IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво поскъпване очаквате на жилищните имоти?

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ejonny2376 Разгледай мнение

    Определени модели в запазен вид от 90те са незаменими. Днешното е 24 карата боклук.
    Ако купиш нов автомобил директно губиш 30% и повече.

    Не ви разбирам - уж сте големите инвеститори, треперите над всеки лев да го пазите от инфлация (колко добре го пазите е друг въпрос) а сте готови да изръсите един чувал пари за купчина ламарини и електроника, щото били нови. Нови, но боклук.
    Не, не си ме разбрал. Само една кола си купих нова още 2018. Другата е 2017 и я купих 2020 от където трябва. Ей това моме за което ти писах награби лизинг но печели 30000 лв от цената надолу. Колата е 2021. Казвам и, утре може да продадеш, мисли за това. И съм прав. Телефона ми е 2017 Самсунг Галакси Ноут 8. Вече издиша с батерията, ще си купя евтин и нов, нема се забием на Айфон 13 (даже не ги знам моделите както трябва) за 3000 лв, споко. Та 2800 лв ли беше...пак са ужасно много за телефон.
    Last edited by bulgarian lev; 10.10.2022, 23:08.
    Останете си гладни, останете си глупави - Стив Джобс

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнение

      +1
      Лошото е, че повечето хора тук в темата за НИ сякаш не разбират, че НИ за собствени нужди не е актив, а е пасив. Само НИ, което се отдава под наем или е препродадено с цел капиталова печалба, може да се разглежда като актив. Защото носи доход или печалба. В темата има няколко човека с десетки имоти и десетки хора, които са под наем или при родителите си. С мечта да "инвестират". В пасив... Тъжно ми е за тях, но най-тъжно ми е за онези от тях, които няма да "инвестират" собствен капитал в тухлата, а чужд. На много "сгодна" лихва... Тази тъпотия си заслужава само ако НИ ще е актив, имаш си план, преценил си рисковете и имаш идея поне как може да излезеш на печалба. Въпреки лихвата. Никога не съм го правил и не го препоръчвам на никого, но уважавам играчите, които имат смелостта да поемат рискове и респективно потенциала да реализират по-големи печалби.
      НИ за лични нужди също е актив,защото разхода за наема се превръща от разход в приход,тоест актив.
      Спестяваш го .
      Нали съм Ви казал ,всички сте уж големи инвеститори,но отстрани сте гола вОда.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от ejonny2376 Разгледай мнение

        Определени модели в запазен вид от 90те са незаменими. Днешното е 24 карата боклук.
        Ако купиш нов автомобил директно губиш 30% и повече.

        Не ви разбирам - уж сте големите инвеститори, треперите над всеки лев да го пазите от инфлация (колко добре го пазите е друг въпрос) а сте готови да изръсите един чувал пари за купчина ламарини и електроника, щото били нови. Нови, но боклук.
        W124 ако си намеря да не е изгнил взимам един.
        Вече са на години и са изгнили (макар и позакърпени). Може да се окаже проблем вдигането с крик
        Last edited by bertram; 10.10.2022, 22:58.
        това мнение не е препоръка за покупка или продажба на акции

        Коментар


        • Първоначално изпратено от bulgarian lev Разгледай мнение

          Песи не кара кола всеки ден ако си чел. А рядко. Неговата и още 15 може да изкара.
          Песи кара,но на Фред Флинтстоун колата.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от bulgarian lev Разгледай мнение

            Еко категорията е необходимост, не хвалба. Но имам коли които не са Дачия, а поне 5 пъти по-скъпи от нея. Не си познал с кого да се закачаш.
            Скоро нищо няма да имаш и ще си щастлив .
            Такъв е плана ,не съм го планирал аз .

            Коментар


            • Първоначално изпратено от better Разгледай мнение

              Хахах сериозно ли? ГоУмите инвеститори карат 15 год. таралясници!
              Песи не кара кола всеки ден ако си чел. А рядко. Неговата и още 15 може да изкара.
              Останете си гладни, останете си глупави - Стив Джобс

              Коментар


              • Поздрави от Пощенска банка :

                Започваме рецесията, която неминуемо ще дойде, в изключително добро финансово здраве, което е предпоставка банките да преминават по-леко през всичко, което ги очаква. През 2022 г. има рекорден кредитен ръст - около 15% или над 7 млрд. лева, а също и ръст на депозитите, коментира още тя.
                Според нея следващите години ще бъдат трудни и е силно вероятно натрупаните ръстове да намалеят значително.

                "Това, което е важно за нас и за хората, е политиката на ЕЦБ и централните банки. За съжаление, ЕЦБ закъсня, което със сигурност ще се отрази", констатира Димитрова.

                По думите ѝ в България ще има плавно покачване на лихвите. "Факт е, че лихвите ще растат, ще има нови нива и по кредити, и по депозити, но вече имаме по-добро управление на активите и по-умерен риск", поясни тя.

                Изпълнителният директор на "Пощенска банка" е на мнение, че слагането на буфери ще допринесе за ограничаване на кредитирането. Димитрова подчерта, че България е една от страните в Европа с много добри макроикономически показатели.

                "В момента имаме процент лоши кредити под 4%. Банките са много добре структурирани към този момент - изчистени, ликвидни, гоним средно 22% капиталова адекватност. Заплатите в България растат и в някои сектори нещата се развиват по-добре от очакваното", обобщи тя.

                Димитрова заключи, че ако "има съсловие, което е изцяло подготвено за това, което ни чака, това е банковото

                Коментар


                • Първоначално изпратено от bulgarian lev Разгледай мнение

                  Ми не се движат, нали виждам. Едва 10% от колите са некви антики. Масово колите са под 10 год. И намаляват възрастните автомобили. Щото и поскъпнаха.
                  Определени модели в запазен вид от 90те са незаменими. Днешното е 24 карата боклук.
                  Ако купиш нов автомобил директно губиш 30% и повече.

                  Не ви разбирам - уж сте големите инвеститори, треперите над всеки лев да го пазите от инфлация (колко добре го пазите е друг въпрос) а сте готови да изръсите един чувал пари за купчина ламарини и електроника, щото били нови. Нови, но боклук.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Chio Разгледай мнение

                    Евро 6 може и да е някаква скапана Дачия. Откога еко категорията е повод за хвалба?
                    Еко категорията е необходимост, не хвалба. Но имам коли които не са Дачия, а поне 5 пъти по-скъпи от нея. Не си познал с кого да се закачаш.
                    Останете си гладни, останете си глупави - Стив Джобс

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Julius_BG Разгледай мнение
                      Аа, ясно, почнаха приказките на маса, наздраве!

                      Да, да, ти на нас също си ни ясен !

                      (мнението е до 'дилъра') !

                      p.s. Само гледай ти или Песимиста (кой от двама ви беше казал, че кара 15+ годишна кола) дали декември ще можете да влезете в идеалното каре в Сф.
                      Кой нема да влезе в карето на Сф бре? Та на мен поне половината трябва да ми направят място там ако гледаме класа и еконормите.
                      Останете си гладни, останете си глупави - Стив Джобс

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Bailor Разгледай мнение

                        Паднало е нивото във форума, щото вместо да се зачитат мненията на истинските инвеститори в недвижими имоти, ценни книги и злато, се екпонират мненията на валутни спекуланти, спестители на депозити и други НЕинвеститори.
                        +1
                        Лошото е, че повечето хора тук в темата за НИ сякаш не разбират, че НИ за собствени нужди не е актив, а е пасив. Само НИ, което се отдава под наем или е препродадено с цел капиталова печалба, може да се разглежда като актив. Защото носи доход или печалба. В темата има няколко човека с десетки имоти и десетки хора, които са под наем или при родителите си. С мечта да "инвестират". В пасив... Тъжно ми е за тях, но най-тъжно ми е за онези от тях, които няма да "инвестират" собствен капитал в тухлата, а чужд. На много "сгодна" лихва... Тази тъпотия си заслужава само ако НИ ще е актив, имаш си план, преценил си рисковете и имаш идея поне как може да излезеш на печалба. Въпреки лихвата. Никога не съм го правил и не го препоръчвам на никого, но уважавам играчите, които имат смелостта да поемат рискове и респективно потенциала да реализират по-големи печалби.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от bulgarian lev Разгледай мнение

                          Трошляците скоро ще останат в историята. Те и сега прогресивно намаляват. Коли много, места няма. Това е. Аз съм с 4та категория два автомобила, 5та само електриките имат.
                          Евро 6 може и да е някаква скапана Дачия. Откога еко категорията е повод за хвалба?

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Julius_BG Разгледай мнение
                            Аа, ясно, почнаха приказките на маса, наздраве!

                            Да, да, ти на нас също си ни ясен !

                            (мнението е до 'дилъра') !

                            p.s. Само гледай ти или Песимиста (кой от двама ви беше казал, че кара 15+ годишна кола) дали декември ще можете да влезете в идеалното каре в Сф.
                            Хахах сериозно ли? ГоУмите инвеститори карат 15 год. таралясници!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Bailor Разгледай мнение

                              Според мен този абонат пита за да се похвали самият той какво е правил докато го нямало. Ще се поФали с нещо, ама ние си ги знаем такива. Купил в най-смешната локация в която никой кореняк софиянец не би си и помислил . Занимава се с криптоси, което не е достойно също за всеки нормален бизнесмен или инвеститор
                              Клоуни сте вие, една шеща ашлаци с 5 акаунта, дет се стискате ени 10 палки да изкарате и да видим, кой кво е купил с кви парЕ. Мишки.
                              П.С от няколко месеца чакам някой от вас да се престраши да идем при нотариус, ама нЕма. Клавиатурни мишки.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                                ха ха то таквиз коли вече не се движат така или иначе. На баща ми 26г сивик е 2-ра категория, моя тракалник 3-та?
                                Ми не се движат, нали виждам. Едва 10% от колите са некви антики. Масово колите са под 10 год. И намаляват възрастните автомобили. Щото и поскъпнаха.
                                Останете си гладни, останете си глупави - Стив Джобс

                                Коментар

                                Working...
                                X