markov - А Маркова ако научи че си се внесъл да не се обърне работата в изнасяне, какви хора сте просто не знам...нямам думи.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Експресбанк не пожела да си ми даде парите при закриване на сметка ми !
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение
Ратко ма ти и турски сапунки ли зяпаш.Ба си .....препоръка е
Коментар
-
Първоначално изпратено от ratten Разгледай мнениеайде бе! дайте малко инфо, целия съм в напрежение!
как се развива сагата?
зарязах и турския сериал 2 поредни вечери, само и само да следя тоя случай.Last edited by RUBLA; 13.09.2017, 21:54.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн
Мен ако питаш - такава комбинация /най-Убава и палава/ - по-трудно се среща, т.е. - ако е най-Убава, то няма да е толкова палава, пък ако е палава - то ще е някой крокодил... )) /с леко извинение - не за друго, а за да не засегна някой крокодил/
имаше един виц :
Съдията : Асане , защо се развеждаш?
Асан: Жена ми е студена.
Айшето : Ми той като не мо'е да стигне до топлото гусим съдия аз какво съм виновна.....
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн
Темата е повече от смешна.
Ако има проблем човек да изтегли едни "смешни" 300 лв, какво ще стане ако човек реши да тегли 1000лв?
Ами ако реши да изтегли 10 хиляди? Ще го арестуват за "фалиране на банка" ли?
Коментар
-
Безимен, закон, прилагането му и принцип в България са доста разминаващи се понятия.
Темата определено не е смешна, а по-скоро показателна. 300 кинта са си триста кинта, но много по-важно е навременното и коректно отношение. Фактът, че от Експресбанк до момента не са драснали 2 реда, за да изложат своята гледна точка, да покажат човешко лице и да тушират напрежението и спекулациите, е показателен колко им пука за клиентите и репутацията им, загатвайки индиректно, че нямат какво да кажат в своя защита.
Всяко нещо е въпрос на отношение - вършиш ли една работа с гз си, ще стане кафява. Ако се примиряваме с подобни "дреболии", едва ли бихме имали единна позиция и по "важните" въпроси.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн
Темата е повече от смешна. Нека дам и аз своя принос за разрастването ѝ.
Някои казват, че въпросът е принципен. В тоя дух ще отговоря и аз.
Принципното решаване на всички въпроси минава през съда. Решението на съда е това, което е задължително за всички институции в България. Това решение на Съда - може да даде недвусмислен отговор на въпроса на питащия, а именно: "как ще ме компенсират".
Значи, за да обобщя: някой мисли, че са нарушени негови права, накърнена е негова собственост и т.н.... КОМПЕТЕНТНИЯТ СЪД /по ГПК, по АПК, по НК/ - може да реши и се произнесе по казуса, както и да защити правата на потърпевшия, както и да се произнесе по отношение на пропуснати ползи, накърнено добро име и да реши - дали да уважи някакво искане за компенсиране на тоя, с накърнени права.
ВСИЧКИ други институции са подвластни на Съда.
И накрая нещо много важно: докато институциите /ПОД СЪДА/ - си чешат езиците - съдът СПИРА евентуално заведеното си дело, докато институциите под него не решат по някакъв начин проблема. Накрая Съдът обобщава и техните решения, като се произнася ОКОНЧАТЕЛНО.
п.п. Сега някои ще поставят под съмнение целесъобразността на съвета МИ. Редно ли за 300 лв. да се ходи на съд? Е, да - не е редно /отговарям/, но НАЛИ ВЪПРОСЪТ Е ПРИНЦИПЕН!!!
п.п.п. Други ще ме контрират - че нашият съд - бил еди какъв си. Какъвто и да е, той е инстанцията, която ще вземе решение, което може да се обжалва КРАЕН БРОЙ ПЪТИ /до последната си инстанция, след което окончателното му решение /НА СЪДА/ - подлежи на изпълнение.
Това е. На принципен въпрос - принципен отговор.
Ако беше някаква топлофикация или някой друг монополист, пиши го бегал - тия нямат имидж, те имат сурат, гьонсурат.
Но когато става дума за банка, въпросът за имиджа е много важен. Той се гради дълго и бавно. И е достатъчно някой подобен служител да сгафи с някакви 300 лева, за да срине имиджа на банката. Още повече, ако се окаже, че Novakat е прав и неймът Николай Покоев наистина е техен служител.
Казвам го от личен опит с друга банка, която ми беше надвзела суми по кредит. Когато истината бе установена от вътрешния контрол на банката, парите бяха възстановени. Без никакъв съд или най-малък шум.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн
Темата е повече от смешна. Нека дам и аз своя принос за разрастването ѝ.
Някои казват, че въпросът е принципен. В тоя дух ще отговоря и аз.
Принципното решаване на всички въпроси минава през съда. Решението на съда е това, което е задължително за всички институции в България. Това решение на Съда - може да даде недвусмислен отговор на въпроса на питащия, а именно: "как ще ме компенсират".
Значи, за да обобщя: някой мисли, че са нарушени негови права, накърнена е негова собственост и т.н.... КОМПЕТЕНТНИЯТ СЪД /по ГПК, по АПК, по НК/ - може да реши и се произнесе по казуса, както и да защити правата на потърпевшия, както и да се произнесе по отношение на пропуснати ползи, накърнено добро име и да реши - дали да уважи някакво искане за компенсиране на тоя, с накърнени права.
ВСИЧКИ други институции са подвластни на Съда.
И накрая нещо много важно: докато институциите /ПОД СЪДА/ - си чешат езиците - съдът СПИРА евентуално заведеното си дело, докато институциите под него не решат по някакъв начин проблема. Накрая Съдът обобщава и техните решения, като се произнася ОКОНЧАТЕЛНО.
п.п. Сега някои ще поставят под съмнение целесъобразността на съвета МИ. Редно ли за 300 лв. да се ходи на съд? Е, да - не е редно /отговарям/, но НАЛИ ВЪПРОСЪТ Е ПРИНЦИПЕН!!!
п.п.п. Други ще ме контрират - че нашият съд - бил еди какъв си. Какъвто и да е, той е инстанцията, която ще вземе решение, което може да се обжалва КРАЕН БРОЙ ПЪТИ /до последната си инстанция, след което окончателното му решение /НА СЪДА/ - подлежи на изпълнение.
Това е. На принципен въпрос - принципен отговор.
Коментар
-
Тъй като още парите не са ми в джоба, както обещах пуснах вчера нова жалба към същите институции. Преди това им позвъних за да разбера какво е станало със старите жалби. За мое голямо учудване се оказа, че едната институция се е самосезирала заради това че са ми отворили наново сметката(като казах, че една банка след затварянето на сметката ми, не си ми даде парите, веднага ме прекъснаха с въпросът " за Експресбанк ли става въпрос, господине?" - което малко ме зарадва, че писането в този форум започва да дава нужните резултат - вярно бавно стават нещата, но стават. От БНБ ми отговориха, че жалбата е обработена от деловодството им и вече се работи по проблема, като първо ще се изискват отговор от Експресбанк за уточняване на събитията. Надявам се от БНБ да ми дадат копие от отговора на обяснението на Експресбанк - защото за мен е изключително важно да получа официален отговор защо така се случиха тези събития и разбира се отговор на въпросът ми как ще ме компенсират.
Сега пак ще дам един шанс на Експресбанк да се свържи с мен за да започнем разговори по решаване на проблемите, преди да продължа със следващите действия.
Благодаря на всички за написаните мнения
Лек и успешен ден на всички
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеБаси от мухата стана слон.
Някакъв решил да си закрива сметката. Случайно някакъв клон работел в събота. Отишъл там и служителя, очевидно новобранец - щото кой друг да набутат да работи в събота. Та служителя омазал нещо в компютърната система. При което нямало никой на работа от по-горно ниво да му каже как да действа (нито ИТ отдела, нито шефове, нито колеги). А служителят не искал да поема рискове на своя отговорност и казал на клиента да дойде в понеделник като всички са на работа и все ще се намери някой дето да оправи бакиите на служителя новобранец.
При което се пуска бомбастично заглавие - банката не иска да ми даде парите (300 лв) като си закрих сметката и темата набъбва до 4 страници, като вече е кандидат за Бисери и вицове.
Коментар
Коментар