Първоначално изпратено от knave
Разгледай мнение
1. Среща на 4 или повече очи с отдел покупки/ buyer/, предварително уговорена. За Метро едно от най-важните условия е продукта Ви да е известен на пазара и с наложена търговска марка, доставяне на необходимите количества на време. Кауфланд- цена, цена, цена, много трудно се работи с тях.
2. Всичко се договаря и то доста трудно, стандартния начин е доставчика сам да проверява сроковете на годност и да ги заменя преди да е станало късно.
3. Консигнация, почти не се практикува, но има вариант при който доставяте по-голямо количество стока и след края на промоцията си прибирате остатъка и продаденото се фактурира.
4. Проблеми има много, един от тях е, че могат да поръчват много в периода на разсроченото плащане / 40-90 дни/ и от там доставчика да усети липсата на пари и стока едновременно, административните проблеми.................нищо страшно, документи, които по-принцип за да сте на пазара трябва да ги имате.
5. Ако стоката идва от ЕС, няма проблеми всичко е същото даже е по-лесно от колкото от роден производител, не се води внос. Ако стоката е с произход извън ЕС има доста разправии, но всяка митническа агенция ще помогне срещу хонорар.
Успех.
Коментар