IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отпада разсроченото плащане на ГО

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от korker Разгледай мнение
    Дали един автомобил се ползва или не, се определя по това дали се води в движение в КАТ или е спрян от движение.
    В КАТ, мойто момче, се регистрира автомобила и му се дава регистрационна табела с номерата. КАТ не е данъчна служба, където се подават декларации за ползване на автомобила или респективно неползуването му...

    И още, КАТ е държавна структура. Тя не се интересува от приходите и печалбата на частни застрахователни дружества предлагащи застраховка ГО! Не се опитвайте да вкарвате КАТ в схемите на фалиралите застрахователни дружества!
    Седерастите, сините талибани, соросоидите и НПО простетата са безочливо нагла зомбирана сган!

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Forex Master Разгледай мнение
      Ето точно тук е разликата между данък автомобил и застраховка ГО. Данъкът е задалжителен за вещта, докато застраховката не е задължителна. Ето защо данъкът се плаща към държавата, а застраховката на частни застрахователни дружества. Застраховката е задължителна САМО КОГАТО ВЕЩТА СЕ ПОЛЗВА!!! Еба ти тъпънарите... Не могат да направят елементарни разграничения между данък и застраховка!
      Законът приема,че вещта,т.е. колата не се ползва само,ако е дерегистрирана.Ако те е домързяло да го направиш,проблема си е изцяло твой.
      Всяка краткосрочна спекулация е потенциална дългосрочна инвестиция.

      Коментар


      • Бравос.Е те тва са големи отворковци.Ми кат са толкоз големи що не дойдат на село да видят как Манго кара коли без книжка, без дори да знае да чете и пише, без ГО ,платен данък,технически преглед,без дори да има 16г.Питам тея отворковци къде са кат са толко смели да заповядат щото е въпрос на време да убият човек.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Forex Master Разгледай мнение
          Откъде накъде сульо и пульо ще ми казват кога да си ползвам автомобила и кога не?! АЗ РЕШАВАМ дали тази година ще го ползвам или не. Ако ще го ползвам си правя ГО ако ли не не си правя. Догодина може друго да реша... Да не би да ми казваш че трябва да го дерегистриам тази година в КАТ, а за догодина пак да го регистрирам?!

          Някой мноооооо тъп се е зел за мноооооо умен и е решил, че трябва да превърне застраховка ГО за автомобила в още един данък автомобил! Това просто няма как да стане. Една застрахова няма как да стане данък и да се дължи за минал период!

          Това ме кара да си мисля, че някои пишман застрахователи са взели числото на регистрираните автомобили в КАТ, сложили са тигана на огъня и са зачакали големия улов... И сега като са изхарчили предварително очкваните пари, които така и не са дошли, са решили да направят застраховките като данъците... Пълни кретени и нещастници...
          Дали един автомобил се ползва или не, се определя по това дали се води в движение в КАТ или е спрян от движение.
          Няма такава песен като автомобилът ми се води в движение, ама аз не го ползвам и не го карам. Като не го караш го спираш от движение, това си го пише в закона.
          Аман от тарикати.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от korker Разгледай мнение
            Когато един автомобил не се ползва, то той се смъква от движение и се дерегистрира.
            Откъде накъде сульо и пульо ще ми казват кога да си ползвам автомобила и кога не?! АЗ РЕШАВАМ дали тази година ще го ползвам или не. Ако ще го ползвам си правя ГО ако ли не не си правя. Догодина може друго да реша... Да не би да ми казваш че трябва да го дерегистриам тази година в КАТ, а за догодина пак да го регистрирам?!

            Някой мноооооо тъп се е зел за мноооооо умен и е решил, че трябва да превърне застраховка ГО за автомобила в още един данък автомобил! Това просто няма как да стане. Една застрахова няма как да стане данък и да се дължи за минал период!

            Това ме кара да си мисля, че някои пишман застрахователи са взели числото на регистрираните автомобили в КАТ, сложили са тигана на огъня и са зачакали големия улов... И сега като са изхарчили предварително очкваните пари, които така и не са дошли, са решили да направят застраховките като данъците... Пълни кретени и нещастници...
            Седерастите, сините талибани, соросоидите и НПО простетата са безочливо нагла зомбирана сган!

            Коментар


            • За Лорда и Форката:

              Ето малко инфо за писмата:

              http://paper.standartnews.com/bg/art...article=364742

              Какво ще кажете/коментирате?

              Коментар


              • Първоначално изпратено от kefal Разгледай мнение
                Затягат контрола на техническите прегледи на колите
                20.04.2011, 15:24

                ............................
                Цветков припомни, че според статистически данни през 2010 година броят на жертвите от пътнотранспортни произшествия е намалял с 20 %, като е стигнал нивата от 1965 година.

                Да живее статистиката !!!!
                Пълно малоумие

                Коментар


                • Първоначално изпратено от korker Разгледай мнение
                  Прави са хората от КАТ, след като автомобилът е бил в движение през последните години и искаш да го дерегистрираш или да го прехвърлиш или нещо друго да направиш, първо следва да си оправиш нещата.
                  Напълно подкрепям, и с лихвата следва да се събират тези пари. Ако не е искал да кара колата през изминалото време, да я е дерегистрирал на време. Ако я е карал, значи е нарушител, и глоба трябва да плати.
                  Теб никой не те пита чуждата вещ какво ще я прави друг човек.

                  Ебати наглите хора, ще нарежда на някой друг да си отписвал колата...

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Forex Master Разгледай мнение
                    А някой има ли във форума, който е отписал колата си в КАТ тази година, а не е плащал ГО през последните 2 години да речем. От КАТ отказват ли му да дерегистрират автомобила заради това, че не е имал ГО през последните години?
                    Е па КАТ откъде ще имат информация една кола застрахована ли е била или не, че и инфото да е съобразно закон, че да могат да го използват?

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Forex Master Разгледай мнение
                      Ето точно тук е разликата между данък автомобил и застраховка ГО. Данъкът е задалжителен за вещта, докато застраховката не е задължителна. Ето защо данъкът се плаща към държавата, а застраховката на частни застрахователни дружества. Застраховката е задължителна САМО КОГАТО ВЕЩТА СЕ ПОЛЗВА!!! Еба ти тъпънарите... Не могат да направят елементарни разграничения между данък и застраховка!
                      Е кой е казал че вещта не се ползва? Нали автомобилът е бил в движение, регистриран, значи се ползва.
                      Когато един автомобил не се ползва, то той се смъква от движение и се дерегистрира.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от korker Разгледай мнение
                        Имаш ли си автомобил, тогава значи ще плащаш. Ако не можеш да плащаш, значи не ти трябва автомобил.
                        Ето точно тук е разликата между данък автомобил и застраховка ГО. Данъкът е задалжителен за вещта, докато застраховката не е задължителна. Ето защо данъкът се плаща към държавата, а застраховката на частни застрахователни дружества. Застраховката е задължителна САМО КОГАТО ВЕЩТА СЕ ПОЛЗВА!!! Еба ти тъпънарите... Не могат да направят елементарни разграничения между данък и застраховка!
                        Седерастите, сините талибани, соросоидите и НПО простетата са безочливо нагла зомбирана сган!

                        Коментар


                        • Оставете трафик-писарушките.
                          Последно колко беше % на нередовните, спомен от някой?

                          Коментар


                          • Затягат контрола на техническите прегледи на колите
                            20.04.2011, 15:24


                            Министерството на транспорта силно затяга контрола на пунктовете за технически преглед на автомобили. Това обяви транспортният министър Александър Цветков, който присъства на демонстрация на пълен технически преглед на автомобил в „София Ауто".

                            Цветков обясни, че минимум 7 са задължителните проверки, които трябва да мине всеки автомобил. Реалното време за това е 20 минути. „Ако автомобилът бъде проверен по-бързо, значи прегледът не е извършен качествено и гражданинът е платил напразно", обясни Цветков.

                            Той обяви, че министерството съвместно с асоциациите на превозвачите СЛАТ и БАСАТ обявяват награда в размер на 200 лева за всеки гражданин, който успее да мине фиктивно на технически преглед с автомобила си и подаде сигнал, показвайки пълната документация в министерството на транспорта. По този начин ведомството ще може да санкционира и да отнеме лиценза на всеки пункт, който прави фиктивни прегледи на автомобили. Наградният фонд е осигурен от двете асоциации СЛАТ и БАСАТ.

                            За последните два месеца контролните органи са отнели лиценза на 8 пункта именно заради такива нередности. Министър Цветков посочи, че преди промените в законодателството не е било възможно отнемането на лицензи и точно поради тази причина за последните 20 години няма пунктове с отнет лиценз.
                            Министърът подчерта, че вече има законови промени, засилен контрол и интензивни проверки.

                            „Гражданите не трябва да стават неволни съучастници в подобни нередности", категорично заяви Александър Цветков. Той посочи, че преди промените в Закона за движение по пътищата голяма част от пунктовете са правили неприсъствени технически проверки само по документи. Транспортният министър заяви категорично, че това е изключително опасно и посочи, че сега най-сериозната санкция е отнемане на лиценза. Освен това законът предвижда и глоба в размер на 5 000 лева, посочи Цветков.

                            По думите му отговорността за некачествен фиктивен преглед вече е персонализирана. Цветков призна, че все още има хора които искат да минат техническия преглед без да ремонтират автомобила си когато е необходимо.

                            „Такова нещо не бива да бъде позволявано, тъй като е опасно за всички участници в движението по пътищата", категорично заяви транспортният министър. По думите му не трябва да бъдат допускани автомобили с неизправни спирачки или с проблеми в кормилната уредба да се движат по пътищата.

                            Той изтъкна, че усилията на министерството за пресичане на черния пазар за шофьорски книжки, а сега и за нередностите в пунктовете за технически прегледи вече са дали реални резултати.

                            Цветков припомни, че според статистически данни през 2010 година броят на жертвите от пътнотранспортни произшествия е намалял с 20 %, като е стигнал нивата от 1965 година.
                            На въпрос как министерството е успяло да се договори с превозвачите за цените на горивата министър Цветков не става въпрос за голи обещания и уточни, че пряко въздействие върху цената на дизела оказва премахването на биосъставката от него.

                            Министърът посочи, че се затяга контролът за вносни горива и лимитът от 550 литра категорично ще бъде спазван на митниците. По думите на Цветков по този начин ще се стимулира и вътрешното производство. Той уточни, че това са косвени мерки, но според него те ще дадат реален ефект.

                            „Бум на цената на горивото след изтичането на мораториума няма да има", заяви още транспортният министър. Той посочи, че дори и да има увеличение на цените на горивата в световен мащаб, очаква да бъде въведен преходен период за да не се стигне до шоков ръст на цените.

                            По време на техническия преглед на автомобила, на който присъства и Цветков, специалисти механици тестваха колата за къси дълги фарове, аварийни мигачи, ляв и десен мигач, задна скорост, предна скорост, провериха двигателя и спирачките.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от LANDLORD 31 Разгледай мнение
                              А не ти ли хрумва, че може да е имал намерение да я кара, но е нямал пари да плати ГО и затова не я е карал, а е движил с градския примерно или с волска каруца? Тогава за какво да плаща, че не кара ли?
                              Имал бил намерение ...
                              Като имал намерение, ама няма пари за да изпълни задълженията си по закон, значи не му трябва автомобил в момента и следва да го дерегистрира. Всъщност, ГО е задължителна за собствениците на автомобили без значение дали ги карат.
                              Заради няколко тариката които се скътават после всички го отнасяме. Имаш ли си автомобил, тогава значи ще плащаш. Ако не можеш да плащаш, значи не ти трябва автомобил.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от korker Разгледай мнение
                                Прави са хората от КАТ, след като автомобилът е бил в движение
                                Ти не можеш ли да четеш? Не разбра ли че автомобилът не е бил в движение! Ако автомобилът не е в движение НИКОЙ не може да те задължи да го застраховаш! Данък в общината трябва да се плаща независимо дали е в движение или не, но не и застраховка щом не се кара! Задължение да се застраховаш за минал период е голяма смешка... Това е някаква самодейност или на застрахователното лоби или на фирмите за скрап...
                                Седерастите, сините талибани, соросоидите и НПО простетата са безочливо нагла зомбирана сган!

                                Коментар

                                Working...
                                X