Първоначално изпратено от bertram
Разгледай мнение
И що точно Холандия се е загрижила за крадливият ганьо , а не примерно педантичните Немци.
Нещата са наистина елементарни.
ПО същият начин както преди време Франция изведнъж се загрижи за правата на българските шофьори на тирове . Та на определени километри и време требва тировете да ходят да си нанкат у България поне ги гони носталгията.
В Франция подобно на Холандия са разположени много спедиторски и транспорни фирми както е сухоземната така и в морският транспорт
Ся за Холандия пристанището в Ротердам е най - голямото пристанище в Европа обработва на година 35 000 кораба.
Гръцкият търговски флот е мисля най големия. Приемането на България и Румъния създава директна сухоземна връзка без граничен контрол с Гръцките терминали. Това едно , второ България става външна сухозенна търговска граница в югоизточната част на Европа.
Холанскят статут на най - голям външен порт на Европа заплашен От пренасочване на трафика от Азия както и глобално през Турция и Гърция като свързващото звено е България.
Така че елементарната пропаганда я остави.
Коментар