If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Нарочно така е написано с малка буква и "т", защото повечето от хората там не са грамотни. Повече от 30 години там си е гето. На няколко стотин метра от жълтите павета, но гето! И всеки брокер го рекламира на хората от провинцията като топ център!
Ти познаваш ли такива пишман-наемодатели с по 3 ипотеки, поне един, двама такива, чувал ли си поне от ЕЖК нещо "конкретно" или просто тролиш? Колко са такива, 0,01 % от ипотекарите или колко точно?
В тази тема често се споменава, че 30% от НИ не са обитавани. От друга страна 40% от хората живеят в панелно строителсто. Явно, че ни излъгаха, че живота на панела е между 30 и 50 години. Но е видно, че повечето хора не предпочитат панел. Много от тези блокове са все по-занемарени и това допълнително отблъсква хората от тях, наред с дугите недостатъци на това соц строителство. За друго си мисля обаче. Не е за гадната война и потенциалните последици от нея върху пазара на НИ у нас. Казват, че злото никога не идва само. Както знаете, живеем близо до няколко големи разлома. Та, това за което си мисля е, че отдавна не ни е люшкало. А казват, че било по-добре на често да те люшка по-леко, от колкото да е рядко, но силно. Все пак в разлома се събира напрежение и то трябва да бъде освободено. Физика. Въпросът е не дали, а кога ще ни люшне. Никой не знае, разбира се. Но се знае, че ще стане. И ако е силно е напълно възможно да загубим 10 - 20% от сградите. Идеята на цялата тъпотия, която сътворих, разочарован от разединението, което политиците насадиха в нацията е, че не е лошо, че имаме 30% празни имоти. Може и някой ден да ни е необходим такъв буфер - хедж. Надявам се никога, но познавам законите на физиката и знам, че ще ни трябва.
Доста си се объркал.
Панелките са фул в София и се купуват и се ремонтират и се подържат.
Панелките даже в не малко градове по провинцията ги санираха,разбира се има и доста занемарени,но това се отнася и за монолита.
Виж панелките в Киев сега и Украйна след бомбите-не са мръднали
В тази тема често се споменава, че 30% от НИ не са обитавани. От друга страна 40% от хората живеят в панелно строителсто. Явно, че ни излъгаха, че живота на панела е между 30 и 50 години. Но е видно, че повечето хора не предпочитат панел. Много от тези блокове са все по-занемарени и това допълнително отблъсква хората от тях, наред с дугите недостатъци на това соц строителство. За друго си мисля обаче. Не е за гадната война и потенциалните последици от нея върху пазара на НИ у нас. Казват, че злото никога не идва само. Както знаете, живеем близо до няколко големи разлома. Та, това за което си мисля е, че отдавна не ни е люшкало. А казват, че било по-добре на често да те люшка по-леко, от колкото да е рядко, но силно. Все пак в разлома се събира напрежение и то трябва да бъде освободено. Физика. Въпросът е не дали, а кога ще ни люшне. Никой не знае, разбира се. Но се знае, че ще стане. И ако е силно е напълно възможно да загубим 10 - 20% от сградите. Идеята на цялата тъпотия, която сътворих, разочарован от разединението, което политиците насадиха в нацията е, че не е лошо, че имаме 30% празни имоти. Може и някой ден да ни е необходим такъв буфер - хедж. Надявам се никога, но познавам законите на физиката и знам, че ще ни трябва.
Фокуса сигурно е най-смотания от всички фордове, единствено мондеото е малко по-читаво, защото се прави отделно от другите им марки, все едно е различна кола, ама и дизелите им колкото проблеми са давали..... голфовете и те са едни кошници... аз като цяло дизели не понасям, автоматици пък - ептен. Има цели градове и ски-курорти в Зап. Европа затворени за дизели, тъй че тия каруци скоро ще се шиткат само в нашите кочини, там биха били пожизнено бреме за собствениците си затова и не ги и поглеждам.
Да, засега с нови дизели няма проблеми. Но мачът приключва. Целта е до 2050 да няма двигатели а вътрешно горене. Но пък може да има въздушни таксита на ток и слънце.
Останете си гладни, останете си глупави - Стив Джобс
Ниски са все още. Върнаха се на 2008, а в крайните квартали са значително над предишния връх. Оборище ще е скъпо и през следващата криза. Купувайте докато има луди да продават.
В център, пъпа на столица не очаквай никога евтино.
Останете си гладни, останете си глупави - Стив Джобс
Ся некой да не каже нещо за гроздето, обаче племенника ползва доста служебни коли все нови , новички и са пълна трагедия / Форд и Фолксваген малолитражки и баничарки. За 2 години и 100К км стават само за скрап, какво ли не се е чупило.....Мнението е такова, че се правят така че да минат гаранцията и край.... Сега минаха на Мерцедеси вече. Няма инфо за тях все още което е добра новина/
Изхвърлянето на нашенеца в кола, телефони и т.. , които не може да си позволи е в огромни размери. Пак негови колеги с по 1500 лева заплата се нахендрят основно за БМВ-та по 50-60-70К с потребтелски кредити и като се счупи нещо по колата с ремонт 5К+ и я слагат на трупчета за година докато съберат парите за ремонта.... мъка :-)
Интересно дали и при имотите има същите изхвърляния. Ето аз например знам , че Гоцето ми е макса за моето ниво и не го надхвърлям....
Същото е. Пораснаа пилци, квачки. Това е истината.
Фокус и Голф.
Аз карам кола мисля с повечето екстри за модела най вече автоматик и голяма Има си всичко , което ме интересува при дълъг път / ползвам я само извънградско/ Досега само 2 неща са се чупили - 1 сензор който ме остави на пътя / блокира двигателя поради грешни данни към компютъра/ и понеже е дизел забравих там кво беше се запушило от саждите и не палеше... не съм я бил рязал достатъчно по магистралите каза майстора та да се продухва В общи линии нищо на фона на горепосочените чисто нови, а за моето каране не ми трябва нищо по-добро-луксозно от това.
Мисли и за цените и обслужването па макар и на нови. И аз сега ще си купя БМВ Х6 или 7 но що да давам по 5 бона годишно за обслужване и една гума иди купи само да те видя.
Останете си гладни, останете си глупави - Стив Джобс
Фокус и Голф.
Аз карам кола мисля с повечето екстри за модела най вече автоматик и голяма Има си всичко , което ме интересува при дълъг път / ползвам я само извънградско/ Досега само 2 неща са се чупили - 1 сензор който ме остави на пътя / блокира двигателя поради грешни данни към компютъра/ и понеже е дизел забравих там кво беше се запушило от саждите и не палеше... не съм я бил рязал достатъчно по магистралите каза майстора та да се продухва В общи линии нищо на фона на горепосочените чисто нови, а за моето каране не ми трябва нищо по-добро-луксозно от това.
DPF филтъра. Имам и аз катализатор. От време на време твърдите частици филтриралу се там се изгарят до прах. Нарича се регенерация. И трябва да се кара извънградско по-често. И аз съм така. С голфа 7 който е дизел. С Т-рока ми който е 2 литра и бензин няма тези ядове. Но така е, трябва да пазим околната среда чиста.
Останете си гладни, останете си глупави - Стив Джобс
Ти познаваш ли такива пишман-наемодатели с по 3 ипотеки, поне един, двама такива, чувал ли си поне от ЕЖК нещо "конкретно" или просто тролиш? Колко са такива, 0,01 % от ипотекарите или колко точно?
И според мен подобен бизнес модел е популярен само отвъд голямата локва. Там е друг свят. Има смелчаци, които купуват дори и индекси със заем. Какво ли остава за НИ. При нас може някой заблуден, да се е излъгал да става наемодател и горд собственик на ипотечен кредит едновременно. Ако не се е налапал много, може и да изпува.
Тука ще има РЕЗЕТ.
Разни пишман наемодатели с 3-5 ипотеки ще им трябват доста памперси идните месеци
Брокерчета и подобна измет,да почват да си търсят друга работа отсега
Ти познаваш ли такива пишман-наемодатели с по 3 ипотеки, поне един, двама такива, чувал ли си поне от ЕЖК нещо "конкретно" или просто тролиш? Колко са такива, 0,01 % от ипотекарите или колко точно?
Стойно мирно, недейте да мислите за глупости и не се оглеждайте в борда. Не създавайте проблеми, където ги няма. Ще ви прочете някой, който се нарича журналист, или някой по-известен фейсбук писател и от нищо ще стане голяма истерия.
Коментар