едно нещо...

    такива сте 95% от популацията. не очаквам да разберете всичко, което пиша.
    препоръка е

    Коментар


    • Тази тема и други подобни показва до къде е паднал форумът. А преди години беше институция...
      Единствената ми препоръка: Консумирайте алкохолни напитки в умерени количества

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Рая Разгледай мнение
        Не знам, мисля, че основната сума може да се изтегли или преведе, ако е по-голяма, но има един остатък, който се изплаща след окончателното закриване на сметката.
        В случая служителят е допуснал грешка, която не е могла да се оправи поради факта, че е било събота.
        А авторът очевидно не е бил на зор с парите, щом не е потърсил друг банкомат, в Гранда има няколко.
        автора ги е обиколил всичките банкомати....на банката.
        другите в гранда са щели да му вземат 1 или 2 лева за теглене....
        препоръка е

        Коментар


        • Не знам, мисля, че основната сума може да се изтегли или преведе, ако е по-голяма, но има един остатък, който се изплаща след окончателното закриване на сметката.
          В случая служителят е допуснал грешка, която не е могла да се оправи поради факта, че е било събота.
          А авторът очевидно не е бил на зор с парите, щом не е потърсил друг банкомат, в Гранда има няколко.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Рая Разгледай мнение
            Темата е супер малоумна.
            Авторът се прави на интересен,
            В толкова банки съм имала сметки, никога не изплащат всичко веднага, ако закриваш сметката. Има си технологично време.
            Да не пише глупости и да заблуждава хората.
            Че се прави на интересен повече от колкото трябва съм съгласен, но и другото е верно,че при закриване на сметката парите се изплащат веднага или по друга посочена от него сметка или в брой на място. В случея проблема е в служителя на банката, не в банката.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ratten Разгледай мнение

              нещо лошо ли направих, като извадих кратка част от текста, в която се казва, че банката е имала ТЕХНИЧЕСКИ проблем а не ФИНАНСОВ?!
              повечето от вас пишат тук, но не разбират текст.
              успех в борбата с вятърните мелници, господа рицари на печалния образ! )))
              Малко странно е отношението. Да не си служител на банката? Не виждам някой да се е съмнявал в ликвидността на банката. По-скоро има съмнение в професионализма на служителите. Затова ли си така язвителен?

              Коментар


              • Темата е супер малоумна.
                Авторът се прави на интересен,
                В толкова банки съм имала сметки, никога не изплащат всичко веднага, ако закриваш сметката. Има си технологично време.
                Да не пише глупости и да заблуждава хората.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от bghighlander Разгледай мнение

                  Гледай си копторите, г-н Ландлорд!
                  нещо лошо ли направих, като извадих кратка част от текста, в която се казва, че банката е имала ТЕХНИЧЕСКИ проблем а не ФИНАНСОВ?!
                  повечето от вас пишат тук, но не разбират текст.
                  успех в борбата с вятърните мелници, господа рицари на печалния образ! )))
                  препоръка е

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Novakat Разгледай мнение
                    Развитието на моя казус от днес.
                    10:04 часа ми позвъни телефона. От другата страна имаше жена която се представи като регионалният мениджър за град Пловдив. В разговорът ни аз пак дадох предложение някои представител на банката да дойде при мен, но това предложение беше отхвърлено. След като госпожата спомена, че Експресбанк се е задействал по моят казус и вече има заведена "вътрешнобанкова" жалба, заради "получена информация на моя казус от медия", реших че е редно да приема срещата и да направя компромис със себе си, като загубя еднодневната си надница. Беше ми заявено , че като дойда в Пловдив, да звънна на номер предварително даден ми от регионалният мениджър за град Пловдив, за да се уточним в кои офис на Експресбанк да отида. Като там в офисът ще ме "чака специално приготвена торба с рекламни материали, която напълно ще ме удовлетвори" и ще се реши проблемът с неизплатените мои пари. Бях категоричен, че не желая да ме разиграват и унижават повторно.
                    . След като пристигнах 15 часа в Пловдив звъннах на регионалният мениджър за град Пловдив на Експресбанк, за да се уточним в кой офис ще е срещата на която ще се реши проблемът ми. Тя започна да шикалкави и се разграничи от обещанията си дадени в първият ни телефонен разговор(проведен 10:04 ч. днес)
                    Искаше от мен да отида до офисът на Експресбанк за да взема приготвената от Експресбанк торба и да подам жалба без входящ номер, като ще ми бъде направено и дадено копие от жалбата ми - което копие ще бъде подписано лично от управителя на клона с надпис "вярно с оригинала" и ще ми бъде ударен мокър печат на банковият клон. На въпросът ми, а какво ще стане с моите пари?, получих недвусмислен отговор" какви пари?", аз отговорих "моите пари !" и започна водене на безсмислен разговор, който след минута го прекратих с думите "Лека вечер и благодаря за отделеното време". Когато отидох в МОЛ Гранд се оказа, че Управителят на клонът в МОЛ Гранд може само да приеме жалба и да предаде Специалната торба - използваха Управителя на клонът като пощальон. Отворих специалната торба пред Управителят на колона и изкарах всичко на масата. Там не намерих нищо което да ме удовлетвори, като: 1.грижливо положен плик между рекламните материали, с моите пари вътре. 2 писмо с написано официално обяснение от страна на Експресбанк + други парични компенсации в него. Това, че Експресбанк иска да ме използва за рекламен агент с тези рекламни материали, изключително ме обиди и нарани.
                    След като си тръгнах от колът подадох жалба в прокуратурата за това, че Експресбанк не желаят да ми дадат моите пари.
                    Моля следващият път когато ми звънне служител на Експресбанк, той да бъде ОТОРИЗИРАН да води преговори от името на Експресбанк и решението взето от тези преговори, да може да ги изпълни.
                    Благодаря на всички за подкрепата която ми давате.
                    Лека и приятна вечер на всички
                    Продължавай напред. В крайна сметка и на тях помагаш без те да си дават сметка за това в момента. Когато повече от нас се научат да си търсят правата може и да променим държавата към по-добро. Благодаря ти, че правиш пъртина!

                    Успех!
                    Keep going ...

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ratten Разгледай мнение

                      да ти кажа и ти ми ставаш малко смешен.
                      как успяхте /не само ти/ да си въобразите, че нямат 300лв на каса в която и да е банка?!

                      върнете се на първия пост и прочетете това

                      Отивам на "Каса" и хоп ПРОБЛЕМ ! - служителят написал грешен код в системата и този проблем не можел да се реши днес.
                      Гледай си копторите, г-н Ландлорд!

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от bghighlander Разгледай мнение

                        Ако "великата" банка няма проблем с 300лв що не му ги дадат?
                        Според мен са тъпаци да си правят такава лоша реклама за 300лв!
                        Някъде бях чел следната мисъл: "Един доволен клиент води още трима, един недоволен клиент гони десет!".

                        Та кажи ми сега кой е смешен и кой не?

                        Ако беше за милиони да кажем, че са нямали налични, ама за 300лв! Та това дори не е минимална заплата!

                        ПП: Допускам, че може и да е черен ПР от страна на конкуренти, но не мисля, че случаят е такъв!
                        да ти кажа и ти ми ставаш малко смешен.
                        как успяхте /не само ти/ да си въобразите, че нямат 300лв на каса в която и да е банка?!

                        върнете се на първия пост и прочетете това

                        Отивам на "Каса" и хоп ПРОБЛЕМ ! - служителят написал грешен код в системата и този проблем не можел да се реши днес.

                        препоръка е

                        Коментар


                        • И все пак, какво става с тези мръсници експресбанк?


                          ​​​​​​
                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Аз нз тук някой хора какво се запалиха и скочиха на банкстерите. Ние имаме само едната гледна точка.Гледната точка на човек който гледа келепира и чака допълнителни пари.Съмнителна история. Но сега ще кажа нещо от живота когато искаш уважение от някой трябва да е реципрочно. не може да си като селяк а после да чакаш да се отнасят с теб кат с принц.

                            Коментар


                            • Аз па не можах да разбера що не са му изплатили парите. Все пак са си негови?

                              Нямах толкова пуканки да чета цялата драма.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ratten Разгледай мнение

                                банката няма проблем с 300лв, но човека има и то голям, за да реши, че неговия случай с 300лв заслужава да ангажира вниманието на доста други хора в предполагаемо инвеститорски форум.
                                1. 300 лв явно е критично голяма маса пари за него
                                2. бидейки на определено посредствено ниво, човека не си дава сметка как изглежда подобна мелодрама отстрани.

                                и това, което ще се наложи да му изтълкувам е, че тези от банката имат /за разлика от него самия/ ясна представа за възможностите му. все пак там вероятно му идват "надниците" и други "крупни" суми.

                                банкерчетата, са го преценили доста точно, като клиент на нивото на пликче рекламни материали ))
                                и смелите му мечти за плик с допълнителни парични компенсации са били приземени.


                                Колегата разиграва някакъв театър, след втория му пост заподозрях че това е някаква дебелашка шега, а първо се подведох, но продължението станало сага...че и включването на другия дето го заплаши със съд. Не вярвай на тази комична постановка. Нямали да му дадат 300 лева, глупости. Такива като него имат по стотици на ден.
                                Last edited by bulgarian lev; 16.09.2017, 01:05.
                                Останете си гладни, останете си глупави - Стив Джобс

                                Коментар

                                Working...
                                X