Първоначално изпратено от rumen_lv
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какъв вид самоучастие преобладава в застраховките „живот“ на "Дженерали" ?
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнениеВ тая страна - все някак я караме по едни "Общи условия"...
Не ме разбирайте грешно: нормативната база е основата, без стриктното познаване и прилагане на която - не можем. Това е характерно за утвърдените компании на пазара.
"Ако аз бях..." - вероятно такава тема би трябвало да отворя..., но рискувам някой навлек да почне да обижда и да противоречи на казаното, без да конкретизира позицията си, а също и без сериозни аргументи - просто така - от любов към виртуалното озъбване...
Тук очевидно са представени и застрахователи. Не мисля, че поведението ви е правилно. Това означава, че бих опитал да намеря начин да превърна антирекламата в начин за рекламиране на дейността. Това мое ОТНОШЕНИЕ едва ли би противоречало на нечии Общи условия /ОУ/.
И кво? Това, де: може да не съм чувал и чел за казус в ОУ, от който се интересува КЛИЕНТ, но бих се заел със случая. Имам предвид, разбира се, че ОУ касаят масовия случай на застраховане, обаче...
...обаче има и много изключения от общите правила! Та, според вас - тия ОУ - дали са нещо постоянно, което не се променя във времето, ИЛИ - УС на компаниите - не ги променят, когато има необходимост от това, разбира се - след като нещата са разгледани на всички нива, но и - след като са били ангажирани актюерите на застрахователя, за да преизчислят /най-общо/ някаква промяна при тарифирането на рисковете...
Може да помислите, че водя дискусията сам със себе си...... Може би щяхте да имате основания - единствено, АКО създателят на темата беше написал: бях в компания Х, интересувах се от продукта Y, там ми казаха следното:.......... Преди да си тръгна от Х ми дадоха да попълня Декларация за добро здраве /или както си наричат в Х тоя документ/. Попълних Декларацията така /прилага се сканиран документ/.... Възрастовата група, в която попадам е............. При тия условия, моля форума да ми отговори на следните питания, НА КОИТО В КОМПАНИЯТА НЕ МОГАТ ДА МИ ОТГОВОРЯТ.....
Та - какво му пречи на посредника в ЗК - да постави за разглеждане казуса на шефовете си, още повече - ако един КЛИЕНТ /примерно/ - желае да вкара 50К евра с еднократно плащане по един застрахователен продукт, който Упр. съвет на д-вото със сигурност би приветствал, но със сигурност и актюерът ще има /малко/ работа.
"Платежоспособните клиенти трябва да бъдат ухажвани!"
... не успях да избягам от шаблона "ако аз бях"......, та - ако аз бях член на УС на д-вото - бих поставил горното изречение в началото на Общите условия на всички застрахователни продукти /разбира се - платежоспособните могат да имат "отделни" Общи условия, в които да са поставени няколко различни изречения...
"Ако аз бях..."... Добре, че не съм. Професионалистите трябва да са и философи /лично и неангажиращо мнение/.
Коментар
-
[QUOTE=mikomikov;1059718010]В тая страна - все някак я караме по едни "Общи условия"...
Не ме разбирайте грешно: нормативната база е основата, без стриктното познаване и прилагане на която - не можем. Това е характерно за утвърдените компании на пазара.
"Ако аз бях..." - вероятно такава тема би трябвало да отворя..., но рискувам някой навлек да почне да обижда и да противоречи на казаното, без да конкретизира позицията си, а също и без сериозни аргументи - просто така - от любов към виртуалното озъбване...
Тук очевидно са представени и застрахователи. Не мисля, че поведението ви е правилно. Това означава, че бих опитал да намеря начин да превърна антирекламата в начин за рекламиране на дейността. Това мое ОТНОШЕНИЕ едва ли би противоречало на нечии Общи условия /ОУ/.
И кво? Това, де: може да не съм чувал и чел за казус в ОУ, от който се интересува КЛИЕНТ, но бих се заел със случая. Имам предвид, разбира се, че ОУ касаят масовия случай на застраховане, обаче...
...обаче има и много изключения от общите правила! Та, според вас - тия ОУ - дали са нещо постоянно, което не се променя във времето, ИЛИ - УС на компаниите - не ги променят, когато има необходимост от това, разбира се - след като нещата са разгледани на всички нива, но и - след като са били ангажирани актюерите на застрахователя, за да преизчислят /най-общо/ някаква промяна при тарифирането на рисковете...
Може да помислите, че водя дискусията сам със себе си...... Може би щяхте да имате основания - единствено, АКО създателят на темата беше написал: бях в компания Х, интересувах се от продукта Y, там ми казаха следното:.......... Преди да си тръгна от Х ми дадоха да попълня Декларация за добро здраве /или както си наричат в Х тоя документ/. Попълних Декларацията така /прилага се сканиран документ/.... Възрастовата група, в която попадам е............. При тия условия, моля форума да ми отговори на следните питания, НА КОИТО В КОМПАНИЯТА НЕ МОГАТ ДА МИ ОТГОВОРЯТ.....
Та - какво му пречи на посредника в ЗК - да постави за разглеждане казуса на шефовете си, още повече - ако един КЛИЕНТ /примерно/ - желае да вкара 50К евра с еднократно плащане по един застрахователен продукт, който Упр. съвет на д-вото със сигурност би приветствал, но със сигурност и актюерът ще има /малко/ работа.
"Платежоспособните клиенти трябва да бъдат ухажвани!"
... не успях да избягам от шаблона "ако аз бях"......, та - ако аз бях член на УС на д-вото - бих поставил горното изречение в началото на Общите условия на всички застрахователни продукти /разбира се - платежоспособните могат да имат "отделни" Общи условия, в които да са поставени няколко различни изречения...
"Ако аз бях..."... Добре, че не съм. Професионалистите трябва да са и философи /лично и неангажиращо мнение/. [/QUOT
Реагирах така, защото темата за самоучастието е доста чувствителна за застрахователите, като продължавам да твръдя,: че въпроса като тема е некоректно зададен. Или по-скоро умишлено е търсена провокация.
Коментар
-
Първоначално изпратено от sanyo Разгледай мнениеЗа самоучастие в застраховка живот не бях чувал, въпреки че се занимавам с това от 10г. И то точно в тази компания. Явно съм пропуснал някой абзац от Общите условия.
Не ме разбирайте грешно: нормативната база е основата, без стриктното познаване и прилагане на която - не можем. Това е характерно за утвърдените компании на пазара.
"Ако аз бях..." - вероятно такава тема би трябвало да отворя..., но рискувам някой навлек да почне да обижда и да противоречи на казаното, без да конкретизира позицията си, а също и без сериозни аргументи - просто така - от любов към виртуалното озъбване...
Тук очевидно са представени и застрахователи. Не мисля, че поведението ви е правилно. Това означава, че бих опитал да намеря начин да превърна антирекламата в начин за рекламиране на дейността. Това мое ОТНОШЕНИЕ едва ли би противоречало на нечии Общи условия /ОУ/.
И кво? Това, де: може да не съм чувал и чел за казус в ОУ, от който се интересува КЛИЕНТ, но бих се заел със случая. Имам предвид, разбира се, че ОУ касаят масовия случай на застраховане, обаче...
...обаче има и много изключения от общите правила! Та, според вас - тия ОУ - дали са нещо постоянно, което не се променя във времето, ИЛИ - УС на компаниите - не ги променят, когато има необходимост от това, разбира се - след като нещата са разгледани на всички нива, но и - след като са били ангажирани актюерите на застрахователя, за да преизчислят /най-общо/ някаква промяна при тарифирането на рисковете...
Може да помислите, че водя дискусията сам със себе си...... Може би щяхте да имате основания - единствено, АКО създателят на темата беше написал: бях в компания Х, интересувах се от продукта Y, там ми казаха следното:.......... Преди да си тръгна от Х ми дадоха да попълня Декларация за добро здраве /или както си наричат в Х тоя документ/. Попълних Декларацията така /прилага се сканиран документ/.... Възрастовата група, в която попадам е............. При тия условия, моля форума да ми отговори на следните питания, НА КОИТО В КОМПАНИЯТА НЕ МОГАТ ДА МИ ОТГОВОРЯТ.....
Та - какво му пречи на посредника в ЗК - да постави за разглеждане казуса на шефовете си, още повече - ако един КЛИЕНТ /примерно/ - желае да вкара 50К евра с еднократно плащане по един застрахователен продукт, който Упр. съвет на д-вото със сигурност би приветствал, но със сигурност и актюерът ще има /малко/ работа.
"Платежоспособните клиенти трябва да бъдат ухажвани!"
... не успях да избягам от шаблона "ако аз бях"......, та - ако аз бях член на УС на д-вото - бих поставил горното изречение в началото на Общите условия на всички застрахователни продукти /разбира се - платежоспособните могат да имат "отделни" Общи условия, в които да са поставени няколко различни изречения...
"Ако аз бях..."... Добре, че не съм. Професионалистите трябва да са и философи /лично и неангажиращо мнение/.
Коментар
-
Първоначално изпратено от rumen_lv Разгледай мнениеЗдравейте!
Интересувам се застраховка "живот" в Дженерали животозастраховане“ АД ", но пред мен стоят следните въпроси:
Какъв вид самоучастие преобладава в застраховките „живот“ на „ Дженерали животозастраховане“ АД и защо?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Наивник Разгледай мнениеЕ, не знам. Някои от застраховките включват и самоотиване при ПетърчоМразете ме ако щете - Гарванът Селдън тоже не са го обичали :-)
Коментар
-
Първоначално изпратено от rumen_lv Разгледай мнениеЗдравейте!
Интересувам се застраховка "живот" в Дженерали животозастраховане“ АД ", но пред мен стоят следните въпроси:
Какъв вид самоучастие преобладава в застраховките „живот“ на „ Дженерали животозастраховане“ АД и защо?
Руменчо, никога не е късно човек да зададе тъп въпрос - НА НЕПРАВИЛНОТО МЯСТО. Още по-показателно за неговото отношение към някого и това, че му прави антиреклама - е фактът, че се е новорегистрирал във форума.
По същество: по гореизтъкнатите причини - няма да ти отговоря на въпроса.
Имай предвид, че хората, които разбират от застраховане - не биха се хванали на въдицата ти - да дискутират неясни формулировки, плод на собственото ти въображение.
Препоръка: добре помня, че има две теми, в които можеш да намериш принципен отговор на въпросите ти, плод на очевАдна антиреклама.
Другото е ясно:
1. имаш интерес от продукт - отиваш в Централата на конкретно дружество и договаряш своите КОНКРЕТНИ условия срещу съответната цена. Т.е. - АКО ТИ САМ /!/ имаш условия за самоучастие - ТАМ - на място ще решиш нещата по пътя на преговорите и ще получиш всички останали условия по желаният от теб застрахователен продукт /рискове, дължима премия:/.
2. имаш интерес да направиш антиреклама на някого - пускаш нова тема с поредна глупост във форум.
Помисли върху това, което съм ти казал: никой тук не може да ти отговори конкретно на толкова наивно зададен от теб въпрос, особено пък в областта на животозастраховането, където ВСЕКИ ЗАСТРАХОВАН ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ДЕКЛАРИРА здравословното си състояние - факт, който впоследствие застрахователят отчито и при необходимост от изплащане на обезщетение по покрити в договора рискове.
СФана ли сега, бе - Петърчо? Договор! Условия! Много конкретни неща! АдреЗи, телефони - още по-конкретни...
Запомни ли, или още тъпееш?
Договор, бе, Петърчо! Пардон - Руменчо... Договор означава - да договоря условия в някаква област за определено време....
Петърчо, Петърчо...
... и си гуууубя времето с теб, вместо да разкажа на хората за Родопите...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Императорът Разгледай мнениеСамоучастие в човешкото застраховане? За пръв път чувам такова нещо – какво означава това: че ако отидеш при Петърчо, ще трябва сам да си плащаш част от обезщетението ли?
Коментар
-
Какъв вид самоучастие преобладава в застраховките „живот“ на "Дженерали" ?
Здравейте!
Интересувам се застраховка "живот" в Дженерали животозастраховане“ АД ", но пред мен стоят следните въпроси:
Какъв вид самоучастие преобладава в застраховките „живот“ на „ Дженерали животозастраховане“ АД и защо?Тагове: Отмаркиране на всички
Коментар