If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
3 застрахователи нарочени за потенциални фалити в БГ?!?!?
... а моята мисъл беше, дали, ако водачът на МПС притежава пълен набор от изброените долу машини, е логично да кара ВСИЧКИТЕ със застраховката си Г.О. на мотопеда?... ... (въпросът е риторичен)... ))
Нали не предлагаш Българя да диктува модата в застраховането..
От тази гледна точка е риторичен въпроса, дори и да си прав, че има как да се измисли.
Приятелю, ти май не разбра, че си правя бъзик с някои от пишещите тук. Иначе бих преписал целия Кодекс, вкл. и Глава осма - за Актюерското обслужване и отчетност...
Иначе - съм съгласен, че колелото е открито много, преди да се родим ние (пък и, кои ли сме ние?)... Но тук, ОПРЕДЕЛЕНО, има хора, които смятат, че те са първооткривателите, само, защото те ОЩЕ не са чували за колелото... ))
Честно, не вдянах, хем ти го пишеш, така че май е време да ви оставям за днес.
Лека от мен.
Коментар
AfterDark
Първоначално изпратено от marandi
Първоначално изпратено от AfterDark
Според мен е много тъпа работа да лъжеш за минали проишествия в ГО ...
Ще сгазиш някоя бабичка извън БГ, в някоя страна дето човешкия живот е по-скъп, ще трябва да платиш 100К Е, адвокатите на застрахователя ще те проверят и ще си ги плащаш сам щото си излъгал за няколко десетки левчета ...
8)
Афтъров,
то и в БГ-то, ако някой сгази някого и е излъгал в данните, които предоставя доброволно, може да последва отказ от Застрахователя да изплати обезщетение, да осъди виновния като опит за застрахователна измама и т.н.
Ама, обикновено клиентите се вълнуват къде е келепира, а не каква отговорност носят към останалите.
Аз не мога да коментирам стила на работа на определени компании, но наистина е странно при тия лимити на обезщетение / които ще се вдигат докато достигнат нивата на ЕС, а засега сме на 200к до 1 млн. /, разни бабки и бензанджийки да препускат с разни кочани полици и да събират пари от хората без да им обяснят за какво иде реч, а меко казано едва ли са подготвени да го правят.
Та, затова в БГ-то застраховане е мръсна дума за съжаление и всичките са маскари
Има и разни блондита като мИня, които се опитват да работят професионално, но ефекта е, че 'орицата обикалят и си дават парите, където ще ги излъжат най-добре, чак като стане беля се сещат, че някой им е говорил, че безплатен обяд нЕма.
Всичко това е породено от практиката, болшинството, които предлагат ГО и друг вид застраховки да придават качества на продуктите, които те ... нямат.
Или "тактиката" е: Ако не ги излъжем ние - ще ги излъже някой друг.
Та така, кръгът е малко омагьосан
В БГто животът е по-евтин и може да ти се размине ...
Навън шега не бива и можеш да се разориш от няколко спестени левчета ...
... а моята мисъл беше, дали, ако водачът на МПС притежава пълен набор от изброените долу машини, е логично да кара ВСИЧКИТЕ със застраховката си Г.О. на мотопеда?... ... (въпросът е риторичен)... ))
Нали не предлагаш Българя да диктува модата в застраховането..
От тази гледна точка е риторичен въпроса, дори и да си прав, че има как да се измисли.
Приятелю, ти май не разбра, че си правя бъзик с някои от пишещите тук. Иначе бих преписал целия Кодекс, вкл. и Глава осма - за Актюерското обслужване и отчетност...
Иначе - съм съгласен, че колелото е открито много, преди да се родим ние (пък и, кои ли сме ние?)... Но тук, ОПРЕДЕЛЕНО, има хора, които смятат, че те са първооткривателите, само, защото те ОЩЕ не са чували за колелото... ))
"Погледната със страстно око, действителността се превръща в приказка!" П.Пикасо
... а моята мисъл беше, дали, ако водачът на МПС притежава пълен набор от изброените долу машини, е логично да кара ВСИЧКИТЕ със застраховката си Г.О. на мотопеда?... ... (въпросът е риторичен)... ))
Нали не предлагаш Българя да диктува модата в застраховането..
От тази гледна точка е риторичен въпроса, дори и да си прав, че има как да се измисли.
... а моята мисъл беше, дали, ако водачът на МПС притежава пълен набор от изброените долу машини, е логично да кара ВСИЧКИТЕ със застраховката си Г.О. на мотопеда?... ... (въпросът е риторичен)... ))
"Погледната със страстно око, действителността се превръща в приказка!" П.Пикасо
1. Застраховката трябва да е на шофьора, а не на колата. Това е просто и елементарно, колата не прави катастрофи, а шофоьора...
Amatyor, напълно съм съгласен с това, което си написал ГОРЕ, приятел!
Това е един от малкото случаи, в които и законодателят се е съгласил с нашето мнение... )) Пак чета Кодекса за застраховането. Ето:
ГЛАВА ДВАДЕСЕТ И ЧЕТВЪРТА: Задължителна застраховка "Гражданска отговорност" на автомобилиститеЧл. 257. (1)Обект на застраховане по задължителната застраховка "Г.О." на автомобилистите е Г.О. на застрахованите физически и юридически лица за причинените от тях на трети лица...
(2)Застраховани лица са собственикът на моторното превозно средство, за което е налице валидно сключен застрахователен договор, както и всяко лице, което ползва МПС на законно основание.
Нататък вече следва личното ми мнение: актюерите, които СИ наемат застрахователите, на база (някакви) статистически данни (такива са им компетенциите, по подобие на оценителите, вещите лица, одиторите и т.н....), та те - актюерите - разработват (някакви) тарифи, към които се придържат застрахователите...
Значи, на база статистически данни - те оценяват степента на риска и щетимостта, която би нанесъл един водач, примерно - на мотопед..., пък после - решават същото за водача на Хондата, на Трабанта, на Поршето (Кайен ), на товарния автомобил, автобус и т.н.
Така съм чувАл... ... Приятна вечер!
В днешно време хората ти смятат как ще се отрази забрана на пушене на определени места на разходите на заинтересованите след 20 години ти за един Кайен се чудиш, че е лесен за смятане.
Топла вода в България не се измисля, просто я ползват, когато и дойде времето. Изобщо да седнем лаици да умуваме за ценообразуване при застраховките е малко самонадеяно ми е мисълта.
1. Застраховката трябва да е на шофьора, а не на колата. Това е просто и елементарно, колата не прави катастрофи, а шофоьора...
Amatyor, напълно съм съгласен с това, което си написал ГОРЕ, приятел!
Това е един от малкото случаи, в които и законодателят се е съгласил с нашето мнение... )) Пак чета Кодекса за застраховането. Ето:
ГЛАВА ДВАДЕСЕТ И ЧЕТВЪРТА: Задължителна застраховка "Гражданска отговорност" на автомобилиститеЧл. 257. (1)Обект на застраховане по задължителната застраховка "Г.О." на автомобилистите е Г.О. на застрахованите физически и юридически лица за причинените от тях на трети лица...
(2)Застраховани лица са собственикът на моторното превозно средство, за което е налице валидно сключен застрахователен договор, както и всяко лице, което ползва МПС на законно основание.
Нататък вече следва личното ми мнение: актюерите, които СИ наемат застрахователите, на база (някакви) статистически данни (такива са им компетенциите, по подобие на оценителите, вещите лица, одиторите и т.н....), та те - актюерите - разработват (някакви) тарифи, към които се придържат застрахователите...
Значи, на база статистически данни - те оценяват степента на риска и щетимостта, която би нанесъл един водач, примерно - на мотопед..., пък после - решават същото за водача на Хондата, на Трабанта, на Поршето (Кайен ), на товарния автомобил, автобус и т.н.
Така съм чувАл... ... Приятна вечер!
"Погледната със страстно око, действителността се превръща в приказка!" П.Пикасо
1. Застраховката трябва да е на шофьора, а не на колата. Това е просто и елементарно, колата не прави катастрофи, а шофоьора. А невероятната глупост да плащаш по скъпа застраховка, защото караш по скъпа (по мощна) кола няма да я коментирам.
2. Кирливите застрахователи може и да са на загуба от ГО, но си го избиват от каското. Който е живял в белите страни знае, че там се плащат по 500-600 евро за ГО, но никой не си прави каско, освен ако не кара кола за 1млн. Така разходите му за застраховка са тези 500 евро и това е. Докато какво става в БГ - плащаме по 50-100 евро за ГО и още 500-1000 евро за каско (като за средна ръка кола). Защото ако не си направим каско, колата ще изчезне на другия ден, като пръст ще имат същите тия ревливи застрахователи. Така напрактика българина плаща повече от европееца застраховка за колата. И няма как застрахователя да е на загуба като цяло, напротив на ненормална норма на печалба е.
3. Застрахователите циврят че ГО било много по ниско от европейското, пък лимитите им били европейски. Абсолютно вярно, с разликата че в БГ никой не покрива лимита. Не покрива и 1/1000 от лимита. Който не му се е налагало да си търси пари по ГО, само той не го знае. Плащат смешни стотинки. Да не говорим че в БГ убит човек се овъзмездява с някакви смешни 10000лв. Пълна трагедия.
А тая Ралица Агаин имам чувството че е на заплата при застрахователи. На загуба били, че и отчети показва. Че всеки кирлив счетоводител ще изкара загуба колкото му кажат.
Да ходят да проверят на Армеец яхтата как са си я купили, като ГО им е на загуба....
Ще фалирали застрахователи. Ами да фалират бе. Много бизнеси фалират... и какво от това? Сега остава да изгласуват един закон, държавата да гарантира печалбите на застрахователите и готово. Понякога се учудвам на това колко овчо племе населява българия - доиш, мачкаш, стрижеш - никакъв отпор.
Мога ли да попитам - колко точно на запад си живял ?!
Защото от застраховане определено не вдяваш и ми е трудно да реша за какво да се хвана преди да кажеш страна.
1. Застраховката трябва да е на шофьора, а не на колата. Това е просто и елементарно, колата не прави катастрофи, а шофоьора. А невероятната глупост да плащаш по скъпа застраховка, защото караш по скъпа (по мощна) кола няма да я коментирам.
2. Кирливите застрахователи може и да са на загуба от ГО, но си го избиват от каското. Който е живял в белите страни знае, че там се плащат по 500-600 евро за ГО, но никой не си прави каско, освен ако не кара кола за 1млн. Така разходите му за застраховка са тези 500 евро и това е. Докато какво става в БГ - плащаме по 50-100 евро за ГО и още 500-1000 евро за каско (като за средна ръка кола). Защото ако не си направим каско, колата ще изчезне на другия ден, като пръст ще имат същите тия ревливи застрахователи. Така напрактика българина плаща повече от европееца застраховка за колата. И няма как застрахователя да е на загуба като цяло, напротив на ненормална норма на печалба е.
3. Застрахователите циврят че ГО било много по ниско от европейското, пък лимитите им били европейски. Абсолютно вярно, с разликата че в БГ никой не покрива лимита. Не покрива и 1/1000 от лимита. Който не му се е налагало да си търси пари по ГО, само той не го знае. Плащат смешни стотинки. Да не говорим че в БГ убит човек се овъзмездява с някакви смешни 10000лв. Пълна трагедия.
А тая Ралица Агаин имам чувството че е на заплата при застрахователи. На загуба били, че и отчети показва. Че всеки кирлив счетоводител ще изкара загуба колкото му кажат.
Да ходят да проверят на Армеец яхтата как са си я купили, като ГО им е на загуба....
Ще фалирали застрахователи. Ами да фалират бе. Много бизнеси фалират... и какво от това? Сега остава да изгласуват един закон, държавата да гарантира печалбите на застрахователите и готово. Понякога се учудвам на това колко овчо племе населява българия - доиш, мачкаш, стрижеш - никакъв отпор.
Според мен е много тъпа работа да лъжеш за минали проишествия в ГО ...
Ще сгазиш някоя бабичка извън БГ, в някоя страна дето човешкия живот е по-скъп, ще трябва да платиш 100К Е, адвокатите на застрахователя ще те проверят и ще си ги плащаш сам щото си излъгал за няколко десетки левчета ...
8)
Афтъров,
то и в БГ-то, ако някой сгази някого и е излъгал в данните, които предоставя доброволно, може да последва отказ от Застрахователя да изплати обезщетение, да осъди виновния като опит за застрахователна измама и т.н.
Ама, обикновено клиентите се вълнуват къде е келепира, а не каква отговорност носят към останалите.
Аз не мога да коментирам стила на работа на определени компании, но наистина е странно при тия лимити на обезщетение / които ще се вдигат докато достигнат нивата на ЕС, а засега сме на 200к до 1 млн. /, разни бабки и бензанджийки да препускат с разни кочани полици и да събират пари от хората без да им обяснят за какво иде реч, а меко казано едва ли са подготвени да го правят.
Та, затова в БГ-то застраховане е мръсна дума за съжаление и всичките са маскари
Има и разни блондита като мИня, които се опитват да работят професионално, но ефекта е, че 'орицата обикалят и си дават парите, където ще ги излъжат най-добре, чак като стане беля се сещат, че някой им е говорил, че безплатен обяд нЕма.
Всичко това е породено от практиката, болшинството, които предлагат ГО и друг вид застраховки да придават качества на продуктите, които те ... нямат.
Или "тактиката" е: Ако не ги излъжем ние - ще ги излъже някой друг.
Съгласно закона Застрахователните дружества не са задължени да предлагат "Гражданската".Могат да я продават, могат и да не я ,като не им изнася.Лобито им е силно за това според мен е тая врява-за пари!
Че то и аз да се опитам да бъда компетентен - нали всеки тук това показва... ))
И аз така - като се позовавам на Закона (който напоследък се нарича "Кодекс за застраховането"), да пусна тук едно цитатче, пък, който- както иска да си го тълкува..., както се казва - "само чета" (имаше колега с такъв никнейм... ).
Ето какво прочетох:
ЧАСТ ПЕТА "Задължително застраховане"
Чл. 250. Застраховател, който извършва задължително застраховане, не може да откаже сключване на договор за съответната задължителна застраховка.
Както казваме: без коментар! Приятна вечер!
"Погледната със страстно око, действителността се превръща в приказка!" П.Пикасо
Коментар
AfterDark
Първоначално изпратено от marandi
Не с лошо, бре - хихихи
Прилага се от няколко годинки и у нас. Обикновено всеки деклавира в полицата, че няма виновни предизвикани ПТП и затова си мислите, че я нЕма.
Ако пък някой каже, че има, веднага сменя компанията и по този начин скатава. В Германия този номер не минава, понеже имат единна база данни всички застрахователи и е невъзможно да стане, а тук се кара още на добра воля.
Та, надявам се до 1-2 години да заработи и у нас, ама тогава вие ще ревнете какви са тия разлики в премията - хихииихи
П.П. Досега всички ползвате бонуса и сте недоволни, после като влезе малус-а ... пак някой ще ви е крив
Според мен е много тъпа работа да лъжеш за минали проишествия в ГО ...
Ще сгазиш някоя бабичка извън БГ, в някоя страна дето човешкия живот е по-скъп, ще трябва да платиш 100К Е, адвокатите на застрахователя ще те проверят и ще си ги плащаш сам щото си излъгал за няколко десетки левчета ...
Прилага се от няколко годинки и у нас. Обикновено всеки деклавира в полицата, че няма виновни предизвикани ПТП и затова си мислите, че я нЕма.
Ако пък някой каже, че има, веднага сменя компанията и по този начин скатава. В Германия този номер не минава, понеже имат единна база данни всички застрахователи и е невъзможно да стане, а тук се кара още на добра воля.
Та, надявам се до 1-2 години да заработи и у нас, ама тогава вие ще ревнете какви са тия разлики в премията - хихииихи
П.П. Досега всички ползвате бонуса и сте недоволни, после като влезе малус-а ... пак някой ще ви е крив
Съгласно закона Застрахователните дружества не са задължени да предлагат "Гражданската".Могат да я продават, могат и да не я ,като не им изнася.Лобито им е силно за това според мен е тая врява-за пари!
Коментар