IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Политика (архив до 19.10.2013 г.)

Collapse
Заключена.
X
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • коки

    Това за скъпата гражданска отговорност е ясно по подразбиране, че тя трябва да става все по скъпа. Аз обаче съм за нейното премахване напълно и всеки като направи беля да си плаща, колкото са щетите които е нанесъл и подобна застраховка трябва да се ЗАБРАНИ ! Ако зависи от мен още утре няма да има такива застраховки и въобще застраховки няма да има.Застраховки са с цел пчалба, целта им не е да изплащат щети и да направят живота по хубав и хората по добри.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • gigow

      Не се извявайте, колкото и много да са водачите на един автомобил които на практика сядат зад волана му, не е никакъв проблем да се открие кой е извърил нар ушението и са го заснели с камера.Ако е въпроса за това някой да получава пари без да работи и да свърши нещо - ОК ! то тогава трябва да са регистрирани водачите в някаква база данни за по лесно.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • не си струва да си губя времето с тебе
        Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение
        4ubaka,

        Коментар


        • Наивник

          Така ще бъде докато икономика пада и бюрократите се борят да запазят стола на който стоят, да се изплащат заплатите им трябват пари ! Не може да искаш цените на имотите да падат пък това да не ти се отрази и бюрократите да не те натоварят като магаре да им плащаш данък зъби за дето си изхабяват зъбите ядейки баницата, каято си длъжен да им осигуриш. Да ви е честито дето се вика !
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • ,,Гражданска отговорност" поскъпва край Дунав
            Мярката се налага, тъй като в граничните региони е масова практика леки коли с българска регистрация да се ползват от румънски граждани заради по-ниските цени на застраховката у нас
            По-скъпа гражданска отговорност ще плащат жителите на крайдунавските градове. Застрахователни компании вече са повишили цените си с 8 до 13 % за коли с регистрация в Русе, Видин и Силистра. Причината – големият брой български автомобили, които се карат от румънци.

            В граничните региони е масова практика леки коли с българска регистрация да се ползват от румънски граждани. Те си плащат "Гражданска отговорност" у нас и при произшествие в Румъния щетите се покриват от българския застраховател.

            Някои фирми увеличават цената за собственици на повече от 10 автомобила, а други избират регионалния принцип. Застрахователите успокояват, че регионалното повишаване на цените няма да бъде масово. Цената на "Гражданска отговорност" у нас е сред най-ниските в Европа, припомнят експертите.
            видео > http://tv7.bg/news/economy/9803933.html
            Всичко е много просто. Искаш ли нещо - бориш се...Не ти ли стиска - губиш го!

            Коментар


            • Гражданската отговорност поскъпва с до 20 лева.

              21 август 2013
              Задължителната застраховка „Гражданска отговорност“ вече ще важи не само за територията на страната, а за целия Европейски съюз и държавите от Европейското икономическо пространство. На практика това ще направи задължителен сертификата „Зелена карта“ за автощети в чужбина. Това предвиждат промени в Наредбата за задължителното застраховане (Наредба 24), одобрени на първо четене от Комисията за финансов надзор преди няколко седмици.
              Ако промените влязат в сила, това автоматично ще вдигне цената на автозастраховката с 10-20 лв., колкото е цената на „Зелената карта“, коментира пред “Труд” шеф на застрахователна компания.
              В момента полицата за задължителна застраховка на автомобила е валидна за целия ЕС, което означава, че застрахователите трябва да плащат и за нанесени щети на трето лице извън България. Въпреки това има практика застрахователите да питат клиента си дали ще шофира само в страната или и извън нея и да предлагат по-ниска полица на онези, които ще карат само в България. Тази уговорка обаче няма правна сила и при злополуки в чужбина застрахователят е длъжен да изплати щетите.
              Сертификатът „Зелена карта“ обаче се прилага, за да се държи ниска цената на застраховката за масовите потребители, много от които пътуват само в страната.
              Промените в наредбата ще имат 3-месечен отлагателен срок след обнародването им в „Държавен вестник“.
              http://offnews.bg/index.php/233545/g...a-s-do-20-leva
              Всичко е много просто. Искаш ли нещо - бориш се...Не ти ли стиска - губиш го!

              Коментар


              • Лорда
                ОК, ти не си галфон, но да обобщя: Изключително много броя автомобили са обект на ПЗО, кражби или обсебвания. Тези три вида престъпления са характерни за около 10% от регистрираните автомобили в страната. Това налага водача който действително ползва даден автомобил да се обозначи по някакъв начин и да има данни за него в инф. система. Това ще съкрати разходите на МВР поне със десетки милиони! Нали всички искаме точно това, съкращаване на разходите на този мастодонт МВР!
                Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнение
                Не съм съгласен. Кога един автомобил е откраднат? Когато е обявен за такъв - нали? Ами хакнете им по един компютър накрая на тези полицаи!!!! Спират те, при нарушение чукват те на компютъра, ЕГН и номер и за 2 минути си готов, барабар с всички неплатени глоби.
                Вместо един масив с ЕГН и един за автомобили, за управляваните от мен автомобили ще трябва да чагъркате 20-30 масива, първо като ползвател, после като давател
                25.07.2013 07:39 |
                Всеки, който кара автомобил на друг собственик, е длъжен да се регистрира в КАТ като ползвател в срок до 1 месец от възникване на обстоятелството. Това е една от поправките в Закона за движение по пътищата (ЗДвП), предложени за обсъждане от МВР. До 2 август граждани и представители на браншови и неправителствени организации могат да пращат своите идеи за промени на електронна поща с адрес pravna@mvr.bg.
                Предвижда се едномесечният срок да възниква от датата на издаване на пълномощно за управление на колата или влизането в действие на лизинговия договор. Но все още не е ясно какво ще се прави в случаите, когато човек дава на роднина или приятел колата за неопределен срок.
                Когато се яви в "Пътна полиция", ползвателят трябва да покаже документ за основанието, на което е получил колата от собственика. Независимо дали автомобилът е на физическо лице или на фирма, нейният реален шо-фьор е длъжен да се регистрира в областния КАТ по постоянен адрес.
                Целта на тази промяна е свързана с издирването на нарушителите, заснети с камери на полицията. И то не толкова на шофьори, които ползват автомобили на роднини, а главно на водачите на служебни коли. В момента по номера на нарушителя се издава електронен фиш на името на собственика. Ако това са лизингови компании, те получават снимката по пощата, но я връщат на КАТ, сочейки името на лизингополучателя. И процедурата започва отначало.
                При фирмени коли е още по-сложно. "Честитката" от КАТ идва на името на представител на фирмата. Той трябва да извърши разследване по пътни листове, командировъчни и други документи, за да посочи на КАТ кой на конкретната дата е ползвал колата и трябва да плати глобата. Съставя се нов фиш и сагата продължава.
                Все още в проекта не е изяснено до колко ползватели могат да се регистрират за един автомобил.Това засяга най-вече таксиджиите, които работят на две или три смени с една кола, отстъпват волана на приятели или срещу наем.
                Проектът предвижда 150 лв. глоба за ползвател, който не се регистрира в КАТ. Другата санкция е изцяло нова за българския закон - сваля се предният регистрационен номер на колата.
                http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=2174273
                Всичко е много просто. Искаш ли нещо - бориш се...Не ти ли стиска - губиш го!

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение
                  gigow,
                  Не знам каква е твоята свера ,но да регистрираш на 2 К коли на 15 К работници и служители ...е меко казано смешно...
                  това означава ли че на 150 К автомобили в София ще се регистрират 1500 К шофьори...
                  Или ще откриват работни места за регистратори.. ...
                  Колега, тези 15К работници НЯМАТ право да карат колите. Има си шофьори, има и коли зачислени на определени служители. Има коли на определени аварийни групи и пак не всеки от групата има право да кара. Не стават така тези работи. Та ти казвам, че няма нужда служебните автомобили да се заявяват в КАТ. Просто всеки служебен автомобил трябва да има ДОКУМЕНТ, в който пише кой има право да го кара.
                  За личните автомобили е друго. Там може да се опитат да прекарат някакъв задължителен документ.

                  И пак ти казвам, че обсъждаме Нероден Петко.
                  Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Лорда Разгледай мнение
                    Тебе лично ще те уредя да не те караме. И най-грозният и гнусен мангал скоро ще разбере, че така не може да кара. Повярвай ми! Имам 10 униформени години на улицата преди да стана като МОНК.
                    Дрън, дрън... Апашите ще продължат да правят каквото си искат, а бюрократите ще създадат ново бюрократично звено, което да цака обикновения гражданин. Поправете ме, но само Турция изисква пълномощно, а на нашите и пълномощно не им стига Бярокрация, ченгеджийство и корупция

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
                      Виж сега. Без документ не е правилно. Пътен лист за деня, в който пише водача се приема навсякъде за документ.
                      Пък и при безразборното каране какъв вътрешен контрол ще се осъществи?

                      И последно
                      Монти, това е моята сфера. С това съм се занимавал трийсет години.
                      gigow,
                      Не знам каква е твоята свера ,но да регистрираш на 2 К коли на 15 К работници и служители ...е меко казано смешно...
                      това означава ли че на 150 К автомобили в София ще се регистрират 1500 К шофьори...
                      Или ще откриват работни места за регистратори.. ...

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Монти Разгледай мнение


                        gigow ,
                        само един пример...
                        Чез имат над 2 К автомобила...
                        Авариините групи работят по цялата една трета страна ...
                        Днес на крана е иванчо в Монтана а утре е Драган в Благоевград..
                        Джипа авариика се ползва от три групи по пет човека и не е персонален .
                        Много фирми си поръчват коли по договор...
                        Примерно трябват му 10 коли на днешния ден.... за десет задачи , на другия ден си поръчва 100 коли ..кой са шофьорите .. тези който ги докарват ,тези който ще ги карат или тези който ще ги връщат...
                        Виж сега. Без документ не е правилно. Пътен лист за деня, в който пише водача се приема навсякъде за документ.
                        Пък и при безразборното каране какъв вътрешен контрол ще се осъществи?

                        И последно
                        Монти, това е моята сфера. С това съм се занимавал трийсет години.
                        Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнение
                          И как ще разрешите проблема с кражбите бе Лорде? Кво, шъ ме карате в районното ли? И няма ли да губите повече ресурс опандизвайки всеки, който не е отишъл до КАТ да заяви, че ще напрай едно кръгче с колата на Бай Иван??
                          Тебе лично ще те уредя да не те караме. И най-грозният и гнусен мангал скоро ще разбере, че така не може да кара. Повярвай ми! Имам 10 униформени години на улицата преди да стана като МОНК.

                          Коментар


                          • И какво правим с наетите в чужбина автомобили? Или ЕС кучета го яли

                            Коментар


                            • И как ще разрешите проблема с кражбите бе Лорде? Кво, шъ ме карате в районното ли? И няма ли да губите повече ресурс опандизвайки всеки, който не е отишъл до КАТ да заяви, че ще напрай едно кръгче с колата на Бай Иван??

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
                                Представител на МВР не е длъжен да участва в съставяне на заявлението. Знам че е практика полицаят да пише показанията, а заявителят само да се подпише, ама това може лесно да се промени. С вътрешна заповед. А ако заявителят е неграмотен или не може да пише разбираемо-то си остава за негова сметка. Не му приемаш жалбата. Да ходи да се оплаква на арменския поп или на учителката по български, че малко го е била по тъпата кратуна.
                                Пък и не виждам защо се приема, че в съставянето на документа е участвал представител на МВР. На теория той само е написал това, което му е казал заявителя. И вторият се подписва, че точно това е казал.

                                п.п Самото название Дуче ли Фюрер е обществено неприемливо. Изберете си някакво друго.
                                А, това си е избрал човек от ранга на Император!!~!
                                Иначе , аз бих се съгласил и на Чеърмен
                                Най-малкото трябва в момента да се подпише и да посочи датата този който е приел документа по същество. С това удостоверява, че го е приел. Полицията по нашата стара система най-много не вярва на полицаите. Може би затова се получават такива абсурди. Ето примерно ти и Наивник се интересувате от системата, поинтересувайте се къде в Европа съществува института на поемните лица или названия като оперативен работник, вместо детектив или агент?

                                Коментар

                                Working...
                                X