IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

BRS EUROLINE- никога повече

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • брей какви баровци се навъдили във форума /визирам pavi/ми така е хората имат пари не е като повечето прошляци дет се чудят как да изкарат месеца и имали неблагоразумието да си вземат наказилото евролайн та да им влезне още повече.Pavi моля те вземи ме за дете обещавам да слушам много и ми направи такова копие на безлимитна карта ей тогава и аз ще харесам евролайна а ти още повече i promise

    Коментар


    • Като гледам колко нови ника са регистрирали от BRS-то... мога да им кажа само... абе вие хора чак сега ли прочетохте какво мислят за ВАС! Толкова време ви плюха тук, а вие не сте си направили труда да прочетете какво мислят за вас клиентите ви. Чичко Гугъл за секунда изкарва къде що има мнения за вас и вашите услуги?

      Ако си мислите, че някой ще се върже на новорегистираните ви никове...много се лъжете. Форумите не са това , което бяха.

      Тотална некомпетентност.
      това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции

      Коментар


      • Аман от неграмотни ползватели на кредитни карти!

        Финансовата неграмотност на повечето участници в този форум е потресаваща! Аз съм сред тези потребители на кредитната карта, които са с лимит над 15 хил.лв.

        Започнах с разрешение за 1200 лв. преди 9 години. До ден днешен ВЕДНЪЖ не съм установила нещо по извлеченията да не е направено, осчетоводено и отчетено както трябва. Също така за всичките тези години допуснах едно закъснение за плащане на вноска, поради лично невнимание. Не бях в България, нямах възможност да направя електронен превод по мои си причини, писах на банката, те ми казаха, че няма да блокират картата до обявената от мен дата за връщане. Още с кацането отърчах в клон на банката, където не ме глобиха за закъснението, тъй като съм доказано лоялен клиент.

        Наскоро купих нещо над 800 долара през Ибей. Търговецът обаче ми върна парите, защото искаше да съм с постоянен адрес в САЩ. Сумата обаче остава блокирана. Обадих се на "Оспорени транзакции" в Пощенска банка по телефона. Помолиха ме да им прехвърля електронната си кореспонденция с търговеца. След 15 мин. парите ръчно бяха освободени и върнати като ресурс по картата. И с други международни плащания са ставали гафове, но от тази служба реагират максимум до 1 час и възстановяват сумата.

        За да е човек обаче компетентен потребител се иска не просто като индианец да подава картата, а и да може да смята предварително, да познава правилата, да си търси правата.

        Кредитната карта се ползва изгодно САМО ЗА ПАЗАРУВАНЕ тогава, когато човек не разполага със свободен паричен ресурс. Естествено, че за тази услуга се плаща лихва. Пълна кретения е да се теглят пари от нея. И не разбирам защо е този глупашки вой.

        В момента дължа около 6 хил.лв. Ако ми е кеф, ще плащам по 180 лв. на месец, ако искам ще се издължавам на по 1000. Моя си работа. Съответно, ако плащам на малки вноски, ще се увеличи крайната сума, която дължа. Ами ще се увеличи. Но да приемем, че внасям минималната сума, около 200 кинта. Няма да ги усетя по отношение на цялостния си бюджет. Ако изръся кеш 6 хил. лв., ще се хвана за ушите.

        Когато човек прави разход, по-важно е да не го усети и да не се притесни по отношение на другите си задължителни харчове, а не да изчисли на база 2-5 години колко ще е крайната цена на продукт, който иначе добива на мига.

        До оплаквачките, които смятат колко ще платят накрая с лихвите:
        1. Никой не ви спира да изплатите цялата дължима сума на мига
        2. Като искате да не плащате лихви, събирайте си парички в касичка и като се натрупа желаната сума, пазарувайте.

        Държа да подчертая, че много обичам изгодното пазаруване. Затова над 50% от покупките ми са през Ибей или през британски магазини, които доставят до България.

        Всички наплевателства към тази кредитна карта са плод на личната изключително потресаваща неграмотност на пишещите. Аз не само съм много доволна от нея, а съм направила копие без лимит на детето си.

        Коментар


        • ОБЩИ УСЛОВИЯ

          ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ИЗДАВАНЕ И ИЗПОЛЗВАНЕ НА КРЕДИТНИ КАРТИ EUROLINE AMERICAN EXPRESS

          12. ВЪЗНАГРАЖДЕНИЯ
          12.1. За предоставянето и управлението на кредита и за другите услуги, свързани с ползване на Картата, които се предоставят от Картоизда-
          теля, Картодържателят ще заплаща на Картоиздателя възнаграждение, включително, но не само, лихва, посочено в Приложението към настоящите
          Условия. Дължимите конкретни суми се посочват в Месечното извлечение.
          12.2. Картоиздателят има право да промени размера на таксите и другите възнаграждения, дължими по тези Условия, както и да въвежда нови при
          условията за промяна на настоящите Условия, като Картодържателят ще бъде уведомен за промените в таксите и другите плащания чрез Месечни-
          те извлечения или по друг подходящ начин (например при оповестяване на промяната в помещенията на Картоиздателя, до които Картодържателите
          имат достъп, или с писмено известие). Всички такива промени влизат в сила от датата на издаване на Месечното извлечение, освен ако не е посочено
          друго в Месечното извлечение или известието, изпратено до Картодържателя. Изменените такси и задължения се считат за приети в съответствие
          с общите правила, съдържащи се в чл. 25.3.

          13.2. Действащата лихва се определя по усмотрение на Картоиздателя и може да се промени всеки път, когато е налице промяна в: (а) лихвените
          проценти, обявени от Европейската централна банка; или (б) лихвените проценти на междубанковия пазар на капиталите; или (в) специалния и общ
          риск, поеман от Картоиздателя; или (г) условията на конкурентната среда.

          /да се чете по всяко време и без основателна причина, бел.авт./

          Четете бе хора! Ако имате излишни пари има по-добри каузи за които да ги дадете, а не за нова яхта/кола/метреса на някой от собствениците...

          Коментар


          • Не е верно това евролайна си е много изгодна карта направо си е рядко щастие да я притежаваш.Например защо да си вземеш телевизор за 500 лв примерно след като с вълшебната карта ще ти излезе за 1000лв /пък реалната му стойност е дори под 100лв щото всичко е китайско а те правят адски евтини боклуци/ ама друго си е да кажеш ей аз си взех телевизор за 1000лв някак си по-баровски звучи нали .Аз знам че никой не я е взел за кеф таз карта но докато има още телета да използват шибаните евроЛАЙНА така ще е ще си съчиняват лихви % такси върху таксите докато не се осъзнаят всички а до тогава ви пожелавам приятни мигове с евролайна .А между другото в по-стари изказвания във форума видях,че има и доволни аз бих казал за да си доволен от такова ебане трябва да си
            1.Малоумен
            2.Луд
            3.Милиардер
            Ако не попадате в тази графа не ви трябват евролайн|а|

            Коментар


            • Обръщам се към всички участници по темата за Postbank и картите Euroline,защото и аз съм пострадала в случая от тях.Взела съм телефон и фотоапарат от тях на стойност 1200-1300лв.,в случая съм върнала до момента към 1500лв.,а което е най-лошото в момента им дължа към 3000лв.????????Кажете ми това нормално ли е??Вижте призовавам всички,които желаят да заведат дело с мен срещу тях,защото аз не мисля да им връщам такава налудничева сума.Мисля че не сме ние най-голямите балъци ,от които ще си изкарват парите.Плюс това за Euroline се знае от години,че са измамници.

              Коментар


              • Значи явно не е никак случайно влизането в тази тема. Явно доста хора са се опарили от "коректно" обслужване...
                Ето и моя случай:

                Купувам стока за примерна цена 1000лв чрез Еуролайн "кредитна" карта.
                Подписвам се след внимателно изчитане, виждам си крайната цена с оскъпяването и тн и тн. Дотук всичко е супер. Започвам да си изплащам вноските всеки месец (36 вноски) и в един момент към края вече се замислям какво и как се случва по сметката ми и колко още остават като вноски докрая.
                Сега, да уточня само, аз съм имал сметки в американски банки и знам какво значи коректно обслужване и при изчезване на $100 от едната ми карта как цялата банка скочи да оправя проблема. Обаче, нали сме свикнали с тукашното "Ми, българска работа, кво да го правиш?!", първоначално си мислих, че аз нещо не питам както трябва, в последствие се оказа, че проблемът не е в моя телевизор... Ще карам наред от това висшо пилотиране в българска банкова институция, за да ви стане ясно и да не се бъркате никога да си вземете EuroLine кредитна карта или да имате каквото и да било общо с PostBank или т. нар. Юробанк И Еф Джи България АД.

                1-во: Никога няма да получите в нито едно извлечение ТОЧНА или ВЯРНА информация какво и как се случва с плащанията Ви.
                2-ро: Нито един служител на банката НЯМА да Ви даде информация НИТО КОЛКО ВИ ОСТАВА, НИТО КОЛКО СТЕ ДАЛИ досега!!! Това вече е 100% проверено след поне 100 разговора с различни служители. Каквато и банкова история да имате, в която и държава да е била тя, едва ли има по-прикрито и целенасочено дезинформиране на клиент на банка от това на Юробанк И Еф Джи България АД. То не са условности, то не е прехвърляне на отговорности, то не са извинения за това, че нямали точното ниво на достъп и тн. и тн. безкрайни простотии.
                3-то: Ако в един светъл миг решите да получите все пак информация по плащанията ви, това може да стане САМО и ИЗКЛЮЧИТЕЛНО в писмен вид и молба за предсрочно ПРИКЛЮЧВАНЕ на плащането. В нито един друг вариант НЯМА да получите информация какво и колко пъти сте платили досега! Това е 100% доказано и потвърдено също така. Всичко, което ще Ви казват е едно и също като информация: "Имате примерно 10 или 15 вноски от 36 общо с такава и такава сума".
                4-то: В Еуролайн НЕ СЪЩЕСТВУВА термин НАДВНАСЯНЕ ! От крайната сумата 1000 лв за плащане и примерно 15 остатъчни вноски да платите, ако средната ви вноска на месец е 30лв, а вие сте давали по 60лв, то това НЯМА АБСОЛЮТНО НИКАКВО ЗНАЧЕНИЕ !?!?!?!
                На логичния ми въпрос: Ако ей сега при оставащи 5 вноски (сиреч 5Х30=150лв) реша да внеса 1000лв вноска (примерно щото ми е кеф), какво правим тогава, ОТГОВОРЪТ БЕШЕ, ТУКА МНОГО ВНИМАВАЙТЕ В СЛЕДВАЩИТЕ ДУМИ, ЗАЩОТО ЦИТИРАМ ДОСЛОВНО:
                - След изтичането на срока на 5-те вноски, при които ще сте задължен да си ги платите на време (5Х30=150), независимо, че щото ви е кеф сте дали вече 1000лв, банката ще ВИДИ, че сте надвнесли 1000лв и ще ви се обади да си ви ги върне. Ние тук не крадем парите на хората!
                ИЗВОД: нищо, че съм дал 1000лв, това си е моя лична воля и кеф, вноските от по 30лв месечно си вървят, а тези 1000лв през това време Банката си ги прави каквото си иска. СИРЕЧ ако съм имал неблагоразумието да дам 1000лв, то това си е мой личен проблем и тази сума не покрива споразумението между мен и банката от 5Х30=150, нито пък банката ми дължи лихви за тези 1000лв за 5-те месеца, в които ги е ползувала?!?!?!
                5-то: Сетих се за него и го допълвам веднагически, защото е важно. Никога не приемайте, естествено ако не сте ползували никога картата за нищо друго, защото аз така и направих, не приемайте ПРЕИЗДАДЕНИТЕ СИ НОВИ КАРТИ, при изтекла валидност, защото тогава ще ви се начислят спокойно нови около 50-60лв отгоре отраз !!! Аз отказах да получа преиздадената си НОВА ЕуроЛайн карта, която, естествено, е с нов номер и по нова сметка, те я върнаха при отказа ми и я унищожиха. Плащанията Ви лесно стават и чрез продиктуване на Вашето ЕГН. Така ще си спестите много нерви и "изгодни бонуси" от тази кретенска банка!

                Е, това в коя нормална държава го има, питам аз?!?!?!?!?
                На много места четох изказването за зелника и тоя дето го яде. Да, така е, мили хора, обаче има зелник и зелник, а това в България си е чиста ФИНАНСОВА ИЗМАМА. Това е същото като да НЕ МОЖЕШ да си плащаш държавните такси или услуги за паспорт, лична карта и тн други в друга банка освен в СИБАНК, която е ЗАКОТВЕНА във всяка една институция в България, митници, районни управления и тн и тн... Но това е друга тема по друг въпрос и е случка още от ранните мигове на българската псевдо демокрация когато всеки с информация е можел и е посявал сегашните си далавери.

                Просто бягайте далече от такива "невероятно изгодни банкови оферти", още повече на Юробанк И Еф Джи България АД...

                ПП. Мисля си на глас, дали има някога правено статистическо изследване за доверието на българина в банковите институции?

                Коментар


                • То и да си купиш телефон за 1000 лева на изплащане с Евролайн е странно решение...Скъп телефон със скъп кредит ?!? Пък и става дума за 5 години, пак странно дълъг срок? Понякога хората са фрапиращо неграмотни във дфинансово отношение.
                  Коментарът е с аналитичен характер и не представлява препоръка по смисъла на ЗПЗФИ.

                  Коментар


                  • Как и да го погледне човек,тия 400% ми изглеждат поредната тъпа провокативна тема.
                    За българина идеалното място за живот е държава с железни закони спазвани от всички но не и от него

                    Коментар


                    • Еми наеми си адвокат,той ще ги оптави професионално..а след като нямаш договор..нямаш и какво да им връщаш по принцип....
                      Увеличават лихвите заради други загуби.прекалено са нагли за да им мине номера...

                      Коментар


                      • Скъпи приятели пиша ви по по вод картите Euroline BRS.Ужасно съм разтревожена ,защото като съвестен гражданин на Република България от 2003 година ,купувайки един телефон получих такава карта и съвсем съвестно всеки месец внасям вноски.Оказа се обаче за покупката ми на стойност 1000 лева аз съм внесла /по вносни бележки/ около 3200 лева и продължавам да дължа 1400 лева.Ходих в банката и там 4 часа ме убеждаваха ,че понеже някой път съм закъснявала са се натрупали лихви и незнам още каква си ..... но каквито и лихви да съм плащала дами можете да изчислите че събирайки цифрите това е лихва от около 400%. По логиката на банката аз немога да изплатя тази карта докато съм жива.Освен това аз договор с ПБ нямам , а съм подписала договор при покупката ми в магазина .Най- интересното е ,че те се помъчиха да ме разубедят да не пускам жалба тъй като щяло да ми излезе скъпо, но истина та е че те немогат да открият договора ми.Просто незнам каво да правя!Българите сме като овце чинно сваляме глава и плащаме каквото ни кажат .Ако има някой потърпевш като мене да пише .Благодаря ,че отделихте време да прочетете мнението ми.

                        Коментар


                        • може да не задавам въпроса правилно.например PROFICREDIT, са небанкова институция която има договор с пощенска банка,чрез нея да се обслужват преводите по кредити.ако и BRS EUROLINEса така значи би трябвало да са небанкова институция.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от mariatasheva
                            собственост или просто имат договор да се плаща чрез нея.
                            не правят консолидирани финансови отчети, но са собственост на една майка и съответно оперативно са пряко подчинени на Пощенска... каквото кажат шефовете на банката, това се случва с BRS...

                            Коментар


                            • Поразгледай из нета, Мария.
                              Според сайта "Бългериън Ритейл Сървисиз АД" е дъщерно на Eurobank Cards S.A., част от EFG Group.
                              Има публикуван отчет за 2006 в лекс.бг, от който става ясно, че се занимава с техническо обслужване и посреднически услуги на картовия бизнес на БПБ и през годините са го ползвали за warehouse facility за отпуснати от банката кредити.
                              Коментарът е с аналитичен характер и не представлява препоръка по смисъла на ЗПЗФИ.

                              Коментар


                              • собственост или просто имат договор да се плаща чрез нея.

                                Коментар

                                Working...
                                X