Първоначално изпратено от Bad_Bear
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво поскъпване очаквате на жилищните имоти?
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от nkavrakov1982 Разгледай мнение
Ти колко искаш ?
2000 ,айде слезте на земята малко
https://www.imot.bg/pcgi/imot.cgi?ac...nk=8nqxyr&f1=1
Тоя ти е в бюджета, ама не знам какъв му е случая и що се мотат с акт15 и16, освен че ти трябват яки бицепси да си го довършиш.Last edited by Bad_Bear; 24.11.2022, 16:45.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Bad_Bear Разгледай мнение
С тоя бюджет от 1100е/м2, абсурд в споменатите райони. Освен, ако не е някой коптор граничещ с маалата.
2000 ,айде слезте на земята малко
Коментар
-
Първоначално изпратено от unimog Разгледай мнение
Голям минус са МЪГЛИТЕ - 2 х повече от Люлин
Коментар
-
Първоначално изпратено от unimog Разгледай мнение
Голям минус са МЪГЛИТЕ - 2 х повече от Люлин
Коментар
-
Първоначално изпратено от БОНВИВАН1 Разгледай мнение
Така е. Там е обръщалото, но си е тупик. Отвори интерактивната карта на ЦГМ и ще видиш какво върви. По спомен Тролей 4 и няколко автобуса по ул. Обиколна. Няма ли метро за мен района няма бъдеще. Лично бих се огледал в Х. Димитър, Сухата река, Там е следващото разширение. Има проект и към Слатина май де се развива.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ВълчоМечков Разгледай мнение
+ парк Врана
+ Боровец -30мин. по-бързо
+ Цариградско с кола до Орлов мост +/-5 мин (без трафик)
Коментар
-
Първоначално изпратено от ВълчоМечков Разгледай мнение
Ма ти верно ли се оглеждаш у Лулин? Заживееш ли там ще виждаш София по 2-3 пъти годишно. А за какво ти е на тебе пък гараж? Ако е на зелено трява и + 400-500/м2 да сметнеш за довършване и обзавеждане.
Коментар
-
Първоначално изпратено от nkavrakov1982 Разгледай мнение
Нали каза че ще е евтино ,казвай бърже че ме подпират с един в Люлин ,с паркомястото ми идва на 94 000,66 квадрата чиСта ЖП
Коментар
-
Първоначално изпратено от nkavrakov1982 Разгледай мнение
Транспорта не излиза ли към посока София ,където е самото обръщало ,рейсове тролеи би трябвало да вървят към София ?
Коментар
-
Първоначално изпратено от unimog Разгледай мнение
+ Южното Черноморие е на час път по-малко отколкото локацията на Тобо в Люлин
+ Jumbo в района
+ 204 начална спирка
+ Боровец -30мин. по-бързо
+ Цариградско с кола до Орлов мост +/-5 мин (без трафик)
Коментар
-
Първоначално изпратено от ВълчоМечков Разгледай мнение
Виж сега, Кольо и той ще почерпи след подписването на договора. Малко ще му е напрегнато няколко месеца докато се завърши на А.16, но пък после пей сърце. Само да видим Тобо-вците какви цени ще избацат за проекта в Дружба, че после и довършването няма да е без пари. Според мен цените ще са около 1500-1600 на шз. и около 2000 за до ключ.
Коментар
-
Първоначално изпратено от БОНВИВАН1 Разгледай мнение
За мен е куцо мястото, но всеки си гледа от неговата камбанария. Това е така наречената Дружба 5та част. Въпреки, че няма Дружба 5, там блоковете започват с 5**. Метростанция на пешеходно разстояние няма. Трамвай 20 е далеч, автобусното и тройлено депо са близко, но основната посока на транспорта е в обратна посока. Има транспорт де, но мястото не е комуникативно. Допреди 20 години това бяха горублянски ниви и ливади и си пасяха кравите там. Трафика по Димитър Пешев и излизане на цариградско е ад. Лидъла и Практикера са единствените +ве. Успехи!
+ Jumbo в района
+ 204 начална спирка
Коментар
-
Първоначално изпратено от ВълчоМечков Разгледай мнение
Виж сега, Кольо и той ще почерпи след подписването на договора. Малко ще му е напрегнато няколко месеца докато се завърши на А.16, но пък после пей сърце. Само да видим Тобо-вците какви цени ще избацат за проекта в Дружба, че после и довършването няма да е без пари.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от БОНВИВАН1 Разгледай мнение
За мен е куцо мястото, но всеки си гледа от неговата камбанария. Това е така наречената Дружба 5та част. Въпреки, че няма Дружба 5, там блоковете започват с 5**. Метростанция на пешеходно разстояние няма. Трамвай 20 е далеч, автобусното и тройлено депо са близко, но основната посока на транспорта е в обратна посока. Има транспорт де, но мястото не е комуникативно. Допреди 20 години това бяха горублянски ниви и ливади и си пасяха кравите там. Трафика по Димитър Пешев и излизане на цариградско е ад. Лидъла и Практикера са единствените +ве. Успехи!
Коментар
Коментар