IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

iCard карти

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от derk Разгледай мнение
    Дали това не е същото:

    http://bialakarta.bg/landing-ppc2?gc...FW3MtAodnwkA4Q
    не знам дали е същото ама четох некъде че лихвата била 6% месечно. преди да земате карти внимателно си четете договорите

    Коментар


    • Дали това не е същото:

      http://bialakarta.bg/landing-ppc2?gc...FW3MtAodnwkA4Q

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Kalojan Разгледай мнение
        Отидох на каса и изрично поисках да платя цялото си задължение. служителката след дълго смятане ми предостави сума за плащане и аз я платих. Няколко дни по-късно получих SMS, който гласеше че им дължа пари. Обадих им се и започна драмата. След многократни разговори с различни служители на iCard ми се обади някаква тяхна служителка, която се представи, като Николина Божкова. Държа се изключително арогантно и ми нареди да платя каквото ми е казала. По неадекватно поведение от финансова институция не съм наблюдавал никъде по света. Силно препоръчвам услугите на тази компания да бъдат избягвани.
        За коя компания говорите?

        Коментар


        • Чиста измама

          Отидох на каса и изрично поисках да платя цялото си задължение. служителката след дълго смятане ми предостави сума за плащане и аз я платих. Няколко дни по-късно получих SMS, който гласеше че им дължа пари. Обадих им се и започна драмата. След многократни разговори с различни служители на iCard ми се обади някаква тяхна служителка, която се представи, като Николина Божкова. Държа се изключително арогантно и ми нареди да платя каквото ми е казала. По неадекватно поведение от финансова институция не съм наблюдавал никъде по света. Силно препоръчвам услугите на тази компания да бъдат избягвани.

          Коментар


          • Icard

            Здравейте
            Аз връщам 1000 лв вече 2 год и имам главница още 600 лв.Помъчих се да се свържа с тях но никой не ми дава отговор.Ще пусна жалба в прокуратурата и икономическа полиция да се изяснят нещата

            Коментар


            • Колективен съдебен иск към Icard за cash-back-a

              Тези дни предстои да бъде заведен колективен съдебен иск към Icard, за да изплати на всеки пострадал дължимите му пари- в моя случай - над 300 лева с лихвите.
              Общата сума на дължимите суми към всички пострадали от нелоялната търговска практика клиенти би могла да надхвърли 1 000 000 ( един милион) лева, което би било сериозен удар за нелоялната компания, за справка това е 50 % от приходите й за годината, което би било сериозно предупреждение към бъдещи подобни тарикати .
              Който желае да се присъдини към колективния иск, да ми пише на лична.

              Коментар


              • Започва дело в което Икарт, ще бъде принудена да плати кеш-бека на всичките си излъгани клиенти.
                който се чувства ощетен, да ми пише на лична за повече информация.

                П.С. Що се отнася до коректността на фирмата- това се споделя и от самите служители във тази фирма- служителка, и то на ръководен пост, когато отидох да си искам кеш-бека ми каза, дано да бъде осъдена да плати фирмата този кеш-бек и да фалира, че ми е писнало тук.....

                Коментар


                • Относно дължимия 1% кеш-бек

                  Започва дело в което Икарт, ще бъде принудена да плати кеш-бека на всичките си излъгани клиенти.
                  който се чувства ощетен, да ми пише на лична за повече информация.

                  П.С. Що се отнася до коректността на фирмата- това се споделя и от самите служители във тази фирма- служителка, и то на ръководен пост, когато отидох да си искам кеш-бека ми каза, дано да бъде осъдена да плати фирмата този кеш-бек и да фалира, че ми е писнало тук.....

                  Коментар


                  • мошеници

                    ICARD е фирма, в която некоректността и идиотията не са случайни явления. Примерно, лъгаха за кеш-бека на картите класик. Минаха 6 месеца, мина година такъв не беше изплатен. Друг пример - непрестанно тормозят клиентие с фрапантни грешки от сорта на "дължите 3000 евро изискуем дълг, при условие, че картата е закрита, без дори да е била използвана..Да не говорим за кадровата им политика, където се назначават служители, по "препоръки" от други работещи във фирмата, в т.ч. и "мениджъри". Да не говорим, моите уважения, че меко казано се толерират за одобрение за отпускане на кредитни лимити хора с ненормална сексуална ориентация . С две думи неблагодарна и нечестна фирма.
                    Last edited by clint; 29.06.2010, 21:20.

                    Коментар


                    • Просто в България все още се случват неща, които не биха могли да се случат в правова държава.
                      Решил бай ти Ицо георгиев ( шефа на тея мошеници), че няма смисъл да дава обещаното на клиентите, з-то те или няма да се занимават да го искат, или ще забравят, и както много пъти се случва в тази страна- го взел за себе си.......

                      Коментар


                      • Просто в България все още се случват неща, които не биха могли да се случат в правова държава.
                        Решил бай ти Ицо георгиев ( шефа на тея мошеници), че няма смисъл да дава обещаното на клиентите, з-то те или няма да се занимават да го искат, или ще забравят, и както много пъти се случва в тази страна- го взел за себе си.......

                        Коментар


                        • Просто в България все още се случват неща, които не биха могли да се случат в правова държава.
                          Решил бай ти Ицо георгиев ( шефа на тея мошеници), че няма смисъл да дава обещаното на клиентите, з-то те или няма да се занимават да го искат, или ще забравят, и както много пъти се случва в тази страна- го взел за себе си.......

                          Коментар


                          • То и сега го има в член 33 от Общите условия. Скрили са ги на сигурно място - ето ти и линка:
                            https://icard.bg/cardmembersvcs/acqs/app/?sc=Classic

                            А и брошурката трябва да са я скрили отдавна...Но пък аз имам няколко бройки още- и в комисията я имат....

                            Коментар


                            • Наскоро преподписах договора си с iCard, такова беше условието, иначе ти изискват парите които си изхарчил от картата Ама не си спомням да е имало 1% в новите условия. А не си спомням и за таква брошува за 1%. Мога да питам.
                              Все пак имаше момент миналата година когато бях позакъсал за пари та много освежаващо ми дойдоха техните, харча и разсрочвам, харча и разсрочвам. А на скоро теглих фирмен кредит с хиляда условия и се оказа, че е с по-голям лихвен процент отколкото лихвата по картата по разсрочения лимит!
                              Който имам време и кеф, нека да ги съди, даже си мисля дали има някакво сдружение в България което да съди всеки един недобросъвестен тарикат. Аз като нямам време да се занимавам, поне с удоволствие бих превел някой лев за да го прави за обществото.Чувал съм, че в чужбина имам организации които помагат на хората да съдят такива.

                              Коментар


                              • Това прави благотворителността БЛАГОТВОРИТЕЛНОСТ.
                                - Ако ме разбирате ;-)
                                Иначе, картите /кредитни и дебитни/ далеч не са задължителен атрибут. Дори /а, може би, главно!/ в системите за мобилни разплащания.
                                Обаче, едни кратунковци, от които зависи това да стане факт, са си заврели главата в задника и се надуват, колко са велики и "широко скроени", търпейки от простотията си многомилионни загуби.
                                ...
                                Или, "пропуснати ползи", както желаете. Но, на идиот да помагаш, е жива загуба на време и, ето го резултатът: Надуват се, надуват, надуват...
                                - Кога ли ще се спукат?

                                Коментар

                                Working...
                                X